Maar geen zon.quote:
Hier is er wel zonquote:Op woensdag 6 maart 2013 15:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar geen zon.
En de verstoktste roker uit m'n feestboeklijstje onderneemt een stoppoging, gecombineerd met beginnen met sporten. Ik ben benieuwd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De hele dag in tshirt rondlopen.quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:59 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Op de fiets naar de bakker kunnen met je zomerjas aan
Daarvoor vind ik het nog te koudquote:
Ik ben kachel.quote:Op woensdag 6 maart 2013 17:03 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Daarvoor vind ik het nog te koud
Maar ik loop zelfs in de zomer niet in een t-shirt, maar heb er altijd een vestje over/bij dus ik ben wellicht ook niet representatief
Ik heb ook longsleeve aan; met daarboven nog een vestje zelfs... en mn lange jasquote:Op woensdag 6 maart 2013 17:03 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Daarvoor vind ik het nog te koud
Maar ik loop zelfs in de zomer niet in een t-shirt, maar heb er altijd een vestje over/bij dus ik ben wellicht ook niet representatief
Ik heb de zomerjas daarnet van de kapstok gepakt toen ik naar de bakker ging, had vanmorgen nog gewoon mijn winterjas aanquote:Op woensdag 6 maart 2013 17:07 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik heb ook longsleeve aan; met daarboven nog een vestje zelfs... en mn lange jasZomerjas is me ook nog te koud zelfs....
Even naar de supermarkt
quote:Op woensdag 6 maart 2013 17:58 schreef milka82 het volgende:
Tadaaa,daar was ie dan,vanmiddag om 15.10 uur is onze zoon Ivar Adrianus Sjoerd geboren. 3770 gram en 49 cm.
Ik lig een beetje in der prak maar hij doet het prima!
dacht je echt dat het over was?quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:08 schreef Miezziej het volgende:
Milka![]()
Keek even op knmi, binnenkort weer koud weer, "ruim beneden de langjaargemiddelde waarden"
Shhhhquote:Op woensdag 6 maart 2013 20:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dacht je echt dat het over was?de winter duurt nog twee weken!
Rond de langjaargemiddelden had ik ook goed gevonden hoorquote:Op woensdag 6 maart 2013 20:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dacht je echt dat het over was?de winter duurt nog twee weken!
Sure!quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
Iemand nog zin om een enquete in te vullen die ongeveer 5-10min duurt?
Ik mag niet meer.quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
Iemand nog zin om een enquete in te vullen die ongeveer 5-10min duurt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |