Wat is je allerhoogste?quote:
Zoiets las ik in dat topic. Waarom?quote:
ja hequote:
Het is inderdaad iets minder geworden bij jouquote:Op woensdag 6 maart 2013 10:49 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik heb een levenin het weekend dan
schoolquote:Op woensdag 6 maart 2013 10:50 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
maar morgen en overmorgen van 9.00 tot 15.30 gewoon school
ja vreemd hequote:Op woensdag 6 maart 2013 10:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het is inderdaad iets minder geworden bij jou
quote:
posts van een dagquote:
Ik van 9:10 tot 15:30 en 10:00 tot 15:00quote:Op woensdag 6 maart 2013 10:50 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
maar morgen en overmorgen van 9.00 tot 15.30 gewoon school
Ik bedoelde eigenlijk dat de aftakeling dan intreed en je het niet meer kunt bijhoudenquote:Op woensdag 6 maart 2013 10:54 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja dat moment waarop je opeens vanalles ontdekt
ken ik nietquote:Op woensdag 6 maart 2013 10:54 schreef Rockiejj het volgende:
Zometeen de rechtszaak van Ximena
http://www.omroepwest.nl/(...)d-op-ximena-pieterse
Echt vreemd dat ik gewoon met dit meisje heb gerugby'd..
Valt wel mee toch? Het is toch niet voor altijd? Je kunt elke dag een keus makenquote:
oh zoquote:Op woensdag 6 maart 2013 10:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk dat de aftakeling dan intreed en je het niet meer kunt bijhouden
Je hebt gelijk ookquote:Op woensdag 6 maart 2013 10:56 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
oh zonaw in het weekend doe ik leukere dingen dan FOK!
Ze is die man tegengekomen op straat midden in de nacht en is daar toen blijven slapen en werd vervolgens vermoord? Wat.quote:Op woensdag 6 maart 2013 10:54 schreef Rockiejj het volgende:
Zometeen de rechtszaak van Ximena
http://www.omroepwest.nl/(...)d-op-ximena-pieterse
Echt vreemd dat ik gewoon met dit meisje heb gerugby'd..
Het zou je verbazen hoe weinig controle ik heb.quote:Op woensdag 6 maart 2013 10:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Valt wel mee toch? Het is toch niet voor altijd? Je kunt elke dag een keus maken
watquote:Op woensdag 6 maart 2013 11:01 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ze is die man tegengekomen op straat midden in de nacht en is daar toen blijven slapen en werd vervolgens vermoord? Wat.waarom ga je zomaar bij een wildvreemd persoon slapen?
Het meisje is 15, blijft na een feestje bij een vriendin slapen, raakt die vriendin ergens op straat kwijt, gaat op een bankje zitten, begint te praten met een man van 26 en besluit daar maar te gaan slapen.quote:Op woensdag 6 maart 2013 11:04 schreef supersof het volgende:
[..]
watIk heb het niet gelezen, maar dat is wel heel dom
Dat zal vast wel meevallenquote:Op woensdag 6 maart 2013 11:02 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Het zou je verbazen hoe weinig controle ik heb.
Misschien dat hij zei dat ze een kaartspelletje gingen spelen.quote:Op woensdag 6 maart 2013 11:01 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ze is die man tegengekomen op straat midden in de nacht en is daar toen blijven slapen en werd vervolgens vermoord? Wat.waarom ga je zomaar bij een wildvreemd persoon slapen?
Dan vraag je er natuurlijk ook gewoon omquote:Op woensdag 6 maart 2013 11:05 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Het meisje is 15, blijft na een feestje bij een vriendin slapen, raakt die vriendin ergens op straat kwijt, gaat op een bankje zitten, begint te praten met een man van 26 en besluit daar maar te gaan slapen.
jezusquote:Op woensdag 6 maart 2013 11:05 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Het meisje is 15, blijft na een feestje bij een vriendin slapen, raakt die vriendin ergens op straat kwijt, gaat op een bankje zitten, begint te praten met een man van 26 en besluit daar maar te gaan slapen.
Niemand vraagt erom om verkracht en vermoord te wordenquote:Op woensdag 6 maart 2013 11:06 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dan vraag je er natuurlijk ook gewoon om
Hij had haar niet misbruikt of zo stond er. Niet eens gezoend.quote:Op woensdag 6 maart 2013 11:05 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Misschien dat hij zei dat ze een kaartspelletje gingen spelen.
Als je wat meer leest, ze zou blijven slapen bij een vriendin, maar was die kwijtgeraakt. Kwam toen Stanley A. tegen, wat een vriend van haar was. Heeft bij hem wat gedronken en is daarna.. Vermoord?quote:Op woensdag 6 maart 2013 11:01 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Niets, ik maak je gewoon jaloers.quote:Op woensdag 6 maart 2013 11:07 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
En wat moeten wij met die informatie?
Ook wel heel dom om je te laten pakkenquote:Op woensdag 6 maart 2013 11:07 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Hij had haar niet misbruikt of zo stond er. Niet eens gezoend.
Maar wel vermoorden haar kleren waren opeens uit maar hij kan niet uitleggen waarom
als je 15 bent weet je echt wel dat je niet om 4 uur 's nachts met een volwassene mee naar huis moet gaan en daar moet blijven slapen. Zeker als je hem niet kent.quote:Op woensdag 6 maart 2013 11:06 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Niemand vraagt erom om verkracht en vermoord te worden__!
Maar ze kende hem wel.quote:Op woensdag 6 maart 2013 11:08 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
als je 15 bent weet je echt wel dat je niet om 4 uur 's nachts met een volwassene mee naar huis moet gaan en daar moet blijven slapen. Zeker als je hem niet kent.
quote:Op woensdag 6 maart 2013 11:06 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Niemand vraagt erom om verkracht en vermoord te worden__!
quote:Op woensdag 6 maart 2013 11:08 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
als je 15 bent weet je echt wel dat je niet om 4 uur 's nachts met een volwassene mee naar huis moet gaan en daar moet blijven slapen. Zeker als je hem niet kent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |