Mja, die ene dag extra wachten lijkt me niet zo zwaar. Mac-mensen moeten nog langer wachten, ik ga het overlevenquote:Op woensdag 6 maart 2013 15:09 schreef _NZT_ het volgende:
Dat gehossel om keys, lijkt wel de beta xD
Zou je me aub willen verplaatsen richting Willow Woods. Dat zit ik tenminste bij iemand in de buurt.quote:Op woensdag 6 maart 2013 13:21 schreef TigerXtrm het volgende:
Attentie iedereen van Regio 1!
Vanavond om 0:01 komt het spel uit, dus ik ga dan ook meteen regio 1 maken en mensen uitnodigen wanneer zodra ik ze online zie.
Als je het nog niet gedaan hebt geef dan A.U.B je voorkeur door voor welk stukje land je wil. Sommige zijn al bezet, zie deze site voor beschikbare steden: http://digital-directive.com/simcity
Wanneer je je uitnodiging krijgt hou je dan A.U.B aan de verdeling zoals hij staat aangegeven en neem niet zomaar een paar steden in beslag. Dank!
tegen de tijd dat jij kan spelen halen ze de servers offline mangquote:Op woensdag 6 maart 2013 15:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mja, die ene dag extra wachten lijkt me niet zo zwaar. Mac-mensen moeten nog langer wachten, ik ga het overleven
Ik ook, morgen vind ik prima... Alleen als ik moest wachten voor iOS zou ik nu toch ff een traantje wegpinken... figuurlijk dan.quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mja, die ene dag extra wachten lijkt me niet zo zwaar. Mac-mensen moeten nog langer wachten, ik ga het overleven
Dat krijg je er van als je populair gaat doen met je GTA V inside information.quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 6 maart 2013 14:22 schreef LeaderRoel het volgende:
Wie van jullie gaan om 12 uur beginnen?
quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:21 schreef LeaderRoel het volgende:
Iemand op Reddit krijgt steeds treinladingen criminelen van zijn buurman toegestuurd
[ afbeelding ]
ahahahha mooi manquote:Op woensdag 6 maart 2013 15:21 schreef LeaderRoel het volgende:
Iemand op Reddit krijgt steeds treinladingen criminelen van zijn buurman toegestuurd
[ afbeelding ]
Ik ga zometeen al beginnenquote:Op woensdag 6 maart 2013 14:22 schreef LeaderRoel het volgende:
Wie van jullie gaan om 12 uur beginnen?
[ afbeelding ]
lolquote:Op woensdag 6 maart 2013 15:21 schreef LeaderRoel het volgende:
[ afbeelding ]
mycom is een prima zaak, iig voor computerspulquote:Op woensdag 6 maart 2013 15:24 schreef GlenSpey het volgende:
FF langs geweest bij de Gamemania. Daar lag ie nog niet.
Denk dat ik m maar gewoon online bestel dan. Mycom is het goedkoopst en biedt 'vandaag besteld, morgen in huis' aan. Is die zaak een beetje betrouwbaar? M.a.w. heb ik het spel dan ook echt morgen? Of kan ik beter voor het duurdere bol.com gaan?
wil je hardcopy of is digital download goed?quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:24 schreef GlenSpey het volgende:
Denk dat ik m maar gewoon online bestel dan. Mycom is het goedkoopst en biedt 'vandaag besteld, morgen in huis' aan. Is die zaak een beetje betrouwbaar? M.a.w. heb ik het spel dan ook echt morgen? Of kan ik beter voor het duurdere bol gaan?
mycom is wel te vertrouwen. maar als je zo laat besteld, ga dan gewoon voor een digital download dus je dus 10 min later hebt?quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:24 schreef GlenSpey het volgende:
Denk dat ik m maar gewoon online bestel dan. Mycom is het goedkoopst en biedt 'vandaag besteld, morgen in huis' aan. Is die zaak een beetje betrouwbaar? M.a.w. heb ik het spel dan ook echt morgen? Of kan ik beter voor het duurdere bol gaan?
Het liefst hardcopy natuurlijk...quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:25 schreef Friday12 het volgende:
[..]
wil je hardcopy of is digital download goed?
Waarom ga je morgen dan niet langs gamemania??quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:24 schreef GlenSpey het volgende:
Cquote:Op woensdag 6 maart 2013 15:26 schreef Friday12 het volgende:
wie weet hoe je screenshots maakt?
en giant lizard
c toch? en v voor video?quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:26 schreef Friday12 het volgende:
wie weet hoe je screenshots maakt?
en giant lizard
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dat krijg je er van als je populair gaat doen met je GTA V inside information.
Ik zou goed gek worden...quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:21 schreef LeaderRoel het volgende:
[ afbeelding ]
Treinstation sluitenquote:
Iets zegt me dat ze vooral met de auto komenquote:
Is met de treinquote:Op woensdag 6 maart 2013 15:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Iets zegt me dat ze vooral met de auto komen
Rijden ze dan wel zwart voor extra realisme?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |