Multiplayer:quote:Battlefield 3 beschikt over een volledig op zichzelf staand verhaal krijgt, waarbij jij speelt als een U.S. Marine Corps soldaat. Dit is voor het eerst in de Battlefield reeks; op Bad Company na had geen enkele Battlefield game een singleplayer.
DICE probeert te balans in Battlefield 3 goed en spannend te houden, met rustige momenten waarop je kan bijkomen en heftige momenten waarbij je niet meer weet waar links en rechts zijn. Volgens DICE zal je niet alleen maar rond lopen in het Midden Oosten.
De singleplayer neemt je mee naar Parijs, Teheran, Irak en New York. Je wordt dus mee getrokken door kleine, claustrofobische straatjes, metropolen en zanderige omgevingen. Ook is de singleplayer te spelen door middel van een CO OP. Wat inhoudt dat jij samen met een andere speler door de singleplayer kan lopen.
Als de co op campaign ook het zelfde verhaald verteld als de normale campaign is niet bekend, over de co op invulling is verder nog niks verteld.
De missie in Irak speelt zich af in 2014, als het hele spel zich afspeelt in 2014 of later is nog niet bekend.
Klassen:quote:In Battlefield 3 ben je nergens op het slagveld veilig, door de Frostbite 2.0 engine zal alles, maar dan ook, alles kapot kunnen in Battlefield 3. Dekking zoeken zal niet meer zijn zoals het was. Bereid je maar vast voor op totale verwoestbaarheid.
Er is een groot verschil tussen de console en pc versie; de console versie is met 24 man tegelijk speelbaar. De pc versie is met 64 man tegelijk speelbaar. Volgens DICE ligt dit aan de kracht van de consoles op dit moment. De pc is dan ook het lead platform waar BF3 voor ontwikkeld wordt.
Close combat, voertuigen en team play zullen centraal staan in de multiplayer van Battlefield 3. Schiet, knal en raas door prachtige landschappen, nauwe steegjes en laat niks heel van de gebouwen waar mogelijk jouw vijand zich schuilt houdt In Battlefield 3 heb je de beschikking over een groot aantal voertuigen, waaronder tanks, helikopters, jeeps, zee voertuigen en terug van weggeweest: vliegtuigen!
Waar Battlefield 3, al in de gehele franchise om draait is natuurlijk team en squad play. Net zoals in Battlefield 2 is het alleen maar mogelijk om op je squadleader te spawnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wapens:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voertuigen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PSN & XBLA members:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan iedereen zijn psn-id/xboxlive-id posten? Dan komen ze in de OP.
FOK! Platoon:
X360
PS3SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Armored Kill
En vergeet onze koning(JET)stoma niet!
![]()
Deze nog even hierheen.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:10 schreef rene90 het volgende:
[..]
Trouwens, ik heb nu premium en er zouden dacht ik ook ergens tactieken staan beschreven? Deze kon ik alleen niet zo snel terugvinden.
Ik ben alleen even op zoek naar een headset voor de ps3 met microfoon, iemand een advies? Liefst niet te duur en uit China is geen probleem.![]()
Tactieken trouwens op battlelog te vinden onder premium en dan guides geloof ik. Maar geloof me je gaat er geen bal aan hebben als je het spel al kent.quote:![]()
Oke dan laat ik die maar gelijk voorbij gaan.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:52 schreef nodig het volgende:
[..]
Tactieken trouwens op battlelog te vinden onder premium en dan guides geloof ik. Maar geloof me je gaat er geen bal aan hebben als je het spel al kent.![]()
Heb je goedquote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:55 schreef rene90 het volgende:
[..]
Oke dan laat ik die maar gelijk voorbij gaan.![]()
Ik heb stiekem al zin in de bf4 beta![]()
![]()
Die vliegtuigmodus is netals tank modus 3x niets. Beam radar, extinguisher en Heat seakers en gaan met die banaan. Man man man. Gelukkig geen trieste assignments, wat een rot mode zeg. CTF trouwens wel![]()
![]()
Is die extinguisher beter dan flares? Ik heb nu eigenlijk altijd flares omdat ik die extinguisher niet zo fantastisch vond werken. Krijg je twee raketten in je jet ben je al kapot?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:40 schreef ABundy het volgende:
Die vliegtuigmodus is netals tank modus 3x niets. Beam radar, extinguisher en Heat seakers en gaan met die banaan. Man man man. Gelukkig geen trieste assignments, wat een rot mode zeg. CTF trouwens wel![]()
Met een extinguisher herstel je weer na het incasseren van twee raketten (wat je disabled en dus uiteindelijk op zal blazen) of van het disabled raken door de main gun van een jet. Enige voorwaarde om het te laten werken is dat je in het herstelproces geen schade erbij moet krijgen geloof ik.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:51 schreef rene90 het volgende:
[..]
Is die extinguisher beter dan flares? Ik heb nu eigenlijk altijd flares omdat ik die extinguisher niet zo fantastisch vond werken. Krijg je twee raketten in je jet ben je al kapot?
Verder huilen er wat mensen over dat het makkelijk is om jet service stars omhoog te werken in Air Superiority en dat het afdoet aan de waarde van bijvoorbeeld een 100 jet SS.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]![]()
Bijna pasen... dus hier alvast een easter egg
Operation Riverside
Stille hint naar mogelijke BF 4 gameplay
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>![]()
Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 6 maart 2013 13:27 schreef -CRASH- het volgende:
Bijna pasen... dus hier alvast een easter egg
Operation Riverside
Stille hint naar mogelijke BF 4 gameplay
BF 2124 was meer zoiets.If not now, then when.![]()
Betekent toch geen reet zulke easter eggs, anders zouden we nu ook op dino's zitten en ten strijde trekken.
[/quote]![]()
quote:Op woensdag 6 maart 2013 14:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?
BF 2124 was meer zoiets.
Er is in end game ook een pteroldactyl gespotquote:Op woensdag 6 maart 2013 15:16 schreef Catkiller het volgende:
Betekent toch geen reet zulke easter eggs, anders zouden we nu ook op dino's zitten en ten strijde trekken.
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>![]()
Dat zegt toch niets?quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:35 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
[..]
Er is in end game ook een pteroldactyl gespot
If not now, then when.![]()
We zien wel wat er gebeuren gaat.quote:
Maar het is wel een fijne bezigheid
om nieuwe easter eggs te zoeken
in end game<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
Vanavond maar eens een avond voor vrijmaken. Ben benieuwd of ie net zo goed is als aftermath
blablablablablablablablablablablablablabla![]()
Het word trouwens ook te vaak vergeten dat er behalve ctf en air ook nog gewoon tdm kan worden gespeeld op de nieuwe maps, is ook zeer vermakelijk!![]()
Zijn er hier mensen die zowel op console als pc spelen? Gaat een overgang van console naar pc makkelijk en word je uiteindelijk even goed als console of moet je hele andere ''skills'' hebben voor een pc?![]()
Godverdomme, end game in de ps store gedownload binnen 20 min dacht lekker spelen. Krijg ik nog een update bij het opstarten van bf3 en die duurt nu al 3 uur....![]()
quote:Op woensdag 6 maart 2013 18:15 schreef FiliusDeorum het volgende:
Godverdomme, end game in de ps store gedownload binnen 20 min dacht lekker spelen. Krijg ik nog een update bij het opstarten van bf3 en die duurt nu al 3 uur....Ik zat gisteren om 5 uur al te spelen
![]()
![]()
Die update is maar 1800 mb ofzo, dus dan heb je niet heel snel internetquote:Op woensdag 6 maart 2013 18:15 schreef FiliusDeorum het volgende:
Godverdomme, end game in de ps store gedownload binnen 20 min dacht lekker spelen. Krijg ik nog een update bij het opstarten van bf3 en die duurt nu al 3 uur....![]()
Wie gaat er zometeen weer even aan de slag?![]()
Ja, ik. En uiteindelijk kan ik niet over spreken aangezien ik maar een uur of 30 op de PC bezig ben geweest tot nu toe tegenover 850 uur op de Xbox.quote:Op woensdag 6 maart 2013 18:07 schreef nodig het volgende:
Zijn er hier mensen die zowel op console als pc spelen? Gaat een overgang van console naar pc makkelijk en word je uiteindelijk even goed als console of moet je hele andere ''skills'' hebben voor een pc?Maar je hebt de kennis van (delen van) de maps, classes, wapens (welke goed dan wel simpel te gebruiken zijn) en voertuigen al en dat helpt wel.
Uiteraard wel wennen als je nog nooit of lang geleden shooters hebt gedaan op de PC.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
850!!??quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:42 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja, ik. En uiteindelijk kan ik niet over spreken aangezien ik maar een uur of 30 op de PC bezig ben geweest tot nu toe tegenover 850 uur op de Xbox.Maar je hebt de kennis van (delen van) de maps, classes, wapens (welke goed dan wel simpel te gebruiken zijn) en voertuigen al en dat helpt wel.
Uiteraard wel wennen als je nog nooit of lang geleden shooters hebt gedaan op de PC.
Wow! Ik dacht dat ik met mijn 350 uur dik nolife was![]()
![]()
Mijn internet is niet langzaam, had die end game (1800mb) binnen 20 minuten en de update van bf (2000mb) 3,5 uur. Capture the flag is wel echt gruwelijk, behoorlijk chaos ook af en toe wat het leuk maakt.quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:23 schreef rene90 het volgende:
[..]
Die update is maar 1800 mb ofzo, dus dan heb je niet heel snel internet![]()
Wie gaat er zometeen weer even aan de slag?![]()
Waar moet die klote vlag alleen naar toe, naar de plek waar je eigen vlag staat? Want ik heb ze ook weleens naar bepaalde plekken zien lopen dat ik dacht..waar the fuck ga je naartoe.quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:08 schreef FiliusDeorum het volgende:
[..]
Mijn internet is niet langzaam, had die end game (1800mb) binnen 20 minuten en de update van bf (2000mb) 3,5 uur. Capture the flag is wel echt gruwelijk, behoorlijk chaos ook af en toe wat het leuk maakt.![]()
Ja naar je eigen vlag, krijg je 500 punten voor. Als de vlag van je eigen team weg is moet je wachten.Als je de tegenstander doodschiet die de vlag heeft van je eigen team en je wilt je eigen vlag pakken is het net als bij conquest, het duurt even voordat je je eigen vlag terug hebt veroverd.quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:11 schreef rene90 het volgende:
[..]
Waar moet die klote vlag alleen naar toe, naar de plek waar je eigen vlag staat? Want ik heb ze ook weleens naar bepaalde plekken zien lopen dat ik dacht..waar the fuck ga je naartoe.![]()
Moet je dan ook nog je eigen vlag terugbrengen naar de basis in dat geval? En dat was dan wat ik waarschijnlijk zag omdat de eigen vlag er nog niet was dat mijn teammate die een vlag van de tegenstander had maar even wat rondjes ging rijden.quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:20 schreef FiliusDeorum het volgende:
[..]
Ja naar je eigen vlag, krijg je 500 punten voor. Als de vlag van je eigen team weg is moet je wachten.Als je de tegenstander doodschiet die de vlag heeft van je eigen team en je wilt je eigen vlag pakken is het net als bij conquest, het duurt even voordat je je eigen vlag terug hebt veroverd.![]()
Hoe bedoel je nog je eigen vlag terugbrengen naar de basis in dat geval? Dat als jij de vlag van de tegenstander hebt dat je zelf ook nog je eigen vlag moet terug veroveren? Nee dat kan een teammaat ook voor jou doen. Of bedoel je iets anders?quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:21 schreef rene90 het volgende:
[..]
Moet je dan ook nog je eigen vlag terugbrengen naar de basis in dat geval? En dat was dan wat ik waarschijnlijk zag omdat de eigen vlag er nog niet was dat mijn teammate die een vlag van de tegenstander had maar even wat rondjes ging rijden.![]()
quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:23 schreef FiliusDeorum het volgende:
[..]
Hoe bedoel je nog je eigen vlag terugbrengen naar de basis in dat geval? Dat als jij de vlag van de tegenstander hebt dat je zelf ook nog je eigen vlag moet terug veroveren? Nee dat kan een teammaat ook voor jou doen. Of bedoel je iets anders?Nee ik vroeg me net af waar je de vlag van de tegenstander moet plaatsen omdat ik wel eens een team genoot met die vlag naar hele vage gebieden zag gaan. Nu jij zegt dat de eigen vlag ook op zijn plek moet staan kan ik me voorstellen dat die gast maar ergens anders gaat wachten met die vlag van de tegenstander omdat je natuurlijk kan verwachten dat de tegenstander vol naar de plek gaat waar de vlag uiteindelijk geplant moet worden.quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:23 schreef FiliusDeorum het volgende:
[..]
Hoe bedoel je nog je eigen vlag terugbrengen naar de basis in dat geval? Dat als jij de vlag van de tegenstander hebt dat je zelf ook nog je eigen vlag moet terug veroveren? Nee dat kan een teammaat ook voor jou doen. Of bedoel je iets anders?
Snap je wat ik bedoel?
![]()
Je pakt de vlag van de tegenstander
Je gaat terug naar je eigen basis en plant daar de vlag<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
Capture the Flag is eigenlijk best een toffe game mode. Af en toe wel chaotisch omdat je met die motoren echt overal kan komen.
Gister een paar hele gave potjes gehad toen ik samen met m'n broertje in hetzelfde squad zat.![]()
capture the flag is geweldig!quote:Op zondag 10 maart 2013 08:33 schreef Gewas het volgende:
Capture the Flag is eigenlijk best een toffe game mode. Af en toe wel chaotisch omdat je met die motoren echt overal kan komen.
Gister een paar hele gave potjes gehad toen ik samen met m'n broertje in hetzelfde squad zat.
als je met zijn 3-en samenwerkt ben je onverslaanbaargisteren als piloot in de littlebird, een vriend met een repairtool aan boord en een andere vriend die uit de chopper springt om de vlag te gaan halen en weer instapt. en zo maar op en neer vliegen
Teamwork is mooi.quote:Op zondag 10 maart 2013 19:39 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
capture the flag is geweldig!
als je met zijn 3-en samenwerkt ben je onverslaanbaargisteren als piloot in de littlebird, een vriend met een repairtool aan boord en een andere vriend die uit de chopper springt om de vlag te gaan halen en weer instapt. en zo maar op en neer vliegen
![]()
Ik merk dat ik de afgelopen tijd minder op mijn k/d ratio let en meer voor het team speel.![]()
dan word het spel ook gewoon leuker als je niet meer op je k/d letquote:Op maandag 11 maart 2013 15:04 schreef Gewas het volgende:
[..]
Teamwork is mooi.![]()
Ik merk dat ik de afgelopen tijd minder op mijn k/d ratio let en meer voor het team speel.blablablablablablablablablablablablablabla![]()
Nog geen End Game, helemaal voor niks mijn wekker gezet.
[/quote]![]()
wrong topique...quote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:16 schreef Catkiller het volgende:
Nog geen End Game, helemaal voor niks mijn wekker gezet.
[ Bericht 26% gewijzigd door DoofenSchmirz op 12-03-2013 11:16:02 ]Perry the Platypus, what an unexpected surprise. And by unexpected, I really mean unexpected, what are you doing here, this is my week off.
Origin ID: LatteFragiato
Battlefield 3: [BoF]Robhimself![]()
Kan je eerst een patch binnenhalen die op de PC vorige week al te downloaden was en daarna mag je nog eens End Game zelf downloaden, flauw.
[/quote]![]()
En waar vanaf vandaag Xbox gamers ook met End game aan de slag kunnen.
Yeah js @ topictitel.![]()
![]()
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM![]()
Waarom doet de air radar het niet bij air superiority?
Nu is het een grote clusterfuck, want niemand weet waar iedereen is en iedereen gebruikt heatseekers met beamscanning.
Echt weer een Dice actie![]()
![]()
Topiek gaat gewoon te sloomquote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:38 schreef HL_Dog43 het volgende:
En waar vanaf vandaag Xbox gamers ook met End game aan de slag kunnen.
Yeah js @ topictitel.![]()
![]()
![]()
![]()
Haat liefde verhouding met Air Superiority, leuk om snel wat punten te halen in iets waar ik normaal amper in zit maar ik ga sowieso negatief en dan al die heat seekers, wanneer die dingen niet gebruikt worden door de vijand dan heb ik zo een paar kills bij elkaar zonder dood te gaan.En als je eenmaal rookt dan ben je er sowieso geweest want dan komt er in 99% van de gevallen wel een random achter je aan voor een makkelijke kill.
Capture the flag is geweldig, speel dat liever dan dat ik conquest doe op het moment, gewoon chaos is dat. En die motoren zijn goed om mijn javelin mastery dog tag te halen, en die van de mijnen ook.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Capture the flag is tof
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.![]()
Ik zuig, Ik weet het.
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Nodig bepaalde (ik noem geen namen) Black Ops 2 boys uit om over BF3 te komen discussiëren.quote:Op woensdag 13 maart 2013 08:10 schreef KoningStoma het volgende:
Er moet gewoon weer wat drama komen. Hé MPC60, je bent slecht.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
quote:Op woensdag 13 maart 2013 12:46 schreef Sickert het volgende:
[..]
Niet alleen ingame en Stoma vliegt als een wijf!
Tot zover mijn bijdrage.![]()
![]()
Stoma jat je kills en vliegt tegen je aan, waarna hij raged omdat je volgens hem in de weg vliegt en hem ramt ondanks dat je zelf niet van je lijn afwijkt
Please sir. When moon? When Mustang?![]()
Wat vinden jullie de leukste map van de dlc?Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
oeh jongequote:Op woensdag 13 maart 2013 14:35 schreef Rossdale het volgende:
Stoma jat je kills en vliegt tegen je aan, waarna hij raged omdat je volgens hem in de weg vliegt en hem ramt ondanks dat je zelf niet van je lijn afwijkt![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?![]()
Net gebanned door zo'n nederlandse kneuzen server genaamd TDNL, omdat ik waarschijnlijk hun Admin had vermoord.
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM![]()
Kom op mijn server, naam is Berenboot53.quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:32 schreef HL_Dog43 het volgende:
Net gebanned door zo'n nederlandse kneuzen server genaamd TDNL, omdat ik waarschijnlijk hun Admin had vermoord.Nehbandan Flats, lekker op de graanschuur staan met een javelin en een ammo kist.quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:44 schreef MPC60 het volgende:
Wat vinden jullie de leukste map van de dlc?
[/quote]![]()
Nope, ben net gestopt. Leek net of ik in mijn eentje stond... ow wacht nee ik stond inderdaad in mijn eentje te verdedigen tegen een overmacht.quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:47 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Kom op mijn server, naam is Berenboot53.ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM![]()
Speel je op de Xbox of PS3?quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:48 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Nope, ben net gestopt. Leek net of ik in mijn eentje stond... ow wacht nee ik stond inderdaad in mijn eentje te verdedigen tegen een overmacht.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Jongens, ik ga hier maar weer eens posten denk ik!
Gisteren eerste potjes endgame gedaan, aardig wat mensen lijken CTF nog niet zo goed te snappen maar dat komt wel goed met een paar daagjes. Air Sup is saai maar heb wel eindelijk m'n guided missiles voor de jet vrijgespeeld
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.![]()
Air Superiority heb ik nog niet gespeeld, vandaag maar eens uitproberen.
Gister best lang gespeeld, paar hele leuke potjes gehad.
Valt me alleen op dat veel servers een hele lijst hebben van wapens die verboden zijn. Bij 1 server die ik tegenkwam was het zelfs verboden om een Heavy Barrel te gebruiken.
Binnen 5 minuten werd ik trouwens uit die server gekicked, ik denk omdat ik een admin had vermoord.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 16-03-2013 08:26:22 ]![]()
Pipeline en die map met de brug in het midden (ben de naam even kwijt).quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:44 schreef MPC60 het volgende:
Wat vinden jullie de leukste map van de dlc?
Veel goede plekken om mijnen neer te leggen.![]()
![]()
Had ik ook in het begin, je moet de vlag hebben en ook je eigen vlag moet op de basis staan. Het beste werkt dit natuurlijk als je met headsets werkt. Het mooie vind ik van CTF dat iedereen achter je aankomtquote:Op woensdag 13 maart 2013 22:37 schreef SpankmasterC het volgende:
niet zo goed te snappen maar dat komt wel goed met een paar daagjes. Air Sup is saai maar heb wel eindelijk m'n guided mis![]()
![]()
Wat echt vet is in CTF is om je eigen vlag te verdedigen. Anti-tankwapen nemen en rondom de vlag mijnen neerleggen en dan wachten tot ze aan komen rijden op een motor.
Vooral leuk omdat meestal bijna je hele team bezig is om de vijandelijke vlag te veroveren.
Oh, en ik speel nu vooral met de G53 als engineer. Heel goed wapen.![]()
Net even wat AS gespeeld, heb weer het één en ander vrijgespeeld alleen die ECM jammer vind ik maar nutteloos, evenals beam tracking of iets in die richting. De guided missle, hoeveel moet je er af vuren wil je een tank kapot krijgen bijvoorbeeld? Ik heb er al meerdere weten af te vuren maar geen één keer punten ervoor gekregen.![]()
Ik heb in totaal maar 20 minuten gespeeld. Komt ook een beetje door SimCity. Vandaag maar eens wat potjes doen.If not now, then when.![]()
ECM jammer moet je dan ook gebruiken wanneer het begint te piepen he, en zo snel mogelijk naar beneden duiken dan in de hoop dat het ze niet meer lukt om je te locken als je te laag bij de grond zit. Iemand zei zoiets in ieder geval, of het werkt weet ik niet, heb geen AS meer gedaan na dinsdag. Beam Scanning helpt je gewoon als je Heat Seekers gebruikt om sneller te locken maar wanneer je die niet of amper gebruikt kan je beter iets anders mee nemen.quote:Op zondag 17 maart 2013 13:35 schreef rene90 het volgende:
Net even wat AS gespeeld, heb weer het één en ander vrijgespeeld alleen die ECM jammer vind ik maar nutteloos, evenals beam tracking of iets in die richting. De guided missle, hoeveel moet je er af vuren wil je een tank kapot krijgen bijvoorbeeld? Ik heb er al meerdere weten af te vuren maar geen één keer punten ervoor gekregen.
En hoe snel een guided een tank kapot krijgt hangt af of er reactive armor op die tank zit. Zit er reactive op dan doet het zo weinig schade dat je sowieso geen punten krijgt denk ik, en wanneer het er niet op zit dan heb je volgens mij een one hit disable en krijg je 100 punten. Maar als je helemaal geen punten hebt gehad dan zullen ze allemaal wel IR smoke hebben gehad en heeft je guided ze nooit geraakt. Ik gebruik zelf altijd Rocket Pods, die raken altijd iets als je maar richt.
Guided Missiles zijn wel leuk te gebruiken op bijvoorbeeld de dirt bikes nu, of de quads in Armored Kill, die horen ze tenminste niet aan komen en gaan meteen de lucht in. Ik stapte nooit veel in een Little Bird maar alleen al om guided missiles te kunnen schieten op die bikes is het nu leuk.
[/quote]![]()
Ahh oke daarom was het klote met die ECM, ik deed hem pas als de raket onderweg was. Valt er nog meer te unlocken op de jet eigenlijk? Want nu moet ik naar de 30k punten voor 1 of andere sterquote:Op zondag 17 maart 2013 15:23 schreef Catkiller het volgende:
[..]
ECM jammer moet je dan ook gebruiken wanneer het begint te piepen he, en zo snel mogelijk naar beneden duiken dan in de hoop dat het ze niet meer lukt om je te locken als je te laag bij de grond zit. Iemand zei zoiets in ieder geval, of het werkt weet ik niet, heb geen AS meer gedaan na dinsdag. Beam Scanning helpt je gewoon als je Heat Seekers gebruikt om sneller te locken maar wanneer je die niet of amper gebruikt kan je beter iets anders mee nemen.
En hoe snel een guided een tank kapot krijgt hangt af of er reactive armor op die tank zit. Zit er reactive op dan doet het zo weinig schade dat je sowieso geen punten krijgt denk ik, en wanneer het er niet op zit dan heb je volgens mij een one hit disable en krijg je 100 punten. Maar als je helemaal geen punten hebt gehad dan zullen ze allemaal wel IR smoke hebben gehad en heeft je guided ze nooit geraakt. Ik gebruik zelf altijd Rocket Pods, die raken altijd iets als je maar richt.
Guided Missiles zijn wel leuk te gebruiken op bijvoorbeeld de dirt bikes nu, of de quads in Armored Kill, die horen ze tenminste niet aan komen en gaan meteen de lucht in. Ik stapte nooit veel in een Little Bird maar alleen al om guided missiles te kunnen schieten op die bikes is het nu leuk.![]()
![]()
Het kan wel werken die ECM wanneer de raket komt maar dat is volgens mij meer geluk dan wijsheid, zo goed als het werkt bij inkomende raketten in heli's werkt het in ieder geval niet.quote:Op zondag 17 maart 2013 15:42 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ahh oke daarom was het klote met die ECM, ik deed hem pas als de raket onderweg was. Valt er nog meer te unlocken op de jet eigenlijk? Want nu moet ik naar de 30k punten voor 1 of andere ster
En nee, er valt nu niks meer te unlocken, nu ben je bezig voor de volgende service star.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Als een tank geen reactive armor heeft en geen IR smoke gebruikt, dan kan je een tank disabelen met 1 raket en een lange burst met je canon. Vooral de camera, die je krijgt als je de guided missile selecteert, is handig om te kijken wat er allemaal op de grond loopt en rijdt.quote:Op zondag 17 maart 2013 13:35 schreef rene90 het volgende:
Net even wat AS gespeeld, heb weer het één en ander vrijgespeeld alleen die ECM jammer vind ik maar nutteloos, evenals beam tracking of iets in die richting. De guided missle, hoeveel moet je er af vuren wil je een tank kapot krijgen bijvoorbeeld? Ik heb er al meerdere weten af te vuren maar geen één keer punten ervoor gekregen.
En zoals hierboven al gezegd is, de ECM jammer is vooral bedoeld om te zorgen dat je niet meer gelocked wordt. Als er al een stinger of heatseeker achter je aan zit, dan heb je veel geluk en timing nodig om ze met een ECM jammer te stoppen. Vooral stingers en iglas negeren die rookwolk.
Laag vliegen helpt tegen andere jets en choppers die je willen locken. Als je onder een bepaald de hoogte vliegt kunnen die je niet![]()
Locken.Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Is ook pas als je Below Radar hebt vrijgespeeld (8600 punten voor vliegtuig, 32000 voor scout heli en 37000 voor attack heli)quote:Op zondag 17 maart 2013 23:42 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Laag vliegen helpt tegen andere jets en choppers die je willen locken. Als je onder een bepaald de hoogte vliegt kunnen die je nietOp woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Gisteren weer een fucking mooi battlefield momentWas conquest op Operation RIverside, ik ben engi en ik sta vlakbij C, op de brug richting B. Ik zie een motor aankomen met fucking veel C4 eroop (lang leve teammates die taggen) en ook een tank dus ik verstop me ff in de container en wacht tot ze wat dichterbij zijn. Motor is dichtbij dus ik stap eruit en schiet m'n RPG op het ding af. Toen trok de game het echt ff niet meer
Eerst een BOEM van m'n RPG, ietsje later besefte de game dat daar nog een BADABIMBAMBOOOOOMMM!!! van alle C4 bijmoest en toen pas bedacht de game dat die tank ook wel dichtbij stond en dat daar dus ook een KLABAMMMM!!! bij hoorde
quote:Op woensdag 20 maart 2013 10:54 schreef SpankmasterC het volgende:
Gisteren weer een fucking mooi battlefield momentWas conquest op Operation RIverside, ik ben engi en ik sta vlakbij C, op de brug richting B. Ik zie een motor aankomen met fucking veel C4 eroop (lang leve teammates die taggen) en ook een tank dus ik verstop me ff in de container en wacht tot ze wat dichterbij zijn. Motor is dichtbij dus ik stap eruit en schiet m'n RPG op het ding af. Toen trok de game het echt ff niet meer
Eerst een BOEM van m'n RPG, ietsje later besefte de game dat daar nog een BADABIMBAMBOOOOOMMM!!! van alle C4 bijmoest en toen pas bedacht de game dat die tank ook wel dichtbij stond en dat daar dus ook een KLABAMMMM!!! bij hoorde
Please sir. When moon? When Mustang?![]()
Score, hoeveel puntjes had je te pakken met die movequote:Op woensdag 20 maart 2013 10:54 schreef SpankmasterC het volgende:
![]()
![]()
Ja dat kon ik dus niet zien, ging zo snel allemaal, maar was iets van 6-7 kills, 2 vehicles kapot, multikill erbij, explosives ribbon erbij, was aardig watquote:Op woensdag 20 maart 2013 11:06 schreef rene90 het volgende:
[..]
Score, hoeveel puntjes had je te pakken met die movestond ineens vanuit de middenmoot MVP
Een vijand die naast een voor jou vriendelijke mijn staat en dan snel van je dirt bike afspringen en vervolgens die vijand de lucht in zien gaan samen met die dirt bike die over die mijn heen gaat.
[/quote]![]()
Battlefield MomentTMquote:Op donderdag 21 maart 2013 00:07 schreef Catkiller het volgende:
Een vijand die naast een voor jou vriendelijke mijn staat en dan snel van je dirt bike afspringen en vervolgens die vijand de lucht in zien gaan samen met die dirt bike die over die mijn heen gaat.
Gister ook een fijn moment, er was continue een Klote heli bezig. Uiteindelijk waren de flares uit en vier raketten in 1 keer die kant op. Twee stinger en twee van zo een auto, heel mooi door de lucht.![]()
Gister alleen maar slechte momenten
In complete noob teams komen en keihard gepwnd worden door de tegenpartij.
Enige mooie moment was het moment dat de Xbox uit ging.Narf!![]()
Spelen er hier mensen in clanverband of ook voor de lol, want ik ben opzoek naar wat mensen die op de Xbox spelen, mag ik jullie GT
woensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
Helaas pindakaas dan, het leven is hard. Je kunt niet iedereen blijven begeleiden alsof het kinderen zijn, je zult het zelf moeten doen.![]()
Kan best. Niet iedere goede speler is een hacker.quote:Op donderdag 21 maart 2013 18:15 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik heb t gevoel dat er meer en meer hackers in bf3 komen. scores met 34-1yeah yeah
Volgens mij valt er ook helemaal niet te hacken op console?![]()
Ook BF weer gevonden en man wat staan er een assignments open! Doorn in het oog dus eerst heerlijk assignment hunten!![]()
![]()
Maar even crosspost van mijn reactie op Tweakers, ben benieuwd hoe jullie hier tegenover staan:
Ik hoop op middel grote snipermaps, dat mis ik nu eigenlijk nog een beetje.
Maps zoals in het spel WarRock kon ik altijd erg waarderen. Maar dan wel tdm met spawn op 1 punt anders valt er alsnog niet lekker te sniperen.
Zoiets lijken mij heerlijke sniper maps:
http://www.ron-clan.de/siteimg/images/ron_sniper_gigant2.jpg
http://wrimage.nexoneu.com/en/Content/img/guide/map/Alberon1.JPG (onderaan spawnt een team en ander in kasteel)
Die onderste heb ik met heel veel sniperplezier gespeeld.![]()
Mij lijkt een sniper mapje ook wel leuk ja, alleen dan zou je een nieuwe game mod moeten toevoegen zoals SO ofzo (sniper only). Anders heb je alsnog users die gewoon gaan raggen en het dus wat verpesten.quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:21 schreef nodig het volgende:
Maar even crosspost van mijn reactie op Tweakers, ben benieuwd hoe jullie hier tegenover staan:
Ik hoop op middel grote snipermaps, dat mis ik nu eigenlijk nog een beetje.
Maps zoals in het spel WarRock kon ik altijd erg waarderen. Maar dan wel tdm met spawn op 1 punt anders valt er alsnog niet lekker te sniperen.
Zoiets lijken mij heerlijke sniper maps:
http://www.ron-clan.de/siteimg/images/ron_sniper_gigant2.jpg
http://wrimage.nexoneu.com/en/Content/img/guide/map/Alberon1.JPG (onderaan spawnt een team en ander in kasteel)
Die onderste heb ik met heel veel sniperplezier gespeeld.![]()
Lang niet altijd, maar die scores heb ik ook wel.quote:Op donderdag 21 maart 2013 18:15 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik heb t gevoel dat er meer en meer hackers in bf3 komen. scores met 34-1yeah yeah
Lekker eens in een tank of little birdOur business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)![]()
Daar zat ik in eerste instantie ook al aan te denken maar als je een map goed creerd maak je het zeer aantrekkelijk voor snipers. Zie de 2e link die ik gepost had daar kon je ook gewoon assault gaan maar door een lange map met weinig tot geen flank mogelijkheden heb je er als sniper weinig last van.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 07:12 schreef rene90 het volgende:
[..]
Mij lijkt een sniper mapje ook wel leuk ja, alleen dan zou je een nieuwe game mod moeten toevoegen zoals SO ofzo (sniper only). Anders heb je alsnog users die gewoon gaan raggen en het dus wat verpesten.
Hier nog een filmpje van die map die ik bedoel:![]()
Ik hou niet van sniper only games, heb er geen geduld voor
Ik ook niet, had gister wel een erg mooi shot met een sniper. Mijn squad member had de vlag te pakken en liep van hun basis naar onze basis. Ik zag een gast op een motor zijn kant op komen, die stapte af en op dat moment vol een headshot. Is ook de enige keer dat ik een keer raak schoot moet ik erbij zeggen dus het was meer mazzel.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 16:12 schreef SpankmasterC het volgende:
Ik hou niet van sniper only games, heb er geen geduld voor![]()
Haha ja ik ken het, heb echt amper gespeeld met de sniper omdat ik altijd mis schiet en er eerlijk gezegd ook weinig plezier uit haal om lang te moeten wachten op m'n schoten... En ik kan ook echt niet denken als een sniper, het lukt me niet om mooie hoekjes te vinden oid waarvanuit ik dan een mooi overzicht heb, heb er het oog niet voorquote:Op vrijdag 22 maart 2013 17:21 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ik ook niet, had gister wel een erg mooi shot met een sniper. Mijn squad member had de vlag te pakken en liep van hun basis naar onze basis. Ik zag een gast op een motor zijn kant op komen, die stapte af en op dat moment vol een headshot. Is ook de enige keer dat ik een keer raak schoot moet ik erbij zeggen dus het was meer mazzel.
Om te wachten op een enemy? Snipen is niet alleen campen héquote:Op vrijdag 22 maart 2013 16:12 schreef SpankmasterC het volgende:
Ik hou niet van sniper only games, heb er geen geduld voor![]()
![]()
Je kan ook schietenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:20 schreef nodig het volgende:
Zojuist het free looken in een jet ontdekt![]()
![]()
Ik vraag me af of je nu serieus bent of niet maar vooruit.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:45 schreef nodig het volgende:
Wat is nou het verschil tussen een igla en een javelin? Heb dat nooit begrepen.
Een Igla en Stinger schiet je enkel op vliegende voertuigen. Een Javelin schiet je enkel op rijdende voertuigen. Met de uitzondering wanneer mensen een vliegend voertuig laser painten, dan kan je met een Javelin ook daar op schieten.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Was serieusquote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:36 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik vraag me af of je nu serieus bent of niet maar vooruit.
Een Igla en Stinger schiet je enkel op vliegende voertuigen. Een Javelin schiet je enkel op rijdende voertuigen. Met de uitzondering wanneer mensen een vliegend voertuig laser painten, dan kan je met een Javelin ook daar op schieten.![]()
Gebruik die wapens nooit omdat ze amper willen locken en nooit iemand aan het painten is.![]()
Javelins locken dirt bikes snel genoeg hoor.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:54 schreef nodig het volgende:
[..]
Was serieus![]()
Gebruik die wapens nooit omdat ze amper willen locken en nooit iemand aan het painten is.En Iglas en Stingers die zijn ook prima te gebruiken sinds een patch of twee terug toen ze beter zijn gemaakt, sowieso wel dat je een heli disabled en hier en daar een jet en als ze 25% schade hebben of meer dan haal je er sowieso kills uit als je raket ze dan raakt.
En tja, mensen zoeken die graag painten dan.
[/quote]![]()
Ik haat het zo als je van je dirtbike af word geramt. Je kan er niks aan doen aangezien je niks hoort... Maar mijn echte haat gaat na die mines waardoor het je nooit gewoon over de weg kan tenzij je enorm gaat spotten.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:59 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Javelins locken dirt bikes snel genoeg hoor.En Iglas en Stingers die zijn ook prima te gebruiken sinds een patch of twee terug toen ze beter zijn gemaakt, sowieso wel dat je een heli disabled en hier en daar een jet en als ze 25% schade hebben of meer dan haal je er sowieso kills uit als je raket ze dan raakt.
En tja, mensen zoeken die graag painten dan.![]()
Ja, de javelins zijn wel irritant maar de mijnen vind ik wel ok, het wordt anders ook wel HEEL makkelijk om een vlag te jattenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:00 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik haat het zo als je van je dirtbike af word geramt. Je kan er niks aan doen aangezien je niks hoort... Maar mijn echte haat gaat na die mines waardoor het je nooit gewoon over de weg kan tenzij je enorm gaat spotten.Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Toch valt het mij nog alles mee. Als mensen een hoge positie opzoeken dan is het pas erg. En dat is alleen mogelijk op flats, of op een map waar een little bird zit maar zie maar een piloot te vinden die zo gaat vliegen dat jij kan locken, dan kan je beter zelf vliegen een guided missile mee nemen namelijk.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:00 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik haat het zo als je van je dirtbike af word geramt. Je kan er niks aan doen aangezien je niks hoort... Maar mijn echte haat gaat na die mines waardoor het je nooit gewoon over de weg kan tenzij je enorm gaat spotten.
Mijnen zijn zoals hierboven staat best wel prima. Met snelle voertuigen zoals dirt dikes waar je weinig kans hebt om te spotten maak je tenminste wat kills, en ze zijn redelijk makkelijk te verstoppen ook volgens mij op veel plekken op deze nieuwe mappen, op die oude waren er maar zeer weinig goede plekken naar mijn mening. De enige map die ik echt goed noem voor spelen met mijnen die je kan verstoppen is Grand Bazaar.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Ik heb vaak genoeg dat ik de mijnen neerleg op plekken juist niet op de weg omdat de dirt bikes overal rijden. Eigenlijk altijd scoor ik daar wel punten op.![]()
Oh shit, Stoma in de server, even bannen dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Godsamme wat kan het toch een schijtirritant spel zijn als je keihard geraped wordt en niemand in je team samenspeelt om er iets tegen te doen... Twee tanks en twee helikopters die ons kapot schieten en amper mensen die engi gaan spelen om ze weg te schieten. RRRAAAAHHH!!!Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Ben weer begonnen met dit spel![]()
LVL 23 nu.
Een vraagje, elke keer als ik quick match doe kom ik bij een ''clanserver'' waar er aan een side de hele clan zit. Allemaal LVL 100 players..
Hoe vermijd ik dit?![]()
Geen quick match doen...quote:Op zondag 24 maart 2013 15:06 schreef zerokil het volgende:
Ben weer begonnen met dit spel![]()
LVL 23 nu.
Een vraagje, elke keer als ik quick match doe kom ik bij een ''clanserver'' waar er aan een side de hele clan zit. Allemaal LVL 100 players..
Hoe vermijd ik dit?![]()
![]()
Zeker wetenquote:Op zondag 24 maart 2013 15:10 schreef zerokil het volgende:
Ik heb trouwens de BF3 without Expension packs.
Is het aan te raden om die er toch nog bij te kopen?![]()
Zeker, heb het pas sinds kort gedaan maar zeker met de nieuwe game modes is het een mooie verbeteringquote:Op zondag 24 maart 2013 15:10 schreef zerokil het volgende:
Ik heb trouwens de BF3 without Expension packs.
Is het aan te raden om die er toch nog bij te kopen?![]()
![]()
Voor degene die mij nog niet hebben op PSN trouwens: rene2870
Ben best wel actief aan het spelen de laatste tijd weer alleen sta ik niet in de OP![]()
Wat voor headset hebben jullie? Ik heb de officiele van play station maar die zit soms niet helemaal prettig waardoor je het niet goed kan verstaan.![]()
Ik heb deze en die bevalt me uitstekend.
https://m.bol.com/nl/p/gi(...)s3/1004004006206741/[b]Op maandag 26 januari 2015 11:42 schreef Bapple het volgende:[/b]
Hier hebben we budvar. De grootste atheist van FOK!, en die zou het natuurlijk weer anders hebben gedaan.
Kan ook niet anders. :(
JE WEET ALTIJD ALLES BETER![]()
Turtlebeach huppelepup . Werkt echt perfect, je zit enkelt wel met een draad te spelen maar ik ben er zeer over te spreken![]()
http://www.consoleshop.nl(...)ps3-xbox-360-pc.htmlquote:Op maandag 25 maart 2013 13:14 schreef 67Impala het volgende:
Turtlebeach huppelepup . Werkt echt perfect, je zit enkelt wel met een draad te spelen maar ik ben er zeer over te spreken
Die bedoel jij denk ik.
Ik heb het liefste enkel een microfoontje in mijn oor,Ik zal eens kijken naar deze, kan je het volume voldoende aanpassen?quote:Op maandag 25 maart 2013 13:07 schreef budvar het volgende:
Ik heb deze en die bevalt me uitstekend.
https://m.bol.com/nl/p/gi(...)s3/1004004006206741/![]()
Ja dat is hem. Leuke is dat je alles in je oor hoort (minder leuk voor de mensen beneden, want die horen me continue tieren en vloekenquote:Op maandag 25 maart 2013 14:42 schreef rene90 het volgende:
[..]
http://www.consoleshop.nl(...)ps3-xbox-360-pc.html
Die bedoel jij denk ik.
Ik heb het liefste enkel een microfoontje in mijn oor,
[..]
Ik zal eens kijken naar deze, kan je het volume voldoende aanpassen?) en je alles hoort van welke kant iets afkomt. Mja wel een draadje, voordeel is wel dat hij nooit leeg is.
![]()
"True Primary Weapon Master" Dog Tag binnen.![]()
Nu eis ik alleen nog een "True Primary Weapon Mastery" Dog Tag.
[/quote]![]()
Ik hoor in principe iedereen goed alleen heeft een maat van mij zijn stemvolume nogal laag ingesteld en dan moet ik hem wel op max zetten, maar dat is alleen bij hem.quote:Op maandag 25 maart 2013 14:42 schreef rene90 het volgende:
[..]
http://www.consoleshop.nl(...)ps3-xbox-360-pc.html
Die bedoel jij denk ik.
Ik heb het liefste enkel een microfoontje in mijn oor,
[..]
Ik zal eens kijken naar deze, kan je het volume voldoende aanpassen?[b]Op maandag 26 januari 2015 11:42 schreef Bapple het volgende:[/b]
Hier hebben we budvar. De grootste atheist van FOK!, en die zou het natuurlijk weer anders hebben gedaan.
Heatseekers gewoon.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:39 schreef zerokil het volgende:
Is het mogelijk om vanuit een Jet een andere Jet te locken?
Zoja, hoe?![]()
Leer jezelf snel in burstfire schieten, anders wordt het niks idd. En belangrijker: accepteer dat Battlefield een fundamenteel andere game is dan anderen: je kan met gemak evenveel objective punten halen als killscore, zo niet meer. PTFO or get outquote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:42 schreef zerokil het volgende:
Valt me trouwens wel op dat bijna alle wapens in BF3 een hoge recoil hebben.
Zwaar irritant.Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Niet meer beschikbaar wegens auteursclaim door EA![]()
[ Bericht 14% gewijzigd door -CRASH- op 27-03-2013 05:14:36 ]<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
[b]Op maandag 26 januari 2015 11:42 schreef Bapple het volgende:[/b]
[/quote]![]()
Ja ... Intussen is ie gewoon te vinden.quote:Op woensdag 27 maart 2013 09:02 schreef zerokil het volgende:
Leaked Battlefield 4 Trailer [UK] in google invullen.
Genoeg resultaten.
Maar vannacht wassie opeens van de buis.<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
Vanmorgen een lekker potje metro met Munnik, R3nsink en eyeball (hier niet bekend volgens mij). Ik ga morgen een headset halen bij de dixons die iemand hier aangaf (turtlebeach px21).![]()
Was ik, heb ik ook! Metro was inderdaad even epischquote:Op woensdag 27 maart 2013 18:39 schreef rene90 het volgende:
Vanmorgen een lekker potje metro met Munnik, R3nsink en eyeball (hier niet bekend volgens mij). Ik ga morgen een headset halen bij de dixons die iemand hier aangaf (turtlebeach px21).![]()
![]()
Ahh oke, 57,60 kostte die bij dixons met wat airmiles eraf, prima dusquote:Op woensdag 27 maart 2013 18:42 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Was ik, heb ik ook! Metro was inderdaad even episch![]()
![]()
Iemand hier interesse in een officiele ps bluetooth headset? Ik ga dus over naar een koptelefoon met mic omdat dat ding niet goed aan mijn oor blijft hangen. Heb altijd gezeik met oordopjes en die meuk.
PM maar even mocht je interesse hebben.![]()
Je weet t wel te verkopenquote:Op woensdag 27 maart 2013 23:49 schreef rene90 het volgende:
Iemand hier interesse in een officiele ps bluetooth headset? Ik ga dus over naar een koptelefoon met mic omdat dat ding niet goed aan mijn oor blijft hangen. Heb altijd gezeik met oordopjes en die meuk.
PM maar even mocht je interesse hebben.
geen itneresse, heb 360Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Ik ben admin van de MMS Manic Marine Server samen met Ecto-Ecto (R3ns1nk) & Elvis2070 (Shakin_70). Als daar volk zit speel ik meest daar met wat mede FOK!kers.quote:![]()
Dinsdag kan ik weer spelen zal eens kijken of ik hem kan vinden.quote:Op donderdag 28 maart 2013 15:18 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Ik ben admin van de MMS Manic Marine Server samen met Ecto-Ecto (R3ns1nk) & Elvis2070 (Shakin_70). Als daar volk zit speel ik meest daar met wat mede FOK!kers.[b]Op maandag 26 januari 2015 11:42 schreef Bapple het volgende:[/b]
Hoe vind ik die dan?quote:Op donderdag 28 maart 2013 15:18 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Ik ben admin van de MMS Manic Marine Server samen met Ecto-Ecto (R3ns1nk) & Elvis2070 (Shakin_70). Als daar volk zit speel ik meest daar met wat mede FOK!kers.If not now, then when.![]()
Server browser en MMS intikken, dan komt die ongetwijfeld naar voren! Anders zoeken op Manic denk ik.quote:![]()
Top! Thanks.quote:Op donderdag 28 maart 2013 15:47 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Server browser en MMS intikken, dan komt die ongetwijfeld naar voren! Anders zoeken op Manic denk ik.If not now, then when.![]()
Zijn jullie wel col100 of kom ik dan in een noobserver?
leuke server inderdaad.quote:Op donderdag 28 maart 2013 15:18 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Ik ben admin van de MMS Manic Marine Server samen met Ecto-Ecto (R3ns1nk) & Elvis2070 (Shakin_70). Als daar volk zit speel ik meest daar met wat mede FOK!kers.![]()
Ik ben col lvl 65 ofzoquote:Op donderdag 28 maart 2013 15:50 schreef budvar het volgende:
Zijn jullie wel col100 of kom ik dan in een noobserver?geen lvl 100 voor mij... zitten er wel een paar tussen maar die zitten ongeveer op 3x zoveel speeltijd..
Plus lvl 100 zegt tegenwoordig toch niet meer of je goed bent ja of de nee, je hebt gewoon onwijs veel speeltijd gehad. En wanneer ben je compleet n00b... het is maar net in wat voor bui je bent. Ga je lopen kloten of PTFO.
[ Bericht 13% gewijzigd door 67Impala op 28-03-2013 17:09:43 ]![]()
Ik zit op level 36 ofzo en heb ook met veel plezier gespeeld met die gasten hier. Gewoon joinen en dan meedoen, dan merk je vanzelf wel of het je bevalt of niet.quote:Op donderdag 28 maart 2013 17:02 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Ik ben col lvl 65 ofzogeen lvl 100 voor mij... zitten er wel een paar tussen maar die zitten ongeveer op 3x zoveel speeltijd..
![]()
Haha ja dat klopt wel dat col100 niet alles zegt. Een ps3 vriend is pas net col100 maar die heeft al dik 1100 uur gespeeld, ik had 100 met 700 uur ofzo.quote:Op donderdag 28 maart 2013 17:02 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Ik ben col lvl 65 ofzogeen lvl 100 voor mij... zitten er wel een paar tussen maar die zitten ongeveer op 3x zoveel speeltijd..
Plus lvl 100 zegt tegenwoordig toch niet meer of je goed bent ja of de nee, je hebt gewoon onwijs veel speeltijd gehad. En wanneer ben je compleet n00b... het is maar net in wat voor bui je bent. Ga je lopen kloten of PTFO.
Ik ben nu 65 met 386 uur. Maar heb egt de ambitie niet om 100 te halen.. Wel die assignments want die zijn me een doorn in het oog.quote:Op donderdag 28 maart 2013 17:34 schreef budvar het volgende:
[..]
Haha ja dat klopt wel dat col100 niet alles zegt. Een ps3 vriend is pas net col100 maar die heeft al dik 1100 uur gespeeld, ik had 100 met 700 uur ofzo.![]()
Voor niks gekickt net daar?quote:Op donderdag 28 maart 2013 15:18 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Ik ben admin van de MMS Manic Marine Server samen met Ecto-Ecto (R3ns1nk) & Elvis2070 (Shakin_70). Als daar volk zit speel ik meest daar met wat mede FOK!kers.![]()
Wat was je aan het doen? Ik ben ook een keer gekillt omdat ze zagen dat ik van FOK! was en ze me in de squad wilde. Ik snapte alleen die boodschap nietquote:(heeft iemand van jullie trouwens even de PSN van eyeball?)
![]()
[MMS]eyeball010quote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:54 schreef rene90 het volgende:
[..]
Wat was je aan het doen? Ik ben ook een keer gekillt omdat ze zagen dat ik van FOK! was en ze me in de squad wilde. Ik snapte alleen die boodschap niet(heeft iemand van jullie trouwens even de PSN van eyeball?)
![]()
Ik was het iig niet, ben niet zo van het kicken. Tenzij er geen ruimte is. Als je niets deed zal het wss ruimte gebrek geweest zijn. Enige regels die gelden zijn niet spaenrapen en kamikazejets..quote:![]()
Dat gebeurt als je van team gewisseld wordt door een admin.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:54 schreef rene90 het volgende:
[..]
Wat was je aan het doen? Ik ben ook een keer gekillt omdat ze zagen dat ik van FOK! was en ze me in de squad wilde. Ik snapte alleen die boodschap niet(heeft iemand van jullie trouwens even de PSN van eyeball?)
![]()
Haha ja wij jouw switchen en inviten en 0 reactie..quote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:54 schreef rene90 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Rene ouwe baasquote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:14 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Haha ja wij jouw switchen en inviten en 0 reactie..![]()
![]()
Er spelen trouwens ook erg veel britten op die server.. Dat zijn een stelletje droog kloten niet te zuiniggisteren paar hele leuke potjes met die lui!
![]()
Het is uiteindelijk goed gekomen haha. Komende paar dagen kan ik helaas niet gamen want veel werk... Dinsdag weer.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:14 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Haha ja wij jouw switchen en inviten en 0 reactie..![]()
Speelde gewoon puur de objective. Ging alleen nauwelijks dood en bleef ze maar killen met tank.quote:![]()
Zo de turtlebeach px21 binnen en aangesloten. Werkt prima en zit ook erg prettig. Nog even testen of het ook werkt zoals mensen noemen dat je voetstappen en dergelijke gewoon kan horen. Nu weer werken + vannacht (helaas geen ps3 verbinding daar)
![]()
Weet je nog welke map? Want ik speelde toen volgens mij, maar ook ik kick (bijna) nooit!quote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:43 schreef Che_ het volgende:
[..]
Speelde gewoon puur de objective. Ging alleen nauwelijks dood en bleef ze maar killen met tank.PSN: R3ns1nk![]()
Kijk even in de OP, daar staat een lijstje met users van PSN, wie actief zijn:quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:31 schreef Terriroty het volgende:
Wie kan ik toevoegen op ps3? ik heb vaak geen party voor bf3 :/
Eric_88, r3nsink, shakin, Munn1k, Het_Biertje, hertogjandrinker, rene2870 (ik)
Die heb ik in ieder geval allemaal en veelal is er altijd wel iemand online, op leuke momenten kan je wel een squad vormen met alle gevolgen van dien![]()
![]()
Wat spelen jullie vooral? ik meestal rush.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:34 schreef rene90 het volgende:
[..]
Kijk even in de OP, daar staat een lijstje met users van PSN, wie actief zijn:
Eric_88, r3nsink, shakin, Munn1k, Het_Biertje, hertogjandrinker, rene2870 (ik)
Die heb ik in ieder geval allemaal en veelal is er altijd wel iemand online, op leuke momenten kan je wel een squad vormen met alle gevolgen van dien
spelen jullie trouwens met dlc? ik heb die namelijk niet :x![]()
Eigenlijk veel wel ja, en de admins kiezen de modes / maps. Dus veel variatie en vaak als je de admins een beetje kent kan je je voorkeuren wel aangeven heb ik al gemerktquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:04 schreef Terriroty het volgende:
[..]
Wat spelen jullie vooral? ik meestal rush.
spelen jullie trouwens met dlc? ik heb die namelijk niet :x. Sowieso maakt het wat mij betreft weinig uit, als je in een leuke squad zit met mic is het altijd wel prima.
![]()
Operation Riversidequote:Op zaterdag 30 maart 2013 16:59 schreef Ecto-Ecto het volgende:
[..]
Weet je nog welke map? Want ik speelde toen volgens mij, maar ook ik kick (bijna) nooit!![]()
ik heb dat ding weer weggeflikkerdquote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:16 schreef rene90 het volgende:
Zo de turtlebeach px21 binnen en aangesloten. Werkt prima en zit ook erg prettig. Nog even testen of het ook werkt zoals mensen noemen dat je voetstappen en dergelijke gewoon kan horen. Nu weer werken + vannacht (helaas geen ps3 verbinding daar)
![]()
hij zit wel fijn en beter geluid uit een headset heb ik nog nooit gehoord, maar je bent zo compleet afgesloten van de buitenwereld met dat ding op, ik kan er niet aan wennen![]()
heb al heel wat telefoontjes en deurbellen gemist omdat ik ze gewoon niet heb gehoord![]()
nu weer gewoon met zo'n oortje
had hem aan mij verkocht danquote:Op maandag 1 april 2013 12:14 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
ik heb dat ding weer weggeflikkerd![]()
hij zit wel fijn en beter geluid uit een headset heb ik nog nooit gehoord, maar je bent zo compleet afgesloten van de buitenwereld met dat ding op, ik kan er niet aan wennen![]()
heb al heel wat telefoontjes en deurbellen gemist omdat ik ze gewoon niet heb gehoord![]()
nu weer gewoon met zo'n oortje![]()
![]()
ja nou ja. ik heb hem aan een collega gegeven dus niet echt weggeflikkerdquote:![]()
hij heeft ooit mijn ps3 gerepareerd, dus goede ruil
Ach ja ik heb er nu zelf ook één inmiddelsquote:Op maandag 1 april 2013 12:26 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
ja nou ja. ik heb hem aan een collega gegeven dus niet echt weggeflikkerd![]()
hij heeft ooit mijn ps3 gerepareerd, dus goede ruil![]()
![]()
ik vind hem echt perfect, maar de buitenwereld is weg iddquote:Op maandag 1 april 2013 17:15 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ach ja ik heb er nu zelf ook één inmiddelsmja telefoon staat altijd op trillen dus dat merk ik altijd wel..
![]()
Buitenwereld is wel weg ja, maar het werkt wel erg fijn. Alleen Shakin hoorde me niet goed met de mic. Hoe hoog hebben jullie dat getal staan in de instellingen van de ps3? Morgen kan ik weer even gamen trouwensquote:![]()
![]()
Moet ik ff kijken... Waar je ook rekening mee moet houden is waar je mic staat. Die van mij staat nl echt dicht bij m'n mond.quote:Op maandag 1 april 2013 19:13 schreef rene90 het volgende:
[..]
Buitenwereld is wel weg ja, maar het werkt wel erg fijn. Alleen Shakin hoorde me niet goed met de mic. Hoe hoog hebben jullie dat getal staan in de instellingen van de ps3? Morgen kan ik weer even gamen trouwens![]()
Oke ja die van mij niet heel extreem, nog maar even prutsen ermee. Was wel prima aan te sluiten, ik heb geen rode/witte ingangen in mijn tv dus heb het maar ergens in de versterker gestopt en toen werkte hetquote:Op maandag 1 april 2013 19:17 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Moet ik ff kijken... Waar je ook rekening mee moet houden is waar je mic staat. Die van mij staat nl echt dicht bij m'n mond..
![]()
Ik zat te denken om premium te nemen, want die DLC lijkt me wel de moeite waard. Heb alleen niet zoveel vrije ruimte op m'n Xbox. Hoeveel GB ben je ongeveer kwijt voor alle DLC samen?![]()
Kan je volgend mij zien als je per DLC kijkt hoeveel gig dit zal zijn, voor de ps3 volgens mij iets van 4-6 gb per pack.quote:Op maandag 1 april 2013 19:49 schreef OverRated het volgende:
Ik zat te denken om premium te nemen, want die DLC lijkt me wel de moeite waard. Heb alleen niet zoveel vrije ruimte op m'n Xbox. Hoeveel GB ben je ongeveer kwijt voor alle DLC samen?![]()
Spel neemt bij mij 24,4 GB in en dan staat de SP ook geinstalleerd, met die weg zou je net over de 17 GB nodig hebben dan. Maar hier zit bijvoorbeeld ook een patch bij die ook wat ruimte in neemt en die heb je al gedownload als je kort geleden nog online bent geweest. Sowieso hoef je niet alles te installeren natuurlijk.quote:Op maandag 1 april 2013 19:49 schreef OverRated het volgende:
Ik zat te denken om premium te nemen, want die DLC lijkt me wel de moeite waard. Heb alleen niet zoveel vrije ruimte op m'n Xbox. Hoeveel GB ben je ongeveer kwijt voor alle DLC samen?Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Een aantal dlcs zitten bij de updates en een aantal moet je los downloaden. Sommige oude updates kan je helemaal verwijderen.![]()
Goed, dat gaat dus nooit passenMoest deze week ook al MP update 6 downloaden van bijna 2 GB. En die HD content vanaf de disc neemt ook een paar GB..
Heb maar even een goedkope 60 GB HDD op eBay besteld. Hoop dat de kwaliteit niet tegen valt. Dan kan ik de MP en de SP ook installeren op de HDD, dat scheelt misschien wat laadtijd en geluid.![]()
Als je op de 360 speelt: je kan ook gewoon USB-sticks gebruiken he, tot 32GB per stick!quote:Op dinsdag 2 april 2013 01:32 schreef OverRated het volgende:
Goed, dat gaat dus nooit passenMoest deze week ook al MP update 6 downloaden van bijna 2 GB. En die HD content vanaf de disc neemt ook een paar GB..
Heb maar even een goedkope 60 GB HDD op eBay besteld. Hoop dat de kwaliteit niet tegen valt. Dan kan ik de MP en de SP ook installeren op de HDD, dat scheelt misschien wat laadtijd en geluid.Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Ik heb er eentje in ja, maar het was toch maximaal 16gb per stick? Zodat Microsoft lekker van die dure HDD's kan slijten.quote:Op dinsdag 2 april 2013 02:25 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Als je op de 360 speelt: je kan ook gewoon USB-sticks gebruiken he, tot 32GB per stick!
Edit: is inderdaad 32 GB. Zou toch zweren dat het eerst 16 was.. http://www.xbox.com/en-US/storage
Nou ja, met zo'n 60 GB HDD kan ik voorlopig even vooruit in ieder geval.![]()
Je bent niet gek,het was in eerste instantie 16GB, met de laatste update is dit verhoogd naar 32quote:Op dinsdag 2 april 2013 12:07 schreef OverRated het volgende:
[..]
Ik heb er eentje in ja, maar het was toch maximaal 16gb per stick? Zodat Microsoft lekker van die dure HDD's kan slijten.
Edit: is inderdaad 32 GB. Zou toch zweren dat het eerst 16 was.. http://www.xbox.com/en-US/storage
Nou ja, met zo'n 60 GB HDD kan ik voorlopig even vooruit in ieder geval.Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Ahaquote:Op dinsdag 2 april 2013 12:09 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Je bent niet gek,het was in eerste instantie 16GB, met de laatste update is dit verhoogd naar 32
Kun je meerdere sticks van 32 GB tegelijk gebruiken eigenlijk?![]()
Yep! Vormen helaas niet één grote opslagruimte maar meerdere storages van 32GB, maar het kan zeker. Vriend van me heeft een dedicated BF3 stick, doet ie alleen erin als ie BF speelt, anders gebruikt ie een andere stick voor xbla-gamesquote:Op dinsdag 2 april 2013 12:10 schreef OverRated het volgende:
[..]
Aha
Kun je meerdere sticks van 32 GB tegelijk gebruiken eigenlijk?Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Nee, dat dacht ik al inderdaad. Maar wel erg handig! Zal het onthouden.quote:Op dinsdag 2 april 2013 12:17 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Yep! Vormen helaas niet één grote opslagruimte maar meerdere storages van 32GB, maar het kan zeker. Vriend van me heeft een dedicated BF3 stick, doet ie alleen erin als ie BF speelt, anders gebruikt ie een andere stick voor xbla-games![]()
Bah, ik krjig die tv missiles maar niet onder controle, zit er al een tijdje mee te klooien maar zit er altjid net naast.Blijven oefenen...
![]()
Ik heb die ook vrij gespeeld en heb nog niet veel kunnen oefenen. Maar ik denk dat je vooral erg hoog moet zitten.quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:41 schreef Quantic het volgende:
Bah, ik krjig die tv missiles maar niet onder controle, zit er al een tijdje mee te klooien maar zit er altjid net naast.Blijven oefenen...
![]()
Tv misslesquote:Op dinsdag 2 april 2013 13:41 schreef Quantic het volgende:
![]()
Die moet je in samenwerking met je piloot gebruiken. Voor lucht doelwitten neus rechtzetten en mikken maar!![]()
Ik heb een week of twee geleden trouwens aim assist uit gezet. Nou nou, poeh poeh, al dat gezeik wat je er soms over leest dat het niet eerlijk is enzovoorts, volgens mij kunnen die klagers zelf gewoon al niet spelen en gooien ze het er maar op dat de tegenstander in dat geval aim assist gebruikt.
Had het er uit gehaald toen ik zat te wachten op iemand en ik bedacht me een week later pas dat ik nog steeds zonder aim assist speelde toen er een vijand langs rende en mijn wapen niet een centimeter opzij bewoog.
[/quote]![]()
I feel you bro, I feel youquote:Op dinsdag 2 april 2013 18:53 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Tv missles![]()
Die moet je in samenwerking met je piloot gebruiken. Voor lucht doelwitten neus rechtzetten en mikken maar!
PSN: R3ns1nk![]()
Ik heb de afgelopen paar maanden helemaal geen BF3 meer gedaan, maar twijfel nu toch om Premium te kopen voor PS3, is 't wat?Flesje bier![]()
Jaquote:Op dinsdag 2 april 2013 21:52 schreef Gezicht het volgende:
Ik heb de afgelopen paar maanden helemaal geen BF3 meer gedaan, maar twijfel nu toch om Premium te kopen voor PS3, is 't wat?![]()
![]()
Ik jank hem wel even aan zo ja.quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:38 schreef Ecto-Ecto het volgende:
[..]
Ja ik zou het doen, rene ga jij zo nog spelen?![]()
http://www.bf4info.com/index.php/7-news/160-first-dlc
Nu al dlc nieuws over bf4Is wel wat voor ea, al dlc hebben voordat een spel uit is.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Wat heb ik daar toch een hekel aan. Gooi er verdorie bij de release gewoon meteen 20-25 maps in. Dan betaal ik eventueel 60-75 euro en klaar. Nog erger zijn die in-app aankopen op de iPhone. Real Racing 3 bijvoorbeeld is echt verprutst daardoor. Ik hoop dat we op de consoles nooit naar zo'n freemium model toe gaan.quote:Op dinsdag 2 april 2013 23:31 schreef over_hedge het volgende:
http://www.bf4info.com/index.php/7-news/160-first-dlc
Nu al dlc nieuws over bf4Is wel wat voor ea, al dlc hebben voordat een spel uit is.
![]()
![]()
Oud nieuws is dat al hoor, van die DLC. Maar dat hebben ze met BF3 precies hetzelfde gedaan met Back to Karkand. Alleen die was beschikbaar voor dezelfde prijs als de normale editie volgens mij en hier betaal je 10 euro meer voor. En ¤ 60,- voor een standaard PC game is ook duurder dan normaal.
We zien het wel wanneer ze de versies voor de consoles duidelijk maken.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
ik had het nog niet gezienquote:Op woensdag 3 april 2013 00:01 schreef Catkiller het volgende:
Oud nieuws is dat al hoor, van die DLC. Maar dat hebben ze met BF3 precies hetzelfde gedaan met Back to Karkand. Alleen die was beschikbaar voor dezelfde prijs als de normale editie volgens mij en hier betaal je 10 euro meer voor. En ¤ 60,- voor een standaard PC game is ook duurder dan normaal.
We zien het wel wanneer ze de versies voor de consoles duidelijk maken.maar klopt wel ja was met back to ksrand ook. Maar blijft dom dat deze info er nu al is terwijl er van de rest nog vrij weinig bekend is.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Gewoon cashen, er zijn altijd wel mensen bij die het toch kopen. Dat moeten mensen zelf weten, maar ik doe er zelfs als fanboy op dit moment niet aan mee, veel en veel te vroeg en te weinig bekend inderdaad om lukraak zo'n versie met "Bonus in-game content" te kopen. Want het betreft niet eens een expansion pack bij die duurdere editie, die krijg je sowieso bij een pre-order al.quote:Op woensdag 3 april 2013 00:08 schreef over_hedge het volgende:
[..]
ik had het nog niet gezienmaar klopt wel ja was met back to ksrand ook. Maar blijft dom dat deze info er nu al is terwijl er van de rest nog vrij weinig bekend is.
[/quote]![]()
Okequote:Op woensdag 3 april 2013 00:23 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Gewoon cashen, er zijn altijd wel mensen bij die het toch kopen. Dat moeten mensen zelf weten, maar ik doe er zelfs als fanboy op dit moment niet aan mee, veel en veel te vroeg en te weinig bekend inderdaad om lukraak zo'n versie met "Bonus in-game content" te kopen. Want het betreft niet eens een expansion pack bij die duurdere editie, die krijg je sowieso bij een pre-order al.
[ afbeelding ]tnxs. Weer wat bijgeleerd
Stop eens met martyn te kicken[b]Op maandag 26 januari 2015 11:42 schreef Bapple het volgende:[/b]
Voor zover ik weet heeft deze optie ook geen effect op de multiplayer, single player only.quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:18 schreef Catkiller het volgende:
Ik heb een week of twee geleden trouwens aim assist uit gezet. Nou nou, poeh poeh, al dat gezeik wat je er soms over leest dat het niet eerlijk is enzovoorts, volgens mij kunnen die klagers zelf gewoon al niet spelen en gooien ze het er maar op dat de tegenstander in dat geval aim assist gebruikt.
Had het er uit gehaald toen ik zat te wachten op iemand en ik bedacht me een week later pas dat ik nog steeds zonder aim assist speelde toen er een vijand langs rende en mijn wapen niet een centimeter opzij bewoog.![]()
![]()
quote:Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)![]()
Godverdomme, ik erger me nu helemaal kapot omdat ik het een beetje kwijt ben na 3 maanden niet spelen.
Flesje bier![]()
Geef het 2 dagenquote:Op donderdag 4 april 2013 23:21 schreef Gezicht het volgende:
Godverdomme, ik erger me nu helemaal kapot omdat ik het een beetje kwijt ben na 3 maanden niet spelen.![]()
Grotere HDD geïnstalleerd, Premium gekocht en alle DLC gedownload. Alleen nog niet aan spelen toegekomen, hoop dat het niet tegenvalt![]()
![]()
endwar en aftermath zijn tofquote:Op maandag 8 april 2013 00:14 schreef OverRated het volgende:
Grotere HDD geïnstalleerd, Premium gekocht en alle DLC gedownload. Alleen nog niet aan spelen toegekomen, hoop dat het niet tegenvalt
quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:13 schreef over_hedge het volgende:
http://www.bf4info.com/in(...)mmander-mode-returns
Commander komt terug?![]()
![]()
Dat is echt iets wat ik superleuk vond in BF2. Vond het dan ook jammer dat ze het eruit gehaald hebben.If not now, then when.![]()
Wat is commander? :p
Die site laad nogal traag op mijn telefoonblablablablablablablablablablablablablabla![]()
Ik ga bf4 pas halen als ik de nieuwe xBox 720 of PS4 heb.... Echt niet op de 360 spelen... Wil nu toch echt wel een epic gevecht met meer dan 12 vs 12.
Ps. Op de PC vind ik gamen maar nix, dus nee.youtube --> iamclanhq :')![]()
Je kan het in die coop-missie oefenen, of zoek anders gewoon een volledig lege Caspian Border-server op, stap in een heli en probeer die rivier die dwars door het level loopt zo laag mogelijk te volgen, daar train je wel je skills meequote:Op dinsdag 9 april 2013 19:44 schreef Gezicht het volgende:
Ik kan nog steeds niet vliegen met de helicopters.
Net ook maar Premium aangeschaft, morgen maar eens mee aan de slag.
Wel raar dat je in-game nog apart al die DLC's moet downloaden, dacht dat die dan gewoon in een keer werden binngengehaald.Flesje bier![]()
Premium bestandje is 60 kbquote:Op dinsdag 9 april 2013 23:09 schreef Gezicht het volgende:
Net ook maar Premium aangeschaft, morgen maar eens mee aan de slag.
Wel raar dat je in-game nog apart al die DLC's moet downloaden, dacht dat die dan gewoon in een keer werden binngengehaald.
ik had vanavond een psn storingkutzooi wilde gaan assignment hoere
![]()
Ja die heb ik ook moeten downloaden, maar nuquote:
dus ook nog close quarters, die andere waarvan ik de naam kwijt ben en End Game.Flesje bier![]()
Iemand bij Microsoft zal dat wel weten.
[/quote]![]()
Ik zal Bill ff whatsappen voor je.quote:Op woensdag 10 april 2013 10:12 schreef deVerdeler het volgende:
Wie weet of bf4 tegelijk met xbox 720 komt?![]()
Volgens mij was het eerder in dit topic, maar dat ding is uit Battlefield 2142. Weet alleen niet meer of dat in dit topic was of ergens andersquote:Op woensdag 10 april 2013 17:41 schreef rene90 het volgende:
Ik weet niet tegen wie ik het net zei op de MMS server, maar deze ufo zag ik dus:
Was tegen mij. Was alleen druk met een tank in de weerquote:Op woensdag 10 april 2013 17:41 schreef rene90 het volgende:
Ik weet niet tegen wie ik het net zei op de MMS server, maar deze ufo zag ik dus:![]()
Zo vanochtend metro was overigens briljant!!![]()
Hehe metro was wel leuk, altijd als ik die map zie denk ik kut zeg...geen heli's etc maar als we dan bezig zijn als team is het weer mooiquote:Op woensdag 10 april 2013 18:52 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Was tegen mij. Was alleen druk met een tank in de weer![]()
Zo vanochtend metro was overigens briljant!!![]()
![]()
Een Tugs bij alle 3 de ingangen, heerlijkquote:Op woensdag 10 april 2013 22:44 schreef rene90 het volgende:
[..]
Hehe metro was wel leuk, altijd als ik die map zie denk ik kut zeg...geen heli's etc maar als we dan bezig zijn als team is het weer mooi
Eindelijk weer eens even aan BF3 toegekomen. Voor het eerst de DLC gespeeld. Nog maar een paar dingetjes gedaan:
Air superiority: Erg vermakelijk om een paar jets neer te knallen, maar is wel heeeel onoverzichtelijk. En Air Radar werkt niet(Dit zou trouwens ook wel leuk zijn met heli's.)
Tank superiority: Mwa. Beetje saai dit. Kwam een paar keer halverwege in een potje en toen kon ik steeds geen tank krijgen. Dan is er vrij weinig te beleven.
Scavenger: was een map in een soort kapotgeschoten paleis of zo. Allemaal verschillende hoogte niveaus. Wat een chaos. Snap ook niet helemaal wat er nu de bedoeling van is. Steeds een wapen zoeken en vlaggen proberen te houden? Soort van Conquest?
[ Bericht 0% gewijzigd door OverRated op 12-04-2013 02:12:59 ]![]()
Heb er ook een hekel aan, sowieso in je eentje moeilijk denk ik, als je nu met een paar man bent en dan dicht bij elkaar zit om elkaar te helpen werkt het vast beter.quote:Op vrijdag 12 april 2013 01:10 schreef OverRated het volgende:
Eindelijk weer eens even aan BF3 toegekomen. Voor het eerst de DLC gespeeld. Nog maar een paar dingetjes gedaan:
Air superiority: Erg vermakelijk om een een paar jets neer te knallen, maar is wel heeeel onoverzichtelijk. En Air Radar werkt niet(Dit zou trouwens ook wel leuk zijn met heli's.)
Mee eens, heb dat maar heel weinig gedaan, zelfde verhaal als air superiority, in je eentje kan je zo weinig doen en aangezien bijna niemand het speelt..quote:Tank superiority: Mwa. Beetje saai dit. Kwam een paar keer halverwege in een potje en toen kon ik steeds geen tank krijgen. Dan is er vrij weinig te beleven.
Azadi Palace, en jup, is een deel van een normale conquest map, meer conquest domination op die manier. Was ik na 50 winner ribbons ook helemaal zat trouwens, was leuker geweest met een stuk minder wapens of pistols only en dan niet die halve shotguns als een .44 Magnum en de Rex.quote:Scavenger: was een map in een soort kapotgeschoten paleis of zo. Allemaal verschillende hoogte niveaus. Wat een chaos. Snap ook niet helemaal wat er nu de bedoeling van is. Steeds een wapen zoeken en vlaggen proberen te houden? Soort van Conquest?
Conquest blijft altijd toch het beste naar mijn mening.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Dat is inderdaad het hele probleem. Dit spel is veel mooier als je kunt samenwerken. Helaas spelen veel van m'n vrienden vooral CoD, en als ik even snel een potje online wil doen met random personen dan werkt ook niemand samen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 02:12 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Heb er ook een hekel aan, sowieso in je eentje moeilijk denk ik, als je nu met een paar man bent en dan dicht bij elkaar zit om elkaar te helpen werkt het vast beter.
[..]
Mee eens, heb dat maar heel weinig gedaan, zelfde verhaal als air superiority, in je eentje kan je zo weinig doen en aangezien bijna niemand het speelt..
[..]
Azadi Palace, en jup, is een deel van een normale conquest map, meer conquest domination op die manier. Was ik na 50 winner ribbons ook helemaal zat trouwens, was leuker geweest met een stuk minder wapens of pistols only en dan niet die halve shotguns als een .44 Magnum en de Rex.
Conquest blijft altijd toch het beste naar mijn mening.Even iemand oppikken met een heli of tank is er niet echt bij meestal.
![]()
Die mms server is wel leuk, alleen beetje jammer dat ik telkens van team geswitched word door een admin.PSN: klompdebaws![]()
Mja meeste randoms zijn wel lone wolves ja, maar zijn er ook genoeg tussen die wel graag meevliegen in de heli hoor, heb hele mooie momenten beleefd met een dude/dudette die m'n heli maar bleef repareren, ook toen we 13% health hadden, samen in leven gebleven, dankzij hem/haar iedereen doodgeschotenquote:Op vrijdag 12 april 2013 12:37 schreef OverRated het volgende:
[..]
Dat is inderdaad het hele probleem. Dit spel is veel mooier als je kunt samenwerken. Helaas spelen veel van m'n vrienden vooral CoD, en als ik even snel een potje online wil doen met random personen dan werkt ook niemand samen.Even iemand oppikken met een heli of tank is er niet echt bij meestal.
Je kan mij wel adden al heb ik nu al een week of 2 niets meer gedaan op de console, zie ook niemand weer ik mee speel meer online op Battlelog de laatste tijd. En je vrienden gewoon pushen dat ze het gaan spelen, kost nu toch niet zo veel meer, allicht dat er 1 volgt.quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:37 schreef OverRated het volgende:
[..]
Dat is inderdaad het hele probleem. Dit spel is veel mooier als je kunt samenwerken. Helaas spelen veel van m'n vrienden vooral CoD, en als ik even snel een potje online wil doen met random personen dan werkt ook niemand samen.Even iemand oppikken met een heli of tank is er niet echt bij meestal.
Mee vliegen dat willen er inderdaad genoeg, zelfde als meerijden in je tank, alleen jammer dat het 9 van de 10 keer idioten zijn die gelijk weg rennen wanneer het lastig begint te worden.quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:11 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Mja meeste randoms zijn wel lone wolves ja, maar zijn er ook genoeg tussen die wel graag meevliegen in de heli hoor, heb hele mooie momenten beleefd met een dude/dudette die m'n heli maar bleef repareren, ook toen we 13% health hadden, samen in leven gebleven, dankzij hem/haar iedereen doodgeschoten
[/quote]![]()
Speel ik nu ook vaker op idd.quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:55 schreef huhuhuhu het volgende:
Die mms server is wel leuk, alleen beetje jammer dat ik telkens van team geswitched word door een admin.Flesje bier![]()
Van die randoms die de hele tijd overal op schieten, behalve op vijanden als ze bij je in een tank zitten.![]()
Dacht ik vandaag eindelijk Premium te kunnen spelen(PS3) blijkt de code al gebruikt te zijn. Gekocht bij Zavvi.com, wat te doen? Nieuwe code door Zavvi?
Kutte is dus dat ik niet eens online kan spelen...woensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
Helaas pindakaas dan, het leven is hard. Je kunt niet iedereen blijven begeleiden alsof het kinderen zijn, je zult het zelf moeten doen.![]()
Wat is je PSN? Dan kunnen we er rekening mee houdenquote:Op vrijdag 12 april 2013 12:55 schreef huhuhuhu het volgende:
Die mms server is wel leuk, alleen beetje jammer dat ik telkens van team geswitched word door een admin.
Zo goed zijn ze nou ook weer nietquote:Op zaterdag 13 april 2013 14:40 schreef Gezicht het volgende:
Godverdomme ik word telkens geowned door die MMS'ers![]()
![]()
Meestal zitten weet lui van de Xpatriots in een team en dan is het wel lastig winnen![]()
![]()
Dat ze nou nog steeds niets hebben gedaan aan het uitvallen van het geluid vind ik wel echt achterlijk![]()
Je bedoeld sporadisch dat het even een paar seconde duurt voordat het geluid terug is nadat je gespawned bent ofzo?quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Dat ze nou nog steeds niets hebben gedaan aan het uitvallen van het geluid vind ik wel echt achterlijk![]()
Een paar seconden? Ik heb soms wel 5 minuten lang geen geluidquote:Op zaterdag 13 april 2013 16:01 schreef rene90 het volgende:
[..]
Je bedoeld sporadisch dat het even een paar seconde duurt voordat het geluid terug is nadat je gespawned bent ofzo?!
![]()
Ik heb sinds ik Premium heb ook al een paar freezes gehad, meestal als ik een trophy kreeg.quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:15 schreef Ecto-Ecto het volgende:
[..]
R3ns1nk, sorry gezicht, ik had net een freeze!
Flesje bier![]()
Bloed irritant! Ik heb het alleen als er veel gebeurd op het scherm en alleen op de eerste maps! Ik werd net geknifed, weer gerivived en toen ontploftte een granaat. Dat allemaal in 3 seconden. Toen zei de Ps3 dat ik het zelf maar moest doenquote:Op zaterdag 13 april 2013 16:24 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Ik heb sinds ik Premium heb ook al een paar freezes gehad, meestal als ik een trophy kreeg.
Oh, im in for a game. PSN: nightwing01. Altlijd leuk om met fokkers te knallen.
You dont believe me ? Read this line again.![]()
Turtle beach px21 slotjequote:Op zaterdag 13 april 2013 21:33 schreef huhuhuhu het volgende:
Welke headset kunnen jullie aanbevelen? max 75![]()
Voor below radar moet je 32000 punten hebben met een scout helicopter en 37000 punten met een attack helicopter. Maar die systemen werken zo goed als niet meer sinds een patch terug ofzo. Sowieso is het een permanente upgrade die altijd op je voertuig zit zonder dat je het in hoeft te stellen wanneer je dat aantal punten eenmaal hebt bereikt.quote:Op maandag 15 april 2013 14:42 schreef Che_ het volgende:
hoeveel punten moet je hebben met heli zodat ze je niet kunnen locken als je laag vliegt?Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Lijkt inderdaad niet te werken, heb vaak genoeg geprobeerd om laag te gaan maar helaas.quote:Op maandag 15 april 2013 14:50 schreef Catkiller het volgende:
[..]
32000 punten met een scout helicopter en 37000 punten met een attack helicopter. Maar die systemen werken zo goed als niet meer sinds een patch terug ofzo. Sowieso is het een permanente upgrade die altijd op je voertuig zit zonder dat je het in hoeft te stellen wanneer je dat aantal punten eenmaal hebt bereikt.![]()
Het enige wat werkt is weg vliegen zodat je te ver weg bent voor ze om te locken of dekking zoeken achter een gebouw in de hoop dat je dan niet meer in zicht bent voor de persoon die je probeert te locken. Ach, er is mee te leven. Eerst was het zo belachelijk dat je met een stinger of igla een heli kon disablen om ze vervolgens in je gezichtsveld en binnen de lock afstand te zien landen maar dan kon je niet meer locken omdat dan de below radar zijn werk deed.quote:Op maandag 15 april 2013 14:50 schreef rene90 het volgende:
[..]
Lijkt inderdaad niet te werken, heb vaak genoeg geprobeerd om laag te gaan maar helaas.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Ik probeer nu vaak een gebouw / iets tussen mij en die raket te krijgen, dat werkt meestal wel zodat je niet geraakt wordt. Bij firestorm bijvoorbeeld tussen die 6 watertanken of wat het ook zijn.quote:Op maandag 15 april 2013 14:52 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Het enige wat werkt is weg vliegen zodat je te ver weg bent voor ze om te locken of dekking zoeken achter een gebouw in de hoop dat je dan niet meer in zicht bent voor de persoon die je probeert te locken. Ach, er is mee te leven. Eerst was het zo belachelijk dat je met een stinger of igla een heli kon disablen om ze vervolgens in je gezichtsveld en binnen de lock afstand te zien landen maar dan kon je niet meer locken omdat dan de below radar zijn werk deed.![]()
Er is inderdaad mee te leven,Er is inderdaad mee te leven, maar je moet nu echt goed samenwerken met je gunner. Zo snel mogelijk de Igla figuren te spotten en deze opruimen. Voorheen was je als je goed samen werkte echt moeilijk uit te schakelen. ECM jammer en flares op gunner voor nood, dat was echt heerlijk!quote:Op maandag 15 april 2013 14:52 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Het enige wat werkt is weg vliegen zodat je te ver weg bent voor ze om te locken of dekking zoeken achter een gebouw in de hoop dat je dan niet meer in zicht bent voor de persoon die je probeert te locken. Ach, er is mee te leven. Eerst was het zo belachelijk dat je met een stinger of igla een heli kon disablen om ze vervolgens in je gezichtsveld en binnen de lock afstand te zien landen maar dan kon je niet meer locken omdat dan de below radar zijn werk deed.![]()
Vraagje:
Wanneer ik BF3 opstart en op multiplayer(of options/soldier etc) druk dan komt dat "lichtgrijze" scherm dat die gaat laden en daar blijft BF3 ook ophangen.
Iemand dit eerder gehad? Hoe fix je dit? Nu moet ik namelijk het spel compleet afsluiten en kan momenteel alleen maar singleplayer doen vanwege dit.![]()
Kan je als gunner ook flares gebruiken?quote:Op maandag 15 april 2013 16:30 schreef 67Impala het volgende:
Er is inderdaad mee te leven,
[..]
Er is inderdaad mee te leven, maar je moet nu echt goed samenwerken met je gunner. Zo snel mogelijk de Igla figuren te spotten en deze opruimen. Voorheen was je als je goed samen werkte echt moeilijk uit te schakelen. ECM jammer en flares op gunner voor nood, dat was echt heerlijk!![]()
Een patch of 4 geleden nog wel, je was dan vrijwel niet uit de lucht te halenquote:Op maandag 15 april 2013 21:43 schreef Che_ het volgende:
[..]
Kan je als gunner ook flares gebruiken?PSN: R3ns1nk![]()
Al gezien wat er bij de reclame van GameStop staat
![]()
quote:Volgens mij heb je dat aantal Microsoft punten voor 43 euro.quote:Xbox Live was ook al down gisterenquote:![]()
![]()
Er zaten me wat noobs in de MMS server gisteren heyOp een gegeven moment had ik 50 kills en minder dan 20 deaths zonder uberhaupt m'n best te doen. Flanken ftw
Flesje bier![]()
De douchebag manierquote:Op donderdag 25 april 2013 12:42 schreef Ecto-Ecto het volgende:
Hoe hebben jullie in hemelsnaam die 5 multikills voor de 'Rambo' assignment gehaald?
C4 op de c-vlag in op. 925blablablablablablablablablablablablablabla![]()
Ik was al bang dat het op die manier zou moeten. Achja, als ik heroïsch een Kasatska met een rpg uit de lucht moet halen met 5 man erin ben ik nog wel even bezig
Ik heb 1 bij Operation 925 gehaald in de parkeergarage maar dat was meer geluk dan wijsheid en met een M16A3.Één in Grand Bazaar rush met C4 en de drie overige met Metro rush en C4, Metro rush is het makkelijkst als je geluk hebt met een team dat niet let op wat er achter ze aan de hand is.
[/quote]![]()
Gaan jullie bf4 voor de ps3 halen? Ik wel, mijn pc is niet goed genoeg en de voor de ps4 duurt het langer en ik heb er eigenlijk niet meer dan 400¤ voor over.
¤400 voor een ps3 spel is een beetje te.quote:Op donderdag 25 april 2013 22:21 schreef budvar het volgende:
Gaan jullie bf4 voor de ps3 halen? Ik wel, mijn pc is niet goed genoeg en de voor de ps4 duurt het langer en ik heb er eigenlijk niet meer dan 400¤ voor over.
[ afbeelding ]![]()
Dat zou dan voor de ps4 zijnquote:Op donderdag 25 april 2013 23:25 schreef Che_ het volgende:
[..]
¤400 voor een ps3 spel is een beetje te.
Heel operation 925 heb ik nog nooit gespeeldquote:Op donderdag 25 april 2013 20:59 schreef Catkiller het volgende:
Ik heb 1 bij Operation 925 gehaald in de parkeergarage maar dat was meer geluk dan wijsheid en met een M16A3.Één in Grand Bazaar rush met C4 en de drie overige met Metro rush en C4, Metro rush is het makkelijkst als je geluk hebt met een team dat niet let op wat er achter ze aan de hand is.
![]()
![]()
Geen idee of ik BF4 ga halen. BF3 was een beetje een tegenvaller, en bij 4 heb je straks dus ook weer een community van have's en have not's ,en persoonlijk ben ik daar niet zo'n fan van.![]()
Nou ik vond bf3 zeker geen tegenvaller, het had wel beter gekund inderdaad en daarom: bf4quote:Op vrijdag 26 april 2013 07:48 schreef Yi-Long het volgende:
Geen idee of ik BF4 ga halen. BF3 was een beetje een tegenvaller, en bij 4 heb je straks dus ook weer een community van have's en have not's ,en persoonlijk ben ik daar niet zo'n fan van.![]()
Maar ja ik ben ook een van de "have's".[b]Op maandag 26 januari 2015 11:42 schreef Bapple het volgende:[/b]
metro rushquote:Op donderdag 25 april 2013 12:42 schreef Ecto-Ecto het volgende:
Hoe hebben jullie in hemelsnaam die 5 multikills voor de 'Rambo' assignment gehaald?![]()
Bij de knelpunten van achteren aanrennen, C4 plaatsen en BOOM! Je kan ook C4 plaatsen als je verdedigd en je naar de volgende mCom moet. Opwachten en BOOM!![]()
BF3 was 'uit de doos' een tegenvaller door het gebrek aan fatsoenlijke grote Conquest Battlefield mappen. Teveel lineaire meuk, en maar een paar leuke maps om echt Conquest op te doen.quote:Op vrijdag 26 april 2013 09:47 schreef budvar het volgende:
[..]
Nou ik vond bf3 zeker geen tegenvaller, het had wel beter gekund inderdaad en daarom: bf4![]()
Maar ja ik ben ook een van de "have's".
Met de DLC is dat enigzins aangepakt, maar dan zit je dus met een community die opgesplitst wordt, en daar ben ik geen fan van. Vooral omdat het gedeelte dan de DLC niet koopt voor een gedeelte ook helemaal afhaakt.
Daarnaast vond ik de custom servers een ramp, met idiote regels/moderators die de boel verneukten, en DICE haalde wat officiele servers uit roulatie, of maakten ze moeilijk te vinden. Heel irritant allemaal.
Dan heb ik liever de 'simpelheid' van Battlefield 1943: gewoon 3 uitgebalanceerde klassen om uit te kiezen, easy pick-up-and-play gameplay, en prima levels. Wel veels te weinig levels, dat wel.![]()
Dan ga je conquest large op de PC spelen als je grotere mappen wil die niet zo linear zijn? Probleem opgelost.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Wij gaan het niet eens worden denk ik, de custom servers is juist de grootste verbetering die ze hebben doorgevoerd.quote:Op vrijdag 26 april 2013 11:16 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
BF3 was 'uit de doos' een tegenvaller door het gebrek aan fatsoenlijke grote Conquest Battlefield mappen. Teveel lineaire meuk, en maar een paar leuke maps om echt Conquest op te doen.
Met de DLC is dat enigzins aangepakt, maar dan zit je dus met een community die opgesplitst wordt, en daar ben ik geen fan van. Vooral omdat het gedeelte dan de DLC niet koopt voor een gedeelte ook helemaal afhaakt.
Daarnaast vond ik de custom servers een ramp, met idiote regels/moderators die de boel verneukten, en DICE haalde wat officiele servers uit roulatie, of maakten ze moeilijk te vinden. Heel irritant allemaal.
Dan heb ik liever de 'simpelheid' van Battlefield 1943: gewoon 3 uitgebalanceerde klassen om uit te kiezen, easy pick-up-and-play gameplay, en prima levels. Wel veels te weinig levels, dat wel.
En iedereen die ik ken die het speelt heeft premium dus ik heb nooit last van verdeeldheid gehad.[b]Op maandag 26 januari 2015 11:42 schreef Bapple het volgende:[/b]
Dat is nou net wat Yi-Long zegt, óf je hebt Premium gekocht, óf je hebt geen Premium gekocht en speelt nu niet meer.quote:Op vrijdag 26 april 2013 11:36 schreef budvar het volgende:
En iedereen die ik ken die het speelt heeft premium dus ik heb nooit last van verdeeldheid gehad.Flesje bier![]()
Ging behoorlijk lekker in de chopper netquote:Op donderdag 25 april 2013 13:14 schreef Ecto-Ecto het volgende:
Ik was al bang dat het op die manier zou moeten. Achja, als ik heroïsch een Kasatska met een rpg uit de lucht moet halen met 5 man erin ben ik nog wel even bezig![]()
![]()
Op 12 december ofzo kwam B2K uit en die was gratis als je de juiste editie had gekocht, toen op 10 juni pas kwam Close Quarters uit (als ik het goed heb opgezocht) Dan ben je al zo goed als een half jaar van B2K vandaan en nog langer van de release. Bijna 8 maanden dus voordat er ook maar enige sprake was van splitsing, dat noem ik niet slecht.quote:Op vrijdag 26 april 2013 12:13 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Dat is nou net wat Yi-Long zegt, óf je hebt Premium gekocht, óf je hebt geen Premium gekocht en speelt nu niet meer.
Het gedeelte wat afhaakt komt waarschijnlijk niet eens door premium maar doordat mensen tegenwoordig toch snel uitgekeken zijn op iets en liever een ander spel doen. Of ze spelen 20 spellen tegelijk en alles 1 uur per week, ja dan is premium wat duurder dan wanneer je 5 verschillende spellen doet en alles 4 uur per week speelt.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Ja dat ging inderdaad lekker, tijd geleden ook dat het zo soepel liep! Al was de tegenstand ook wel miniem. Heb nog nooit meegemaakt dat ze de deployment niet meer uit kwamen op Operation Riversidequote:Op vrijdag 26 april 2013 12:57 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ging behoorlijk lekker in de chopper net
Ik heb Rambo gisteren gehaald, met 4 anderen die ik 3x mocht opblazen. Nog triester dan de douchebag manier, maar al m'n assignments zijn binnen
Volgende taak: 100 kills met de difibrilator!PSN: R3ns1nk![]()
Dus jij loopt de komende maanden continue met een defib rondquote:Op zaterdag 27 april 2013 09:51 schreef Ecto-Ecto het volgende:
[..]
Ja dat ging inderdaad lekker, tijd geleden ook dat het zo soepel liep! Al was de tegenstand ook wel miniem. Heb nog nooit meegemaakt dat ze de deployment niet meer uit kwamen op Operation Riverside
Ik heb Rambo gisteren gehaald, met 4 anderen die ik 3x mocht opblazen. Nog triester dan de douchebag manier, maar al m'n assignments zijn binnen
Volgende taak: 100 kills met de difibrilator!![]()
![]()
Wel sexy pose en teabaggen als je defib kill maakt! Ultieme vernedering!quote:Op zaterdag 27 april 2013 09:51 schreef Ecto-Ecto het volgende:
[..]
Ja dat ging inderdaad lekker, tijd geleden ook dat het zo soepel liep! Al was de tegenstand ook wel miniem. Heb nog nooit meegemaakt dat ze de deployment niet meer uit kwamen op Operation Riverside
Volgende taak: 100 kills met de difibrilator!![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: