Ook alleen omdat 'ie simpelweg het geld niet hadquote:Op woensdag 6 maart 2013 11:59 schreef Re het volgende:
[..]
ja ja je bent profiteur als je in 10 jaar tijd een boot bouwt,
Ik ken zat mensen met reuma die gewoon werken hoor, al dan niet gedeeltelijk arbeidsongeschikt. Medicatie op dat gebied is in de afgelopen jaren met grote sprongen vooruit gegaan.quote:Op woensdag 6 maart 2013 11:59 schreef Re het volgende:
[..]
ja ja je bent profiteur als je in 10 jaar tijd een boot bouwt, ik heb het door... en hoe wilde je iemand in loondienst houden met reuma... vertel me 1 werkgever die zo werknemers aanneemt
waar blijkt dat uit?quote:Op woensdag 6 maart 2013 11:58 schreef Re het volgende:
[..]
uhmmm je weet blijkbaar niet eens wat reuma is, verder niet erg hoor
Of laat haar haar eigen huis bouwen.quote:Op woensdag 6 maart 2013 12:00 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Ik stel voor dat we Lucille Werner ook maar direct van de buis halen. Die is immers zo zielig dat we het haar niet meer aan kunnen doen om dat zware TV werk te verrichten. Lingo zal nooit meer hetzelfde zijn zonder haar, maar dat moet dan maar, ze is immers een arme invalide. Laat haar vanaf nu maar in haar vrije tijd op onze kosten raften, bergbeklimmen en kitesurfen, dat lijkt me veel humaner.
dus daaruit concludeer je dat als hij het wel had gehad die boot binnen een maand af was?quote:Op woensdag 6 maart 2013 12:00 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Ook alleen omdat 'ie simpelweg het geld niet had
snap ik natuurlijk... ik weet niet waarom hij is afgekeurd voor 100%, maar dat is een medische beslissing, geen economischequote:Op woensdag 6 maart 2013 12:01 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik ken zat mensen met reuma die gewoon werken hoor, al dan niet gedeeltelijk arbeidsongeschikt. Medicatie op dat gebied is in de afgelopen jaren met grote sprongen vooruit gegaan.
Ik ken bijvoorbeeld iemand met reuma die bij KPN werkt.quote:Op woensdag 6 maart 2013 11:59 schreef Re het volgende:
[..]
ja ja je bent profiteur als je in 10 jaar tijd een boot bouwt, ik heb het door... en hoe wilde je iemand in loondienst houden met reuma... vertel me 1 werkgever die zo werknemers aanneemt
http://www.reumafonds.nl/(...)ven/werk/op-het-werkquote:Veel mensen met reuma kunnen gewoon aan het werk blijven. Soms zijn er wel aanpassingen nodig.
je haalt echt het bloed onder mn nagels vandaanquote:Op woensdag 6 maart 2013 12:03 schreef Re het volgende:
[..]
dus daaruit concludeer je dat als hij het wel had gehad die boot binnen een maand af was?
ik zie het allemaal niet zo zwart wit, hij heeft reuma, daar zal hij echt niet zelf om gevraagd hebben en je kan nou eenmaal geen baan vasthouden (:') ) met zo'n grillige ziekte
maar goed reumapatienten mogen dus op de lijst van profiteurs is zowat het sentiment hier
Niet dus. Die beslissingen werden genomen door .... de bedrijfsarts. Wij van WC eend, adviseren WC eend.quote:Op woensdag 6 maart 2013 12:03 schreef Re het volgende:
[..]
snap ik natuurlijk... ik weet niet waarom hij is afgekeurd voor 100%, maar dat is een medische beslissing, geen economische
hou je niet in hoor, ik heb hier weinig te vertellen qua modgedragquote:Op woensdag 6 maart 2013 12:04 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
je haalt echt het bloed onder mn nagels vandaanMaar gezien je een mod ben zit je in een zelfde soort situatie als die vent.
Reumapatienten die een boot bouwen wel.quote:Op woensdag 6 maart 2013 12:03 schreef Re het volgende:
[..]
dus daaruit concludeer je dat als hij het wel had gehad die boot binnen een maand af was?
ik zie het allemaal niet zo zwart wit, hij heeft reuma, daar zal hij echt niet zelf om gevraagd hebben en je kan nou eenmaal geen baan vasthouden (:') ) met zo'n grillige ziekte
maar goed reumapatienten mogen dus op de lijst van profiteurs is zowat het sentiment hier
ik ook, blijkbaar zijn wij een beetje vreemd.quote:Op woensdag 6 maart 2013 12:01 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik ken zat mensen met reuma die gewoon werken hoor, al dan niet gedeeltelijk arbeidsongeschikt. Medicatie op dat gebied is in de afgelopen jaren met grote sprongen vooruit gegaan.
ik neem het hem niet kwalijk, op sommige mensen mag/kan je gewoon niet boos of teleurgesteld zijn.quote:Op woensdag 6 maart 2013 12:04 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
je haalt echt het bloed onder mn nagels vandaanMaar gezien je een mod ben zit je in een zelfde soort situatie.
die kunnen niet werkenquote:Op woensdag 6 maart 2013 12:05 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Reumapatienten die een boot bouwen wel.
snap ik ook, maar ik ken het medisch dossier niet van deze patient... maar blijkbaar iedereen hier wel want hij werkt aan een boot dus hij is niet arbeidsongeschikt...quote:Op woensdag 6 maart 2013 12:04 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Ik ken bijvoorbeeld iemand met reuma die bij KPN werkt.
Verder zeg het Reumafonds:
[..]
http://www.reumafonds.nl/(...)ven/werk/op-het-werk
Waar zeg ik dat dan? Over zwart/wit-kijken gesproken....quote:Op woensdag 6 maart 2013 12:03 schreef Re het volgende:
[..]
ah gossie toch, je insinuaties worden ook steeds zieligerquote:Op woensdag 6 maart 2013 12:06 schreef Chahna het volgende:
[..]
ik ook, blijkbaar zijn wij een beetje vreemd.
[..]
ik neem het hem niet kwalijk, op sommige mensen mag/kan je gewoon niet boos of teleurgesteld zijn.
die kunnen er ook niets aan doen.
[..]
die kunnen niet werken
nou ja, je claimt dat het 10-jaar duurde omdat hij geldgebrek had, dat dat misschien ook voor hem qua reuma gustig was is blijkbaar uitgeslotenquote:Op woensdag 6 maart 2013 12:07 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat dan? Over zwart/wit-kijken gesproken....
ben ik al zielig genoeg voor een uitkering?quote:Op woensdag 6 maart 2013 12:07 schreef Re het volgende:
[..]
ah gossie toch, je insinuaties worden ook steeds zieliger
Ik claim dat helemaal nietquote:Op woensdag 6 maart 2013 12:08 schreef Re het volgende:
[..]
nou ja, je claimt dat het 10-jaar duurde omdat hij geldgebrek had, dat dat misschien ook voor hem qua reuma gustig was is blijkbaar uitgesloten
Alsof ik ook maar 1 enkele fuck geef omdat je hier meer 'macht' zou hebben. Ik begrijp alleen waarom jij het dood normaal vindt dat die vent lekker een bootje aan het bouwen was. Omdat je waarschijnlijk ook een leuke uitkering geniet.quote:Op woensdag 6 maart 2013 12:05 schreef Re het volgende:
[..]
hou je niet in hoor, ik heb hier weinig te vertellen qua modgedrag
ja daar staat dat geld de enige reden was, toch? daar zet ik wat vraagtekens bij en dus ben ik zwart wit?...quote:Op woensdag 6 maart 2013 12:09 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Ik claim dat helemaal niet
Heb je de OP niet gelezen, ofzo?
nou ja een uitkering waarvan hij in 10 jaar tijd 1 polyester boot kan bouwen... vetpot natuurlijkquote:Op woensdag 6 maart 2013 12:10 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
Alsof ik ook maar 1 enkele fuck geef omdat je hier meer 'macht' zou hebben. Ik begrijp alleen waarom jij het dood normaal vindt dat die vent lekker een bootje aan het bouwen was. Omdat je waarschijnlijk ook een leuke uitkering geniet.
Dat hebben ze de afgelopen tien jaar al gedaan, hoorquote:Op woensdag 6 maart 2013 12:11 schreef borbit het volgende:
Zou bijna geld gaan inzamelen voor deze arme man.
15meter. zeewaardig. motor zat er ook al in. je hebt duidelijk niet echt verstand van schepen.quote:Op woensdag 6 maart 2013 12:12 schreef Re het volgende:
[..]
nou ja een uitkering waarvan hij in 10 jaar tijd 1 polyester boot kan bouwen... vetpot natuurlijk
vertel hoeveel kost een zelfklusbootje precies...dan kunnen we even kijken hoeveel tonnen WAO er in op zijn gegaanquote:Op woensdag 6 maart 2013 12:13 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
15meter. zeewaardig. motor zat er ook al in. je hebt duidelijk niet echt verstand van schepen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |