Die passen ook maar in sommige vliegtuigen hoor, net als dat koppelstukje wat hier gelinkt werd.quote:Op woensdag 6 maart 2013 12:23 schreef Steven184 het volgende:
Dus jij hebt zulke pauperoordopjes/koptelefoon dat je er geeneens een verloopstuk bijkrijgt?
Ik heb een laptop uit het jaar kruik die anderhalf uur mee gaatquote:Op woensdag 6 maart 2013 12:21 schreef kwiwi het volgende:
Eigen laptop, eigen films en muziek, eigen oordopjes
TS vliegt met pauper airlinersquote:Op woensdag 6 maart 2013 12:17 schreef BlackLining het volgende:
n aantal dingen gebeuren. Of het past gewoon niet en je bent de lul, of het ruist als de ziekte,
Er zijn toch stopcontacten in het toestel.. Of je moet echt met paupermaatschappijen vliegen.quote:Op woensdag 6 maart 2013 12:27 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik heb een laptop uit het jaar kruik die anderhalf uur mee gaatAls je dan naar Auckland, New Zealand vliegt is dat niet genoeg
Koppelstukje wat hier gelinkt werd past in ieder geval niet bij KLM, Air New Zealand, Cathay, Virgin Pacific en Titan.quote:Op woensdag 6 maart 2013 12:31 schreef TheBurnerMan het volgende:
[..]
TS vliegt met pauper airliners
Ik vlieg alleen maar
Qatar Airways
Singapore Airlines
Cathay Pacific
Malaysia Airlines
Thai Airways
Emirates
Jet Airways
Lufthansa
Korean Air
Etihad
En altijd minimaal business class
Ik heb altijd mijn sony dopjes in bij KLM, Delta, AirFrance, China Southern, Thai Airways, Malaysia Airways, Emirates, Garuda, Qantas.quote:Op woensdag 6 maart 2013 12:34 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Koppelstukje wat hier gelinkt werd past in ieder geval niet bij KLM, Air New Zealand, Cathay, Virgin Pacific en Titan.
Gaan we hier nou de maat van de e-dick vergelijken aan de hand van de maatschappijen waarmee we gevlogen hebben?quote:Op woensdag 6 maart 2013 12:38 schreef TheBurnerMan het volgende:
[..]
Ik heb altijd mijn sony dopjes in bij KLM, Delta, AirFrance, China Southern, Thai Airways, Malaysia Airways, Emirates, Garuda, Qantas.
Lufthansa business class intercontinentaal is minstens zo pauper als KLM of Delta business.quote:Op woensdag 6 maart 2013 12:31 schreef TheBurnerMan het volgende:
[..]
Ik vlieg alleen maar
Qatar Airways
Singapore Airlines
Cathay Pacific
Malaysia Airlines
Thai Airways
Emirates
Jet Airways
Lufthansa
Korean Air
Etihad
Nee, ik zeg alleen dat ik bij die maatschappijen nooit problemen heb gehad met een standaard plugquote:Op woensdag 6 maart 2013 12:40 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Gaan we hier nou de maat van de e-dick vergelijken aan de hand van de maatschappijen waarmee we gevlogen hebben?
Feit is nou eenmaal dat er in vliegtuigen bijzonder weinig standaarden worden gehanteerd, en dat is bijzonder irritant en niet meer van deze tijd.
Volgens mij zit je in het verkeerde topic, het "ik denk dat ik heel wat ben maar eigenlijk valt dat behoorlijk tegen topic" is verderop.quote:Op woensdag 6 maart 2013 12:31 schreef TheBurnerMan het volgende:
[..]
Ik vlieg alleen maar
Qatar Airways
Singapore Airlines
Cathay Pacific
Malaysia Airlines
Thai Airways
Emirates
Jet Airways
Lufthansa
Korean Air
Etihad
Ik had een tablet bij me. Thuis hele SD kaart volgestampt met een uur of 50 aan beeldmateriaal, meer dan genoeg om de wereld om te vliegen. Zit ik in het vliegtuig, tablet aan, kut zooiquote:Op woensdag 6 maart 2013 12:46 schreef WhineAndShine het volgende:
iPad meenemen, gaat minstens 10 uur mee. Eigen series erop en gaan.
Inflight entertainment:
- 4 random afleveringen van Two And A Half Men
- 4 random afleveringen Family Guy
- Friends![]()
- Valentine's Day en andere romcom zooi
- Documentaires waar niemand ene neuk om geeft
- Blockbuster films die je al hebt gezien, of niet tot hun recht komen op zo'n klein kut scherm
- Aziatische/Bollywood blockbusters![]()
Moet wel zeggen dat Emirates wel een redelijk goed inflight systeem heeft.
Maar neem gewoon je eigen entertainment mee.
Tja... dat is dan je eigen schuld. Veel plezier met How I Met Your Mother S03E11!quote:Op woensdag 6 maart 2013 12:48 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik had een tablet bij me. Thuis hele SD kaart volgestampt met een uur of 50 aan beeldmateriaal, meer dan genoeg om de wereld om te vliegen. Zit ik in het vliegtuig, tablet aan, kut zooiSD kaart zat nog in mijn laptop thuis
Lekker gegoogled voordat je met dit lijstje kwam?quote:Op woensdag 6 maart 2013 12:31 schreef TheBurnerMan het volgende:
[..]
Ik vlieg alleen maar
Qatar Airways
Singapore Airlines
Cathay Pacific
Malaysia Airlines
Thai Airways
Emirates
Jet Airways
Lufthansa
Korean Air
Etihad
quote:Op woensdag 6 maart 2013 12:45 schreef Hallmark het volgende:
TS is een sukkel en dit is een non-klacht.
Zet je schrap, want ik kom met een oplossing.
1) Neem de Gedore gereedschapskist als handbagage mee
2) Wanneer je de door jou toegewezen zitplaats bereikt, trek je de kist open en neemt een kniptang in de hand
3) Je knipt de airliner-stekker van de airliner-oortjes
4) Je knipt de 3.5 mm jack van jouw eigen koptelefoon
5) Je loopt met de airliner-stekker, een koptelefoon en een soldeerbout naar business class en vraagt aan 1 van de aanwezigen of je even de soldeerbout mag warmmaken. Bizniz-class gebruikers hebben namelijk een 220v stopcontact
6) Soldeer de airline-stekker aan het koptelefoon-snoer, en LET VERDOMME OP LINKS EN RECHTS, TAMME IDIOOT
Sjeez....moet ook alles hier voorkauwen.
Dit dus, probleem opgelost, slotjequote:Op woensdag 6 maart 2013 12:56 schreef CPS2000 het volgende:
Als je je eigen koptelefoon niet helemaal maar half in plugt heb je wel stereogeluid.
in ieder geval van twee kanten.
hahaha, ja en dan de hele vlucht balen. Komt bekend voorquote:Op woensdag 6 maart 2013 12:48 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik had een tablet bij me. Thuis hele SD kaart volgestampt met een uur of 50 aan beeldmateriaal, meer dan genoeg om de wereld om te vliegen. Zit ik in het vliegtuig, tablet aan, kut zooiSD kaart zat nog in mijn laptop thuis
Of nog erger dat het in je ruimbagage zit. So close, yet so far awayquote:Op woensdag 6 maart 2013 12:48 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Je hebt toch een lul? Entertainment zat lijkt mij!quote:Op woensdag 6 maart 2013 12:46 schreef WhineAndShine het volgende:
24 vluchten?quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:48 schreef Ratelbak het volgende:
Dafuq TS, met welke maatschappij vlieg jij? Nog nooit meegemaakt en heb toch al een vlucht of 24 mogen maken.
Verkapte kijk-mij-belangrijk-zijn-post.quote:Op woensdag 6 maart 2013 12:31 schreef TheBurnerMan het volgende:
[..]
Ik vlieg alleen maar
Qatar Airways
Singapore Airlines
Cathay Pacific
Malaysia Airlines
Thai Airways
Emirates
Jet Airways
Lufthansa
Korean Air
Etihad
Gast, iedereen weet dat jouw nep-Dre's tien euries kostten op de Albert Cuyp.quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:10 schreef Pharkus het volgende:
Terechte klacht, tevens haalt zo'n koppelstukje de kwaliteit van mijn dr.dre's beats naar beneden.
Mensen zonder privéjetquote:Op woensdag 6 maart 2013 12:31 schreef TheBurnerMan het volgende:
[..]
Ik vlieg alleen maar
Qatar Airways
Singapore Airlines
Cathay Pacific
Malaysia Airlines
Thai Airways
Emirates
Jet Airways
Lufthansa
Korean Air
Etihad
Nee niets verkapt aan. Ik ben belangrijk.quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:17 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Verkapte kijk-mij-belangrijk-zijn-post.
Idd, in-flight entertainment is vaak ruk. Ooit een veredelde reclamespot van de starbucks gezien in de vorm van een documentaire.quote:Op woensdag 6 maart 2013 12:46 schreef WhineAndShine het volgende:
iPad meenemen, gaat minstens 10 uur mee. Eigen series erop en gaan.
Inflight entertainment:
- 4 random afleveringen van Two And A Half Men
- 4 random afleveringen Family Guy
- Friends![]()
- Valentine's Day en andere romcom zooi
- Documentaires waar niemand ene neuk om geeft
- Blockbuster films die je al hebt gezien, of niet tot hun recht komen op zo'n klein kut scherm
- Aziatische/Bollywood blockbusters![]()
Moet wel zeggen dat Emirates wel een redelijk goed inflight systeem heeft.
echt niet waar!quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:20 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Gast, iedereen weet dat jouw nep-Dre's tien euries kostten op de Albert Cuyp.
quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:22 schreef TheBurnerMan het volgende:
[..]
Nee niets verkapt aan. Ik ben belangrijk.
quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:26 schreef TheBurnerMan het volgende:
[..]
Goede Airline is dat. Ik ben daar gold member
Moet je eens met Air New Zealand vliegenquote:Op woensdag 6 maart 2013 21:23 schreef themole het volgende:
[..]
Idd, in-flight entertainment is vaak ruk. Ooit een veredelde reclamespot van de starbucks gezien in de vorm van een documentaire.
als gierige hollander geen gratis spullen aannemenquote:Op woensdag 6 maart 2013 14:55 schreef BlackLining het volgende:
Onze Koninklijke Luchtvaart Maatschappij heeft daar een handje vanAl hoort dat tegenwoordig ook tot de paupermaatschappijen ja. En bij zaken als Transavia, Lufthansa, Qantas en dat soort ellende ook, maar dan betaal je er natuurlijk ook naar.
Gaat het echter niet om, ik hoef helemaal geen oordopjes van de maatschappij. Al zijn ze gratis. Ik wil gewoon een standaard 3,5mm jack die stereo geluid uitstuurt zonder dat je dat plugje er half in moet hangen zodat je bij het minste beetje turbulentie meteen doof bent door het geknetter.
Tevens; Air New Zealand
Als gierige hollander klagen over gratis spullenquote:Op woensdag 6 maart 2013 22:10 schreef -niemand- het volgende:
[..]
als gierige hollander geen gratis spullen aannemen__!!
Als je je eigen 3.5mm koptelefoon jack nou half in een van de twee ingangen doet krijg je gewoon geluid aan beide kanten, is nog geen volwaardig stereo maar je hoort tenminste van beide kanten.quote:
Dat is toch geen oplossing man.quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:12 schreef Gamesua het volgende:
[..]
Als je je eigen 3.5mm koptelefoon jack nou half in een van de twee ingangen doet krijg je gewoon geluid aan beide kanten, is nog geen volwaardig stereo maar je hoort tenminste van beide kanten.
Het is prutser als je niet kunt quoten.quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:15 schreef lighted het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op woensdag 6 maart 2013 12:28 schreef frumslegnulk het volgende:
Het is 'airline', niet 'airliner'. Een airliner is het vliegtuig, de airline de maatschappij.
[/quot
Het is flikker, als je steward bent.
Laptopquote:Op woensdag 6 maart 2013 12:27 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik heb een laptop uit het jaar kruik die anderhalf uur mee gaatAls je dan naar Auckland, New Zealand vliegt is dat niet genoeg
quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:17 schreef OEM het volgende:
[..]
Laptop
Eerst de iPad leegtrekken, daarna de iPad mini, en als er nog reis over is verder op de iPhone.
quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:15 schreef lighted het volgende:
[..]
Het is hipster, als je met iPads en zulks ellende zit
Is gewoon even luid en goed genoeg geluid om alles goed te kunnen horen. Alsof het bij die 64kbps met 95 dB achtergrondgeluid uitmaakt of je nou mono of stereo hebt.quote:
Je hangt bij je vriendin toch ook niet je leuter maar half er in.quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:32 schreef Gamesua het volgende:
[..]
Is gewoon even luid en goed genoeg geluid om alles goed te kunnen horen. Alsof het bij die 64kbps met 95 dB achtergrondgeluid uitmaakt of je nou mono of stereo hebt.
Wel als je haar wakker wil maken. Verder gaat eerst gewoon niet.quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:39 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Je hangt bij je vriendin toch ook niet je leuter maar half er in.
Blijft een halfzachte oplossing.
Je hoeft toch niet zo gemeen te doen, meer kan zijn vriendin gewoon niet hebben :-(quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:39 schreef BlackLining het volgende:
Je hangt bij je vriendin toch ook niet je leuter maar half er in.
Kleine handjes.quote:Op donderdag 7 maart 2013 08:27 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Je hoeft toch niet zo gemeen te doen, meer kan zijn vriendin gewoon niet hebben :-(
Ik heb ook al een wat oudere (IBM ThinkPad T43) maar gewoon 4x extended accu gekocht, kan nu 16 uur lang non stop films kijken, die op dvd staan dus met de dvd speler intern.quote:Op woensdag 6 maart 2013 12:27 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Meer als.quote:Op donderdag 7 maart 2013 12:56 schreef breaky het volgende:
In November met KLM in een 777 gevlogen (economy). Ze hadden gewoon meer als 100 films plus tv series, documentaires enz.)
Verder kon ik gewoon mijn koptelefoontje gebruiken met verloopstekkerje.
Daarnaast ook ijs als snack en goed eten![]()
Kortom: klacht ongegrond verklaard.
KLM is nog wel het toppunt van vliegende kankerquote:Op donderdag 7 maart 2013 12:56 schreef breaky het volgende:
In November met KLM in een 777 gevlogen (economy). Ze hadden gewoon meer als 100 films plus tv series, documentaires enz.)
Verder kon ik gewoon mijn koptelefoontje gebruiken met verloopstekkerje.
Daarnaast ook ijs als snack en goed eten![]()
Kortom: klacht ongegrond verklaard.
Het is in het geval van vliegtuigmaatschappijen juist wel van deze tijd. Op de ticketprijzen verdienen ze niet meer genoeg, dus moet het komen uit alle overige zaken, zoals dit.quote:Op woensdag 6 maart 2013 12:40 schreef BlackLining het volgende:
Feit is nou eenmaal dat er in vliegtuigen bijzonder weinig standaarden worden gehanteerd, en dat is bijzonder irritant en niet meer van deze tijd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |