Deze man heeft skills.quote:Op woensdag 6 maart 2013 17:57 schreef BeatMeUpScotty het volgende:
Ga met haar lunchen en start een luchtig gesprekje, laat haar lachen, vertel een interessant verhaal en dan iets als 'weet je, je hebt iets interessants, ik weet alleen nog niet wat precies (glimlach!) maar ik zou wel graag een drankje met je willen gaan drinken. 'Laten we .... of ... afspreken. Wanneer komt jou het beste uit?'. Als ze interesse in je heeft zal ze hier makkelijk in mee gaan. Als ze moeilijk doet zeg je 'ho eens even, jij loopt wel erg hard van stapel'. Succes!
Wow, dit zijn wel echte hosselskills. Wat doe jij in godsnaam op FOK!?quote:Op woensdag 6 maart 2013 17:57 schreef BeatMeUpScotty het volgende:
Ga met haar lunchen en start een luchtig gesprekje, laat haar lachen, vertel een interessant verhaal en dan iets als 'weet je, je hebt iets interessants, ik weet alleen nog niet wat precies (glimlach!) maar ik zou wel graag een drankje met je willen gaan drinken. 'Laten we .... of ... afspreken. Wanneer komt jou het beste uit?'. Als ze interesse in je heeft zal ze hier makkelijk in mee gaan. Als ze moeilijk doet zeg je 'ho eens even, jij loopt wel erg hard van stapel'. Succes!
Het is een leuke opener inderdaad, maar er komt wel meer bij kijken helaas. In de praktijk heb ik nog wat last van aanspreekangst, al is dat op dit moment niet aan de orde aangezien ik een vriendin momenteel heb (zover ik me bind aan iemand). Veel 'oefenen' en je wordt er steeds beter in. Dat is juist wat zoveel mannen moeilijk vinden, ze willen niet afgaan. Zelf ook nog wel eens last van.quote:Op woensdag 6 maart 2013 19:00 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Wow, dit zijn wel echte hosselskills. Wat doe jij in godsnaam op FOK!?
hahaha, nice!quote:Op woensdag 6 maart 2013 19:28 schreef BeatMeUpScotty het volgende:
[..]
Het is een leuke opener inderdaad, maar er komt wel meer bij kijken helaas. In de praktijk heb ik nog wat last van aanspreekangst, al is dat op dit moment niet aan de orde aangezien ik een vriendin momenteel heb (zover ik me bind aan iemand). Veel 'oefenen' en je wordt er steeds beter in. Dat is juist wat zoveel mannen moeilijk vinden, ze willen niet afgaan. Zelf ook nog wel eens last van.
Vrouwen vinden het aantrekkelijk als een zelfverzekerde man gewoon met haar begint te praten, hij doet tenslotte wat hij wilt. Hiermee neem je de leiding en dat vinden vrouwen aantrekkelijk. Daarom dus nooit vragen of ze met JOU wat wilt drinken, gewoon de mindset hebben alsof ze dat al wilt 'Laten we wat gaan drinken dan, komt die avond gelegen?'. Als ze moeilijk doet niet boos worden maar een andere dag voorstellen.
Uitstekende aanpak inderdaad!quote:Op woensdag 6 maart 2013 19:28 schreef BeatMeUpScotty het volgende:
[..]
Het is een leuke opener inderdaad, maar er komt wel meer bij kijken helaas. In de praktijk heb ik nog wat last van aanspreekangst, al is dat op dit moment niet aan de orde aangezien ik een vriendin momenteel heb (zover ik me bind aan iemand). Veel 'oefenen' en je wordt er steeds beter in. Dat is juist wat zoveel mannen moeilijk vinden, ze willen niet afgaan. Zelf ook nog wel eens last van.
Vrouwen vinden het aantrekkelijk als een zelfverzekerde man gewoon met haar begint te praten, hij doet tenslotte wat hij wilt. Hiermee neem je de leiding en dat vinden vrouwen aantrekkelijk. Daarom dus nooit vragen of ze met JOU wat wilt drinken, gewoon de mindset hebben alsof ze dat al wilt 'Laten we wat gaan drinken dan, komt die avond gelegen?'. Als ze moeilijk doet niet boos worden maar een andere dag voorstellen.
Beter 10 keer op je smoel gaan dan 10 keer jezelf voor je kop slaan.quote:Op woensdag 6 maart 2013 19:28 schreef BeatMeUpScotty het volgende:
[..]
Wel goed van je dat je het al zo snel geprobeerd hebquote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:08 schreef mikemareen het volgende:
Na mijn subtiele lunchvoorstel kreeg ik een antwoord terug dat ze meestal met haar collega's van de afdeling (en dat zijn suffe dooie mensen) luncht en als ik zin had, dan kon ik aanschuiven.
Heb gezegd dat ik dat best wil doen, maar eerst samen fitnessen (waar we het al over hadden gehad).
Nog geen antwoord terug gehad![]()
Mooie is dat ik nog wat voor dr zou regelen (zakelijk gezien), maar nu mag zij achter mijn broek aan.
Wat een slet
In het verleden maakte ik altijd de fout om te laat (of geen) actie te ondernemen. maar je moet gewoon snel handelen om te kijken of er meer in zit. En vaak lukt het wel als je de leiding neemt in een voorstel (in dit geval een lunchvoorstel op een bepaalde dag).quote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:26 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Wel goed van je dat je het al zo snel geprobeerd heb
Je kunt wel bij haar aanschuiven met de lunch, maar als ik in jouw schoenen stond zou ik het al eigenlijk al opgeven. Een lichamelijk klik vanuit haar kant lijkt er iig niet in te zitten (want anders had ze wel anders/sneller op je gereageerd lijkt me).
Had je zelf het idee dat ze je misschien leuk vond?
Misschien is TS Stephen Hawking.quote:Op zondag 10 maart 2013 00:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik word een beetje moe hiervan,, Je hebt een stem en een kichaamstaal.. Succes!!
Niemand heeft kichaamstaalquote:Op zondag 10 maart 2013 00:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik word een beetje moe hiervan,, Je hebt een stem en een kichaamstaal.. Succes!!
PUAquote:Op woensdag 6 maart 2013 17:57 schreef BeatMeUpScotty het volgende:
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:26 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Je kunt wel bij haar aanschuiven met de lunch, maar als ik in jouw schoenen stond zou ik het al eigenlijk al opgeven. Een lichamelijk klik vanuit haar kant lijkt er iig niet in te zitten (want anders had ze wel anders/sneller op je gereageerd lijkt me).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |