Inderdaad. Maar gelukkig komt de superstar van het winnende team volgend jaar wellicht de andere kant opquote:Op woensdag 6 maart 2013 00:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat las ik. Ik heb de wedstrijd overigens niet gezien. Wel jammer als zo'n ingrijpende beslissing onterecht blijkt
Ronaldo terug naar UKquote:Op woensdag 6 maart 2013 00:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar gelukkig komt de superstar van het winnende team volgend jaar wellicht de andere kant op
Rooney gaat misschien naar Parijs. en voor dat geld willen ze Ronaldo terug halenquote:
Ben benieuwd. Dacht eigenlijk dat Rooney altijd bij Man U zou blijvenquote:Op woensdag 6 maart 2013 00:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Rooney gaat misschien naar Parijs. en voor dat geld willen ze Ronaldo terug halen
Ze kunnen het wel hebben nu van Persie gekocht is. Wordt wel echt een heerlijk team als Ronaldo erbij zitquote:Op woensdag 6 maart 2013 00:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ben benieuwd. Dacht eigenlijk dat Rooney altijd bij Man U zou blijven
Klinkt zeker niet slechtquote:Op woensdag 6 maart 2013 00:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze kunnen het wel hebben nu van Persie gekocht is. Wordt wel echt een heerlijk team als Ronaldo erbij zit
het enige kutte hier: Dat ik met niemand over voetbal kan pratenquote:
Ik heb er niet echt verstand van moet ik bekennenquote:Op woensdag 6 maart 2013 00:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
het enige kutte hier: Dat ik met niemand over voetbal kan pratenmaar VBL-SC is niet leuk dus
Hoeft ook nietquote:Op woensdag 6 maart 2013 00:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb er niet echt verstand van moet ik bekennen
Wat ben je aan het doen schatje? kom je zo naar bed?quote:
Dat is waarquote:Op woensdag 6 maart 2013 00:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoeft ook nietIk heb genoeg onderwerpen waar ik graag over mee praat dus dat zit wel goed
MEN / Jongensnamenlepeltopic #165quote:Op woensdag 6 maart 2013 00:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat ben je aan het doen schatje? kom je zo naar bed?
Trustenquote:
quote:
Nicequote:
Mwah, ik reblog gewoon wat ik mooi vindquote:
quote:Op woensdag 6 maart 2013 00:58 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Mwah, ik reblog gewoon wat ik mooi vind
Maar een keer een cursus tekenen of schilderen oid lijkt me hartstikke leuk, want ik kan er werkelijk geen flikker van
onder anderequote:Op woensdag 6 maart 2013 00:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]naja je post meestal wat je interesseert dus kunst toch?
What else?quote:
Explain?quote:Op woensdag 6 maart 2013 01:03 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
cultuur, landschap, emotie (maar op specifieke manieren etc), muziek, eig vanalles :p
http://silum.tumblr.com/post/39271521682quote:
quote:Op woensdag 6 maart 2013 01:11 schreef Fok-it het volgende:
Oeh die eerste is mooii, die ga ik rebloggen
Die laatste vond ik ook mooi hoor. Maar ik had er eerder een gedachte bij van een sportman die zich helemaal kapot aan het zweten was of een bak water over zich heen kreegquote:Op woensdag 6 maart 2013 01:12 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Geen idee waarom maar ik dacht al dat je die eerste je wel aansprak en de andere twee minderandere twee zijn ook wat 'dieper' ofzo
Daarom zeg ik, het is subjectiefquote:Op woensdag 6 maart 2013 01:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die laatste vond ik ook mooi hoor. Maar ik had er eerder een gedachte bij van een sportman die zich helemaal kapot aan het zweten was of een bak water over zich heen kreeg
Heb je nog meer?quote:Op woensdag 6 maart 2013 01:16 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Daarom zeg ik, het is subjectief
http://silum.tumblr.com/p(...)lewis-tumblr-exposedquote:
Mooi mooi. Hoezo heb je jezelf eigenlijk jordyqwerty genoemd?quote:
Wie?quote:
Weet ik veelquote:Op woensdag 6 maart 2013 01:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mooi mooi. Hoezo heb je jezelf eigenlijk jordyqwerty genoemd?
Ken haar nietquote:Op woensdag 6 maart 2013 01:51 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
https://www.google.nl/sea(...)I2UZe4IY-K4gS_j4GADg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |