abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_123707392
quote:
7s.gif Op woensdag 6 maart 2013 16:53 schreef AlanGarner het volgende:

[..]

Ik snap wel dat het soms oplucht om ff heel zielig (zelfmedelijden ;) ) te gaan doen.
Als jezelf een keer echt down hebt gevoeld, dan voel je je daarna (ik tenminste) opeens vaak een heel stuk beter, soms zelfs bovengemiddeld goed. Alsof je even naar het onderste plekje in het dal moest, om er weer op een hoger punt aan de andere kant uit te komen. Maar dan nog zou ik geen hele duistere muziek of films bij gaan luisteren of kijken :P (Eerder een rustig 'mooi' nummer zoals The Scientist van Coldplay ofzo) Daar hou ik sowieso nooit van, waarom zou je voor je lol de hele dag naar 'duistere' dingen gaan luisteren en kijken?
Heel duister is het in mijn geval ook weer niet. Geen vrolijke, up-tempo nummers in ieder geval. :P

Maar dit zonnetje, daar word ik heel blij van. *O*
  woensdag 6 maart 2013 @ 16:59:11 #52
397262 AlanGarner
Alan Garner.
pi_123707490
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2013 16:56 schreef -Strawberry- het volgende:
Heel duister is het in mijn geval ook weer niet. Geen vrolijke, up-tempo nummers in ieder geval.
Precies, daar heb je dan echt geen zin in.
quote:
Maar dit zonnetje, daar word ik heel blij van.
Ik ook :Y
Zon bedankt ^O^
Actieve endorfine bedankt *O*
And we're the three best friends that anyone could have!
pi_123709764
In de afgelopen nachten heb ik hooguit 2 á 3 uurtjes geslapen. Bij grijs weer heb ik een ochtendhumeur tot ik in de avond m'n bed weer induik, met dit weer spring ik haast fluitend m'n nest uit *O*
Haast dan...
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
pi_123716556
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2013 16:31 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

En die duisternis ;(
Ik vind die duisternis juist prettig. Als het te lang licht is, word ik alleen maar depressief.
signatuurloos
pi_123740076
Meer licht sowieso... Verder geen idee eigenlijk. Weet wel dat warm weer zorgt voor meer testosteron, maar denk niet dat onze lente onder die noemer kan worden geschaard.
pi_123742157
Misschien dat je niet meteen een massa vitamine D heb binnen gekregen, maar wel de D van Dopamine, een stof in je hersenen die je een soort van 'beloningsgevoel' geeft oftewel euforie. Deze stof kan door een gezellig situatie e.d. ook al opgewekt worden.

Maar dit effect zwakt af als je weken achter elkaar lenteweer hebt lijkt mij. :P
pi_123742531
quote:
14s.gif Op woensdag 6 maart 2013 18:02 schreef minthy het volgende:
In de afgelopen nachten heb ik hooguit 2 á 3 uurtjes geslapen. Bij grijs weer heb ik een ochtendhumeur tot ik in de avond m'n bed weer induik, met dit weer spring ik haast fluitend m'n nest uit *O*
Haast dan...
niet te optimistisch worden, over een paar dagen weer nachtvorst :( :( :(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')