Ja dat is waar ander woord voor HTCquote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:17 schreef Jian het volgende:
[..]
Jij hebt toch een smartphone van Trabant? toch?
Ja zeker is ook spannend.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:20 schreef Toverheks het volgende:
vind het tot nu toe een heerlijk potje voetbal, spannend ook
En gaat nog een jaar door hoorde ik op tv!quote:
genieten man die Giggs .. trouwens de hele wedstrijd op zich alquote:
Nah hoeveel minuten?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:37 schreef ZOA het volgende:
[..]
genieten man die Giggs .. trouwens de hele wedstrijd op zich al
TV / [RTL5] Echte meisjes op de prairie #1 - nieuw vanaf 5 maartquote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:42 schreef Prospera het volgende:
In welk topic moet ik zijn voor commentaar op Claire uit de gouden kooi, die in meiden op de prairies zegt dat USA betekent universal states of america.
Zo dom is ze toch niet?
Het zou me niets verbazen als je dat topic zelf mag maken ...quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:42 schreef Prospera het volgende:
In welk topic moet ik zijn voor commentaar op Claire uit de gouden kooi, die in meiden op de prairies zegt dat USA betekent universal states of america.
Zo dom is ze toch niet?
ty Pietjequote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
TV / [RTL5] Echte meisjes op de prairie #1 - nieuw vanaf 5 maart
Die Ovo, nog net zo'n lastpak al bij HNTM.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
TV / [RTL5] Echte meisjes op de prairie #1 - nieuw vanaf 5 maart
Is er al bij icoontje TV!quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:45 schreef ZOA het volgende:
[..]
Het zou me niets verbazen als je dat topic zelf mag maken ...
Weet ik ook pas sinds Pietje link gafquote:
Ja nu ruikt Real zijn kans!quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:57 schreef Toverheks het volgende:
rood Nani,nou geel had ook wel gemogen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |