PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door PrideoftheSouth op 06-03-2013 00:13:20 ]NAC Breda
Rèsbaarge
OV.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:49 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Hemelsbreed wandelend, fietsend, of OV?
Ik haper al als er iemand bij de pisbak naast me staat.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:48 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ga je dan naar de wc of gewoon in het bijzijn van die persoon?
JIj plast in blikjes?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Gewoon als hij naar de wc gaat, ik ga nooit naar de wc
Ik ga altijd helikopteren, die ander lekker nat makenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:50 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
OV.
[..]
Ik haper al als er iemand bij de pisbak naast me staat.
Ze gingen wel mee roken, dat vond ik eerst wat vervelend, maar uiteindelijk zat ik lekker met een verpleegster te chillen in de zonquote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:50 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
OV.
[..]
En dan de komende 50 jaar aan elk chickie moeten uitleggen waarom je pimmel blauw is.quote:
Smurf geneuktquote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:51 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
En dan de komende 50 jaar aan elk chickie moeten uitleggen waarom je pimmel blauw is.
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ze gingen wel mee roken, dat vond ik eerst wat vervelend, maar uiteindelijk zat ik lekker met een verpleegster te chillen in de zon
...quote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik kan alleen zittend plassen, daarom ga ik ook nooit uit want dan moet ik staan als ik naar de wc moet
Wat?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik kan alleen zittend plassen, daarom ga ik ook nooit uit want dan moet ik staan als ik naar de wc moet
Ik doe alleen mee als ik geen spuiten hoefquote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]Fok meet in Leiden, bij proefpersoon.nl. Allemaal inschrijven voor het zelfde onderzoek
Serieus?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
En dan gewoon meteen een Fifa toernooi.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]Fok meet in Leiden, bij proefpersoon.nl. Allemaal inschrijven voor het zelfde onderzoek
Ik sta soms met wat mede lotgenoten 5 min met mn lul in mn hand. En als het eenmaal lukt is iedereen vet blij!quote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:50 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
OV.
[..]
Er zit geenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
Haha geniaal.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:51 schreef Toefjes het volgende:
Haha, nee, gelukkig niet zegquote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:51 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[ afbeelding ]
Moest je vanmiddag ook nog ff op de foto Toefjes?
Ze waren allemaal al voorzien, wel geinformeerd natuurlijkquote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:51 schreef Lindgren. het volgende:
[..].
Was er geen mogelijkheid om haar mee te sleuren in de bezemkast?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |