Probleem is vaak dat de betalende klanten met de DRM opgescheept zitten (een groot deel daarvan heeft geen kabelquote:Op woensdag 6 maart 2013 17:42 schreef beelz het volgende:
Ik lees echt enorm veel gezeik over always online DRM. Ik snap dat gezeik niet eigenlijk. Ik heb sinds ik kabelinternet heb (1997) bij elkaar opgeteld misschien een week downtime gehad en tegen de tijd dat ze de servers offline halen is er of een nieuwe versie te spelen, of niemand speelt de game nog actief of er komt een patch zodat hij wel offline gespeeld kan worden.
Ik snap DRM sowieso wel, als ik awesome games zou maken dan zou ik ook hard balen als mensen mijn game zouden pirateren. En dat gejammer dat je nu moeilijk kunt verbinden: Logisch, geen enkele server is erop gebouwd om ineens zo enorm veel requests te handelen.
Ik kan niet wachten tot ik kan spelen over een uur of 6/7.
Wat hij zegt. ik ben niet VOOR DRM, maar ook niet TEGEN.quote:Op woensdag 6 maart 2013 17:42 schreef beelz het volgende:
Ik lees echt enorm veel gezeik over always online DRM. Ik snap dat gezeik niet eigenlijk. Ik heb sinds ik kabelinternet heb (1997) bij elkaar opgeteld misschien een week downtime gehad en tegen de tijd dat ze de servers offline halen is er of een nieuwe versie te spelen, of niemand speelt de game nog actief of er komt een patch zodat hij wel offline gespeeld kan worden.
Ik snap DRM sowieso wel, als ik awesome games zou maken dan zou ik ook hard balen als mensen mijn game zouden pirateren. En dat gejammer dat je nu moeilijk kunt verbinden: Logisch, geen enkele server is erop gebouwd om ineens zo enorm veel requests te handelen.
Mijne is Nederlands tot nu toequote:Op woensdag 6 maart 2013 17:38 schreef garriej het volgende:
[..]
Ja ik ben nu ook thuis en hij is aan het downloaden, wel even hopen dat ik hem op een andere taal krijg want mijns oostbloks is niet zo goed...
Edit; iemand ervarin met taalpakket veranderen, zo ja is het gelukt en hoe?
Omdat niet iedereen stabiel internet heeft, omdat wanneer je onderweg bent en je wilt op je laptop spelen je niet kan spelen, omdat wanneer zij onderhoud hebben op hun servers jij niet kan spelen (het is grotendeels een singleplayer spel), omdat wanneer zij de stekker uit de server trekken jij niet meer kan spelen, omdat DRM geen nut heeft. Als ik een leuk spel zie dan koop ik het, wanneer het kut DRM heeft dan koop ik het maar dan speel ik een gepirateerde versie van het spel omdat ik geen zin heb in DRM.quote:Op woensdag 6 maart 2013 17:42 schreef beelz het volgende:
ok in andere woorden je komt hier voor het zeiken?quote:Op woensdag 6 maart 2013 17:48 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Omdat niet iedereen stabiel internet heeft, omdat wanneer je onderweg bent en je wilt op je laptop spelen je niet kan spelen, omdat wanneer zij onderhoud hebben op hun servers jij niet kan spelen (het is grotendeels een singleplayer spel), omdat wanneer zij de stekker uit de server trekken jij niet meer kan spelen, omdat DRM geen nut heeft. Als ik een leuk spel zie dan koop ik het, wanneer het kut DRM heeft dan koop ik het maar dan speel ik een gepirateerde versie van het spel omdat ik geen zin heb in DRM.
Ik mag geen kritiek hebben? Alleen positieve dingen? Word jij soms ingehuurd door EA?quote:Op woensdag 6 maart 2013 17:49 schreef dekkered het volgende:
[..]
ok in andere woorden je komt hier voor het zeiken?
2010 belde net. ze willen hun haat op EA/activision terug.quote:
binnen origin bij simcity klikken op info knopje, dan kan je handleiding downloadenquote:Op woensdag 6 maart 2013 17:22 schreef tim94 het volgende:
Game geactiveerd, alleen klote dat ik moet wachten tot morgen om het te instaleren
en er zit geen manual bij![]()
Nee maar het is the "usual crap."quote:Op woensdag 6 maart 2013 17:50 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik mag geen kritiek hebben? Alleen positieve dingen? Word jij soms ingehuurd door EA?
Haat op EA is een ding van alle jaren, gelukkig.quote:Op woensdag 6 maart 2013 17:51 schreef dekkered het volgende:
[..]
2010 belde net. ze willen hun haat op EA/activision terug.
'Die lul zit inmiddels zolang in mijn reet dat ik er geen last van heb'quote:Op woensdag 6 maart 2013 17:51 schreef dekkered het volgende:
[..]
Nee maar het is the "usual crap."
Wij weten dat DRM er in zit, en wij gaan er mee akkoord. dan hoeven wij niet nog 500 keer te horen van IEDEREEN die of een hekel heeft aan DRM dat DRM er in zit.
ervaring?quote:Op woensdag 6 maart 2013 17:52 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
'Die lul zit inmiddels zolang in mijn reet dat ik er geen last van heb'
quote:Op woensdag 6 maart 2013 17:48 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Omdat niet iedereen stabiel internet heeft, omdat wanneer je onderweg bent en je wilt op je laptop spelen je niet kan spelen, omdat wanneer zij onderhoud hebben op hun servers jij niet kan spelen (het is grotendeels een singleplayer spel), omdat wanneer zij de stekker uit de server trekken jij niet meer kan spelen, omdat DRM geen nut heeft. Als ik een leuk spel zie dan koop ik het, wanneer het kut DRM heeft dan koop ik het maar dan speel ik een gepirateerde versie van het spel omdat ik geen zin heb in DRM.
Wat is jouw oplossing tegen DRM dan? Nooit meer games spelen en trots zijn dat je niet meedoet aan de praktijken van een kut bedrijf?quote:Op woensdag 6 maart 2013 17:52 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
'Die lul zit inmiddels zolang in mijn reet dat ik er geen last van heb'
Ik hoop voor je dat alles goed gaatquote:Op woensdag 6 maart 2013 17:55 schreef mschol het volgende:
net eff gebeld met EA omtrend mijn DD upgrade order (wilde het toch zeker weten en in totaal 5 minuten wist ik exact het hoe en wat..)
de upgrade zou om 0:01 automatisch moeten worden vrij gegeven (en dus de LE geupgrade naar DD), er was niks geks te zien aan hun kant, ondanks dat ik nog geen transactie had gezien..
dat probeerde ik duidelijk te maken maar werkt niet echt duidelijk opgepakt.quote:Op woensdag 6 maart 2013 17:55 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
ga er nou geen drm balablaa gezeik topic van maken. Doe dat maar bij je moeder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |