Ik ga zeker naar 1 of meerdere van deze concerten!!!!
quote:MMM,zeker nog niet naar TRC geluisterd?
Op vrijdag 06 september 2002 15:56 schreef spaceben het volgende:
meneer P wil ook nog een graantje van de 80's revival meepikken zeker...
Ik heb opnamen van One Nite Alone tour gehoord... is echt geen eighties revival hoor!!!!
quote:lees hier maar : http://www.prince.org
Op vrijdag 06 september 2002 16:02 schreef X-Ray het volgende:
Ticketservice weet van niets!.
quote:evenals Ricard Cheese (and this one's for the ladies..)
Op vrijdag 06 september 2002 16:06 schreef -Wepeel2- het volgende:
Hij zal ook wel lekkere funk maken
Ze zullen toch niet alleen de kaarten beschikbaar stellen aan NPG members he??
quote:Neeeeeee, Lois, maar via de NPG kun je wel 2 kaarten max reserveren!!!!
Op zaterdag 07 september 2002 11:00 schreef Lois het volgende:
Ik wil ook heeeeeeeeeeen !!!!Ze zullen toch niet alleen de kaarten beschikbaar stellen aan NPG members he??
Bummer
Dan mag het wel heel snel officieel bekend worden, aangezien de eerste data al begin oktober zijn (uk).
quote:Ja, 4 jaar zo'n beetje! Niet normaal meer...
Op maandag 09 september 2002 13:01 schreef SignOTheTimes het volgende:
Demn.. waar kan ik die kaarten reserveren. Hier heb ik dus al een flinke tijd op zitten wachten!
cream,kiss en purple rain zijn wel lekkere plaatjes
rest ken ik eigenlijk niet zo
nooit echt my kind of music geweest...
De show schijnt overigens '3' uur te duren!
quote:Volgens mij was de laatste keer in Utrecht.
Op maandag 09 september 2002 13:08 schreef facedown het volgende:[..]
Ja, 4 jaar zo'n beetje! Niet normaal meer...
quote:Jep, eind dec 98 (zo'n 4 jaar geleden dus).
Op maandag 09 september 2002 13:14 schreef SignOTheTimes het volgende:[..]
Volgens mij was de laatste keer in Utrecht.
Met een aftershow in Tivoli (met 't bekende 'bin laden' stukje).
quote:Was ik bij! (en bij de after-party in Tivoli, met Lenny Kravitz) Top-avond!
quote:SOTT
Ja Utrecht was gaaf!
Weet iemand nou al wanneer ik voor welk postkantoor moet gaan slapen?
quote:Hij komt ook nog wel dit jaar, maar de vraag is of de gegeven data kloppen (aangezien nog niets officieel bevestigd is). Candy zou ook meespelen inderdaad, die heeft oktober nog niks
Op maandag 09 september 2002 13:13 schreef SignOTheTimes het volgende:
Op http://www.npgmusicclub.com (de officiele site) worden geen data genoemd, maar hebben ze het wel over een wereldtournee 'One Nite Alone' (Met Candy Dulfer)De show schijnt overigens '3' uur te duren!
quote:Nee, voorlopig is er niks officieel.
Op maandag 09 september 2002 13:50 schreef Lois het volgende:[..]
Weet iemand nou al wanneer ik voor welk postkantoor moet gaan slapen?
Overigens hoef je voor Prince niet meer voor het postkantoor te slapen, dat is al jaren niet meer
'92 voor het laatst denk ik, en dat was niet eens nodig!
( wordt alweer de 6e keer! )
quote:Sinds wanneer is prince.org officieel?
Op maandag 09 september 2002 13:56 schreef Kbot2000 het volgende:
Op www.prince.org staan de tour data!
Een of andere fan heeft de data gepost, het kan kloppen, maar het kan net zo makkelijk fake zijn.
quote:Bij hem juist niet toch!?!?! Dat laatste concert wat die in de Ahoy' gaf was ook maar een week of twee/drie vantevoren bekend gemaakt!
Op maandag 09 september 2002 13:59 schreef Frozen het volgende:
Pas als het op z'n officiele site staat geloof ik het. Sowieso is het wel erg kort van tevoren aangekondigd. Meestal weet je het al maanden van tevoren dat hij komt.
edit: Minder zelfs, de verkoopdatum van het kaartje dat ik heb is 1 augsutus, maar 10 dagen voor het concert!
Alle kans dus nog.
quote:Hij was altijd al zwaar gelovig. Bij Prince kunnen geloof en liefde/sex heel goed samengaan, dus ik denk niet dat dat anders is nu hij Jehova's Getuige is.
Op dinsdag 10 september 2002 10:29 schreef De_Schaduw het volgende:
Zingt ie nog Sexy MF enz. tijdens concerten nu ie zich heeft aangesloten bij de Jehovah's Getuigen?
quote:Sexy MF doet tie de laatste tijd niet meer.
Op dinsdag 10 september 2002 10:29 schreef De_Schaduw het volgende:
Zingt ie nog Sexy MF ed. tijdens concerten nu ie zich heeft aangesloten bij de Jehovah's Getuigen?
Sowieso 'scheldwoorden' (Bitch, MotherFucker, etc) zal je waarschijnlijk niet meer horen (dat sucks dus best wel).
quote:Wat mij betreft wel
Op dinsdag 10 september 2002 12:15 schreef habermas het volgende:
Pretty Bitch kan toch wel?
Maar bij Prince niet denk ik..
In de US speelde hij weinig hits, vraag me af hoe de
casual concertganger daar op reageert (geen purple rain / kiss / cream /when doves cry / sign o the times / etc)
Zie voorbeeld setlist paar maanden geleden:
- The Rainbow Children
- Muse 2 The Pharaoh
- Xenophobia
- Case Of U
- Mellow
- 1+1+1=3
- Love Rollercoaster
- The Other Side Of The Pillow
- Strange Relationship
- Sing A Simple Song
- La La La Means I Love U
- Didn't Cha Know
- When U Were Mine
- Avalanche
- Family Name
- Take Me With U
- Raspberry Beret
- Everlasting Now
Encore
- Piano Medley
- Adore
- I Wanna Be Your Lover
- A Love Bizzare (w/Sheila E)
- Blues Jam
- Diamonds and Pearls
- The Beautiful Ones
- Condition Of The Heart
- Do Me Baby
- Do U Lie
- Free
- Starfish And Coffee
- Sometimes It Snows In April
- I Love U But Don't Trust U Anymore
- Nothing Compares 2 U
- How Come U Don't Call Me Anymore
- Anna Stesia
quote:Damn, voor deze setlist alleen al zou ik heel wat over hebben
- The Rainbow Children
- When U Were Mine
- Take Me With U
- Raspberry Beret
Encore
- Piano Medley
- Adore
- I Wanna Be Your Lover
- A Love Bizzare (w/Sheila E)
- The Beautiful Ones
- Condition Of The Heart
- Do Me Baby
- Do U Lie
- Starfish And Coffee
- Sometimes It Snows In April
- Nothing Compares 2 U
- How Come U Don't Call Me Anymore
- Anna Stesia
Trouwens, bij de concerten waar ik ben geweest (en zeker de after-shows in Nighttown en Tivoli) speelde hij heef veel onbekend spul, maar dat maakt de performance er zker niet minder om...
quote:Ik vind wat minder bekende nummers ook niet erg! (beter zelfs) De layout was een beetje verneukt, Adore t/m Do U lie zitten in de piano medley (geen hele songs dus), damn!
Op dinsdag 10 september 2002 13:40 schreef habermas het volgende:[..]
Damn, voor deze setlist alleen al zou ik heel wat over hebben
quote:Nee, zeker niet, maar een groot deel van het publiek zal toch bepaalde hits verwachten?!?! Ik heb liever vaag spul, de rest ken ik wel
Trouwens, bij de concerten waar ik ben geweest (en zeker de after-shows in Nighttown en Tivoli) speelde hij heef veel onbekend spul, maar dat maakt de performance er zker niet minder om...
(Daarom zijn de aftershows altijd geniaal!!!)
quote:Zie ook: http://www.kartenhaus.de/
Op dinsdag 10 september 2002 13:53 schreef Downfall101 het volgende:
toeval wil dat de datum voor het concert in Belgie, in vorst nationaal, ook nog niet in genomen is. Dus tot zover nog niks officieels misschien maar het blijkt allemaal wel wondermooi te passen...
Zoek (Veranstaltung) op prince..
mmm, MAAR, nog niet officieel )
als ik me het goed herrinner 4,5,6,7 october.
Dit is door de NPGMC bekend gemaakt!
zit nu nl op mij werk, en heb vannochtend ff snel meel gelezen
[Dit bericht is gewijzigd door Kbot2000 op 12-09-2002 08:49]
quote:prince.org is idd niet errug officieel maar ik weet via via dat deze data door een medewerker van PAisley park naar buiten zijn gebracht.
Op maandag 09 september 2002 14:00 schreef facedown het volgende:[..]
Sinds wanneer is prince.org officieel?
Een of andere fan heeft de data gepost, het kan kloppen, maar het kan net zo makkelijk fake zijn.
Prince & The NPG r about 2 begin the European leg of the One Nite Alone Tour. The first shows will go onsale this Friday:
Thursday, October 3
London, UK
The Apollo
Presale: Fri. Sept. 13, 10AM UK Time - Sun. Sept. 15 7PM UK Time
General Public Sale: Monday, Sept. 16
Friday, October 4
London, UK
The Apollo
Saturday, October 5
London, UK
The Apollo
Monday, October 7
Manchester, UK
The Apollo
Presale: Fri. Sept. 13, 4PM UK Time - Sun. Sept. 15 7PM UK Time
Tuesday, October 8
Manchester, UK
The Apollo
Presale: Fri. Sept. 13, 4PM UK Time - Sun. Sept. 15 7PM UK Time
More European dates will be announced in the next few days. We will post all confirmed info on the site.
quote:senks facedown....
Op donderdag 12 september 2002 08:53 schreef facedown het volgende:
A lot of info...
De kaarten die je in de normale verkoop haalt hebben deze extra's dus niet!!!
Probleem is dus dat je member moet zijn van de NPGMC (en das $100 per jaar, krijg je minimaal 4 nieuwe CD's thuis gestuurd en heb je dus voordeel bij concerten etc.)
Ik vraag me af hoeveel 'members' er in Nederland zijn. 100? 200? 300? + de nodige belgen / duitsers denk ik? (Ik kan nu ook al kaarten kopen voor de concerten in Engeland, of nouja, vrijdag dan).
quote:Let wel op dat de data NIET hetzelfde zijn als eerder gepost, e.e.a. kan nog een paar dagen verschuiven dus.
Op donderdag 12 september 2002 08:48 schreef Kbot2000 het volgende:[..]
prince.org is idd niet errug officieel maar ik weet via via dat deze data door een medewerker van PAisley park naar buiten zijn gebracht.
quote:Alleen het concert van 7 oktober is op een andere plaats! Voor de rest klopt het precies!
Op donderdag 12 september 2002 10:03 schreef facedown het volgende:Let wel op dat de data NIET hetzelfde zijn als eerder gepost, e.e.a. kan nog een paar dagen verschuiven dus.
quote:Concert van de 2 oktober bestaat ook niet meer, is nu de 3de geworden (extra concert in Londen).
Op donderdag 12 september 2002 10:06 schreef calvobbes het volgende:[..]
Alleen het concert van 7 oktober is op een andere plaats! Voor de rest klopt het precies!
quote:Hmm idd... Kan ook zijn dat het concert van 2 okttober nog niet bekend is gemaakt. Maar dat zou dan het enige concert in Engeland zijn dat nog niet officieel is.
Op donderdag 12 september 2002 10:10 schreef facedown het volgende:Concert van de 2 oktober bestaat ook niet meer, is nu de 3de geworden (extra concert in Londen).
quote:*voor de zekerheid vast vrijneemt en oppas gaat zoeken*
Op donderdag 12 september 2002 10:06 schreef SignOTheTimes het volgende:
Al is 16 oktober nog steeds vrij bij Ahoy.
quote:Jij bent dus lid van die club? Hoe zijn die cd's? Veel onuitgebracht materiaal, en een beetje mooie layout? Of niet veel meer dan de gemiddelde bootleg? En ja, als ZKH eens in de 4 jaar langs komt heb je niet zo heel veel aan die tour-voordelen (aftershows kom je toch wel bij als je een beetje je best doet)...
Op donderdag 12 september 2002 10:00 schreef facedown het volgende:
Als je 'member' bent, dan kan je een dag of 3 vantevoren je kaarten bestellen op de NPGMC site: www.npgmusicclub.com Die kaarten geven ook recht op de soundcheck & de eventuele aftershow.De kaarten die je in de normale verkoop haalt hebben deze extra's dus niet!!!
Probleem is dus dat je member moet zijn van de NPGMC (en das $100 per jaar, krijg je minimaal 4 nieuwe CD's thuis gestuurd en heb je dus voordeel bij concerten etc.)
Ik vraag me af hoeveel 'members' er in Nederland zijn. 100? 200? 300? + de nodige belgen / duitsers denk ik? (Ik kan nu ook al kaarten kopen voor de concerten in Engeland, of nouja, vrijdag dan).
quote:Er is pas 1 CD verstuurd (One Nite Alone, vandaar ook de tournaam), een solo piano album (concept cd'tje dus). 10 nummers (onuitgebracht materiaal, vrij kort, 35 minuten ofzo) Layout is ook niet super, kartonnen openklapbaar hoesje met de songteksten erin. Ben op zich wel benieuwd naar de rest, een volgende zou xenophobia moeten worden met voornamelijk jazz. Overigens moet in november / december een live CD op de markt komen van de One Nite Alone tour in amerika (drie cd's, 2 met een concert en 1 met een aftershow).
Op donderdag 12 september 2002 10:57 schreef habermas het volgende:[..]
Jij bent dus lid van die club? Hoe zijn die cd's? Veel onuitgebracht materiaal, en een beetje mooie layout? Of niet veel meer dan de gemiddelde bootleg? En ja, als ZKH eens in de 4 jaar langs komt heb je niet zo heel veel aan die tour-voordelen (aftershows kom je toch wel bij als je een beetje je best doet)...
Aan tour voordelen heb je inderdaad vrij weinig (dit jaar dan wel, maar vorig jaar is ie niet geweest)
NPGMC draait pas 2 jaar, vorig jaar kon je elke maand een stuk of 4 mp3's , een 2tal videoclips en een 'radioshow' van een uurtje downloaden + een CD met remixen & extra's van Rave In2 the Joy Fantastic.
quote:Dat gaat nu dus afhangen van het aantal members in Nederland en omstreken, hoeveel man gaan er in nighttown bijvoorbeeld? 1000, als er in totaal 500 members komen opdagen (2 kaartjes pp) dan krijg je toch een probleem?!?
Op donderdag 12 september 2002 10:57 schreef habermas het volgende:[..]
(aftershows kom je toch wel bij als je een beetje je best doet)...
Maar ik heb geen idee hoeveel mensen er daadwerkelijk zo gek zijn om $100 p/j te dokken? (ja ik, ach ja, $25 is wel veel voor een CD, maar ik heb (vroeger) wel meer betaald voor bootlegs, dus...)
quote:Gesnapt! je kan het maar niet laten he! big friend!!!!
Op maandag 09 september 2002 13:01 schreef SignOTheTimes het volgende:
Demn.. waar kan ik die kaarten reserveren. Hier heb ik dus al een flinke tijd op zitten wachten!
October 2002 - Country - City - Venue:
Thu:03 - UK - London - Hammersmith Apollo
Fri:04 - UK - London - Hammersmith Apollo
Sat:05 - UK - London - Hammersmith Apollo
Mon:07 - UK - Manchester - Apollo
Tue:08 - UK - Manchester - Apollo
Thu:10 - Ireland - Dublin - Point
Sun:13 - Germany - Frankfurt - Festhalle
Tue:15 - Holland - Rotterdam - Ahoy
Wed:16 - Germany - Hamburg - CCH 1
Fri:18 - Belgium - Antwerp - Sportpaleis
Sat:19 - Germany - Berlin - Tempodrom
Mon:21 - Denmark - Copenhagen - Falkoner
Tue:22 - Norway - Oslo - Konzerthaus
Thu:24 - Denmark - Alborg - Kongresscentre
Fri:25 - Sweden - Stockholm - Annexet
Sun:27 - Germany - Oberhausen - Arena
Mon:28 - France - Paris - Zenith
Wed:30 - Switzerland - Zurich - Hallenstadion
Thu:31 - Italy - Milan - Palavobis
Dusse Lois, ff een daggie naar voren verschuiven die vrije dag!
quote:Nog geen tracklist bekend. Mogelijk staat Days of Wild er wel op, speelt tie nog steeds. Ook zwerft er al een goede opname van Days of Wild rond (misschien als voorproefje van deze CD?). Ik zal die DOW een dezer dagen ergens op een website gooien om alvast een beetje in de stemming te komen
Op donderdag 12 september 2002 17:22 schreef habermas het volgende:
Tja, tis dan inderdaad wel veel geld. Die live-cd klinkt wel heel interessant, zeker als ze er een aftershow bijdoen. Is er al een tracklist bekend? Met een beetje mazzel staat Days Of Wild erop...
quote:Wat zoek je precies? Mijn laatste bijgewerkte lijst dateert van 1994, dus die is niet echt up2date. Laat ik zeggen dat ik genoeg bootlegs heb
[off-topic]
Heb je veel bootlegs? Kben wel geinteresseerd in een ruil, kheb niet zoveel Prince, maar wel heel wat Beatles/Bob Dylan/Counting Crows/Ryan Adams e.a.
[/off-topic]
quote:Purple Rain speelt tie nog wel eens, maar vaker niet dan wel, dus of ie em net hier in NL speelt is de vraag. Batman kan je inderdaad ook vergeten. Al zijn de concerten alles behalve gezwijmel. Tis meer Jazz/Funk, met hier een daar wel wat gezwijmel tijdens een 'piano medley', maar die duurt nog geen kwartier, en dat zijn vooral de wat 'vagere' 'zwijmel' nummers.
Op donderdag 12 september 2002 23:28 schreef Machiel het volgende:
Sja als hij dat soort klasiekers nietmeer speelt is de twijfel of ik hierheen wil wel wegEn van de BATMAAAAN! soundtrack kan je ookwel vergeten neem ik aan?
Anyway als ik kaartjes zou krijgen of winnen zou ik het nogsteeds gaaf vinden dat wel maar op dat gezwijmel van de laatste tijd zit ik niet zo te wachten. Wel een grote artiest & entertainer maar das Michael Jackson ook(ooit geweest)
quote:oe!!!!!
Op vrijdag 13 september 2002 06:10 schreef Kbot2000 het volgende:
De officiele tourdata, rechtstreeks van de NPGMC:
Tue:15 - Holland - Rotterdam - Ahoy
wanneer begint de voorverkoop???
mini-fok-meetinkje aan vastplakken??
*iemand gaat zoeken om mee heen te gaan*
He E.T., hoe zijn de rijen in Capelle?
quote:Ik denk zaterdag de 21ste
Op vrijdag 13 september 2002 10:48 schreef E.T. het volgende:[..]
(members kunnen de 19de kaarten kopen in de presale)
quote:Ik heb geen flauw idee
Op vrijdag 13 september 2002 10:50 schreef SignOTheTimes het volgende:
* SignOTheTimes gaat alvast in de rij liggen.He E.T., hoe zijn de rijen in Capelle?
zoeken bij ticketservice en ticketbox leverde trouwens niets op... Niks te vinden
We kunnen ook nog samen in de rij SOTT.. gezelliger dan alleen
quote:membership rulesssssss!!!!
Op vrijdag 13 september 2002 11:03 schreef facedown het volgende:[..]
Ik denk zaterdag de 21ste
quote:Demn... dat import gebeuren... daar liep je een jaar geleden ook al over te mekkeren.
Op vrijdag 13 september 2002 11:10 schreef E.T. het volgende:[..]
Ik heb geen flauw idee
* E.T. is nieuwe import hier..
zoeken bij ticketservice en ticketbox leverde trouwens niets op... Niks te vinden
We kunnen ook nog samen in de rij SOTT.. gezelliger dan alleen
Ondertussen ben je toch wel een rasechte geworden?
Ik ga het gewoon in dat kleine kutdorp bij ons proberen en nog wat verder het internet afstruinen.
quote:Zo lang daar geen Wachttorens worden uitgevent bij kinderen gaat hij zijn gang maar...
Op vrijdag 06 september 2002 15:51 schreef Kbot2000 het volgende:Ik ga zeker naar 1 of meerdere van deze concerten!!!!
quote:Wij gaan mee!!
Op vrijdag 13 september 2002 10:48 schreef E.T. het volgende:[..]
oe!!!!!
mini-fok-meetinkje aan vastplakken??
*iemand gaat zoeken om mee heen te gaan*
quote:'mijn' Jeroen ziet niet zoveel in Prince
Op vrijdag 13 september 2002 20:05 schreef Lois het volgende:[..]
Wij gaan mee!!
kunnen we er niet een "zoveelmogelijkjeroenen"meeting van maken?![]()
voorlopig hebben we dus twee Jeroenen
quote:125 dollar voor de special passes inclusief soundcheck en afterparty
Op vrijdag 13 september 2002 11:03 schreef facedown het volgende:[..]
Ik denk zaterdag de 21ste
quote:
We r selling the concert passes directly from r site. 4 the current tour, they r typically $125 (prices may vary, 2 ticket limit) and will b within the first several rows. We will NOT refund ur membership if u do not buy a presale concert pass.
[Dit bericht is gewijzigd door OneSoul op 13-09-2002 20:37]
quote:Mwoah, dat zijn nog amerikaanse prijzen. UK was al goedkoper ($100 voor premium seats). Lage capaciteit daaro, zal hier in ahoy wel rond de 60 euro zijn o.i.d.
Op vrijdag 13 september 2002 20:22 schreef OneSoul het volgende:[..]
125 dollar voor de special passes inclusief soundcheck en afterparty
[..]
Nog duur...
$48,50 (50 euro), zoiets zal het ook wel in Ahoy zijn (arena kaarten).
Ik ga zeker in de rij liggen zaterdag!!! En nu maar hopen dat ik dan niet weer 10 hoog achter zit
Iig zal het dan niet zo warm zijn als de vorige keer in Ahoy!
o ja dat ben ik vergeten te zeggen. Ik ga wel mee maar niet als ik 2e ring moet zitten.
Wegens ernstig hoogtevrees heb ik al menig concert daardoor verpest zien worden.
quote:Kaarten waren 48.50 euro en zijn bij de npgmc gekocht!
Op dinsdag 17 september 2002 15:20 schreef habermas het volgende:
cool cool!
en waar heb je die kaarten voor Antwerpen gehaald? Omdat dat vrijdagavond is kan er een leuk weekendje Belgie aangeplakt worden...
Wel behoorlijk duur trouwens, ik neem aan dat die 60 euro voor Arena-plaatsen is?
quote:Ik vind het wel errug duur
Het gerucht dat al enige tijd in de pers en op internet gonsde, kunnen we nu - uitgerekend op Prinsjesdag - bevestigen: Prince geeft op 15 oktober een eenmalig concert in Ahoy' Rotterdam!!! Het optreden maakt deel uit van zijn One Nite Alone-tournee. Naast hits speelt His Royal Badness vooral materiaal van het vorig jaar verschenen jazzy album The Rainbow Children In een rechttoe-rechtaan show wordt hij op het podium begeleid door zijn band The New Power Generation. Als speciale gasten zullen onder andere de saxofonisten Maceo Parker en Candy Dulfer optreden. Niets van het concert staat vooraf vast - ook de setlist niet. Dus laat je verrassen!De kaartverkoop voor dit optreden begint aanstaande zaterdag om 10.00 uur.
Maar als lid van de Mojo mailinglist maak je nu al kans op twee van de
vier vrijkaarten die worden verloot via http://www.mojo.nl. De
prijswinnaars worden vrijdag via deze site bekendgemaakt.One Nite Alone with Prince & The New Power Generation plus Special Musical Guests
Dinsdag 15 oktober aanvang 20.00 uur
Ahoy Rotterdam
Entrée: € 60,- / 55,- / 50,- / 45,-[ knip ]
Let op: MAXIMAAL ZES KAARTEN PER PERSOON.
* calvobbes begint te twijfelen of die gaat.
quote:Nee we krijgen Maceo Parker en Candy Dulfer
Op dinsdag 17 september 2002 23:40 schreef Seborik het volgende:Krijg je de champagne daar gratis ofzo?
quote:same here
Op dinsdag 17 september 2002 23:37 schreef calvobbes het volgende:
En het officiele propaganda mailtje van Mojo:
[..]Ik vind het wel errug duur
* calvobbes begint te twijfelen of die gaat.
eigenlijk wil ik alleen maar arena kaarten.. maar 150 piek...
Gelukkig is het nog geen zaterdag... en heb ik nog ff om er over te denken
quote:Haha, daar zit het geld niet in. (waar dan wel weet ik niet).
Op woensdag 18 september 2002 07:10 schreef calvobbes het volgende:[..]
Nee we krijgen Maceo Parker en Candy Dulfer
Anyway, hier is het nog vrij goedkoop! kaartjes in engeland / noorwegen / denemarken zijn meer dan 100 euro! Hier dus de helft
(nog duur)
Vraagje eigenlijk: wordt dit net zo'n stormloop op kaarten als met Bruce Springsteen, want anders moet ik zaterdag namelijk werken en helpen met de kaartverkoop.
quote:Presale. Je kunt al kaarten kopen als je lid bent van de NPG Music Club.
Op donderdag 19 september 2002 15:15 schreef ezzi het volgende:
Hoe kan dat nou? De kaartverkoop begint zaterdag om 10 uur pas.
quote:Kapper afbellen en in de rij gaan liggen. Ticketlijn is niet betrouwbaar, bij een beetje drukte zijn binnen no time alle lijnen bezet en wordt het een loterij.
Op donderdag 19 september 2002 20:05 schreef Lois het volgende:Heeft iemand ervaringen met telefonisch kaarten bestellen bij de Ticketlijn? Is dat te doen of moet ik de kapper maar afbellen en voor het postkantoor gaan liggen naast calvobje
?
quote:Ach ja, alles is duur. Al gezien wat kaartjes kosten voor Rene Froger of Andrea Bocelli? Dan zijn Prince kaartjes nog goedkoop!
Op donderdag 19 september 2002 20:05 schreef Lois het volgende:
Ik heb vandaag maar eens al mijn Prince cd's uit de kast gerukt en ben nu overtuigd. Hoewel ik de kaartjes belachelijk duur vind wil ik toch graag heen.
quote:Op zich is de ticketlijn goed te doen (als het niet TE druk is), je bent wel iets zekerder als je vroeg bij het postkantoor bent. Maar de vraag is hoe snel het gaat lopen met die 'dure' kaarten.
1 klein probleempje, zaterdag om 10 uur zit ik bij de kapper.
Heeft iemand ervaringen met telefonisch kaarten bestellen bij de Ticketlijn? Is dat te doen of moet ik de kapper maar afbellen en voor het postkantoor gaan liggen naast calvobje?
De concerten in de wat kleinere zalen (londen, oslo, etc) waren allemaal uitverkocht in +/- 30 minuten. Zo'n vaart zal het hier wel niet lopen, maar je weet het nooit?!? Arena kaarten zijn waarschijnlijk wel snel uitverkocht (ook omdat een deel al is verkocht in de presale)
quote:ME 2... die site was F******ing traag!!!!!
Op donderdag 19 september 2002 10:42 schreef facedown het volgende:
Hoera.Heb kaarten voor Ahoy
* calvobbes heeft kaarten kunnen bestellen vanuit zijn luie stoel
* calvobbes is stiekum wel een beetje blij
* calvobbes schaamt zich nog iets meer maar ziet het als compensatie van eerder Ticketservice leed
quote:Echt aangedrongen heb je niet
Op vrijdag 13 september 2002 20:18 schreef E.T. het volgende:[..]
'mijn' Jeroen ziet niet zoveel in Prince
Heropvoeden is ook nog niet gelukt.. Gaat dus niet mee..
quote:Is 't echt uitverkocht?
Op zaterdag 21 september 2002 10:27 schreef calvobbes het volgende:
en nu is het helemaal uitverkocht* calvobbes schaamt zich nog iets meer maar ziet het als compensatie van eerder Ticketservice leed
Ik stond bij het postkantoor, ongeveer 20 mensen voor me.. (viel mee dus) en om 10 over 10 waren zo'n beetje alle arenakaarten en zitplaatsen 1e ring al uitverkocht. Ik kon nog net staanplaatsen 1e ring krijgen of hoog boven op een rotplek 2e ring..
calvobbes je hebt wel vreselijke mazzel gehad datje erdoor kwam bij de ticketservice!
maar ik ga tenminste wel heen!!!
quote:Als jij een keer zegt dat 't je niet zoveel lijkt.. ga ik niet aandringen..
Op zaterdag 21 september 2002 10:28 schreef Swetsenegger het volgende:[..]
Echt aangedrongen heb je niet
quote:Ja zeker wel! Want daarna kwam ik er niet meer tussen...
Op zaterdag 21 september 2002 10:32 schreef E.T. het volgende:calvobbes je hebt wel vreselijke mazzel gehad datje erdoor kwam bij de ticketservice!
en dan ook nog veldkaartjes
Echt mazzel dus! Zal ook wel nooit meer gebeuren nu...
Maar goed, ik heb een kaartje. Da's het belangrijkste!
Een vriend van me belde ook al rond 10.10, toen kon ie alleen nog 2de rings kaarten krijgen. Heeft iedereen 6 kaarten gekocht ofzo? Voor de zwarte markt?
Ben ik blij dat ik die stress niet heb gehad! pff
Van het ANP:
quote:Wel een beetje slordig dat ze vergeten dat die in dat jaar ook in Utrecht heeft opgetreden
Kaarten Prince in 20 minuten uitverkochtDELFT (ANP) - De kaarten voor het concert van de Amerikaanse popster Prince in Ahoy' in Rotterdam zijn zaterdagochtend binnen twintig minuten uitverkocht. Dat heeft de woordvoerder van organisator Mojo Concerts in Delft gezegd.
De voorverkoop van de ongeveer 10.000 kaarten begon om 10.00 uur. Prince treedt 15 oktober op met zijn begeleidingsband The New Power Generation. Ook Candy Dulfer blaast op de saxofoon een partijtje mee. In december 1998 was Prince voor het laatst in Nederland. Ook toen stond hij in Ahoy'.
Fans konden de kaarten voor het concert kopen bij voorverkoopadressen, postkantoren, de grotere VVV-kantoren, via internet en een telefonisch verkooppunt.
quote:Nou, met concerten zoals nu met Prince en met Bruce Springsteen laatst, dan zijn er twee mensen aanwezig en komt een derde speciaal om TSN kaarten uit te draaien. Ik heb zelf vandaag voor Prince ook 1 uurtje meegeholpen om de kaartjes uit te draaien. En met Bruce Springsteen ben ik ook extra moeten komen.
Op zaterdag 21 september 2002 11:57 schreef calvobbes het volgende:
probleem is wel dat er bij de GWK maar vaak 1 persoon is die achter de kassa zit en als die dan net bezig is met een telefoon abbo te verkopen of bezig is geld over te maken naar verwegistan dan heb je nog pech...
(voor zolang ie blijft staan bij lycos)
-edit: warez-
[Dit bericht is gewijzigd door Seborik op 21-09-2002 15:18]
quote:Ah, dat wist ik niet, zal het onthouden voor een volgende keer
Op zaterdag 21 september 2002 12:06 schreef ezzi het volgende:En met Bruce Springsteen ben ik ook extra moeten komen.
quote:December dat jaar was Utrecht, helemaal slordig.
Op zaterdag 21 september 2002 12:03 schreef calvobbes het volgende:
Het heeft zelfs het nieuwe gehaald:"Van het ANP:
[..]Wel een beetje slordig dat ze vergeten dat die in dat jaar ook in Utrecht heeft opgetreden
In augustus stond Prince in ahoy!
quote:Supertjes! Heb 'em net gedownload, klinkt zeer strak, goeie opname-kwaliteit (duidelijk soundboard), alleen is de uitvoering op Crystal Ball wat energieker vind ik. Valt voor deze show niet een trade op te zetten?
Op zaterdag 21 september 2002 12:06 schreef facedown het volgende:
Voor de liefhebbers (Live versie Days Of wild)(voor zolang ie blijft staan bij lycos)
-edit: warez-
Ennn... Mochten er mensen Arena-kaarten hebben, wil ik ze graag ruilen voor mijn 1e rang-kaarten...
[Dit bericht is gewijzigd door Seborik op 21-09-2002 15:18]
quote:Alleen dit ene nummer is verkrijgbaar van deze show (uitgedeeld op Paisley park paar maanden geleden). Er zijn nog geen soundboard opnames van afgelopen tour in amerika (binnenkort komt er wel, officieel, een 3CD uit).
Op zaterdag 21 september 2002 12:36 schreef habermas het volgende:Supertjes! Heb 'em net gedownload, klinkt zeer strak, goeie opname-kwaliteit (duidelijk soundboard), alleen is de uitvoering op Crystal Ball wat energieker vind ik. Valt voor deze show niet een trade op te zetten?
We gaan naar Prince, we gaan naar Prince, we gaan naar Prince !!!!
*spring* *dans* *huppel*
quote:En zo zijn er dus 3 Jeroenen...
Op vrijdag 13 september 2002 20:18 schreef E.T. het volgende:[..]
'mijn' Jeroen ziet niet zoveel in Prince
Heropvoeden is ook nog niet gelukt.. Gaat dus niet mee..
* SignOTheTimes heeft kaarten voor de arena!!!!!
quote:2 dus...
Op zondag 22 september 2002 18:40 schreef SignOTheTimes het volgende:[..]
En zo zijn er dus 3 Jeroenen...
* SignOTheTimes heeft kaarten voor de arena!!!!!
jij en Clark
quote:Jij ongelooflijke bofbips! Heb je voor het postkantoor geslapen ofzo?
Op zondag 22 september 2002 18:40 schreef SignOTheTimes het volgende:* SignOTheTimes heeft kaarten voor de arena!!!!!
quote:Dat niet, maar ik was om acht uur bij het postkantoor en toen was er nog maar 1 persoon voor me (die overigens wel voor het postkantoor heeft geslapen).
Op zondag 22 september 2002 19:28 schreef Lois het volgende:[..]
Jij ongelooflijke bofbips! Heb je voor het postkantoor geslapen ofzo?
Niet zo'n grote gemeente, dus viel mee met de drukte!
Zo, nu eerst lekker op vakantie...
Toedels!
quote:
Prince voor tweede concert naar NederlandDELFT (ANP) - De Amerikaanse popster Prince komt voor een tweede concert naar Nederland. Zijn eerste concert, op 15 oktober in Ahoy', was zaterdag binnen twintig minuten uitverkocht. Daarom komt hij op 2 november terug, maakte concertorganisator Mojo Concerts woensdag bekend.
Ook het tweede concert is in Rotterdam Ahoy'. Een woordvoerder van Mojo gaat ervan uit dat net als op 15 oktober ook Candy Dulfer optreedt. The New Power Generation, Prince' vaste begeleidingsband, komt eveneens weer mee. De voorverkoop voor het tweede concert begint zaterdag.
[ook nog 2 x Nickelback gekocht]
quote:tsk tsk, daarom is alles zo snel uitverkocht!
Op zaterdag 28 september 2002 14:56 schreef habermas het volgende:Kheb nog 2 Arena-kaarten op marktplaats.nl uitstaan
edit-dit mag dus niet hier-edit
[Dit bericht is gewijzigd door Lois op 29-09-2002 20:25]
The Rainbow children
Muse 2 the Pharoah
The Work
Extrodinary
Mellow
1+1+1=3 (love rollercoaster)
The Ride
Strange Relationship
Strollin
Bambi
Whole Lotta Love
Gotta Broken Heart Again
Pass the Peas
Family Name
Take Me With U
Raspberry Beret
Everlasting Now
Piano Medley (solo):
One Nite Alone,
Adore
u're gonna C me,
Do me Baby,
Wanna be your lover,
The most beautiful girl in the world, 1 line only !
Diamonds and Pearls,
Condition of the Heart
the band returns
Nothing Compares 2 U
The Beautiful Ones
How Come U Dont Call Me Anymore?
Empty Room
The Ladder
All The Critics Love U in London
quote:mwoach..
Op zaterdag 5 oktober 2002 15:10 schreef eRR_ het volgende:
Uit die tracklist (die overal staat en altijd hetzelfde is) ken ik haast niets. Jammer dat ie zn hits niet speelt.
Overigens las ik dat bij deze concerten de tracklist niet vast staat.
Ik ga een topavond hebben als ik 't zo bekijk!
quote:Dit zijn toch allemaal 'oudere' nummers
Op vrijdag 4 oktober 2002 14:08 schreef facedown het volgende:
Strange Relationship
Strollin
Bambi
Whole Lotta Love
Gotta Broken Heart AgainTake Me With U
Raspberry BeretPiano Medley (solo):
One Nite Alone,
Adore
u're gonna C me,
Do me Baby,
Wanna be your lover,
The most beautiful girl in the world, 1 line only !
Diamonds and Pearls,
Condition of the Heartthe band returns
Nothing Compares 2 U
The Beautiful Ones
How Come U Dont Call Me Anymore?The Ladder
All The Critics Love U in London
En vooral die Piano Medley:
quote:ga jij de 15e? Wil hier graag lezen hoe dat was dan, ik ga 2/11
[b]Op zaterdag 5 oktober 2002 15:17 schreef E.T. het volgende
Ik ga een topavond hebben als ik 't zo bekijk!
ik heb trouwens kaarten die achterlijk duur zijn, 65euro, (veldkaarten waren op) en ik zit ook nog s helemaal achteraan (vak ab) zou dat zijn omdat je dan tenminste wel vlak bij de speakers zit ofzo?
quote:Vak Ab zit juist wat verder van de boxen. Maar je kijkt wel wat makkelijker naar het podium!!!
Op zaterdag 5 oktober 2002 15:50 schreef eRR_ het volgende:ik zit ook nog s helemaal achteraan (vak ab) zou dat zijn omdat je dan tenminste wel vlak bij de speakers zit ofzo?
quote:er hangen achterin ook speakers, daar zit ik dus recht voor
Op zaterdag 5 oktober 2002 15:53 schreef calvobbes het volgende:[..]
Vak Ab zit juist wat verder van de boxen. Maar je kijkt wel wat makkelijker naar het podium!!!
quote:Dat zou dan de eerste keer zijn dat ik dat in de ahoy meemaak
Op zaterdag 5 oktober 2002 15:55 schreef eRR_ het volgende:er hangen achterin ook speakers
quote:volgens mij hangen er toch echt speakers daar ! Meende ik laatst gezien te hebben bij Moby. Ik hoop het ieg wel anders is het geluid helemaal zwaar kut, zo ver weg
Op zaterdag 5 oktober 2002 15:58 schreef calvobbes het volgende:[..]
Dat zou dan de eerste keer zijn dat ik dat in de ahoy meemaak
quote:Klopt wel... Bijna geen enkel Prince concert is hetzelfde, maar voor een groot deel wel, dit is in ieder geval voor 75% de setlist die je hier ook kunt verwachten.
Op zaterdag 5 oktober 2002 15:10 schreef eRR_ het volgende:Overigens las ik dat bij deze concerten de tracklist niet vast staat.
Gaat het door, wordt het afgelast, hoe zit dat?
quote:Oef...
Op maandag 7 oktober 2002 15:57 schreef Lois het volgende:
In hoeverre heeft de begrafenis van prins Claus effect op dit concert?Gaat het door, wordt het afgelast, hoe zit dat?
Ga nou geen rare dingen roepen Lois... joe skert de sjit oud of mie
quote:sorry
Op maandag 7 oktober 2002 15:57 schreef SignOTheTimes het volgende:[..]
Oef...
Ga nou geen rare dingen roepen Lois... joe skert de sjit oud of mie
Ik had het er gisteravond met ET al over dat hij mogelijk dinsdag begraven zou worden.
Ik vraag het me echt af of dit wel doorgaat.
quote:Ach, er is geen nationale dag van rouw, dus het zal wel gewoon doorgaan.
Op maandag 7 oktober 2002 15:58 schreef Lois het volgende:[..]
sorry
Ik had het er gisteravond met ET al over dat hij mogelijk dinsdag begraven zou worden.
Ik vraag het me echt af of dit wel doorgaat.
quote:mocht er iemand 3 kaartjes vooraan willen inleveren dan hou ik me aanbevolen
Prince fans mogen hun kaartjes inleveren
Fans die een kaartje hebben gekocht voor het concert van Prince a.s. dinsdag 15 oktober kunnen hem weer inleveren. Op deze dag wordt Prins Claus 'begraven' en dit is voor Mojo Concerts een reden om de fans de gelegenheid te geven om hun kaartjes te retourneren."Het concert is pas 's avonds, dus na de uitvaart. Ook is er geen periode van nationale rouw afgekondigd, maar toch wilden we de mensen zelf de keus laten om eventueel niet te komen", geeft een woordvoerder aan. Het is ook de eerste keer dat Mojo Concerts een dergelijke service verleent.
De reden dat Mojo hier aan is begonnen is omdat het bedrijf enkele telefoontjes kreeg van fans die bezorgd waren of het concert wel doorging. Omdat er geen periode van nationale rouw is afgekondigd voelt Mojo zich niet verplicht om het concert af te gelasten.
Het concert van Prince was in 20 minuten uitverkocht. Hierdoor liet de organisatie weten dat Prince een extra concert geeft op 2 november. Samen met Candy Dulfer zal Prince proberen er weer een onvergetelijke avond van te maken.
*stinkend jaloers is*
*ook member had moeten worden*
*spijt heeft*
daarnaast heb ik enkele revieuws van concerten in London en Manchester ontvangen, als het half zo mooi wordt als daar hebben we een knal avond!
quote:Niet in Nighttown voor zover ik weet. Anyway, na zowat elk concert is er een afterPARTY, dat is iets anders dan een afterSHOW. Meestal komt Prince ook wel naar zo'n afterparty, maar wordt er alleen (nieuwe) muziek gedraait. Ik verwacht de 15de geen aftershow. 2 Nov des te meer, laatste concert in Europa, dus hij heeft dan tijd zat
Op woensdag 9 oktober 2002 20:01 schreef habermas het volgende:
Kewl, kben er helaas niet bij de 15e (1e ring-kaarten omgeruild voor Arena-kaarten op 2nov), after-party zal wel weer in Nighttown zijn... Dat die gast nog zo lang door kan gaan op één avond, hoe oud is 'ie nu, midden-40?
Thumbs-crossed dat 'ie de 2e óók een aftertje geeft
Hij's van '58, dus eh. reken. 44.
quote:doet eens forwarden!!!
Op woensdag 9 oktober 2002 19:43 schreef Lois het volgende:
En de members van de NPG club boffen dit keer enorm. Ik kreeg vandaag de bevestiging binnen dat het concert doorgaat, Prince wel zijn show zal aanpassen en dat de ruimte voor de afterparty al gehuurd is.*stinkend jaloers is*
*ook member had moeten worden*
*spijt heeft*daarnaast heb ik enkele revieuws van concerten in London en Manchester ontvangen, als het half zo mooi wordt als daar hebben we een knal avond!
quote:Er staat tig reviews op http://www.prince.org/msg -> concerts
Op donderdag 10 oktober 2002 13:24 schreef E.T. het volgende:[..]
doet eens forwarden!!!
of op z'n eigen site:
quote:Nog 1 nachtje!!
Op donderdag 10 oktober 2002 13:25 schreef SignOTheTimes het volgende:
* SignOTheTimes is al aan het aftellen.
quote:Tja, check www.marktplaats.nl .. Echt asociale prijzen. Maarja, vraag <-> aanbod.
Op maandag 14 oktober 2002 13:51 schreef Seborik het volgende:
Daarnet bij 'Denk aan Henk' had hij het ook even over het concert en dan vooral de kaartjes welke al duur waren, maar waarvan de prijs op de zwarte markt nog eens drie keer zo hoog was.
quote:hey ja mijn zus gaat morgen naar prins ihi en ze houd ook van ryan adams! lol
Op woensdag 9 oktober 2002 20:01 schreef habermas het volgende:
Kewl, kben er helaas niet bij de 15e (1e ring-kaarten omgeruild voor Arena-kaarten op 2nov), after-party zal wel weer in Nighttown zijn... Dat die gast nog zo lang door kan gaan op één avond, hoe oud is 'ie nu, midden-40?
Thumbs-crossed dat 'ie de 2e óók een aftertje geeft
Ik had bijna nog een kaartje over.. had ik toch nog goed geld aan kunnen verdienen dus. Ik ben te eerlijk en netjes voor deze wereld en heb hem tegen kostprijs verkocht.
Weet iemand hoelaat het concert ongeveer is afgelopen?!?!? Weet ik of ik met de trein of auto moet gaan
quote:Het begint om 8 uur... ik weet niet of en wat voor een voorprogramma er komt. Ik heb begrepen dat het concert 3 uur duurt. Dus je komt wel uit op een uurtje of 12.
Op dinsdag 15 oktober 2002 10:31 schreef calvobbes het volgende:
P-day![]()
Weet iemand hoelaat het concert ongeveer is afgelopen?!?!? Weet ik of ik met de trein of auto moet gaan
quote:Toch wel....
Op dinsdag 15 oktober 2002 10:32 schreef SignOTheTimes het volgende:Dus je komt wel uit op een uurtje of 12.
Vorige keer moest ik ook eerder weg ivm treinen... Nu maar met de auto dus ofzo
quote:Ik zou het risico idd niet lopen als ik jou was.
Op dinsdag 15 oktober 2002 10:36 schreef calvobbes het volgende:[..]
Toch wel....
Vorige keer moest ik ook eerder weg ivm treinen... Nu maar met de auto dus ofzo
2 kaarten over dus..
ben nu zelf ook al mensen aan 't bellen enzo..
maar misschien dus nog voor een liefhebber
quote:Argh
Op dinsdag 15 oktober 2002 14:07 schreef E.T. het volgende:
Hmz..
Lois ligt met 40 graden koorts op bed
Slechte timing
Beterschap Lois
quote:Vanavond Bluezz
Op dinsdag 15 oktober 2002 14:13 schreef Bluezz het volgende:
Meen je dat?
2 kaarten over voor woensdagavond?????
quote:Ships ik zie het al, het is vanavond en het is onwijs duur
Op dinsdag 15 oktober 2002 14:13 schreef Bluezz het volgende:
Meen je dat?
2 kaarten over voor woensdagavond?????
Jezus, wat kosten ze en waar woon je?????
quote:het is idd vanavond
Op dinsdag 15 oktober 2002 14:15 schreef Bluezz het volgende:[..]
Ships ik zie het al, het is vanavond en het is onwijs duur
quote:
"Afterparty" with Dutch cover band (Rotterdam)
Date: Tuesday, October 15th 2002Related link: Click here
Starts at 2330
Locale: Rotterdam Netherlands
Cost: 5 euro's
Details:
Come (After)Party with Paisley!The Dutch fans have waited for 4 years. October 15th their patience will be rewarded with the show of the century.
In good Prince tradition there MUST be an afterparty!
Prince might throw one himself, but that doesnt bother us.
In co-operation with Plan C, Paisley, The Dutch Prince Experience will B performing live after the concert in Ahoy.Paisley consists of 8 fan-musicians, who really know how to Do the Work.
Their show is a perfect balance of musicianship and entertainment.So, come to Plan C (in Rotterdam) after the concert and PARTY with us!
Show starts around 23.30 hrs. , admittance 5 euros
Paisley:
www.paisley2party.com
info@paisley2party.comPlan C:
Slepersvest 1 (BLAAK)
3011 MK
Rotterdam
telefoon : 010 4124352
telefax : 010 - 4134449
www.plan-c.nl
e-mail: info@plan-c.nlTransport:
www.ov9292.nlFor more info: info@paisley2party.com
Kende er eik niet zoveel van maar het was allemaal wel erg lekker om te horen!
En hij speelde Purple Rain in een fantastische versie! !
!
!
!
!
!
!
alleen jammer van dat "god is the one" stukje tussendoor
Man, wat spatte de funk er af.... En nummers spelen die hij normaal bijna nooit live speelt.
Wegzwijmelen bij 'Sometimes it snows in april', uit je bol gaan bij 'When u were mine'
Jammer dat het alleen iet wat onsamenhangend was, maar een mens moet altijd wat te klagen hebben.
quote:Hee, dat is precies wat ik ook dacht! Op zich maakte het niet zoveel uit, maar normaal is een concert rond een album. Nu ging dat niet en daardoor leek het inderdaad een bij elkaar geraapt 'zooitje'. Ook niet erg, want zo kreeg je wel een hoop 'hits' die zelden (of tijden geleden) live zijn gespeeld.
Op woensdag 16 oktober 2002 09:11 schreef SignOTheTimes het volgende:Jammer dat het alleen iet wat onsamenhangend was, maar een mens moet altijd wat te klagen hebben.
SOTT in een meesterlijke versie bijvoorbeeld.
Afterparty was in Nighttown, maar geen optreden. Hij kwam nog wel even langs, maar verder niet veel bijzonders. Volgens mij werden er enkele nummers van de aankomende live CD gedraaid.
De soundcheck (+/- 40 minuten) was wel cool (oa):
Something in the water (does not compute)
Calhoun square
Thank you for talking to me africa
Muse 2 the pharaoh (diff version)
The stick / 7779311
En een tip voor de mensen die 2 november gaan: De deuren gaan pas heel laat open en grote kans dat er al een ontiegelijk lange rij mensen voor de deur staat te wachten.
Dus als je een zitplaats hebt is kwart voor 8 acht bij de Ahoy zijn denk ik vroeg genoeg. Tenzij je graag in de kou staat te wachten
Rainbow Children
PopLife
Xenophobia
Money Don't Matter
Purple Rain
The Work pt 1.
Strollin
Housequake/1+1+1=3/Rollercoaster
Got A Broken Heart Again
Strange Relationship
Pass The Peas
When U Where Mine
Sign Of The Times
Take Me With U
Raspberry Beret
Everlasting Now
Pianomedley: Adore/Condition Of The Heart/Diamonds and
Pearls/Delirious/Ballad Of Dorothy Parker
How Come You Don't Call Me Anymore
Starfish And Coffee
Sometimes it Snows In April
The Beautiful Ones
Nothing Compares 2 U
The Ladder
Days Of Wild
Als iemand nog een kaartje heeft voor 2 november???? Ik wil namelijk nog een keer!
quote:De reden dat de deuren zo laat open gingen is dat Prince en consorten 1 1/2 uur later aankwamen dan gepland. Dit resulteerde in het uitstellen van de Soundcheck waardoor de deuren veel later open gingen.
Op woensdag 16 oktober 2002 11:47 schreef calvobbes het volgende:
Of een setlist? Ik ben wel benieuwd wat die nu allemaal heeft gespeeld!En een tip voor de mensen die 2 november gaan: De deuren gaan pas heel laat open en grote kans dat er al een ontiegelijk lange rij mensen voor de deur staat te wachten.
Dus als je een zitplaats hebt is kwart voor 8 acht bij de Ahoy zijn denk ik vroeg genoeg. Tenzij je graag in de kou staat te wachten
quote:Hmm... Dus de volgende keer is dat waarschijnlijk niet zo
Op woensdag 16 oktober 2002 12:22 schreef SignOTheTimes het volgende:De reden dat de deuren zo laat open gingen is dat Prince en consorten 1 1/2 uur later aankwamen dan gepland. Dit resulteerde in het uitstellen van de Soundcheck waardoor de deuren veel later open gingen.
Nou mooi, ik heb nog nooit zoveel mensen voor de Ahoy zien staan wachten De rij voor de het veld/arena stond in een mooie u-vorm rondom dat huisje daar...
quote:Hou op schij uit... toen ik aankwam, moest ik om de bocht van dat huisje wachten. En het stonk daar ook nog eens.
Op woensdag 16 oktober 2002 12:26 schreef calvobbes het volgende:[..]
Hmm... Dus de volgende keer is dat waarschijnlijk niet zo
Nou mooi, ik heb nog nooit zoveel mensen voor de Ahoy zien staan wachten
De rij voor de het veld/arena stond in een mooie u-vorm rondom dat huisje daar...
Achteraf mocht het de pret niet drukken. We waren koud 5 minuten binnen of het concert begon....
quote:Helemaal top!
Op woensdag 16 oktober 2002 12:42 schreef E.T. het volgende:
Ik heb 't echt helemaal geweldig gehad
...
...
.
...
...
Een vriend was er en belde tijdens het concert ff op
quote:'s middags begraven, 's avonds in Ahoy
Op woensdag 16 oktober 2002 12:55 schreef Ceriel het volgende:
ik kreeg prince gisteren nog aan de telefoon......
...
.
...
...Een vriend was er en belde tijdens het concert ff op
iemand al een recentie? *zeur* Niks over in de kranten behalve het AD maar dat was gisteren. Ik ga 2/11 nl.
quote:www.rotterdamsdagblad.nl (onder het kopje cultuur).
Op woensdag 16 oktober 2002 11:28 schreef eRR_ het volgende:
heeft iemand al ergens een recentie gevonden?
quote:Ja, wat een ramp was dat, 3u binnen opgepropt voor een zij-ingang naar Ahoy. 't viel me nog mee dat er uberhaupt een soundcheck was, security had net zo goed kunnen zeggen, jammer dan, het is tijd en er staan buiten veels te veel mensen. (soundcheck begon iets voor 19u, normaal had iedereen dan allang naar binnen gekunt)
Op woensdag 16 oktober 2002 12:22 schreef SignOTheTimes het volgende:[..]
De reden dat de deuren zo laat open gingen is dat Prince en consorten 1 1/2 uur later aankwamen dan gepland. Dit resulteerde in het uitstellen van de Soundcheck waardoor de deuren veel later open gingen.
quote:Morgen waarschijnlijk meer recenties, Of vanmiddag van kranten die middag edities hebben (nrc). Het was vast te laat om het nog in ochtendkrant van vandaag te krijgen?
Op woensdag 16 oktober 2002 13:15 schreef eRR_ het volgende:[..]
iemand al een recentie? *zeur* Niks over in de kranten behalve het AD maar dat was gisteren. Ik ga 2/11 nl.
quote:Jah ws wel. Bijvoorbeeld de Volkskrant heeft hun recensie meestal pas een dag later.
Op woensdag 16 oktober 2002 13:23 schreef facedown het volgende:Het was vast te laat om het nog in ochtendkrant van vandaag te krijgen?
Wat een pak nummers zeg, ruim 2,5 uur! Ik heb zin in 2-11, wat het laatste concert van de Europese tour is.
Het viel mij een beetje tegen mn na die opmerking van Prince: zij die niet geloven zijn niet mijn vrienden en wat kies je: Father or Leader?
Verder was hij niet erger dan anders aan het preken.
Muzikaal vond ik het minder dansbaar , Candy en Maceo waren goed maar die trombonist(weet iemand zijn naam) was echt te gek maar kwam niet zo uit de verf.Verder heb ik wel genoten alleen die rijen, ook in die vreselijke parkeergarage.
Oh ja en de bassiste was ook cool .
quote:haha, dat staat er wel leuk (en zo ook wel kunnen, maar not very likely)
Op woensdag 16 oktober 2002 13:31 schreef OneSoul het volgende:
Hmm en Prince komt zondag kijken naar Maceo Parker in Nighttown?
quote:Nog langer graag! (en een aftershow!)
wat een pak nummers zeg, ruim 2,5 uur! Ik heb zin in 2-11, wat het laatste concert van de Europese tour is.
quote:Het zal de kaartverkoop wel doen stijgen
Op woensdag 16 oktober 2002 13:39 schreef facedown het volgende:haha, dat staat er wel leuk (en zo ook wel kunnen, maar not very likely)
quote:Kijken of dezelfde journalist ook het optreden recenseert.
Op woensdag 16 oktober 2002 13:33 schreef fatima het volgende:
Test voor Prince? Volkskrant.
quote:Follower was het. Het viel me mee, alleen tijdens Purple Rain. Later nog wel een keer (vergeten welk nummer), maar toen hield hij zich in en had het over one truth: music. (ik dacht dat tie weer met God zou komen)
Het viel mij een beetje tegen mn na die opmerking van Prince: zij die niet geloven zijn niet mijn vrienden en wat kies je: Father or Leader?
Verder was hij niet erger dan anders aan het preken.
quote:Trombonist is greg boyer, speelt ook in de band bij Maceo parker dacht ik.
Muzikaal vond ik het minder dansbaar , Candy en Maceo waren goed maar die trombonist(weet iemand zijn naam) was echt te gek maar kwam niet zo uit de verf.Verder heb ik wel genoten alleen die rijen, ook in die vreselijke parkeergarage.
[Dit bericht is gewijzigd door facedown op 16-10-2002 13:45]
quote:Ik hoorde trouwens van iemand die gisteren in Nighttown was en met candy sprak en die zei dat je zeker na het concert van 2 november naar Nighttown moet want er is een feestje!
Op woensdag 16 oktober 2002 13:39 schreef facedown het volgende:[..]
haha, dat staat er wel leuk (en zo ook wel kunnen, maar not very likely)
[..]Nog langer graag! (en een aftershow!)
quote:Dat zal best. Laatste concert in Europa en misschien ook wel laatste van deze tour.
Op woensdag 16 oktober 2002 13:44 schreef OneSoul het volgende:Ik hoorde trouwens van iemand die gisteren in Nighttown was en met candy sprak en die zei dat je zeker na het concert van 2 november naar Nighttown moet want er is een feestje!
quote:Klopt ja, het was al vrij snel duidelijk dat er gisteravond geen afterSHOW zou zijn in Nighttown, maar Candy (& Maceo) hebben allebei gezegd dat iedereen 2 Nov ZEKER terug moest komen
Op woensdag 16 oktober 2002 13:44 schreef OneSoul het volgende:[..]
Ik hoorde trouwens van iemand die gisteren in Nighttown was en met candy sprak en die zei dat je zeker na het concert van 2 november naar Nighttown moet want er is een feestje!
quote:Michael Nelson
Op woensdag 16 oktober 2002 13:33 schreef fatima het volgende:
Test voor Prince? Volkskrant.Het viel mij een beetje tegen mn na die opmerking van Prince: zij die niet geloven zijn niet mijn vrienden en wat kies je: Father or Leader?
Verder was hij niet erger dan anders aan het preken.Muzikaal vond ik het minder dansbaar , Candy en Maceo waren goed maar die trombonist (weet iemand zijn naam) was echt te gek maar kwam niet zo uit de verf.Verder heb ik wel genoten alleen die rijen, ook in die vreselijke parkeergarage.
quote:He bedankt facedown, wat ook mooi was was de toegift, wat heeft ie toch een waanzinnige stem, oja en al die mooie gitaren
Op woensdag 16 oktober 2002 13:43 schreef facedown het volgende:[..]
Kijken of dezelfde journalist ook het optreden recenseert.
[..]Follower was het. Het viel me mee, alleen tijdens Purple Rain. Later nog wel een keer (vergeten welk nummer), maar toen hield hij zich in en had het over one truth: music. (ik dacht dat tie weer met God zou komen)
[..]Trombonist is greg boyer, speelt ook in de band bij Maceo parker dacht ik.
quote:nee
Op woensdag 16 oktober 2002 13:55 schreef OneSoul het volgende:[..]
Michael Nelson
Kat Dyson
Greg Boyer & Rhonda Smith
quote:Huuuh? Over beatrix? Wanneer? Tijdens het concert?
Op woensdag 16 oktober 2002 13:56 schreef fatima het volgende:[..]
He bedankt facedown, wat ook mooi was was de toegift, wat heeft ie toch een waanzinnige stem, oja en al die mooie gitaren
en weet jij wat Candy mompelde over Beatrix? Snaptte er niets van!
quote:Ja, het leek een soort rap,in het Nederlands had vlgs mij te maken met twee prinsen op 1 dag, was ook wel wat bizar .
Op woensdag 16 oktober 2002 14:08 schreef facedown het volgende:[..]
Huuuh? Over beatrix? Wanneer? Tijdens het concert?
quote:hmmm.... Niks van meegekregen... Zoveel heeft ze niet gezegd en dat wat ze zei kon ik wel redelijk verstaan...
Op woensdag 16 oktober 2002 14:26 schreef fatima het volgende:Ja, het leek een soort rap,in het Nederlands had vlgs mij te maken met twee prinsen op 1 dag, was ook wel wat bizar .
quote:?!?!? Tijdens welk nummer? Het enige wat ik nog me kan herinneren is dat ze die 'message' van Prince heeft voorgelezen. Dat mensen die kwamen voor "little red corvette" pech hadden omdat ze tegenwoordig allemaal in een jeep rijden (WTF
Op woensdag 16 oktober 2002 14:26 schreef fatima het volgende:[..]
Ja, het leek een soort rap,in het Nederlands had vlgs mij te maken met twee prinsen op 1 dag, was ook wel wat bizar .
Maargoed, uiteindelijk heeft tie nog zeker 50% 80's songs gespeeld
Waaronder Purple Rain, en die zou hij nooit meer spelen! (nouja nooit)
[Dit bericht is gewijzigd door facedown op 16-10-2002 15:21]
quote:Kun je daar van te voren al kaarten voor kopen? Komt Zijne Koninklijke Slechtheid zelf ook?
Op woensdag 16 oktober 2002 13:44 schreef OneSoul het volgende:[..]
Ik hoorde trouwens van iemand die gisteren in Nighttown was en met candy sprak en die zei dat je zeker na het concert van 2 november naar Nighttown moet want er is een feestje!
quote:Nee, alleen op de dag zelf.
Op woensdag 16 oktober 2002 15:40 schreef eRR_ het volgende:[..]
Kun je daar van te voren al kaarten voor kopen? Komt Zijne Koninklijke Slechtheid zelf ook?
![]()
Op nighttown.nl staat te lezen dat Frank Boeijend gepland staat voor 2/11 :/
Prince komt ook (tis een aftershow).
Dat maakt niet uit, het is NA FB
Ehm, dit alles onder voorbehoud natuurlijk.
Het is niet zeker dat er 2 november een aftershow komt (maar de kans is bijzonder groot) & de meest logische lokatie is nighttown.
quote:/me gaat eens even kijken wat een lidmaatschap kost
Op woensdag 16 oktober 2002 16:04 schreef facedown het volgende:[..]
Nee, alleen op de dag zelf.
(overigens kunnen alleen NPGMC members kaarten kopen, als Nighttown nog niet vol is heb je kans dat je nog naar binnen kunt)Prince komt ook (tis een aftershow).
Dat maakt niet uit, het is NA FB
Ehm, dit alles onder voorbehoud natuurlijk.
Het is niet zeker dat er 2 november een aftershow komt (maar de kans is bijzonder groot) & de meest logische lokatie is nighttown.
quote:90 dollar ofzoiets
Op woensdag 16 oktober 2002 16:06 schreef eRR_ het volgende:Err gaat eens even kijken wat een lidmaatschap kost
En volgens mij had je al lid moeten zijn toen je kaartjes voor 2/11 kocht...
quote:$100
Op woensdag 16 oktober 2002 16:06 schreef eRR_ het volgende:[..]
* facedown gaat eens even kijken wat een lidmaatschap kost
quote:
*PLEASE NOTE: 2 take part in the tour presales, we recommend u join at least one day b4 the presale date. We cannot guarantee u will get a concert pass, but u can get access 2 the member presale by logging in and visiting the CONCERT section of the MEMBER site 4 all the info. We r selling the concert passes directly from r site. 4 the current tour, they r typically $125 (prices may vary, 2 ticket limit) and will b within the first several rows. We will NOT refund ur membership if u do not buy a presale concert pass. And anyone caught scalping presale passes will forfeit their membership immediately. Soundchecks and afterparties r not guaranteed but U must get a presale concert pass if u wish 2 attend the soundcheck or get member access 2 the afterparty. Joining after the presale or the night of the show will NOT get u in2 soundcheck or member access 2 the afterparty.
quote:Yes. Members hebben al kaartjes kunnen kopen voor het gewone concert op 2 november. Deze members zijn vrijwel zeker van toegang voor de afterparty/show 2 november (of er moeten echt zoveel members zijn dat die niet eens in Nighttown passen). En als er te weinig zijn (zoals gisteren), hebben non-members ook nog kans om binnen te komen.
Op woensdag 16 oktober 2002 16:07 schreef calvobbes het volgende:[..]
En volgens mij had je al lid moeten zijn toen je kaartjes voor 2/11 kocht...
quote:Mag ik dan nog 1 keer zeggen dat ik ongelooflijk baal
Op donderdag 17 oktober 2002 16:41 schreef Belana het volgende:
let's FUNK!
Sjees ziek zijn zuigt zwaar
quote:Kan je nog proberen een kaartje voor 2-11 ergens te bemachtigen?
Op donderdag 17 oktober 2002 17:01 schreef Lois het volgende:[..]
Mag ik dan nog 1 keer zeggen dat ik ongelooflijk baal
![]()
![]()
![]()
![]()
Sjees ziek zijn zuigt zwaar
Bovenstaande Belana is echter wel druk voor me bezig, allerlei contacten aanboren enzo
*Duimen draait*
quote:Hebben jullie je kaartjes nog kunnen verkopen
Op donderdag 17 oktober 2002 17:06 schreef Lois het volgende:
Ik ben zwaar blutEcht die 2 andere kaartjes waren al redelijk boven budget en gezien de prijzen die er op de "zwarte markt" voor gevraagd worden vrees ik het ergste.
quote:Er is een kans dat ik er nog 1 of 2 overheb voor de 2de maar dat weet ik pas na de 24ste... en ik doe niet aan woekerprijzen.
Op donderdag 17 oktober 2002 17:06 schreef Lois het volgende:
Ik ben zwaar blutEcht die 2 andere kaartjes waren al redelijk boven budget en gezien de prijzen die er op de "zwarte markt" voor gevraagd worden vrees ik het ergste.
Bovenstaande Belana is echter wel druk voor me bezig, allerlei contacten aanboren enzo
![]()
*Duimen draait*
quote:Nee helaas, nou stond mijn hoofd daar ook niet echt naar hoor op dat moment.
Op donderdag 17 oktober 2002 22:00 schreef calvobbes het volgende:
Hebben jullie je kaartjes nog kunnen verkopen
quote:Ik hou me aanbevolen
Op donderdag 17 oktober 2002 22:07 schreef OneSoul het volgende:
Er is een kans dat ik er nog 1 of 2 overheb voor de 2de maar dat weet ik pas na de 24ste... en ik doe niet aan woekerprijzen.
Misschien is dit een oplossing voor Lois en andere die niet naar de Rotterdam shows kunnen!
quote:Probeer maar eens als je om drie uur op je werk zit.
Op donderdag 17 oktober 2002 22:00 schreef calvobbes het volgende:[..]
Hebben jullie je kaartjes nog kunnen verkopen
En om nou als meisje alleen naar Ahoy te gaan en proberen die twee kaarten te verkopen voor de deur tussen de sjacheraars..
Ik heb wel Swets meegenomen (is nu niet meer Anti-Prince.. vond vooral 't nieuwere funky-werk erg lekker) en een oude kennis van mij. Alleen door de tijdsdruk hebben we 't eigenlijk niet over geld gehad.. Zal morgen ff horen (dan zie ik 'm weer.. hij woont in 't hoge noorden dus ook niet echt om de hoek)
quote:vriendjes?
Op woensdag 16 oktober 2002 16:09 schreef SignOTheTimes het volgende:
Deze jongen is vandaag dus mooi gelijk lid geworden!
quote:Heeft het toch nog wat extra positiefs opgeleverd
Op vrijdag 18 oktober 2002 22:46 schreef E.T. het volgende:Ik heb wel Swets meegenomen (is nu niet meer Anti-Prince..
http://www.nighttown.nl/agenda/agenda/prince.htm
http://www.telegraaf.nl/crazylife/teksten/crazylife.nighttown.prince.concert.html
Echt belachelijk duur.
Vraag <--> Aanbod.
Het kan altijd erger!
En tja, er zullen zat mensen zijn die het kunnen en willen betalen!
quote:
Op zaterdag 26 oktober 2002 21:58 schreef Yokozuna het volgende:
Vond hem wel goed hoor, maar hij klonk altijd zo gay.
quote:En tegelijk geven ze soms een gratis optreden.
Op zaterdag 26 oktober 2002 21:53 schreef calvobbes het volgende:
De Rolling Stones vragen voor sommige clubconcerten in de VS 500 tot 1.000 dollar!En tja, er zullen zat mensen zijn die het kunnen en willen betalen!
quote:Prince ook.. maar dit sucked
Op zaterdag 26 oktober 2002 22:04 schreef Yokozuna het volgende:[..]
En tegelijk geven ze soms een gratis optreden.
quote:en Lois had je nu kaartjes?
Op zaterdag 26 oktober 2002 20:19 schreef Lois het volgende:
Ik vind dat Prince het wel een beetje hoog in de bol heeft met zijn "kaarten voor Nighttown kosten voor members $100,00".Echt belachelijk duur.
quote:Ik heb heeeeeeeeel misschien kaartjes, ik hoor woensdag meer.
Op zondag 27 oktober 2002 09:11 schreef OneSoul het volgende:[..]
en Lois had je nu kaartjes?
anders....
contact me
Kun je me anders even mailen op Lois@fok.nl . Jij hebt geen mailadres in je profiel.
quote:yep twee over omdat ik zelf niet ga. maar ik ga niet tot woensdag wachten maar nu gelijk verkopen, anders blijf ik ermee zitten...
Op zondag 27 oktober 2002 09:19 schreef Lois het volgende:[..]
Ik heb heeeeeeeeel misschien kaartjes, ik hoor woensdag meer.
Heb jij nog kaartjes over dan? En zo ja wat vraag je ervoor?Kun je me anders even mailen op Lois@fok.nl . Jij hebt geen mailadres in je profiel.
*vitaminepillen slikt*
*griepjes buitensluit*
Ik ga naar Prince, ik ga naar Prince, ik ga naar Prince!!!
OneSoul !
quote:GAAAAAAAAAAAAAAAAAAFFFFFFFFFFFFFFFFF!!!!
Op zondag 27 oktober 2002 10:37 schreef Lois het volgende:
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ik heb kaartjes!!!!*vitaminepillen slikt*
*griepjes buitensluit*Ik ga naar Prince, ik ga naar Prince, ik ga naar Prince!!!
OneSoul!
*heel erg blij is voor Loisje*
quote:Ik zit hier te springen op mijn stoel!
Op zondag 27 oktober 2002 10:39 schreef E.T. het volgende:[..]
GAAAAAAAAAAAAAAAAAAFFFFFFFFFFFFFFFFF!!!!
*heel erg blij is voor Loisje*
quote:'t is dat ik dan op vakantie ben, anders had je mij nog wel als backup-oppas mogen gebruiken
Op zondag 27 oktober 2002 10:40 schreef Lois het volgende:[..]
Ik zit hier te springen op mijn stoel!
[sub] nu maar hopen dat niemand ziek wordt en ik oppas kan vinden[/sub]
Ga morgen meteen ff een berg echinaforce slikken
quote:
Op zondag 27 oktober 2002 10:40 schreef Lois het volgende:[..]
Ik zit hier te springen op mijn stoel!
[sub] nu maar hopen dat niemand ziek wordt en ik oppas kan vinden[/sub]
ook blij voor Lois
quote:Helemaal vooraan staan de mensen van de Fanclub die eerder naar binnen mogen.
Op vrijdag 1 november 2002 23:08 schreef Moonwalker het volgende:
Mensen mensen, ik ben één van de gelukkigen die morgen naar het concert gaat. Wie kan mij vertellen hoelaat ik ongeveer bij de Ahoy moet staan om toch redelijk vooraan te kunnen staan?
quote:Geen idee. Bij "ons" was dat 19.15 ofzo... Errug laat iig. Maar dat kwam blijkbaar omdat Prince te laat begon met z'n soundcheck...
Op vrijdag 1 november 2002 23:25 schreef Moonwalker het volgende:
weet je toevallig ook hoelaat de deuren volgens schema open gaan?
Zie dit topic voor meer belevenissen!!!
[Dit bericht is gewijzigd door ezzi op 02-11-2002 12:02]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |