jaquote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:12 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Die kwam pas weer overvliegen in Rusland toch?
engelaar erinquote:
Die bal hebben ze nu nog niet gevonden.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:11 schreef johannes_vermeer het volgende: [..] Zijn penalty was buitenaards.
quote:
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:13 schreef Stiggie het volgende:
Het geheim van Giggs schijnt Yoda te zijn stond vandaag in de krant
sinds 2001quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:14 schreef DonRaja het volgende:
Sinds wanneer is die mongool Ramos aanvoerder?
Hij wordt aanbeden als nieuwe ontdekker van de 11e planeet.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:14 schreef DonRaja het volgende:
Haten op Ramosquote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:14 schreef DonRaja het volgende:
Het geheim van Giggs schijnt Albert Heijn eigen merk ribbelchips paprika te zijn stond vandaag in de AH folderquote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:13 schreef Stiggie het volgende:
Het geheim van Giggs schijnt Yoga te zijn stond vandaag in de krant
Sinds Feyenoord met 10-0 verloorquote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:14 schreef DonRaja het volgende:
Dit houdt hem jong:quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:13 schreef Stiggie het volgende:
Het geheim van Giggs schijnt Yoga te zijn stond vandaag in de krant
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It Never Hurts To Help!
GOedemorgenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:14 schreef DonRaja het volgende:
quote:
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:15 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
Dit houdt hem jong:
Is dat nou de vrouw van zijn broer ja?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
De Goeyquote:
Hamburgers met korting reclame van AH neem ik aanquote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:15 schreef Rickazio het volgende:
[..]
wat ging er in je hoofd om
om met zo'n emoticon te reageren daarop?
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:15 schreef Rickazio het volgende:
[..]
wat ging er in je hoofd om
om met zo'n emoticon te reageren daarop?
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:16 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Hamburgers met korting reclame van AH neem ik aan
Ajax zong ze er ook uit. Die sfeer is gehyped.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:18 schreef Grifte het volgende:
In eigen huis door Spanjaarden worden weggezongen, United
In een spoiler aubquote:
spoiler graagquote:
Dit inderdaadquote:
KNMBquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
hij heeft een jetlegquote:
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:19 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Denk ik ook bij veel posts van jou.
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
dank uSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
zijn allemaal goed doordacht met een duidelijk doel en visiequote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:19 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. is bij BVB - Sjachtar[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Ja.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:19 schreef VMSDKR het volgende:
Waarom Lopez in het doel trouwens? Casillas is er even uit maar is Adan nu opeens weer derde keus ofzo?
nou vooruit dan maarquote:
Die gozer is een rossige ginger, dan kan je dat verwachten.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:19 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Echt he downies.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:19 schreef Stiggie het volgende:
Anders quote iedereen die 1-0 even voor de rest die het gemist heeft
Ja, de wedstrijden die hij speelde waren niet echt denderend. Als dat zijn zelfvertrouwen nog niet genoeg de grond in had geboord, dan dit wel. Hoe moet hij zich de volgende keer voelen als hij weer eens onder de lat staat in het eerste elftal.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:19 schreef VMSDKR het volgende:
Waarom Lopez in het doel trouwens? Casillas is er even uit maar is Adan nu opeens weer derde keus ofzo?
Je vergeet te zeggen dat ie vadsig is.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die gozer is een rossige ginger, dan kan je dat verwachten.
Hij verandert zijn naam na de wedstrijd in Moerinhoquote:
Hoe weet je dat.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die gozer is een rossige ginger, dan kan je dat verwachten.
Wereldnieuwsquote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:21 schreef tochweerhenk het volgende:
Bij deze stand gaat ManU door #besefiets
ze is in barcelonaquote:
Nee nog erger, hij is van Turkijequote:
En ook van Higler?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik krijg een berichtje door van Kuipers: Pingel.
Wel Beckquote:
Hij is niet zo clever liequote:
Na Messi jaquote:
sjabiquote:
nahquote:
Misschien weet Rafael.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:23 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ik vroeg het aan Luis. Maar dat wist Nani.
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:25 schreef tochweerhenk het volgende:
Die keeper van Real staat alleen maar stil vandaag. Kom op man, López!
nog 40 min?quote:
jakkesquote:
quote:
Net de ArenAquote:
angel heeft maria vermoord?quote:
Maradona speelt nog minder. Wat wil je nu zeggenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:27 schreef VMSDKR het volgende:
Kaka
Derde duurste transfer ooit, en de beste man speelt amper.
Dat laatste had je weg moeten laten.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:28 schreef RetRy32 het volgende:
De angel van die maria is eruit :l
Die gaat dood.
Was om Ozil scherp te houden.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:27 schreef VMSDKR het volgende:
Kaka
Derde duurste transfer ooit, en de beste man speelt amper.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. DARTMUND - SHAKTAR
Ik wou zeggen wat ik daar zei. Ik benoem twee feiten.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:28 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Maradona speelt nog minder. Wat wil je nu zeggen
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:29 schreef alors het volgende:
[..]
Bedankt nog trouwens, nu heb ik dat nummer in mijn hoofd
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Loopt je stream achter?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. DARTMUND - SHAKTAROp vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
http://isarjenrobben.geblesseerd.com/
http://www.henkeningrid.org/
pics?quote:
ik ook nietquote:
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Beste kabouters... nou ben ik m'n tekst kwijt
leef jij een uur in de toekomst?quote:
lekker slank met dr frankquote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Beste kabouters... nou ben ik m'n tekst kwijt
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
leef jij een uur in de toekomst?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |