heb je al een key?quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:18 schreef Wells.p het volgende:
Als je de install map alvast download kan je hem dan om 12:00 activeren met me eigen key?
Als je al een key heb kan je gewoon spelen. Ik acht de kans erg klein dat je gebannen word voor dat vpn gedoe, dus er is geen nadeel aan.(tenzij je hem heb gekocht via origin, dan werkt het niet.)quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:18 schreef Wells.p het volgende:
Als je de install map alvast download kan je hem dan om 00:00 activeren met me eigen key?
quote:¤20 korting op je volgende aankopen - VOUCHER VERLOOPT OP 31 MAART 2013. UITSLUITEND GELDIG VOOR BESTELLINGEN IN DE ORIGIN-WINKEL OP WWW.ORIGIN.COM EN MET DE ORIGIN-SOFTWARE (WWW.ORIGIN.COM/ABOUT). DE WAARDE VAN DE VOUCHER IS 20¤. DE VOUCHER KAN TOT 31 MAART 2013 1 KEER GEBRUIKT WORDEN. OM DE VOUCHER TE KUNNEN GEBRUIKEN, IS EEN TOTALE AANSCHAFWAARDE VAN MINSTENS 30¤ VEREIST. PER AANKOOP KAN DE VOUCHER MAAR ÉÉN KEER GEBRUIKT WORDEN. DE VOUCHER IS GELDIG TOT 31 MAART 2013. DE VOUCHER KAN ALLEEN VERZILVERD WORDEN VIA DE ORIGIN-WINKEL OP WWW.ORIGIN.COM EN VIA DE ORIGIN-SOFTWARE (WWW.ORIGIN.COM/ABOUT). KORTING WORDT IN MINDERING GEBRACHT OF PRODUCTPRIJS. NIET GELDIG VOOR STAR WARS® THE OLD REPUBLIC™, RESERVERINGEN, GAMES DIE MINDER DAN 30 DAGEN UIT ZIJN, GAMES VAN VALVE, TITELS VAN BEPAALDE PARTNERS DIE DOOR ORIGIN WORDEN GEDISTRIBUEERD, VIRTUEEL GELD, DOWNLOADBARE CONTENT WAARONDER BATTLEFIELD PREMIUM SERVICE EN GAME TIME-CODES. ALLEEN GELDIG IN NEDERLAND. BEPERKT TOT ÉÉN AANBIEDING PER PERSOON. AANBIEDING MAG NIET WORDEN VERVANGEN, GERUILD, VERKOCHT OF VERZILVERD VOOR CONTANT GELD OF ANDERE GOEDEREN OF DIENSTEN. MAG NIET WORDEN GECOMBINEERD MET ANDERE AANBIEDINGEN, GESCHENKBONNEN, KORTINGEN OF ANDERE KORTINGSBONNEN. VERZENDKOSTEN EN EVENTUELE BELASTINGEN ZIJN VOOR REKENING VAN DE KLANT. GELDT NIET VOOR WINKELIERS, DISTRIBUTEURS EN WERKNEMERS VAN ELECTRONIC ARTS INC. EN HUN VERTEGENWOORDIGERS/PARTNERS. ONGELDIG INDIEN WETTELIJK VERBODEN, BELAST OF BEPERKT.
haha dus je kan een game kopen uit de oertijd?quote:
Ja dat zal best, maar een game uit de oertijd kan best leuk zijn later maar even kijken.quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:26 schreef garriej het volgende:
[..]
haha dus je kan een game kopen uit de oertijd?
http://www.freevpntunnel.com/free-vpn-tunnel/quote:
Ik nog niet..maar de dag is nog niet voorbij dus ik heb nog hoop.quote:
Tnx!quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:29 schreef garriej het volgende:
[..]
http://www.freevpntunnel.com/free-vpn-tunnel/
even de slider overhalen onderin, en met windows vpn verbinding opzetten.
geen probleemquote:
vergeet niet dat je de vpn eruit kan gooien zodra het spel aan het downloaden is.quote:
Legaal pre-loaden kan sowieso nietquote:Op woensdag 6 maart 2013 16:33 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Heb m'n key nog niet maar je kan dus niet 'pre-downloaden' zonder key?
Yepquote:Op woensdag 6 maart 2013 16:35 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Vind ik wel erg slecht geregeld dan moet je straks met 1000en tegelijk downloaden
Gaat vies tegevallen, hoop het niet, maar ben bang van wel.quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:36 schreef lipjes het volgende:
[..]
Yep
Maar gelukkig is het EU launch en dan nog niet alles van EU.
Dus het kan meevallen, vooral vanwege de tijd en dag
Ik weet, maar ik houd hoop!quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:38 schreef garriej het volgende:
[..]
Gaat vies tegevallen, hoop het niet, maar ben bang van wel.
Ik hoopte ook at blizzard eindelijk is van z'n fouten had geleerd bij D3, mooi niet!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |