SPOILER: Weerwolvenmeet bij muhahaha - 5, 6, 12 of 13 AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
geekologyquote:Op woensdag 6 maart 2013 17:06 schreef Tamashii het volgende:
Ik verveel me kapot. Wie heeft er nog goede SFW websites?
Mijn rood/groen/zwarte hart verhuist gewoon mee!quote:
Ik moest gisteren even goed kijken voordat ik door had dat jij het wasquote:Op woensdag 6 maart 2013 17:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Mijn rood/groen/zwarte hart verhuist gewoon mee!
Die is wel leuk.quote:Op woensdag 6 maart 2013 17:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
http://failblog.cheezburger.com/ugliesttattoos
Hihi.quote:Op woensdag 6 maart 2013 17:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik moest gisteren even goed kijken voordat ik door had dat jij het was
OMG wat zielig.quote:Op woensdag 6 maart 2013 17:31 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik zoek een gerecht dat ervoor zorgt dat ik een shitload aan vuile vaat krijg.
Huppelkind heeft straf en moet de afwas doen de komende 2 weken.
Wat heeft ie geflikt?quote:Op woensdag 6 maart 2013 17:31 schreef Huppelmuts het volgende:
chinees-indische rijsttafelquote:Op woensdag 6 maart 2013 17:31 schreef Huppelmuts het volgende:
Verwijzing naar bureau halt krijgen en daar dan over liegen tegen mij.quote:
De bedoeling is dat de kilo's eraf blijven hoor!quote:
Dat is niet erg slim neequote:Op woensdag 6 maart 2013 17:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Verwijzing naar bureau halt krijgen en daar dan over liegen tegen mij.
Ik denk dat ik morgen een 3-gangen menu maak.
Dat is wintervoer!quote:
Een gang hoeft niet vol vet te zitten en hoeft ook niet veel te zijnquote:Op woensdag 6 maart 2013 17:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De bedoeling is dat de kilo's eraf blijven hoor!
justeat.nl?quote:Op woensdag 6 maart 2013 17:41 schreef Huppelmuts het volgende:
Wie heeft er nog vaat staan? Iemand die morgen bij mij wil komen eten?
Roti en chocoladevla met slagroom als toetje.quote:
Temptingquote:Op woensdag 6 maart 2013 17:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Roti en chocoladevla met slagroom als toetje.
Je bent welkom hoor. App maar als je mee wil eten.quote:
Heb je ook straf?quote:
Het kan zijn dat ik morgenmiddag in de buurt benquote:Op woensdag 6 maart 2013 18:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je bent welkom hoor. App maar als je mee wil eten.
Heb ik, regel ik vanavond ffquote:Op woensdag 6 maart 2013 17:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Smakelijk
Jij ook
Heb jij toevallig een playlist van gisteren?
Oké dankjequote:Op woensdag 6 maart 2013 18:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heb ik, regel ik vanavond ff
Ik moet ook straf
koop een betere laptop danquote:Op woensdag 6 maart 2013 18:27 schreef Vinniiee het volgende:
FUUUUUU
Ik word gek van dat pagina's in mijn browser niet laden als ik mijn laptop net opgestart heb
Tja, dan moet je je niet aanstellenquote:Op woensdag 6 maart 2013 18:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mijn laptop is beter dan de gemiddelde PC
Als jij na 10 minuten refreshen nog geen internetpagina open hebt word je ook gekquote:Op woensdag 6 maart 2013 18:29 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Tja, dan moet je je niet aanstellen
Heb ik geen last van, ik heb zo'n kleine notebook van Samsung, die start in 30 seconden op ofzoquote:Op woensdag 6 maart 2013 18:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als jij na 10 minuten refreshen nog geen internetpagina open hebt word je ook gek
Zo snel start mijn laptop ook opquote:Op woensdag 6 maart 2013 18:31 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Heb ik geen last van, ik heb zo'n kleine notebook van Samsung, die start in 30 seconden op ofzoIets megasnels in ieder geval
Ik normaal ook niet.quote:Op woensdag 6 maart 2013 18:33 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Maar ik hoef daarna geen 10 minuten te refreshen
Lekker pastamaal gemaakt?quote:Op woensdag 6 maart 2013 18:35 schreef charmed_angel het volgende:
Eten en trainen
Lekker weer
Vin wil je mijn verzoek in Coasterville accepteren
Ik wil ook trainenquote:Op woensdag 6 maart 2013 18:35 schreef charmed_angel het volgende:
Eten en trainen
Lekker weer
Vin wil je mijn verzoek in Coasterville accepteren
Wat heb je dan gegeten als je moet trainen?quote:
Gewoon een prakkie met kipquote:Op woensdag 6 maart 2013 18:39 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Wat heb je dan gegeten als je moet trainen?Rijst met kip?
Thxquote:Op woensdag 6 maart 2013 18:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik wil ook trainenMorgen
![]()
Ja, zal ik doen
Welke rest?quote:Op woensdag 6 maart 2013 18:42 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
En dan als je terugkomt zeker de rest?
Jaquote:
Het is maar een voetbaltrainingquote:Op woensdag 6 maart 2013 18:49 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ja
Ik heb altijd vet honger als ik terug ben, en dan herstel je sneller
Ja dus?quote:Op woensdag 6 maart 2013 18:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Het is maar een voetbaltraining
Moet je eerder gaan eten.quote:Op woensdag 6 maart 2013 18:49 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ja
Ik heb altijd vet honger als ik terug ben, en dan herstel je sneller
Ik eet om half 6 als ik om 8 uur moet sportenquote:Op woensdag 6 maart 2013 18:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Moet je eerder gaan eten.
Als ik direct ga sporten na het eten heb ik het idee dat ik na 10 minuten in stort.
Ja oke, dat heb ik ook. Ik dacht:quote:Op woensdag 6 maart 2013 18:51 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik eet om half 6 als ik om 8 uur moet sporten
Maar als ik om half 6 eet, dan heb ik echt wel om 10 uur weer honger![]()
Proostquote:Op woensdag 6 maart 2013 18:53 schreef AldoTheApache het volgende:
Nu nog een biertje bij deze goddelijke maaltijd en het is compleet![]()
Nee johquote:Op woensdag 6 maart 2013 18:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja oke, dat heb ik ook. Ik dacht:
- Jij eet om bijv. 18.00
- Trainen om 18.30-20.00
- Direct erna eten.
Jij moet kotsen tijdens het sporten?quote:Op woensdag 6 maart 2013 18:54 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nee johAls ik dat zou doen zou ik om 19:00 kotsend boven de plee hangen
Wel als het een zware training is en ik een half uur vantevoren een volle maaltijd heb gegetenquote:Op woensdag 6 maart 2013 18:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij moet kotsen tijdens het sporten?
Moet je rap wezen, anders vind je de hond in de potquote:
Mietje.quote:Op woensdag 6 maart 2013 18:55 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Wel als het een zware training is en ik een half uur vantevoren een volle maaltijd heb gegeten
quote:Op woensdag 6 maart 2013 18:55 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Moet je rap wezen, anders vind je de hond in de pot
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
quote:Op woensdag 6 maart 2013 18:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]ik heb serieus wel eens hont gegetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
gewoon roosteren op zo'n groot spitWǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
Dan kook ik zelf wel.quote:Op woensdag 6 maart 2013 18:55 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Moet je rap wezen, anders vind je de hond in de pot
quote:Op woensdag 6 maart 2013 18:58 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dan kook ik zelf wel.
Avocado met zalm en roerei.
Die heb ik toch heul niet johquote:Op woensdag 6 maart 2013 18:57 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik heb serieus wel eens hont gegeten![]()
gewoon roosteren op zo'n groot spit
Zaterdag schopte ze iemand binnen 2 minuten het veld af met een blessurequote:Op woensdag 6 maart 2013 18:59 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Succes en schop er een paar onder het gras
Gewoon een stukje worst op een schaaltje buiten leggen en je hebt de hond.quote:Op woensdag 6 maart 2013 18:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die heb ik toch heul niet johen een hont ook al niet
quote:Op woensdag 6 maart 2013 19:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zaterdag schopte ze iemand binnen 2 minuten het veld af met een blessure
Vind je dat lekker ja? Heb gister al uitgebreid gekookt en gegeten, dus vandaag makkelijk. Sowieso laat voordat ik thuis ben.quote:
Moest door 2 teamspelers het veld afgedragen wordenquote:Op woensdag 6 maart 2013 19:01 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
opperbazin![]()
en dan naar die geblesseerde lopen en zeggen: Als je het waagt om terug het veld in te komen doe ik het nog een keer
avocadoquote:Op woensdag 6 maart 2013 19:02 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Vind je dat lekker ja? Heb gister al uitgebreid gekookt en gegeten, dus vandaag makkelijk. Sowieso laat voordat ik thuis ben.
quote:Op woensdag 6 maart 2013 19:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Moest door 2 teamspelers het veld afgedragen worden
Wisselquote:Op woensdag 6 maart 2013 19:03 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik hou van blessures van tegenstanders
Okay prima. Tot straks hoor.quote:Op woensdag 6 maart 2013 19:02 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
avocado![]()
prima, ik stap nu in de voiture ok?
Ja, maar ik zoek ook altijd ruzie in het veld enzoquote:
Whehehehequote:Op woensdag 6 maart 2013 19:04 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ja, maar ik zoek ook altijd ruzie in het veld enzo![]()
gister ook weerTegenstander verliest scheenbeschermer vlak voor mij, Hij bukt om hem op te rapen, ik sla dat ding met mijn stick weg
DIe vent helemaal boos enzo
Denk niet dat de eigenaar dat zo leuk vindtquote:Op woensdag 6 maart 2013 19:00 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Gewoon een stukje worst op een schaaltje buiten leggen en je hebt de hond.
We kunnen hem ook villen en dan in stukjes opbakken
beetje satésaus en gaan met die banaan
Die komt dat nooit te wetenquote:Op woensdag 6 maart 2013 19:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Denk niet dat de eigenaar dat zo leuk vindt
Niet vreemd opkijken als je een keer in het ziekenhuis beland met een stick op een plek waar de zon niet schijnt dan.quote:Op woensdag 6 maart 2013 19:04 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ja, maar ik zoek ook altijd ruzie in het veld enzo![]()
gister ook weerTegenstander verliest scheenbeschermer vlak voor mij, Hij bukt om hem op te rapen, ik sla dat ding met mijn stick weg
DIe vent helemaal boos enzo
Ik heb toch een beschermend pak aanquote:Op woensdag 6 maart 2013 19:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niet vreemd opkijken als je een keer in het ziekenhuis beland met een stick op een plek waar de zon niet schijnt dan.
In dat gevalquote:
Sowieso niet genoeg voor meer dan 1 iemand.quote:Op woensdag 6 maart 2013 19:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen 'ik kom ook'... maar wat je kookt lust ik niet
Wel voor ingewikkelde bobby?quote:Op woensdag 6 maart 2013 19:08 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Sowieso niet genoeg voor meer dan 1 iemand.
Ik lust het toch nietquote:Op woensdag 6 maart 2013 19:08 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Sowieso niet genoeg voor meer dan 1 iemand.
Wel aardig wat hoor, maar geen vis en ik zag zalm voorbij komenquote:Op woensdag 6 maart 2013 19:10 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Jij lust überhaupt niet zo veel ofwel?
ah ok, vis lusten veel mensen nietquote:Op woensdag 6 maart 2013 19:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wel aardig wat hoor, maar geen vis en ik zag zalm voorbij komen
Mwoah dan hebben ze geen smaakquote:Op woensdag 6 maart 2013 19:12 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ah ok, vis lusten veel mensen niet
Ik lust ook niet alle vis hoorquote:
I knowquote:Op woensdag 6 maart 2013 19:12 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ah ok, vis lusten veel mensen niet
Evie is nog single en jij ook. Moet ik de rest ook nog uitleggen?quote:Op woensdag 6 maart 2013 19:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hmmm, ik zie een verband.
Ik ben ook gek op vis en ook single.
Kutvis
Ik ben bang voor Eviequote:Op woensdag 6 maart 2013 19:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Evie is nog single en jij ook. Moet ik de rest ook nog uitleggen?
Als haar kut naar vis ruikt snap ik dat je single bent.quote:Op woensdag 6 maart 2013 19:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kutvis
quote:Op woensdag 6 maart 2013 19:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als het maar warm is en een gat heeft
Waarom?quote:
Da's nietquote:Op woensdag 6 maart 2013 19:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als het maar warm is en een gat heeft
quote:
Nee joh, er is nooit een meet.quote:
Heul welquote:Op woensdag 6 maart 2013 19:20 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
een mieske dat squirt is t neuken niet weurt
quote:Op woensdag 6 maart 2013 19:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik wil er niet over praten, is te moeilijk voor me
TUDUDUUDUDUUUUU DUUUDUUU INSPECTOR GAADGEEEET.quote:
hehehe Ik had gelijkquote:Op woensdag 6 maart 2013 19:21 schreef Tamashii het volgende:
[..]
TUDUDUUDUDUUUUU DUUUDUUU INSPECTOR GAADGEEEET.
Nee hoor, dat deuntje kwam gewoon in me op.quote:
quote:Op woensdag 6 maart 2013 19:23 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee hoor, dat deuntje kwam gewoon in me op.
zit je dan met die zak chips op schoot naar een zwart scherm te starenquote:Op woensdag 6 maart 2013 19:32 schreef Ishimaru het volgende:
2de dag zonder tv en internet, nog ff en ik word gek
Hoezo heb je dat niet dan? Ook geen mobiel?quote:Op woensdag 6 maart 2013 19:32 schreef Ishimaru het volgende:
Hoe kan ie anders posten?quote:Op woensdag 6 maart 2013 19:33 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hoezo heb je dat niet dan? Ook geen mobiel?
Have you tried turning it off and on again?quote:Op woensdag 6 maart 2013 19:32 schreef Ishimaru het volgende:
Begin je al ontwenningsverschijnselen te krijgen?quote:Op woensdag 6 maart 2013 19:32 schreef Ishimaru het volgende:
Nah ben aan het klussen, als ik in de avond stop ben ik te moe om tv te kijken.quote:Op woensdag 6 maart 2013 19:32 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
zit je dan met die zak chips op schoot naar een zwart scherm te staren
Hoe post ik dan nu op fok?quote:Op woensdag 6 maart 2013 19:33 schreef Tamashii het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 6 maart 2013 19:33 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Noem je mij nu een mummy?quote:
Te moe om op te staanquote:Op woensdag 6 maart 2013 19:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Have you tried turning it off and on again?
Jahquote:Op woensdag 6 maart 2013 19:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Begin je al ontwenningsverschijnselen te krijgen?
Zwak. Had je gister maar op tijd naar bed moeten gaan.quote:Op woensdag 6 maart 2013 19:36 schreef Tamashii het volgende:
Ja hallo. Ik zit hier al lang te werken, beetje onscherp aan het worden.
viroquote:Op woensdag 6 maart 2013 19:36 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Hoe post ik dan nu op fok?
Hoi allemaal![]()
quote:Op woensdag 6 maart 2013 19:36 schreef Tamashii het volgende:
Ja hallo. Ik zit hier al lang te werken, beetje onscherp aan het worden.
Kun je niet een accesspoint maken van je mobiel dan? Kun je iig op een laptop internetten.quote:
Beetje bot van je.quote:
Sowieso.quote:
Ja hoor, op mijn werk.quote:Op woensdag 6 maart 2013 19:37 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
heb je weer van de wodka gesnoept?
Nouja, ik ga altijd op tijd naar bed, behalve met mensen erbij.quote:Op woensdag 6 maart 2013 19:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zwak. Had je gister maar op tijd naar bed moeten gaan.
lekker met een dubbele tong mensen te woord staanquote:
1 glaasje kan geen kwaad.quote:Op woensdag 6 maart 2013 19:41 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
lekker met een dubbele tong mensen te woord staan
Oh ja dat kan ookquote:Op woensdag 6 maart 2013 19:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Kun je niet een accesspoint maken van je mobiel dan? Kun je iig op een laptop internetten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja want via FB heb je niet eens het fatsoen om welterusten te zeggen om een uur of 22.00quote:Op woensdag 6 maart 2013 19:40 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nouja, ik ga altijd op tijd naar bed, behalve met mensen erbij.
Totally agree.quote:Op woensdag 6 maart 2013 19:43 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
one drink a day keeps the demons away
quote:Op woensdag 6 maart 2013 19:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja want via FB heb je niet eens het fatsoen om welterusten te zeggen om een uur of 22.00
quote:Op woensdag 6 maart 2013 19:42 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Oh ja dat kan ook![]()
Mja te veel moeite
Nee hoor, alleen surinamer is voldoende.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
quote:Op woensdag 6 maart 2013 19:42 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Oh ja dat kan ook![]()
Mja te veel moeite
Luie hollander.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Staat hier nog steeds een fles wijn voor je klaarquote:
quote:
quote:Op woensdag 6 maart 2013 19:45 schreef Ishimaru het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja hallo. Dan moet ik blijven slapen ook!quote:Op woensdag 6 maart 2013 19:45 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Staat hier nog steeds een fles wijn voor je klaar
Alsof hij dat erg vindtquote:Op woensdag 6 maart 2013 19:47 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja hallo. Dan moet ik blijven slapen ook!
Vind ie vast niet ergquote:Op woensdag 6 maart 2013 19:47 schreef Tamashii het volgende:
[..]
quote:
inb4: lees terug!quote:Op woensdag 6 maart 2013 19:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hee jij![]()
Bevalt je nieuwe baan?
Halloquote:Op woensdag 6 maart 2013 19:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hee jij![]()
Bevalt je nieuwe baan?
Fok!ken?quote:Op woensdag 6 maart 2013 19:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Vrijwilligerswerk morgen gaat niet door trouwens
Wellicht maandag pas. Naja...
Moet ik m'n dag op een andere manier zien op te vullen
Denken dat ik 'm niet snapquote:
Niks van meegekregen, maar okequote:Op woensdag 6 maart 2013 19:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Vrijwilligerswerk morgen gaat niet door trouwens
Wellicht maandag pas. Naja...
Moet ik m'n dag op een andere manier zien op te vullen
Het gebeurt hier wel vaker. En ja, ik ben chagrijnig.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#TeamMiley
Dan moet je te ver terug lezen... daarnaast zou ik het gewoon nog een keer vertellen voor TGNDquote:
Ja hoorquote:
Want?quote:
Tof!quote:Op woensdag 6 maart 2013 19:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hallo
JazekerGoede uitdaging, leuke collega's
Jij inmiddels ook alweer aan het werk of niet ?
Ja, maar aan de andere kant heb ik dan wel weer tijd voor andere dingen. Moet er maar het beste van maken (ok dat klinkt gek).quote:Op woensdag 6 maart 2013 19:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niks van meegekregen, maar oke
Bummer
Waarom? Je doet zo'n plaatje sturen.quote:
Omdat!quote:
quote:Op woensdag 6 maart 2013 19:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Omdat!OkeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
Ah oke, en bij de Mc?quote:Op woensdag 6 maart 2013 19:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja hoor
[..]
Want?
[..]
Tof!
Nee, moet wachten op mijn VOG
Ja, doe datquote:Op woensdag 6 maart 2013 19:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, maar aan de andere kant heb ik dan wel weer tijd voor andere dingen. Moet er maar het beste van maken (ok dat klinkt gek).
Slijmbal!quote:Op woensdag 6 maart 2013 19:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan moet je te ver terug lezen... daarnaast zou ik het gewoon nog een keer vertellen voor TGND
quote:Op woensdag 6 maart 2013 19:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Omdat!Ja, maandag of zo. Je gaat niet topics van 2 dagen terug lezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nooit gestopt met werken bij de Mc. Wordt gewoon elk weekend in verschillende restaurants ingepland.quote:
Nee, i knowquote:Op woensdag 6 maart 2013 19:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nooit gestopt met werken bij de Mc. Wordt gewoon elk weekend in verschillende restaurants ingepland.
Toch wel een beetje in de buurt hoop ik?quote:Op woensdag 6 maart 2013 19:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nooit gestopt met werken bij de Mc. Wordt gewoon elk weekend in verschillende restaurants ingepland.
Ja weet ik veel! Jullie zijn gewoon raar!quote:Op woensdag 6 maart 2013 19:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, maandag of zo. Je gaat niet topics van 2 dagen terug lezen
Oh, ja, prima.quote:Op woensdag 6 maart 2013 19:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, i knowMaar ik bedoelde eigenlijk hoe het daarmee ging
Is dat nog een beetje te doen, telkens ergens anders heen?
Ik ben gister een keer of 8 langs een Mc opgekomen en niet 1 keer gestopt.quote:Op woensdag 6 maart 2013 19:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jaquote:Op woensdag 6 maart 2013 19:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Toch wel een beetje in de buurt hoop ik?
Je bent zelf raarquote:Op woensdag 6 maart 2013 19:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja weet ik veel! Jullie zijn gewoon raar!
Mooiquote:
Oke.quote:Op woensdag 6 maart 2013 19:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben gister een keer of 8 langs een Mc opgekomen en niet 1 keer gestopt.
Best goed van mezelf.
Hey kuis je taal jongeman!!quote:Op woensdag 6 maart 2013 19:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kutvis
Misschien ligt daar het probleem welquote:
it wasn't mequote:Op woensdag 6 maart 2013 19:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Vannacht was er weer een brand in EnschedeDe 7e brand in 3 maanden tijd
Wat?quote:
Die vent moeten ze in brand steken.quote:Op woensdag 6 maart 2013 19:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Nah!quote:Op woensdag 6 maart 2013 19:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien ligt daar het probleem wel
Ik herinner me net pas hoe je heet, sorryquote:Op woensdag 6 maart 2013 19:55 schreef Evie het volgende:
[..]
Hey kuis je taal jongeman!!
https://maps.google.com/m(...)kut,+&mra=ls&t=m&z=8
kutvis
pluskut heeft een pyromaanquote:Op woensdag 6 maart 2013 19:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
quote:Op woensdag 6 maart 2013 19:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik wilde dat graag even met jullie delen
Jaja.quote:
Inderdaadquote:Op woensdag 6 maart 2013 19:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Die vent moeten ze in brand steken.
quote:
Dat is wel toevallig... maar daar schiet je inderdaad niks mee opquote:Op woensdag 6 maart 2013 19:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
[..]
Jaja.
[..]
Inderdaad
Er is wel een verband gevonden. Elke keer stond er een oostenwind van minimaal windkracht 3. Maarja. Daar schiet je niet veel mee op
Oke.quote:Op woensdag 6 maart 2013 19:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ben niet raar voor mezelf.
Dat!
Ja kom, we hebben geen werk genoeg, ff fikkie stokenquote:Op woensdag 6 maart 2013 19:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]![]()
Overigens lijkt het er wel op dat het een pyromaan is. En omdat er tijd tussen de branden zit is het wellicht iemand die zelf ook een brandweer is
Gibtnichtquote:Op woensdag 6 maart 2013 19:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik herinner me net pas hoe je heet, sorry
Het is een Duitserquote:Op woensdag 6 maart 2013 19:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
[..]
Jaja.
[..]
Inderdaad
Er is wel een verband gevonden. Elke keer stond er een oostenwind van minimaal windkracht 3. Maarja. Daar schiet je niet veel mee op
In ieder geval iemand die weet hoe je een fikkie snel tot een grote brand kan brengen.quote:Op woensdag 6 maart 2013 19:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]![]()
Overigens lijkt het er wel op dat het een pyromaan is. En omdat er tijd tussen de branden zit is het wellicht iemand die zelf ook een brandweer is
Mja. Kutte aan brand is gewoon dat ook het bewijsmateriaal verbrand.quote:Op woensdag 6 maart 2013 19:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is wel toevallig... maar daar schiet je inderdaad niks mee op
Vooral de modsquote:
Er is ergens zo'n mooie knop met "Stop volgen.". Dan moet je er vervolgens niet meer heen gaan en dan heb je nergens meer last vanquote:
Het zou je verbazen. Maar er zijn brandweermannen die zelf pyromaan zijnquote:Op woensdag 6 maart 2013 19:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja kom, we hebben geen werk genoeg, ff fikkie stoken_!!!
Hoezo dat? Die werken toch juist met gas?quote:
Vooral de users. En dan met name users die met de eerste 26 letters van het alfabet beginnen.quote:
Over het algemeen wel ja.quote:Op woensdag 6 maart 2013 19:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
In ieder geval iemand die weet hoe je een fikkie snel tot een grote brand kan brengen.
[..]
Mja. Kutte aan brand is gewoon dat ook het bewijsmateriaal verbrand.
In Amerika misschien jaquote:Op woensdag 6 maart 2013 19:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het zou je verbazen. Maar er zijn brandweermannen die zelf pyromaan zijn
Net als detectives die zelf seriemoordenaars zijn.quote:Op woensdag 6 maart 2013 19:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het zou je verbazen. Maar er zijn brandweermannen die zelf pyromaan zijn
Waarom zou dat hier niet kunnen dan?quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Over het algemeen wel ja.
[..]
In Amerika misschien ja
Dat is geen 'eerste' meerquote:Op woensdag 6 maart 2013 20:00 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Vooral de users. En dan met name users die met de eerste 26 letters van het alfabet beginnen.
Nee, jij bent niet de eerste nee.quote:
goed ideequote:Op woensdag 6 maart 2013 19:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Er is ergens zo'n mooie knop met "Stop volgen.". Dan moet je er vervolgens niet meer heen gaan en dan heb je nergens meer last van
Dat en dat er een tijd tussen de branden zit, doet mij vermoeden dat het een brandweerman is. Brandweervrouw kan ook maar dat is nog onwaarschijnlijkerquote:Op woensdag 6 maart 2013 19:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
In ieder geval iemand die weet hoe je een fikkie snel tot een grote brand kan brengen.
Amerikanen zijn soms ook net mensenquote:Op woensdag 6 maart 2013 20:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Omdat ik het iets typisch Amerikaans vind. Maar alles kan natuurlijk.
Wellicht zijn de branden zo aangestokenquote:Op woensdag 6 maart 2013 20:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hoezo dat? Die werken toch juist met gas?
Ik denk het niet. Maargoed, je weet maar nooit.quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat en dat er een tijd tussen de branden zit, doet mij vermoeden dat het een brandweerman is. Brandweervrouw kan ook maar dat is nog onwaarschijnlijker
Waar is ervaring nou weer goed voor.quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gelukkig niet, dan heb je al wat ervaring.
Mag wel hoorquote:Op woensdag 6 maart 2013 19:47 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dexterquote:Op woensdag 6 maart 2013 20:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Net als detectives die zelf seriemoordenaars zijn.
Nou, voor seks bijvoorbeeldquote:Op woensdag 6 maart 2013 20:02 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Waar is ervaring nou weer goed voor.
Geloof het niet. Maar geen idee.quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wellicht zijn de branden zo aangestoken
quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:03 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Mag wel hoorIk heb een heel lekker stretcher
Wat dan wel?quote:
Ik denk dat ze met een vuurtje zijn aangestoken.quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wellicht zijn de branden zo aangestoken
Ik wilde maar helpen hoorquote:Op woensdag 6 maart 2013 19:51 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Waarom? Je doet zo'n plaatje sturen.
Hopelijk welquote:Op woensdag 6 maart 2013 20:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld. Maar dat is fictie
Doeeeeeg.quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:03 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Mag wel hoorIk heb een heel lekker stretcher
Seks hebben voor het huwelijkquote:
Oh oke.quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:04 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ja, dan kan jij in mijn 2 persoonsbed natuurlijk
Lijkt me best vetquote:Op woensdag 6 maart 2013 20:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hopelijk welstraks is gebaseerd op feiten
Ohquote:
Gewoon voor de vorm toch.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Rare wezensquote:Op woensdag 6 maart 2013 20:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mensen die seks hebben
Mensen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |