Lol daar betaal ik de IJzeren prijs voorquote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:50 schreef PG18 het volgende:
Komt dat eigenlijk uit dit boek waar je 18 euro voor betaalt?
http://www.bol.com/nl/p/s(...)de/9200000005797828/
Jij kan al spelenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:04 schreef TigerXtrm het volgende:
[ afbeelding ]
Bij deze bevestig ik dat een Culture stad het spel op easy mode is. Dit heb ik volgebouwd in ongeveer 3 uurtjes en zodra je genoeg geld hebt om een Expo Center te bouwen heb je eigenlijk een beetje een geldkraan, mits je het verkeer goed regelt. Nou heb ik nog geen high density, dus misschien komt er nog een uitdaging uit, wie weet.
Ik snap niet waarom sommige mensen opnieuw het spel kopen zodat ze 1 dag eerder kunnen spelenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:09 schreef dekkered het volgende:
[..]
hij heeft vpn gebruikt en key van een webshop
wie zegt er dat hij het opnieuw gekocht geeft?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:10 schreef Karmijn12 het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom sommige mensen opnieuw het spel kopen zodat ze 1 dag eerder kunnen spelen
32 man, geen m320/RPG , WEL granaat, maar ook hardcore... Dus niet hele game granaten gooien bij de trappen... Gelukkigquote:
Dan is ie digitaal zeker.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:12 schreef Karmijn12 het volgende:
Simcity Strategy Guide Afmetingen 0x0x0 mm![]()
Ik log in met VPN op Origin, start het spel en gooi de VPN dicht als ik in het hoofd menu ben. Werkt prima tot nu toe.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:11 schreef Punkerdude het volgende:
Voor alle mensen die al een key hebben gekregen.
Ik heb dankzij justfreevpn.com het voor elkaar gekregen om de launch SC bestand in origin te kunnen downloaden. Echter is deze vpn retetraag, maar nadat ie begint met downloaden heb ik de vpn eruit geknald en ging ie weer over op mn ziggo verbinding. En hij blijft downloaden!
Nu ff kijken of ie de ingame server download ook zonder VPN pakt.
hij is nu de game data aan het downloaden, maar moest daarvoor wel mn VPN weer aanzetten omdat ik anders een 'error' kreeg over een niet bestaande titel ofzo iets...quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:14 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Ik log in met VPN op Origin, start het spel en gooi de VPN dicht als ik in het hoofd menu ben. Werkt prima tot nu toe.
Hier:quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:15 schreef _NZT_ het volgende:
Is er al een pagina met verdeling van regio 4??? LinQ??
Ik ook wel...quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:11 schreef Scorpie het volgende:
Ik wil anders onder voorbehoud ook wel in regio 6
Had ik ook, moest even een beetje kutten voor hij hem pakte. Aan en uit zetten een paar keer en ineens werkte het. Laat even weten wanneer je hem aan de praat hebt, gaan we even regiootje proberen samenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:16 schreef Punkerdude het volgende:
[..]
hij is nu de game data aan het downloaden, maar moest daarvoor wel mn VPN weer aanzetten omdat ik anders een 'error' kreeg over een niet bestaande titel ofzo iets...
Ff kijken of ik de vpn er uit kan knallen zodra hij in de launcher weer download.
hij doet het...is nu aan het downloaden met 2-5 mb/secquote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:18 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Had ik ook, moest even een beetje kutten voor hij hem pakte. Aan en uit zetten een paar keer en ineens werkte het. Laat even weten wanneer je hem aan de praat hebt, gaan we even regiootje proberen samen
1. VPN aanzetten.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:20 schreef Punkerdude het volgende:
Maar ik moet dus de vpn elke keer (tot 7 mrt 00.01) eerst aanzetten als ik Simcity wil spelen?
Heb al 3 uur een VPN open staan naar de US, maar nog niet actiefquote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:11 schreef Punkerdude het volgende:
Voor alle mensen die al een key hebben gekregen.
Ik heb dankzij justfreevpn.com het voor elkaar gekregen om de launch SC bestand in origin te kunnen downloaden. Echter is deze vpn retetraag, maar nadat ie begint met downloaden heb ik de vpn eruit geknald en ging ie weer over op mn ziggo verbinding. En hij blijft downloaden!
Nu ff kijken of ie de ingame server download ook zonder VPN pakt.
ait duidelijk.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:21 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
1. VPN aanzetten.
2. Origin starten en inloggen.
3. Game starten.
4. VPN uitzetten als je in het hoofdmenu bent.
En ja, dat moet je doen tot hij in Nederland is gereleased.
in de zin van downloaden?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:22 schreef lipjes het volgende:
[..]
Heb al 3 uur een VPN open staan naar de US, maar nog niet actief
Nee, dat de game nog steeds niet geactiveerd is.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:24 schreef Punkerdude het volgende:
[..]
in de zin van downloaden?
probeer justfreevpn.com en knal m gelijk uit (anders download je met nog geen 50-100 kb/sec) zodra je ziet dat ie aan het downloaden is. de simcity launcher pakt dan automatisch je 'echte' internet verbinding.
Had je hem op Origin gepreordered? Want dan werkt het niet.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:27 schreef lipjes het volgende:
[..]
Nee, dat de game nog steeds niet geactiveerd is.
Gebruik OpenVPN in combinatie met http://incloak.com/
sommige mensen hebben gewoon gekocht via een webshop en niet origin zelf?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:10 schreef Karmijn12 het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom sommige mensen opnieuw het spel kopen zodat ze 1 dag eerder kunnen spelen
en indien je hem niet via origin gepreordered hebt kan je proberen origin te sluiten en opnieuw te starten,.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:27 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Had je hem op Origin gepreordered? Want dan werkt het niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |