Maar geen zon.quote:
Hier is er wel zonquote:Op woensdag 6 maart 2013 15:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar geen zon.
En de verstoktste roker uit m'n feestboeklijstje onderneemt een stoppoging, gecombineerd met beginnen met sporten. Ik ben benieuwd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De hele dag in tshirt rondlopen.quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:59 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Op de fiets naar de bakker kunnen met je zomerjas aan
Daarvoor vind ik het nog te koudquote:
Ik ben kachel.quote:Op woensdag 6 maart 2013 17:03 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Daarvoor vind ik het nog te koud
Maar ik loop zelfs in de zomer niet in een t-shirt, maar heb er altijd een vestje over/bij dus ik ben wellicht ook niet representatief
Ik heb ook longsleeve aan; met daarboven nog een vestje zelfs... en mn lange jasquote:Op woensdag 6 maart 2013 17:03 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Daarvoor vind ik het nog te koud
Maar ik loop zelfs in de zomer niet in een t-shirt, maar heb er altijd een vestje over/bij dus ik ben wellicht ook niet representatief
Ik heb de zomerjas daarnet van de kapstok gepakt toen ik naar de bakker ging, had vanmorgen nog gewoon mijn winterjas aanquote:Op woensdag 6 maart 2013 17:07 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik heb ook longsleeve aan; met daarboven nog een vestje zelfs... en mn lange jasZomerjas is me ook nog te koud zelfs....
Even naar de supermarkt
quote:Op woensdag 6 maart 2013 17:58 schreef milka82 het volgende:
Tadaaa,daar was ie dan,vanmiddag om 15.10 uur is onze zoon Ivar Adrianus Sjoerd geboren. 3770 gram en 49 cm.
Ik lig een beetje in der prak maar hij doet het prima!
dacht je echt dat het over was?quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:08 schreef Miezziej het volgende:
Milka![]()
Keek even op knmi, binnenkort weer koud weer, "ruim beneden de langjaargemiddelde waarden"
Shhhhquote:Op woensdag 6 maart 2013 20:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dacht je echt dat het over was?de winter duurt nog twee weken!
Rond de langjaargemiddelden had ik ook goed gevonden hoorquote:Op woensdag 6 maart 2013 20:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dacht je echt dat het over was?de winter duurt nog twee weken!
Sure!quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
Iemand nog zin om een enquete in te vullen die ongeveer 5-10min duurt?
Ik mag niet meer.quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
Iemand nog zin om een enquete in te vullen die ongeveer 5-10min duurt?
quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Van mij wel als je het anders invult /diederikstapel2.0
Hoeveel uur speelt u games u per week... zoiets stond erquote:
ermahgerdquote:Op woensdag 6 maart 2013 20:35 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Hoeveel uur speelt u games u per week... zoiets stond er
DIE THEE WAS GODVERDOMME LAUW JAquote:Op woensdag 6 maart 2013 20:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
Brum die zeikt dat mijn thee lauw is. HET IS WARM GODVERDOMME
DAT ZEG IK PAS ALS DE ENQUETE KLAAR IS HIHIHIHIHIHIIHIHIquote:Op woensdag 6 maart 2013 20:37 schreef PriemGirl het volgende:
Gaat het overigens om de muziek of om het geluid zelf
No problem!quote:
Ik had eerst backstreet boys als test aan het beginquote:Op woensdag 6 maart 2013 20:45 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
No problem!
Nu zitten die klassieke stukken in m'n hoofd
HIJ ZIT NOG STEEDS IN M'N KOPquote:Op woensdag 6 maart 2013 20:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik had eerst backstreet boys als test aan het beginmaar die was te hard
quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik had eerst backstreet boys als test aan het beginmaar die was te hard
Ik luister met enige regelmaat graag de Canto, zo mooiquote:Op woensdag 6 maart 2013 20:47 schreef PriemGirl het volgende:
Af en toe klassieke muziek luisterenBen niet voor niks 15 jaar muzikante geweest
Ermahgerd
+1quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:48 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb echt de schurft aan klassieke muziek.
Wat speelde je?quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:47 schreef PriemGirl het volgende:
Af en toe klassieke muziek luisterenBen niet voor niks 15 jaar muzikante geweest
Ermahgerd
Begonnen met trommel; daarna lyra; uiteindelijk saxofoon sopraan.quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:57 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Wat speelde je?
En waarom nu niet meer?
Brum speelde ook saxquote:Op woensdag 6 maart 2013 21:05 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Begonnen met trommel; daarna lyra; uiteindelijk saxofoon sopraan.
Omdat ik naar NL verhuisde
Ik zat in de muziekvereniging in belgië samen met mijn broers; oom; schoonzusjes en papsEn hier in NL zou ik niemand meer kennen en daar had ik geen zin in. Dus met het verhuizen ben ik er ook mee gestopt
Da's geen goedkoop instrument.quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:10 schreef Mirjam het volgende:
Ik wil stiekem harp leren spelen
maar haat aan dure lessen waar ik geen geld voor heb.
Zeker.quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:11 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Nee precies, en dan die lessen enzo ermahgerd.
Maar ik vind het een machtig mooi instrument.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat issie aan het doen danquote:Op woensdag 6 maart 2013 21:09 schreef Mirjam het volgende:
S. stuurt me een sms dat hij aan het derpen is
quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:13 schreef Mirjam het volgende:
dafuq womanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hoeveel lakjes heb je?
it's the map in my mind that sends me on my way.
Ohquote:Op woensdag 6 maart 2013 21:13 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Aan het derpen
In Den Haag, hij gaat naar de film
396 gecatologiseerde, precieze aantal onbekend ws. 700+quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:13 schreef Diconnected het volgende:
[..]
dafuq womanhoeveel lakjes heb je?
Das een hoopquote:Op woensdag 6 maart 2013 21:05 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Begonnen met trommel; daarna lyra; uiteindelijk saxofoon sopraan.
Omdat ik naar NL verhuisde
Ik zat in de muziekvereniging in belgië samen met mijn broers; oom; schoonzusjes en papsEn hier in NL zou ik niemand meer kennen en daar had ik geen zin in. Dus met het verhuizen ben ik er ook mee gestopt
ermahgerd.quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:14 schreef Mirjam het volgende:
[..]
396 gecatologiseerde, precieze aantal onbekend ws. 700+
Yes, we moeten velen apparatuur meezeulenquote:Op woensdag 6 maart 2013 21:14 schreef Diconnected het volgende:
Jullie gaan zeker met de auto naar de film dinsdag Mir?
quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:14 schreef Mirjam het volgende:
[..]
396 gecatologiseerde, precieze aantal onbekend ws. 700+
ermahgerd weer voor de camera van S met Melzquote:Op woensdag 6 maart 2013 21:14 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Yes, we moeten velen apparatuur meezeulen
Jaquote:Op woensdag 6 maart 2013 21:15 schreef Diconnected het volgende:
[..]
ermahgerd weer voor de camera van S met Melz
quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:15 schreef Diconnected het volgende:
[..]
ermahgerd weer voor de camera van S met Melz
quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:17 schreef Diconnected het volgende:
[..]
ER KOMEN OOK BEKENDE NEDERLANDERS ERMAHGERD
Ik vind 'm vetquote:Op woensdag 6 maart 2013 21:16 schreef IJsdraakje het volgende:
ERMAHGERD WHYYYYYYYYYY
http://www.theverge.com/2(...)-me-maybe-is-perfect
quote:
Herpiederpquote:Op woensdag 6 maart 2013 21:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
* SpaceInvaders blowfish gezicht oefent
WIE BEDENKT ZOIETSquote:
ermahgerd jij bent ook hottttquote:Op woensdag 6 maart 2013 21:18 schreef Diconnected het volgende:
[..]
En dan kan iedereen weer geilen op Melz en niet op mij boehoe
WAAROM ZOU JE HET WILLEN PROBERENquote:
ik doe wel iets aan met velen inkijkquote:
Ja de correlatie tussen honden en wolven snap ik wel maar wie verzsint er nou zoeen enquetequote:Op woensdag 6 maart 2013 21:21 schreef IJsdraakje het volgende:
WAAROM WIL 'IE WETEN OF IK EEN HONT HEB
Tettenquote:Op woensdag 6 maart 2013 21:21 schreef Diconnected het volgende:
[..]
ik doe wel iets aan met velen inkijktetten
ermahgerd wat doen jullie allemaal aan?![]()
dingesen op de schouder klinkt spannondquote:Op woensdag 6 maart 2013 21:22 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Tetten
Ik doe denk ik een zwart shirt aan met dingesen op de schouder en een knoopvest.
Ja kraaltjes ofzo ermahgerdquote:Op woensdag 6 maart 2013 21:23 schreef Diconnected het volgende:
[..]
dingesen op de schouder klinkt spannond
EN ERMAHGERD IK WIL EEN GROEPSFOTO
oehhhhquote:Op woensdag 6 maart 2013 21:24 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ja kraaltjes ofzo ermahgerd
Groepsfoto met nagelmeisjons
Heb ook klarinet geleerd (maar vond ik een aidsinstrument omdat ik kleine handjes heb en de knoppen niet goed dicht kreegquote:Op woensdag 6 maart 2013 21:14 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Das een hoop
Maar snap dat je er niet mee doorgaat als je vanuit een situatie komt waar je iedereen kent en dan hier helemaal niemand kent
Ik ben zo a-muzikaal als maar zijn kan, kan geen enkel instrument bespelen, hoor soms niet eens of iets vals is
quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:27 schreef Diconnected het volgende:
jammer dat ik er na 1 jaar les mee ben gekapt. maarja leraar was een beetje handtastelijk
Nee, en daar krijg je gezeik meequote:Op woensdag 6 maart 2013 21:30 schreef Diconnected het volgende:
trouwens. als ik danny nou een berichtje stuur dta ik graag Disconnected wil heten want stomme typfaut paar jaar geleden, zou ie dat doen?
Ik denk het niet maar je kúnt het proberen, is Disconnected al bezet?quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:30 schreef Diconnected het volgende:
trouwens. als ik danny nou een berichtje stuur dta ik graag Disconnected wil heten want stomme typfaut paar jaar geleden, zou ie dat doen?
was just a random question that popped in my brainquote:
Dan kan ik Cif een handje geven vrees ikquote:Op woensdag 6 maart 2013 21:25 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Heb ook klarinet geleerd (maar vond ik een aidsinstrument omdat ik kleine handjes heb en de knoppen niet goed dicht kreeg); drum en eik wil ik weer beginnen met akoestische gitaar... Zit al een tijd in mijn hoofd; maar nog steeds niet opgepikt... Misschien toch maar weer eens voor kijken
Cif is ook absoluut niet muzikaal.. Hij heeft er een hekel aan en liefst gaat ie zo weinig mogelijk mee naar concertenIk ga wel nog vaak naar mijn familie luisteren en dan mis ik het wel; maar zodra ik weer in NL ben; ben ik het alweer vergeten
dunno, ik zal eens kijkenquote:Op woensdag 6 maart 2013 21:32 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ik denk het niet maar je kúnt het proberen, is Disconnected al bezet?
quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:33 schreef Sharana_LV het volgende:
aids quicktime wilt die geluidsfragmenten niet afpselne
quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:38 schreef Miss_Congeniality het volgende:
It just hit me...tomorrow I'm gonna be old![]()
En ik zag net mail van Bubsels shop met als onderwerp 'verjaardag' en héél even dacht ik 'Wat leuk dat ze daaraan denken!' en daarna ooooooooh jaaaaaa
![]()
je zou echt het zusje van Bami kunnen zijnquote:Op woensdag 6 maart 2013 21:38 schreef Miss_Congeniality het volgende:
It just hit me...tomorrow I'm gonna be old![]()
En ik zag net mail van Bubsels shop met als onderwerp 'verjaardag' en héél even dacht ik 'Wat leuk dat ze daaraan denken!' en daarna ooooooooh jaaaaaa
![]()
Je bent niet de eerste die dat zegt volgens mijquote:Op woensdag 6 maart 2013 21:39 schreef Diconnected het volgende:
[..]
je zou echt het zusje van Bami kunnen zijn![]()
quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:40 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Je bent niet de eerste die dat zegt volgens mij![]()
Ze liggen hier naast mequote:Op woensdag 6 maart 2013 21:40 schreef Diconnected het volgende:
ermahgerd ik was zondag in de Ikea en ik wou die lekkere koekjes meenemen die Melz ook had een keer maar mama wou niet
Heb k niet in huis, ook geen chocolade meerquote:
OHMY DIE ZIJN FREAKING LEKKERRRquote:Op woensdag 6 maart 2013 21:40 schreef Diconnected het volgende:
ermahgerd ik was zondag in de Ikea en ik wou die lekkere koekjes meenemen die Melz ook had een keer maar mama wou niet
ermahgerd ik weet wat je huis wootn. ben morgen in leidenquote:Op woensdag 6 maart 2013 21:41 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ze liggen hier naast me
Maar waarom ?
JA EN DAT ZEI IK EN JE KON OOK PROEVEN EN MAMA ZEI NEE WE HEBBEN NOG KOEKJES EN TOEN MOEST IK HUILENquote:
quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:42 schreef Sharana_LV het volgende:
video geupload, kunnen die italianen weer lekker haten
quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:43 schreef Diconnected het volgende:
[..]
ermahgerd ik weet wat je huis wootn. ben morgen in leiden
Ik hoor net dat Dico ze komt halenquote:
volgende keer voetje erbij stampen, dat werktquote:Op woensdag 6 maart 2013 21:44 schreef Diconnected het volgende:
[..]
JA EN DAT ZEI IK EN JE KON OOK PROEVEN EN MAMA ZEI NEE WE HEBBEN NOG KOEKJES EN TOEN MOEST IK HUILEN
van 8 tot 4 stage wat een feest hihahoquote:Op woensdag 6 maart 2013 21:44 schreef Mirjam het volgende:
[..]
[..]
Ik hoor net dat Dico ze komt halen
Nee? Niet dat ik weet?quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:45 schreef Sharana_LV het volgende:
mirjam hoezo volg ik jou niet meer op instagram? is jouw insta weg?
Maar jij staat er niet meer tussen bij mij en ik volgde jou welquote:Op woensdag 6 maart 2013 21:46 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Nee? Niet dat ik weet?
ook niks veranderd volgens mij, ik post gewoon niet zoveel
bonnetjes overalquote:
Meheheheh precies mijn tas, minus de pennen, naalden en stripjes danquote:Op woensdag 6 maart 2013 21:48 schreef Diconnected het volgende:
[..]
bonnetjes overal
en pennen.
en naaldjes en stripjesen velen kruimels
drying drops!quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
fuck, ik was vergeten dat ik moest douchen maar nu heb ik nagels gelakt........
Hendigquote:Op woensdag 6 maart 2013 21:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
fuck, ik was vergeten dat ik moest douchen maar nu heb ik nagels gelakt........
hehequote:Op woensdag 6 maart 2013 21:48 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Meheheheh precies mijn tas, minus de pennen, naalden en stripjes dan
Ik ook (paracetamol). En pleisters. En velen andere zooi. Want je weet maar nooitquote:Op woensdag 6 maart 2013 21:51 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Och ik heb altijd honderdmiljoenmiljard strips pijnstillers in mijn tas
oja die heb ik ook nogquote:Op woensdag 6 maart 2013 21:51 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Och ik heb altijd honderdmiljoenmiljard strips pijnstillers in mijn tas
oja die van mij ookquote:Op woensdag 6 maart 2013 21:55 schreef IJsdraakje het volgende:
Telefoon hangt te laden, dus die momenteel niet.
dit!quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:59 schreef Stormqueen het volgende:
Ik gebruik echt al mijn tasrommel ook daadwerkelijk
Ik heb een zakspiegel zodat ik altijd m'n lenzen kan checken. Maar van de week was het een mannelijke collega die hem wou lenen om bij een apparaat ergens iets te checken.quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:00 schreef Stormqueen het volgende:
Antihistaminepillen voor bb, antijankpillen voor mij, blaarpleisters, zakspiegeltje...
kan je het niet met een oud washandje proberen?quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:21 schreef Sharana_LV het volgende:
ik heb geen watjes meer, nagellak met keukenrol afhalen duurt langzal ik gewoon met 5 gelakte nagels naar t werk gaan en de rest kaal?
'Lief lichaam,quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:22 schreef Mss het volgende:
Ugh, ik moet een brief aan mijn lichaam schrijven, kutopdracht
ikk heb geen oud washandje!quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:22 schreef Diconnected het volgende:
[..]
kan je het niet met een oud washandje proberen?
Dit was een brief aan mijn lichaamquote:Op woensdag 6 maart 2013 22:24 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
NOEM JIJ MSS NOU EEN KUT?
RELLENENENENENENENN!!N!!N!N!N!!N
quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:26 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ohja jij bent wle en kut ja, nee dan is t goed
quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:29 schreef Diconnected het volgende:
WE ZIJN WEL ERG LEKKER BEZIG MET CAPS VANAVOND
CAPS
Al die kansloze mensenquote:
Waarheen?quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:21 schreef Diconnected het volgende:
[..]
ik doe wel iets aan met velen inkijktetten
ermahgerd wat doen jullie allemaal aan?![]()
Niet als t een PS4 is, sony heeft genoeg mensen in dienst, een heel test team, en die ps4 gaat sowieso wel verkocht worden dus dat hoeve "normale" mensen echt niet te testenquote:Op woensdag 6 maart 2013 22:31 schreef Mss het volgende:
Betalen om gratis te testen klopt toch ook gewoon niet?
Jeetje...sorry hoor...niet iedereen zit tot over zijn oren in de gaming wereldquote:Op woensdag 6 maart 2013 22:30 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Al die kansloze mensen![]()
![]()
Ik heb nu al 4 keer uit moeten leggen dat die "gratis ps4 testen" een hoax isHOEZO DENKEN MENSEN NIET NA VOORDAT ZE SHIT SHAREN
Er zijn dus ook serieus mensen die gedoneerd hebben op dat bericht
Het is een playstation pagina met 1 bericht, playstation nederland en de officiele pagina van playstation melden er niets over en je moet geld doneren dan kun je snel de ps4 gratis testen
ja want sony heeft niet gewoon een vast testteam in dienst
omdat kaas.quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:32 schreef IJsdraakje het volgende:
Toch had ik de vijf kilo kaas wel willen winnen.
Sorry puckz, was niet alleen op jou bedoeld hoor. Het gaat er meer om dat er steeds dingen geshared worden voordat mensen uberhaupt kijken wat het is. Als je die berichten leest zie je dat echt aardig wat mensen gedoneerd hebben en dat is gewoon kut want die zijn dus hun geld kwijt :/quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:34 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Jeetje...sorry hoor...niet iedereen zit tot over zijn oren in de gaming wereld
DE film? Oh die van Oz? Ik dacht dat dat al was geweest. Jaja ik let op tegenwoordig!quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:32 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
De film puckzie! Dinsdag hier in amsterdam, gratis met fok
No worriesquote:Op woensdag 6 maart 2013 22:36 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Sorry puckz, was niet alleen op jou bedoeld hoor. Het gaat er meer om dat er steeds dingen geshared worden voordat mensen uberhaupt kijken wat het is. Als je die berichten leest zie je dat echt aardig wat mensen gedoneerd hebben en dat is gewoon kut want die zijn dus hun geld kwijt :/
Heeft ook verder niets met de gamingwereld te maken, een donatiepagina die niet van sony is en een facebook pagina die maar 1 bericht heeft en niet de offciele playstation pagina is klopt sowieso al niet, hoef je geen gamer voor te zijn
verder kusjekroel
Truste chickquote:Op woensdag 6 maart 2013 22:38 schreef Sharana_LV het volgende:
ik ga maar slapen trouwens, volgens mij heb ik een bed nodig
truste
Lijkt me echt een kutopdracht, sterkte ermee chick.quote:
Nog geen bericht gehad. Die gast was ff niet in het land ofzo....quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:39 schreef Diconnected het volgende:
Puckzie hoe is het afgelopen met die sollicitatie?
Ah oke! Spannondquote:Op woensdag 6 maart 2013 22:41 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Nog geen bericht gehad. Die gast was ff niet in het land ofzo....
Ik hoop snel wat te horen
Spannendquote:Op woensdag 6 maart 2013 22:41 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Nog geen bericht gehad. Die gast was ff niet in het land ofzo....
Ik hoop snel wat te horen
Dat lijkt me heel naar, ik nies normaal al zo veelquote:
Welkon?quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:49 schreef Mss het volgende:
Ik wil schrijven maar ik ben de hele tijd afgeleid door mijn nagellak.
Holo
ja ben echt als een gek aan het niezen deze dagen, ogen zijn geirriteerd en neus doet al dagen lang kriebelen enzoquote:Op woensdag 6 maart 2013 22:49 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat lijkt me heel naar, ik nies normaal al zo veel.
Gefeliciteerd met je gaylordquote:Op woensdag 6 maart 2013 22:50 schreef milka82 het volgende:
Thanx popjes voor alle felicitaties! Meneer ligt nu aan mijn tiet te lurken,ik heb een verrotte buik maar hij is het zo waard
quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:50 schreef milka82 het volgende:
Thanx popjes voor alle felicitaties! Meneer ligt nu aan mijn tiet te lurken,ik heb een verrotte buik maar hij is het zo waard
ermahge ja die zou ik ook zo graag willen.quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:52 schreef Mss het volgende:
Echt, als ik vrijdag die baan krijg ga ik direct nog de nieuwe halo hues falen.
same herequote:Op woensdag 6 maart 2013 22:52 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ermahge ja die zou ik ook zo graag willen.
gefeliciteeeeeeeerd met de beebquote:Op woensdag 6 maart 2013 22:50 schreef milka82 het volgende:
Jij hebt al genoegquote:Op woensdag 6 maart 2013 22:52 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ermahge ja die zou ik ook zo graag willen.
jij hebt al genoeg schoenenquote:Op woensdag 6 maart 2013 23:03 schreef Mss het volgende:
Ik had vandaag mijn nieuwe allstars aan (die van jou Lorren). Zovelen complimenten gehad
ja, als ik alles gedigitaliseerd heb en ingeruimdquote:Op woensdag 6 maart 2013 23:03 schreef Mss het volgende:
[..]
Met je 3 helmers!
Ga je wel stashpics maken als je klaar bent?
Yay!quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:03 schreef Mss het volgende:
Ik had vandaag mijn nieuwe allstars aan (die van jou Lorren). Zovelen complimenten gehad
Ik heb die al heul lang geleden gekocht.quote:
hap hapquote:Op woensdag 6 maart 2013 23:05 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik heb die al heul lang geleden gekocht.
En ik heb voor een vrouw echt verdomde weinig schoenen. Buiten sportschoenen en slippers heb ik denk ik 5 paar ofzo.
quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:05 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja, als ik alles gedigitaliseerd heb en ingeruimd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |