metsjfiskingquote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:58 schreef Ajacied422 het volgende:
zware straf, flikkr.
Allemaal omkoping.
Ik bel naar Knipping & van Duren
Maar niet al te slim om zo in te komen vooral. De straf wat zwaar misschien maar dat weet je.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:59 schreef alors het volgende:
Wel sneu want het was meer ongelukkig dan onbesuisd.
Finale 2006quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:59 schreef The_Avatar het volgende:
Scheidsrechters verneuken het voetbal ook altijd.
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:59 schreef The_Avatar het volgende:
Scheidsrechters verneuken het voetbal ook altijd.
long lost sonquote:
Tja voor een ongelukkige handsbal op de doellijn wordt er ook rood getrokken en zegt iedereen dat dat terecht is Wat ik zo zag plant hij de noppen op de buik van de speler. Terecht rood m.i.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:59 schreef alors het volgende:
Wel sneu want het was meer ongelukkig dan onbesuisd.
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:00 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
'T IS TOCH ONGELOFELIJK MAN!
[ afbeelding ]
tering mijn drankquote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:00 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Godverdommequote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:00 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[ afbeelding ]
Hots Knots Begonia Voetbalquote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
DE DOOD OF DE GLADIOLEN
Aldus Louis
De Turkse competitie is de wildste ter wereld.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:59 schreef Shreyas het volgende:
Dit verkloot de wedstrijd volledig. Ik snap niet waarom ze een Turkse idioot uit een Aziatische kaboutercompetitie een CL duel laten fluiten.
Hij heeft de speler nooit gezien. Hij had zijn gezicht niet naar de speler en wilde de bal gewoon aannemen. Belachelijke kaart.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:00 schreef OProg het volgende:
[..]
Maar niet al te slim om zo in te komen vooral. De straf wat zwaar misschien maar dat weet je.
Top.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:01 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik heb alle zooi eruit gehaald, zo is de OP veel beter.
Hij zag die speler totaal niet aankomenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Tja voor een ongelukkige handsbal op de doellijn wordt er ook rood getrokken en zegt iedereen dat dat terecht is Wat ik zo zag plant hij de noppen op de buik van de speler. Terecht rood m.i.
Wat moet ik denken bij een wilde competitie?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:01 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
De Turkse competitie is de wildste ter wereld.
Dit is een hele consequente scheidsrechter.
Jammer.
Ben jij ineens voor Real nu?quote:
Allemaal Altintops en De Jongsquote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:02 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Wat moet ik denken bij een wilde competitie?
Ik ben al jaren voor Real man.quote:
echt nietquote:
Terechte klacht.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
Willen jullie iets langzamer posten gr gr
had hij beter moeten kijken, het is toch geen 4e klasserquote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:02 schreef alors het volgende:
[..]
Hij zag die speler totaal niet aankomen
Doe normaal man, een compleet normale aanname zoals je zovaak in een wedstrijd ziet gebeuren. Ga handballen man.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Tja voor een ongelukkige handsbal op de doellijn wordt er ook rood getrokken en zegt iedereen dat dat terecht is Wat ik zo zag plant hij de noppen op de buik van de speler. Terecht rood m.i.
Real kan er niets aan doen dat de scheidsrechter faaltquote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:02 schreef KingRoland het volgende:
[..]
liever niet , dit Real is gewoon een schande om zo te winnen
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben al jaren voor Real man.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |