Heel duister is het in mijn geval ook weer niet. Geen vrolijke, up-tempo nummers in ieder geval.quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:53 schreef AlanGarner het volgende:
[..]
Ik snap wel dat het soms oplucht om ff heel zielig (zelfmedelijden) te gaan doen.
Als jezelf een keer echt down hebt gevoeld, dan voel je je daarna (ik tenminste) opeens vaak een heel stuk beter, soms zelfs bovengemiddeld goed. Alsof je even naar het onderste plekje in het dal moest, om er weer op een hoger punt aan de andere kant uit te komen. Maar dan nog zou ik geen hele duistere muziek of films bij gaan luisteren of kijken(Eerder een rustig 'mooi' nummer zoals The Scientist van Coldplay ofzo) Daar hou ik sowieso nooit van, waarom zou je voor je lol de hele dag naar 'duistere' dingen gaan luisteren en kijken?
Precies, daar heb je dan echt geen zin in.quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:56 schreef -Strawberry- het volgende:
Heel duister is het in mijn geval ook weer niet. Geen vrolijke, up-tempo nummers in ieder geval.
Ik ookquote:Maar dit zonnetje, daar word ik heel blij van.
Ik vind die duisternis juist prettig. Als het te lang licht is, word ik alleen maar depressief.quote:
niet te optimistisch worden, over een paar dagen weer nachtvorstquote:Op woensdag 6 maart 2013 18:02 schreef minthy het volgende:
In de afgelopen nachten heb ik hooguit 2 á 3 uurtjes geslapen. Bij grijs weer heb ik een ochtendhumeur tot ik in de avond m'n bed weer induik, met dit weer spring ik haast fluitend m'n nest uit![]()
Haast dan...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |