ik vond het sowieso leuker toen iedereen de nieuwe Messi wasquote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:19 schreef icebliss het volgende:
Beetje saaie ronde voor mij dit, zit nu al een eeuw geld te scheppen in Monaco.
Het is juist moeilijker om met meer wedstrijden een hoge rating te halen.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:12 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Heb jij 3 maanden aan de kant gezeten? Nou dan
Verrekte held dat het geworden is!quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:50 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
Waar speelt Dickx volgend jaar?
Staan we toch mooi samen in de defensie van Oranjequote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:51 schreef alf89 het volgende:
Deuk, heb je nog een screen van het contract van die domme Jan van Gent?
Pfff... bijtekenen in Betis terwijl je 17 miljoen ofzo waard bent. Je kunt veel beter krijgen!
Inderdaad! En nog best wel goede verdedigers ookquote:Op woensdag 6 maart 2013 00:35 schreef MaxC het volgende:
[..]
Staan we toch mooi samen in de defensie van Oranje
Wanneer is het volgende EK of WK?![]()
Ouderwets bovenaan in de kaarten klassementen.quote:Op woensdag 6 maart 2013 10:58 schreef Sejt het volgende:
Fok! awards voor seizoen 2018/2019: http://forcedinduction.nl/showthread.php?tid=255&pid=2449#pid2449
Ik scoor het vaakst en speel de meeste minuten, heujquote:Op woensdag 6 maart 2013 10:58 schreef Sejt het volgende:
Fok! awards voor seizoen 2018/2019: http://forcedinduction.nl/showthread.php?tid=255&pid=2449#pid2449
Je krijgt niets voor die awards hoor. Dat idee van beloningen is allang geschrapt.quote:Op woensdag 6 maart 2013 13:58 schreef Dudeweiser het volgende:
Wel een beetje vreemd dat de beste spelers nog beter worden gemaakt door die awards en de slechte blijven even slecht.
Tja, een Messi en een Henk de Vries, ballenjongen van VV Bal op het Dak, zullen echt niet snel dicht bij mekaar komen qua niveauquote:Op woensdag 6 maart 2013 13:58 schreef Dudeweiser het volgende:
Wel een beetje vreemd dat de beste spelers nog beter worden gemaakt door die awards en de slechte blijven even slecht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |