Maar geen zon.quote:
Hier is er wel zonquote:Op woensdag 6 maart 2013 15:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar geen zon.
En de verstoktste roker uit m'n feestboeklijstje onderneemt een stoppoging, gecombineerd met beginnen met sporten. Ik ben benieuwd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De hele dag in tshirt rondlopen.quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:59 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Op de fiets naar de bakker kunnen met je zomerjas aan
Daarvoor vind ik het nog te koudquote:
Ik ben kachel.quote:Op woensdag 6 maart 2013 17:03 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Daarvoor vind ik het nog te koud
Maar ik loop zelfs in de zomer niet in een t-shirt, maar heb er altijd een vestje over/bij dus ik ben wellicht ook niet representatief
Ik heb ook longsleeve aan; met daarboven nog een vestje zelfs... en mn lange jasquote:Op woensdag 6 maart 2013 17:03 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Daarvoor vind ik het nog te koud
Maar ik loop zelfs in de zomer niet in een t-shirt, maar heb er altijd een vestje over/bij dus ik ben wellicht ook niet representatief
Ik heb de zomerjas daarnet van de kapstok gepakt toen ik naar de bakker ging, had vanmorgen nog gewoon mijn winterjas aanquote:Op woensdag 6 maart 2013 17:07 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik heb ook longsleeve aan; met daarboven nog een vestje zelfs... en mn lange jasZomerjas is me ook nog te koud zelfs....
Even naar de supermarkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |