Schrijnend. Net als de belabberde sportkennis van Pauw en Wittemanquote:Op woensdag 6 maart 2013 18:31 schreef thettes het volgende:
[..]
Altijd als ze een onderwerp behandelen waar ik verstand van denk te hebben, valt me op hoe kut DWDD eigenlijk is.
Als ze iets doen waar ik minder van weet vind ik het vaak leuk. Nu ik daarover nadenk word ik daar niet echt blij van
Michael Boogaard die kennen wij niet.quote:Op woensdag 6 maart 2013 18:36 schreef marcodej het volgende:
"Kende jij Michael al?"
Goeie vraag Kooijemans.
Drie partijen schijnen EXCLUSIEF de primeur te hebben gehad: Telegraaf, NRC, NOS.quote:Op woensdag 6 maart 2013 18:36 schreef TargaFlorio het volgende:
Heeft Kerckhoffs Boogerd dan ook geinterviewed?
edit: Ja dus. Ik dacht dat alleen de NOS dat gedaan had.
Ik heb het trouwens vooral als ze Prem, Jan Mulder of Jorgen Raymann als politiek analist uitnodigenquote:Op woensdag 6 maart 2013 18:34 schreef Szura het volgende:
[..]
Schrijnend. Net als de belabberde sportkennis van Pauw en Witteman
Valt mee dat Leontien niet te gast is.quote:Op woensdag 6 maart 2013 18:39 schreef Van_Poppel het volgende:
Kwalbert en Kooijemans die over wielrennen gaan discussiëren
Die zou, als ze wil, iets inhoudelijks kunnen toevoegen.quote:Op woensdag 6 maart 2013 18:40 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Valt mee dat Leontien niet te gast is.
Warreme breaudjes!quote:Op woensdag 6 maart 2013 18:40 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Valt mee dat Leontien niet te gast is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |