SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kijk deze strakke jongens
Moie basisopstelling 11 tegen 11 schalbe penalty corne
realistische grafix motionblur op de bal dikke sliding
Ja maar waar haal je daar kebab dan?quote:Op woensdag 6 maart 2013 00:14 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Station_Eindhoven_Beukenlaan
Ken je toch wel?
Ja die tent zal ondertussen wel weg zijn denk ikquote:
Oh die keet daar.. nooit geweest. Maar daar ging je speciaal naar toe ja?quote:Op woensdag 6 maart 2013 00:54 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja die tent zal ondertussen wel weg zijn denk ik. Zat langs dat kerkhof, gewoon de trap af en je bent er
Yesquote:Op woensdag 6 maart 2013 00:59 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Oh die keet daar.. nooit geweest. Maar daar ging je speciaal naar toe ja?
Jup. Size van stad is kleiner geworden,bewust gedaan schijnbaar. Al is volgens mij ook al bekend geworden dat ze in toekomst groter gaan worden.quote:
Nee, voorlopig niet. Ik vroeg het me af toen ik het zag, want het leek me een slechte ontwikkeling.quote:Op woensdag 6 maart 2013 04:58 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Jup. Size van stad is kleiner geworden,bewust gedaan schijnbaar. Al is volgens mij ook al bekend geworden dat ze in toekomst groter gaan worden.
Al kan je nu meerdere steden in een regio maken
Hoezo? Wil je het ook gaan halen dan :p?
Volledig terecht ook. Tering, wat zijn wij goed in wedstrijden verneukenquote:
Net als vroeger ( ja ik zei vroegerquote:Op woensdag 6 maart 2013 08:58 schreef KneusTeun het volgende:
Ben blij dat je niet verplicht bent om te sluipen! anders was ik er al klaar mee geweest. Die games met dat gesluip is niet wat voor mij, ik wil guns blazing naar de vijand rennen.
Als iemand het recht heeft om over vroeger te praten, dan ben jij datquote:Op woensdag 6 maart 2013 09:05 schreef Sharpdressedman het volgende:
U
[..]
Net als vroeger ( ja ik zei vroeger) pjieuw pjieuw, ratatatatata.
En dat dan een hele middag
Beetje heen en weer zoefen met die blink-skill, ventjes hun strot afsnijden. Lekker hoorquote:Op woensdag 6 maart 2013 08:58 schreef KneusTeun het volgende:
Ben blij dat je niet verplicht bent om te sluipen! anders was ik er al klaar mee geweest. Die games met dat gesluip is niet wat voor mij, ik wil guns blazing naar de vijand rennen.
Was ook wel een beetje een collectief falenquote:Op woensdag 6 maart 2013 07:51 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Volledig terecht ook. Tering, wat zijn wij goed in wedstrijden verneuken
Hey man, alles goed? Alles oké in Cape Bredaveral/Bredakonoer?quote:
Frans Guybredaquote:Op woensdag 6 maart 2013 10:54 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Hey man, alles goed? Alles oké in Cape Bredaveral/Bredakonoer?
uhu, nouja gewoon ruk dat we 2 keer in de laatste minuut een goal tegen kregen. Of zelf in de laatste minuut schoten voor open goal misttenquote:Op woensdag 6 maart 2013 10:51 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Was ook wel een beetje een collectief falen
Mooiquote:
Je kent EA hequote:Op woensdag 6 maart 2013 05:13 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Nee, voorlopig niet. Ik vroeg het me af toen ik het zag, want het leek me een slechte ontwikkeling.
Waarom doen ze zoiets? Over een maand kan je zeker grotere gebieden kopen als dlc ofzo
Goed plan! Is zeker alweer lang geleden. Binnenkort is het toch sowieso weer terrasjes/erdinger-weerquote:Op woensdag 6 maart 2013 11:42 schreef PierreTT het volgende:
[..]
MooiZodra het volgende week wat rustiger is met de uni kom ik weer eens een bakkie drinken, is alweer lang geleden!
Oh man, werd gister al uitgenodigd maar het kan nog nietquote:Op woensdag 6 maart 2013 11:46 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Goed plan! Is zeker alweer lang geleden. Binnenkort is het toch sowieso weer terrasjes/erdinger-weer
Nicequote:
Vertel mij wat ik sta de aankomende maand iedere dag van 7 tot 6 en vaak nog laterquote:Op woensdag 6 maart 2013 12:12 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nice
Hmm ik ben alleen maar aan het overwerken de laatste tijd, beetje overuren opbouwen. Gister ook weer van 7 tot 6 gewerkt. Kan ik van de zomer lekker uurtjes opnemen en op tijd naar huis
Die bal van mij op de lat was ook wel tragisch..quote:Op woensdag 6 maart 2013 11:36 schreef Rossdale het volgende:
[..]
uhu, nouja gewoon ruk dat we 2 keer in de laatste minuut een goal tegen kregen. Of zelf in de laatste minuut schoten voor open goal mistten
quote:Europese Unie bekijkt steun Eindhoven aan PSV
Brussel wil meer weten over de financiële steun die voetbalcub PSV heeft gekregen van de gemeente Eindhoven.
De Europese Commissie heeft ook twijfels over de financiële hulp aan vier andere voetbalclubs, zo maakte Brussel woensdag bekend.
Eindhoven kocht in 2011 voor bijna 48,4 miljoen euro de voetbalgronden van de club en gaf deze in erfpacht weer aan PSV. Deze steun zou mogelijk in strijd zijn met Europese regels voor staatssteun.
Ook neemt het de steun van gemeentes aan voetbalclubs NEC, MVV, Willem II en FC Den Bosch onder de loep. Hier gaat het om enkele miljoenen.
Brussel duikt op deze zaak na klachten van burgers.
Door: ANP
Dan is het een prima baanquote:Op woensdag 6 maart 2013 12:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Maar ja de doekoe is fijn en het werk leuk
quote:Op woensdag 6 maart 2013 12:41 schreef Cliffy het volgende:
http://www.nu.nl/algemeen(...)n-eindhoven-psv.html
[..]
Real Madrid heeft toch een schuld van een 100+ mil of niet? Dat overnemen van clubs door rijke russen ed moet eigenlijk ook niet kunnen maar goed, wat doe je er aan..quote:Op woensdag 6 maart 2013 12:47 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Gaan weer leuke reacties worden op NU![]()
Dan zullen ze in Spanje en Duitsland ook wel gaan kijken, want in Duitsland zijn bepaalde transfers betaald door de belastingbetaler, al weten de meeste Duitser dat niet
En in Spanje hebben nog een paar banken wat geld tegoed![]()
Tragisch? Hi-la-risch!quote:Op woensdag 6 maart 2013 12:33 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Die bal van mij op de lat was ook wel tragisch..![]()
Of die keeper met downs
De stad Madrid had voor 500mil een trainingscomplex overgekocht in 2000, de mensen in Madrid betalen daar nu nog steeds voorquote:Op woensdag 6 maart 2013 12:54 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Real Madrid heeft toch een schuld van een 100+ mil of niet? Dat overnemen van clubs door rijke russen ed moet eigenlijk ook niet kunnen maar goed, wat doe je er aan..
Uhm ff kijken op de facebook pagina van FM, daar hadden ze 50% korting code.quote:
Warez versie werkt niet goedquote:
Bestel hem wel bij bol moet daar toch nog wat boeken bestellen van de weekquote:Op woensdag 6 maart 2013 13:27 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Warez versie werkt niet goed
Stef, sowieso wel te koop via NL site voor 35euroMaar weet niet wat je wilt betalen
Wattan? ze mogen wat dat betreft allemaal wel dood behalve darryl.quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Kan nu al niet wachten tot Carl dood is bij TWD
hehe, al heb je niks aan die dvdquote:Op woensdag 6 maart 2013 14:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Bestel hem wel bij bol moet daar toch nog wat boeken bestellen van de week
Zodat het bij iedereen goed draait? Dan hadden ze de game voor de consoles moeten maken.quote:Op woensdag 6 maart 2013 11:44 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Je kent EA he. Nee ze hebben het gedaan zodat het bij iedereen goed draait, maar als ze het echt als DLC uitbrengen, zijn het wel echt flikkers
Blijft een PC game.quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:10 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Zodat het bij iedereen goed draait? Dan hadden ze de game voor de consoles moeten maken.
Dat eigenlijk ook wel.. gelukkig kunnen we er gewoon om lachenquote:Op woensdag 6 maart 2013 12:58 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Tragisch? Hi-la-risch!Tranen in mijn ogen
Kan je lang wachtenquote:Op woensdag 6 maart 2013 18:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik wacht op de nieuwe patch zodat het er normaal uit ziet.
Echt geen tijd voor helaas, ik ben mijn thesis aan het schrijvenquote:
quote:
Kom er aan! 10 minquote:
Helaas, ik moet die shit vrijdag inleveren. Daarna is er weer even tijdquote:
quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:37 schreef SoldMayor het volgende:
Zo Pc aan het installeren. En morgen vrij ineens.![]()
Wordt dus no life Minecraft doen.
klopt! kunnen we straks samen pc spelletjes spelenquote:
Davilexquote:Op woensdag 6 maart 2013 20:46 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
klopt! kunnen we straks samen pc spelletjes spelenA2 racer FTW!
Davilex is sowieso de shit!
Kan je wel installeren danquote:Op woensdag 6 maart 2013 20:37 schreef SoldMayor het volgende:
Zo Pc aan het installeren. En morgen vrij ineens.![]()
Wordt dus no life Simcity doen.
Nee sc niet.quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:59 schreef Nick-GizMo het volgende:
Kan je wel installeren dan ?
Simcity al binnen?
FM?quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:48 schreef PierreTT het volgende:
Regel ook even FM, kunnen we over intertubes spelen![]()
Waarom zou ik dat doen? kost een hoop centen en lijkt me niet echt harde kaasquote:
Het was ook bedoeld naar Soldquote:Op woensdag 6 maart 2013 21:11 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat doen? kost een hoop centen en lijkt me niet echt harde kaas
Moet ik hem zo nog fixen? of koop je liever via Origin?quote:
Soartexquote:Op woensdag 6 maart 2013 19:09 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Kan je lang wachten!
of Sphax texture pack gebruiken, al zal die te kiddy zijn denk ik
FM13?quote:
Geen idee? Ik ben niet zo heel erg bekend met Steamquote:Op woensdag 6 maart 2013 21:58 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
FM13?
Waarom heb ik jou nog niet op steam dan?
Ja is coolquote:
waar blijven die gameplay vids?quote:Op donderdag 7 maart 2013 12:50 schreef SoldMayor het volgende:
Tot half 5 simcity gedaan en nu weer verder.![]()
Ik had al een of andere beest door met stad lopen. En dan krijg je daarna een bericht dat er 14 woningen zijn verwoest en 9 bewoners zijn gedood. Verder kon mijn ziekenhuis de gewonden niet meer aan.quote:Op donderdag 7 maart 2013 13:22 schreef Rossdale het volgende:
360 no scope montage's van Godzillaearthquaketyfonen
Pas maar op voor een vuurwerk rampquote:Op donderdag 7 maart 2013 13:40 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ik had al een of andere beest door met stad lopen. En dan krijg je daarna een bericht dat er 14 woningen zijn verwoest en 9 bewoners zijn gedood. Verder kon mijn ziekenhuis de gewonden niet meer aan.
Koop het spel nou ook maar gewoon. Kun je meedoen.quote:Op donderdag 7 maart 2013 13:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Pas maar op voor een vuurwerk ramp
Mattie straks ligt FM op me te wachten daar ben ik al flink wat uren mee zoet en zoveel tijd heb ik op dit moment niet om te gamenquote:Op donderdag 7 maart 2013 13:42 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Koop het spel nou ook maar gewoon. Kun je meedoen.
Lekker stront afleveren bij Nick.
FM ga ik toch niet doen. Voorlopig.quote:Op donderdag 7 maart 2013 13:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Mattie straks ligt FM op me te wachten daar ben ik al flink wat uren mee zoet en zoveel tijd heb ik op dit moment niet om te gamen
Als jullie het aan het eind van de maand nog spelen koop ik hem dan wel
Weet je hoe vet die netwerk game wordt daar wil je echt wel aan mee doenquote:Op donderdag 7 maart 2013 13:45 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
FM ga ik toch niet doen. Voorlopig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wel hoor, over een maand ofzoquote:Op donderdag 7 maart 2013 13:48 schreef Rossdale het volgende:
Ik hoor het al, niemand meer tijd voor clubs dusEn dat voordat we naar Divisie 8 gedegradeerd zijn
Zodra jij de A knop hebt gevonden, komen wij terugquote:Op donderdag 7 maart 2013 13:48 schreef Rossdale het volgende:
Ik hoor het al, niemand meer tijd voor clubs dusEn dat voordat we naar Divisie 8 gedegradeerd zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
Geweldig die titel!quote:Op donderdag 7 maart 2013 14:13 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik wel hoor, over een maand ofzo
Godverdomme blij als dit allemaal achter de rug is
Trouwens, mijn eerste versie van mijn scriptie is op alles aangenomen behalve de titel
"Psst meisje" met als ondertitel "Een vergelijkende studie naar de culturele waarden van Marokkanen in Nederland" leverde veel gelach, maar geen goedkeuring op
quote:Op donderdag 7 maart 2013 13:58 schreef Rossdale het volgende:
Al twee avonden op rij topscoorder van de avond jaOok de meeste gemiste kansenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die kerel is sowieso een droeftoeter eerste klasquote:Op donderdag 7 maart 2013 14:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik word niet echt vrolijk van wat hij zegt als dit allemaal waar is van dat spawntrappen en vehicle stelen.
quote:Op donderdag 7 maart 2013 14:15 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Zodra jij de A knop hebt gevonden, komen wij terugA knop? Vandaar dat je passjes bijna nooit aankomen als ik op buitenspelval loop. Geef dan ook eens steekpassjes met Y!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
Briljantquote:Op donderdag 7 maart 2013 14:13 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik wel hoor, over een maand ofzo
Godverdomme blij als dit allemaal achter de rug is
Trouwens, mijn eerste versie van mijn scriptie is op alles aangenomen behalve de titel
"Psst meisje" met als ondertitel "Een vergelijkende studie naar de culturele waarden van Marokkanen in Nederland" leverde veel gelach, maar geen goedkeuring op
Hihahoquote:Op donderdag 7 maart 2013 14:35 schreef Rossdale het volgende:
[..]
A knop? Vandaar dat je passjes bijna nooit aankomen als ik op buitenspelval loop. Geef dan ook eens steekpassjes met Y!
ik gaf al bewust geen reactiequote:Op donderdag 7 maart 2013 14:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Kun je ook een keer niet zuur zijn Stoma
Werken jongen, arbeiten!quote:Op donderdag 7 maart 2013 14:49 schreef Cliffy het volgende:
Maar goed, clubs zo of is iedereen dorpjes aan het bouwen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen idee waarom trouwens, maar ik moest hierom lachen
http://thehairpin.com/2011/01/women-laughing-alone-with-salad/
[ Bericht 21% gewijzigd door Rossdale op 07-03-2013 15:33:31 ]Please sir. When moon? When Mustang?
Nice! Gefeliciteerd manquote:Op donderdag 7 maart 2013 15:48 schreef Bozz187 het volgende:
Zo we hebben bootcamp overleefd ben nu eindelijk een volwaardig militair
Nice job! Gratzquote:Op donderdag 7 maart 2013 15:48 schreef Bozz187 het volgende:
Sergeant of the master sergeants most important person of extreme sergeants to the max!quote:Op donderdag 7 maart 2013 15:48 schreef Bozz187 het volgende:
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 7 maart 2013 15:48 schreef Bozz187 het volgende:
Bloody screen, so real!quote:Op donderdag 7 maart 2013 16:23 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Sergeant of the master sergeants most important person of extreme sergeants to the max!
Gratz! for king and country!quote:Op donderdag 7 maart 2013 15:48 schreef Bozz187 het volgende:
Wat was zijn account name?quote:Op donderdag 7 maart 2013 17:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Piet ik heb je toegevoegd op Steam
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Half bezopen is weggegooid geld.
Die crasht bij mij de hele tijdquote:Op donderdag 7 maart 2013 17:22 schreef KneusTeun het volgende:
Kerel hard sims 3 rocken! Ik heb hem dus ook nog, maar heb mijn Cd-rom player nu eruit voor de extra hdd
Ik beleef er niet zoveel lol aan, mijn vriendin vindt het fantastischquote:Op donderdag 7 maart 2013 17:24 schreef KneusTeun het volgende:
Is dat dan leuk spel? heb eigenlijk nooit echt gespeeld, korte sessie ooit.
Vorig jaar op de GamesCom gezien, leek me wel aardig. Niet superboeiend ofzo, maar ongetwijfeld beter dan Crysisquote:Op vrijdag 8 maart 2013 08:13 schreef KneusTeun het volgende:
invite gekregen voor warface, ben benieuwd! beter als crysis?
Die hitte toen we daar waren, ik herinner het me ineens weerquote:Op vrijdag 8 maart 2013 08:32 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Vorig jaar op de GamesCom gezien, leek me wel aardig. Niet superboeiend ofzo, maar ongetwijfeld beter dan Crysis
Klopt ja, en volgens mij was je toen al ziekquote:Op vrijdag 8 maart 2013 09:13 schreef Michhas het volgende:
[..]
Die hitte toen we daar waren, ik herinner het me ineens weerThe horror...
Oja, ik was ook helemaal niet lekkerquote:Op vrijdag 8 maart 2013 09:25 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Klopt ja, en volgens mij was je toen al ziek
De drukte, de zwetende nerds, bwoah
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 10:26 schreef Rossdale het volgende:
Morgen bedrijfsuitje. Lekker karten. Collega's van de baan afraggen, altijd mooi
Ik wou net zeggen, je hebt genoeg ervaringquote:Op vrijdag 8 maart 2013 10:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Bij Forza deed je ook al iedereen van de baan duwen
Gewoon veel tactisch inzichtquote:Op vrijdag 8 maart 2013 10:44 schreef PierreTT het volgende:
[..]
[..]
Ik wou net zeggen, je hebt genoeg ervaringMan wat ben jij een drol in Forza
![]()
Ook al kom je als eerste over de finish, je hebt 3 uur achterstand op de rest omdat je zoveel tijdspenalties krijgtquote:
Foutje in het spel uiteraardquote:Op vrijdag 8 maart 2013 10:59 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ook al kom je als eerste over de finish, je hebt 3 uur achterstand op de rest omdat je zoveel tijdspenalties krijgt
Snap ik. Wat trouwens wel knoepershinderlijk is en een fout in het spel is dat als je 5cm buiten de baan rijdt, je auto ineens immens afremt. Ik heb dat echt nooit begrepenquote:
Vooral bij die ene chicane bij Road of the America'squote:Op vrijdag 8 maart 2013 11:15 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Snap ik. Wat trouwens wel knoepershinderlijk is en een fout in het spel is dat als je 5cm buiten de baan rijdt, je auto ineens immens afremt. Ik heb dat echt nooit begrepen
Klopt! Ik heb alleen echt bar weinig tijd deze dagen, wellicht volgende week of over twee weken. Ik moet eerst even mijn vergelijkende studie van Marokkanen in Nederland afrondenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 11:21 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Vooral bij die ene chicane bij Road of the America's
We moeten trouwens Horizon en Sleeping Dogs ooit nog eens ruilen
Prima man, heb de komende twee weekenden ook sowieso nergens tijd voor.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 11:23 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Klopt! Ik heb alleen echt bar weinig tijd deze dagen, wellicht volgende week of over twee weken. Ik moet eerst even mijn vergelijkende studie van Marokkanen in Nederland afronden
Spel #zoveel die best leuk had kunnen zijn, maar is verpest door de uitgever.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:01 schreef KneusTeun het volgende:
EA geeft geen geld terug voor Simcity
EA en servers bij launch
nice, beetje leuk kind?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:31 schreef Cliffy het volgende:
Vanmiddag met mijn nieuwe nichtje geknuffeld![]()
![]()
![]()
EA geeft er toch niks om, volgende release staan mensen toch weer in de rijquote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:01 schreef KneusTeun het volgende:
EA geeft geen geld terug voor Simcity
EA en servers bij launch
Klopt, maar blijf het typisch vinden. Elke Battlefield is ook hetzelfde...quote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:05 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
EA geeft er toch niks om, volgende release staan mensen toch weer in de rij
vandaag 2x ff getest, en kwam er niet in. Maar denk dat weekend nog steeds kut is.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:05 schreef SoldMayor het volgende:
Mensen die hun geld terug willen.![]()
Ze kunnen wel jaren wachten en dan hebben ze het spel en dat doet dan niet helemaal en meteen willen ze geld terug. Je kan echt nog wel 2 dagen langer wachten tot dat alles werkt.
Maar goed misschien denk ik er zo over omdat het hier allemaal redelijk werkt.
Werkt gewoon hier.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:05 schreef Nick-GizMo het volgende:
vandaag 2x ff getest, en kwam er niet in. Maar denk dat weekend nog steeds kut is.
C en video met Vquote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:06 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Werkt gewoon hier.
Hoe maak ik screenshots trouwens?
Puush downloaden is ideaalquote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:06 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Werkt gewoon hier.
Hoe maak ik screenshots trouwens?
Heerenveen!quote:
van San Marcoquote:
Die heeft last van holtorren?quote:
quote:
Geen idee wat er gebeurd is, maar denk dat ik het wel snapquote:Op zondag 10 maart 2013 10:50 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Alles rustig... beetje depri van de clubs resultaten van gister
We begonnen zo goed.. Eerste wedstrijd, Sold legt de bal gewoon recht voor m'n voeten en binnen 3 minuten stonden we al voor..quote:Op zondag 10 maart 2013 10:51 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Geen idee wat er gebeurd is, maar denk dat ik het wel snapMaakt niet uit, binnenkort komt jullie turbomiddelvelder-aanvaller met zijn briljante assists terug
Zo gaat het altijdquote:Op zondag 10 maart 2013 11:01 schreef Cliffy het volgende:
[..]
We begonnen zo goed.. Eerste wedstrijd, Sold legt de bal gewoon recht voor m'n voeten en binnen 3 minuten stonden we al voor..
Uur later hadden we nog 4 wedstrijden voor 4 punten.. en toen....
We moeten gewoon terug naar divisie 6... dat ging zo goed vrijdagquote:Op zondag 10 maart 2013 11:01 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Zo gaat het altijdNog 1 punt nodig in 3 wedstrijden en alles verliezen, ik kijk nergens meer van op
Ikquote:Op zondag 10 maart 2013 13:05 schreef Cliffy het volgende:
Wie doet er hier boodschappen bij de Appie en spaart die keukenminis niet?
Sold, hoe is Simcity?quote:Op zondag 10 maart 2013 12:53 schreef SoldMayor het volgende:
http://www.futhead.com/fifa/squads/7111511/#
Goed team dit hoor.
Ja best wel, maar je hoeft ook niet alles in stad te proppen. Je kan in de regio meerdere steden maken en de ene stad maak je helemaal voor toerisme en de andere juist heel gericht op techniek bijvoorbeeld. Alles in de regio staat met elkaar verbonden.quote:Op zondag 10 maart 2013 13:17 schreef PierreTT het volgende:
Zag het ja Maar kleine maps dus om te bouwen?
Ah ok, dat wist ik niet! En als ik dan bijvoorbeeld speel, dan verbind ik mijn regio met jouw regio? En uit hoeveel steden kan je regio bestaan?quote:Op zondag 10 maart 2013 13:19 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja best wel, maar je hoeft ook niet alles in stad te proppen. Je kan in de regio meerdere steden maken en de ene stad maak je helemaal voor toerisme en de andere juist heel gericht op techniek bijvoorbeeld. Alles in de regio staat met elkaar verbonden.
Je moet wel in de zelfde regio spelen met ze alle. In de grootste regio heb je 16 steden. Dus dat is wel genoeg.quote:Op zondag 10 maart 2013 13:19 schreef PierreTT het volgende:
Ah ok, dat wist ik niet! En als ik dan bijvoorbeeld speel, dan verbind ik mijn regio met jouw regio? En uit hoeveel steden kan je regio bestaan?
Cool, ik zit te twijfelen om hem ook te halen. Maar dan zou ik bijvoorbeeld bij jou in een regio kunnen en dat we allebei 8 steden bouwen, of begrijp ik het nu verkeerd?quote:Op zondag 10 maart 2013 13:20 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Je moet wel in de zelfde regio spelen met ze alle. In de grootste regio heb je 16 steden. Dus dat is wel genoeg.
Ja dat kan gewoon. En nick er dan ook nog bij.quote:Op zondag 10 maart 2013 13:21 schreef PierreTT het volgende:
Cool, ik zit te twijfelen om hem ook te halen. Maar dan zou ik bijvoorbeeld bij jou in een regio kunnen en dat we allebei 8 steden bouwen, of begrijp ik het nu verkeerd?
quote:Op zondag 10 maart 2013 13:25 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja dat kan gewoon. En nick er dan ook nog bij.
Heb je paypal?quote:Op zondag 10 maart 2013 13:31 schreef PierreTT het volgende:
Die troep is wel fucked up duur zie ik net
quote:
Nemen jullie ze ook aan? Of willen jullie dat doen? Mijn moeder is die dingen echt driftig aan het sparen zodat ze over een aantal jaar (:')!) keukentje/winkeltje kan spelen met haar kleindochterquote:
Ik neem ze altijd aan, ik deel ze uit aan kinderen hier in de flat en een collega van mijn vriendin spaart ze voor haar kleinkind... maar aangezien huize PierreTT zoveel boodschappen inslaat (quote:Op zondag 10 maart 2013 13:37 schreef Cliffy het volgende:
Nemen jullie ze ook aan? Of willen jullie dat doen? Mijn moeder is die dingen echt driftig aan het sparen zodat ze over een aantal jaar (:')!) keukentje/winkeltje kan spelen met haar kleindochter![]()
Als jullie er niks mee doen stuur ze dan aub naar mij dan maak ik wel geld over voor de postzegels
Hier: http://www.greenmangaming.com/search/?q=simcity+2013quote:
Oh kan ook via Mastercard zie ik. Ik ken die site verder niet trouwens, ervaring mee?quote:Op zondag 10 maart 2013 13:41 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Hier: http://www.greenmangaming.com/search/?q=simcity+2013
Kun je ook nog kopen ipv via origin is goedkoper.
Nee nick wel volgens mijquote:Op zondag 10 maart 2013 13:44 schreef PierreTT het volgende:
Kun je ook nog kopen ipv via origin is goedkoper.
Oh kan ook via Mastercard zie ik. Ik ken die site verder niet trouwens, ervaring mee?
Of een sub-BV van Schele Joekel BV, gevestigd te Boxtelquote:Op zondag 10 maart 2013 13:50 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja doe maar misschien is het wel een site van palm invest.
quote:Op zondag 10 maart 2013 13:51 schreef PierreTT het volgende:
Of een sub-BV van Schele Joekel BV, gevestigd te Boxtel
die campingtripjes moeten toch bekostigd worden..quote:Op zondag 10 maart 2013 13:51 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Of een sub-BV van Schele Joekel BV, gevestigd te Boxtel![]()
![]()
Campingtripjes? Mis ik iets?quote:Op zondag 10 maart 2013 13:54 schreef Cliffy het volgende:
[..]
die campingtripjes moeten toch bekostigd worden..
Oh man je hebt nog niet eens half een idee hoe lekker die troep isquote:Op zondag 10 maart 2013 13:54 schreef SoldMayor het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lekker hoor.
Awesomequote:Op zondag 10 maart 2013 13:39 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik neem ze altijd aan, ik deel ze uit aan kinderen hier in de flat en een collega van mijn vriendin spaart ze voor haar kleinkind... maar aangezien huize PierreTT zoveel boodschappen inslaat (![]()
) kunnen er vast wel wat jouw kant op!
Koop Simcity nou maar kunnen we beginenquote:Op zondag 10 maart 2013 13:56 schreef PierreTT het volgende:
Oh man je hebt nog niet eens half een idee hoe lekker die troep is En het kost echt geen zak
Ik heb volgens mij alles al gehad. Heb op dit moment het hamburgerbroodje, de blender en de karvan cevitam nog liggen...quote:Op zondag 10 maart 2013 13:59 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Awesome![]()
Helemaal als je zo'n gebakken eitje hebt
Vriend, ik zit op mijn werkquote:Op zondag 10 maart 2013 13:59 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Koop Simcity nou maar kunnen we beginen![]()
Nick is er ook vast wel.
Gewoon stoppen met werken. Klaar.quote:Op zondag 10 maart 2013 14:01 schreef PierreTT het volgende:
Vriend, ik zit op mijn werk En daarna moet ik thuis belachelijk veel gaan doen, en dan voetbal kijken, en dan hopelijk wat tijd over hebben
Dan kan ik binnenkort mijn televisie, Xbox en pc aan Ziggo geven omdat ik de rekening niet betaalquote:
Gewoon vragen of je nog wat tijd krijgt om te betalen. En dat natuurlijk nooit doen.quote:Op zondag 10 maart 2013 14:02 schreef PierreTT het volgende:
Dan kan ik binnenkort mijn televisie, Xbox en pc aan Ziggo geven omdat ik de rekening niet betaal
Geen interwebs, geen televisiequote:Op zondag 10 maart 2013 14:02 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Gewoon vragen of je nog wat tijd krijgt om te betalen. En dat natuurlijk nooit doen.
Werkt gewoon goed hoorquote:Op zondag 10 maart 2013 13:44 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Oh kan ook via Mastercard zie ik. Ik ken die site verder niet trouwens, ervaring mee?
Mensen weten niet wat goed voor je isquote:Op zondag 10 maart 2013 13:56 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Oh man je hebt nog niet eens half een idee hoe lekker die troep is![]()
En het kost echt geen zak
Ah ok, jij hebt wel eerder daar wat gehaald dus?quote:Op zondag 10 maart 2013 14:04 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Werkt gewoon goed hoor. Je mag maar 1x Simcity kopen daar, dus als ze mensen willen oplichten hadden ze dat wel anders gedaan
Oh man van die Poolse worsten, ik kan ze per kilo opetenquote:Op zondag 10 maart 2013 14:05 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Mensen weten niet wat goed voor je is
Had mijn key in de pre-order staan daar, had hem de 5de daar gekregenquote:Op zondag 10 maart 2013 14:05 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ah ok, jij hebt wel eerder daar wat gehaald dus?
Lekker man, had van de week een heerlijk Italiaans worstje, was weer smullen.quote:Op zondag 10 maart 2013 14:05 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Oh man van die Poolse worsten, ik kan ze per kilo opeten
Maakt niet uitquote:Op zondag 10 maart 2013 14:10 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Lekker man, had van de week een heerlijk Italiaans worstje, was weer smullen.
en mensen maar haten
Heb nog een heerlijk salami worst liggen, denk dat ik die vanmiddag even soldaat ga makenquote:Op zondag 10 maart 2013 14:10 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Maakt niet uitEchte mannen rollen met worst en casselerrib
![]()
Op een bammetje, uit het vuistje met een klein beetje mosterd, met een blokje kaas erbij, zoveel mogelijkhedenquote:Op zondag 10 maart 2013 14:15 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Heb nog een heerlijk salami worst liggen, denk dat ik die vanmiddag even soldaat ga maken
Broodje heeft ze, blender iig niet, KC weet ik zo niet, wel echt al 10 wortels ofzoquote:Op zondag 10 maart 2013 14:00 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij alles al gehad. Heb op dit moment het hamburgerbroodje, de blender en de karvan cevitam nog liggen...
Voor over een paar jaar ook echt he, mijn godquote:Op zondag 10 maart 2013 14:36 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Broodje heeft ze, blender iig niet, KC weet ik zo niet, wel echt al 10 wortels ofzo
Echt he... tegen de tijd dat mijn nichtje oud genoeg is zijn er nog 7 van deze acties geweestquote:Op zondag 10 maart 2013 14:39 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Voor over een paar jaar ook echt he, mijn god
Echt hequote:
Ondertussen zal hij wel wat meer klappen voor ze kop hebben gehadquote:Op zondag 10 maart 2013 17:18 schreef KneusTeun het volgende:
Die 2 klappen op zijn kop hebben hem scheel gemaakt
Zeebuikquote:
Die kerel was echt meteen wegquote:Op zondag 10 maart 2013 19:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Van Rhijn met een ronaldo chop en slaat iemand KO
Ja heb hem meteen ff gedownloadquote:
Rond uit belachelijk als je naar de kleedkamer van de tegenstander gaat om iemand uit te schelden. 3 wedstrijden schorsing is op zijn plek.quote:
Ja no shit. Een voetbalveld is van gras gemaakt, niet van water.quote:Op maandag 11 maart 2013 10:23 schreef KneusTeun het volgende:
van Bommel kan toch niet dieper zinken...
Ach zo lang hij z'n tanden thuis houd..quote:Op maandag 11 maart 2013 10:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Rond uit belachelijk als je naar de kleedkamer van de tegenstander gaat om iemand uit te schelden. 3 wedstrijden schorsing is op zijn plek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |