Ja dat is waar ander woord voor HTCquote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:17 schreef Jian het volgende:
[..]
Jij hebt toch een smartphone van Trabant? toch?
Ja zeker is ook spannend.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:20 schreef Toverheks het volgende:
vind het tot nu toe een heerlijk potje voetbal, spannend ook
En gaat nog een jaar door hoorde ik op tv!quote:
genieten man die Giggs .. trouwens de hele wedstrijd op zich alquote:
Nah hoeveel minuten?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:37 schreef ZOA het volgende:
[..]
genieten man die Giggs .. trouwens de hele wedstrijd op zich al
TV / [RTL5] Echte meisjes op de prairie #1 - nieuw vanaf 5 maartquote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:42 schreef Prospera het volgende:
In welk topic moet ik zijn voor commentaar op Claire uit de gouden kooi, die in meiden op de prairies zegt dat USA betekent universal states of america.
Zo dom is ze toch niet?
Het zou me niets verbazen als je dat topic zelf mag maken ...quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:42 schreef Prospera het volgende:
In welk topic moet ik zijn voor commentaar op Claire uit de gouden kooi, die in meiden op de prairies zegt dat USA betekent universal states of america.
Zo dom is ze toch niet?
ty Pietjequote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
TV / [RTL5] Echte meisjes op de prairie #1 - nieuw vanaf 5 maart
Die Ovo, nog net zo'n lastpak al bij HNTM.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
TV / [RTL5] Echte meisjes op de prairie #1 - nieuw vanaf 5 maart
Is er al bij icoontje TV!quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:45 schreef ZOA het volgende:
[..]
Het zou me niets verbazen als je dat topic zelf mag maken ...
Weet ik ook pas sinds Pietje link gafquote:
Ja nu ruikt Real zijn kans!quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:57 schreef Toverheks het volgende:
rood Nani,nou geel had ook wel gemogen
belachelijke kaart, hij raakt hem helemaal niet op de borst en hij kijkt ook niet naar de inkomende speler, inderdaad hooguit geel.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:57 schreef Toverheks het volgende:
rood Nani,nou geel had ook wel gemogen
Hoop nu helemaal dat ze niet gaan winnen Real.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:03 schreef Jian het volgende:
[..]
belachelijke kaart, hij raakt hem helemaal niet op de borst en hij kijkt ook niet naar de inkomende speler, inderdaad hooguit geel.
weer zo'n kutscheids die zo'n wedstrijd wel even om zeep zal helpen, Turkse zakkenwasser
Weer een scheids die de wedstrijd beinvloed!quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:10 schreef Jian het volgende:
dat zeg ik, dat hou je niet, over en sluiten voor Man. Wat een deceptie, wat een afgang voor het voetbal weer
ik kan de schoonheid niet meer zien, niet als ze het zo kado krijgenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
godver![]()
Wel een leuk passje van Ozil.
dit dus, het is toch schandaligquote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:19 schreef Gert het volgende:
Video-arbitrage bij topwedstrijden en snel. Schitterende affiches als deze mogen niet meer vernaggeld worden door één blunder van de scheidsrechter.
Manchester toont nog wat veerkracht, maar de match is vérkracht.
Met flair starten tegen Real is ze in de kaart spelen, val aan geef ze ruimte en ze counteren je weg. Ik denk dat Man U het goed deed tot die rode kaartquote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:33 schreef Gert het volgende:
En dan zit het tijdens een fraai slotoffensief ook nog eens niet mee.
(Hadden ze tóch niet met meer flair moeten starten?)
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:41 schreef Toverheks het volgende:
ga maar eens geld vragen voor me voorspellingen, alweer goed
sta van mezelf erg versteld natuurlijk
Dan heb je zeker ook goed op je eetpatroon gelet.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Zo. De twee maanden maar eens afgesloten met een slottraining van 2,5 uur bij een vrij hoge kamertemperatuur. Ik ben nu precies 12,5 kilo afgevallen in 2 maanden
Toch, als je ziet hoe de achterhoede van Real wankelt zodra Manchester mer tien man druk zet..quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:38 schreef Jian het volgende:
[..]
Met flair starten tegen Real is ze in de kaart spelen, val aan geef ze ruimte en ze counteren je weg. Ik denk dat Man U het goed deed tot die rode kaart
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Toch, als je ziet hoe de achterhoede van Real wankelt zodra Manchester met tien man druk zet..
Maar ze lagen op koers tot het rood ja, da's waar.
Minder snoepen, minder suiker en vooral ook minder koolhydraten. Ik at altijd veel te veel pasta.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Dan heb je zeker ook goed op je eetpatroon gelet.
Ja, het kan ook wel lukken denk ik, maar als je dat doet, dan komen ze (Madrid) er ook gewoon een keer of wat op snelheid uit en je weet hoe ze dat beheersen. Gewoon een hele tricky wedstrijd van hele goeie ploegen, ja en als je dan met 10 man komt te staan is het gewoon gebeurd.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Toch, als je ziet hoe de achterhoede van Real wankelt zodra Manchester mer tien man druk zet..
Maar ze lagen op koers tot het rood ja, da's waar.
Papa, ik lijk steeds meer op jou ......quote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:01 schreef Gert het volgende:
Ach ja... Youri Mulder. Alsof die zelf niét probeert interessant te doen met gezocht tegendraadse meninkjes.
Rik De Saedeleer ook, ahhhhquote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:07 schreef Toverheks het volgende:
Hugo Chavez overleden
President Hugo Chávez van Venezuela is overleden.
dat vind ik wel triest, Belgie dus in rouwquote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:09 schreef Jian het volgende:
[..]
Rik De Saedeleer ook, ahhhh![]()
Goalllllllll de Belgica, jahahahahahaaaaaaaaaaaa
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:14 schreef Poezewoes het volgende:
Wat een gezeur met die Barbie, heb het net terugekeken!
Ja dacht Man u, gaat het niet meer redden, ga maar wat anders kijken.quote:
Je hebt gelijk, maar hij kwam er zo leuk tussendoor, Man U uitgeschakeld, Chavez dood, de Saedeleer dood ..........en toen ineens Barbiequote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:16 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ja dacht Man u, gaat het niet meer redden, ga maar wat anders kijken.
Ja die wilde weer scheidenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:17 schreef Jian het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, maar hij kwam er zo leuk tussendoor, Man U uitgeschakeld, Chavez dood, de Saedeleer dood ..........en toen ineens Barbie
Die gozer weet niet hoe gelukkig ie daar mee moet zijn. Het is nu al een onuitstaanbaar lelijk gedrocht, kan me niet eens voorstellen hoe dat over 10 jaar isquote:
Grotere voorgevel Botoxquote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:22 schreef Jian het volgende:
[..]
Die gozer weet niet hoe gelukkig ie daar mee moet zijn. Het is nu al een onuitstaanbaar lelijk gedrocht, kan me niet eens voorstellen hoe dat over 10 jaar is
Ik ookquote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Minder snoepen, minder suiker en vooral ook minder koolhydraten. Ik at altijd veel te veel pasta.
gescript, ik ken iemand die hun kent, en die avond dat die gozer naar huis belde ergens in een kroeg stond ze er gewoon bij, maar het moet spraakmakend blijven he.quote:
Nee daar is ze te dom voorquote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:30 schreef Toverheks het volgende:
[..]
gescript, ik ken iemand die hun kent, en die avond dat die gozer naar huis belde ergens in een kroeg stond ze er gewoon bij, maar het moet spraakmakend blijven he.
Heb verleden week gekeken en vond haar zo aandoenlijk over die bevalling, ach ik vind haar eerlijk gezegd wel leuk en ordinair maar het is geen kwaaie meid lijkt mij.
Spreek eens wat af met haarquote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:30 schreef Toverheks het volgende:
[..]
gescript, ik ken iemand die hun kent, en die avond dat die gozer naar huis belde ergens in een kroeg stond ze er gewoon bij, maar het moet spraakmakend blijven he.
Heb verleden week gekeken en vond haar zo aandoenlijk over die bevalling, ach ik vind haar eerlijk gezegd wel leuk en ordinair maar het is geen kwaaie meid lijkt mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |