Jaaa Sejt en ik weer samenquote:Op woensdag 6 maart 2013 15:07 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
Gear naar United!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor een verdedigende middenvelder doe je het geweldig!quote:Op woensdag 6 maart 2013 19:45 schreef Sejt het volgende:
Hoe doet Gear het trouwens bij zn nieuwe club Deuk? Heb je een wedstrijden stats screen voor me?
En in RL bevriend zijnquote:Op woensdag 6 maart 2013 19:37 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
Uniek moment in de Fok als speler reeks?
2 Fokkers die beide een hattrick maken en een 10 scoren?
[ afbeelding ]
Heb je ook zo'n staatje van Vidar?quote:Op woensdag 6 maart 2013 19:46 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
[..]
Voor een verdedigende middenvelder doe je het geweldig!![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 6 maart 2013 19:48 schreef Hobbel_Rob het volgende:
[..]
Heb je ook zo'n staatje van Vidar?
M'n idee was inderdaad een verdedigende middenvelder, maar volgens mij is hij vooral centrale middenvelder nu, doordat hij zo creatief is geworden.quote:Op woensdag 6 maart 2013 19:46 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
[..]
Voor een verdedigende middenvelder doe je het geweldig!![]()
[ afbeelding ]
Want daar staat al heel veel in!quote:Op woensdag 6 maart 2013 19:57 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
Faas kan zijn prijzenkast weer aanvullen!
[ afbeelding ]
Nicequote:Op woensdag 6 maart 2013 19:58 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
[..]
Want daar staat al heel veel in!
[ afbeelding ]
Je mag helemaal niet meer meedoen!quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:12 schreef Katth het volgende:
Deuk, speel ik uberhaupt nu bij Frankfurt of ben ik nog steeds backup?
Volgens mij moet ik blij zijn dat Tasman al post aan het bezorgen is en niet ikquote:Op woensdag 6 maart 2013 20:14 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
[..]
Je mag helemaal niet meer meedoen!
[ afbeelding ]
Valt tegenquote:Op woensdag 6 maart 2013 19:35 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tot ziens seizoenquote:Op woensdag 6 maart 2013 20:14 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
Aimun 5 maanden geblesseerd!
[ afbeelding ]
Kansen voor Thorgal?
Damnquote:Op woensdag 6 maart 2013 19:37 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
Het zit Thorgal niet mee!
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |