Die heb ik gelukkig net al gedaan :pquote:Op woensdag 6 maart 2013 01:31 schreef Friday12 het volgende:
sim city crashed > log ik in moet ik ineens die tutorial doen....
of ze zijn patches aan het uitrollen?quote:Op woensdag 6 maart 2013 01:59 schreef Doler12 het volgende:
Zo te zien zijn de servers gecrasht rolf
nee ze waren echt aan het crashenquote:Op woensdag 6 maart 2013 02:00 schreef mschol het volgende:
[..]
of ze zijn patches aan het uitrollen?
ik. Men broer en men vriendin als ik het goed heb.quote:Op woensdag 6 maart 2013 00:53 schreef TigerXtrm het volgende:
Wie is er morgen allemaal van de partij om middernacht dan? Zou leuk zijn als we de eerste paar regio's al meteen kunnen starten. Ik sta te trappelen om mijn industrie stad te beginnen
de download gaat om 0:01 open..quote:Op woensdag 6 maart 2013 07:58 schreef Fe2O3 het volgende:
gaan die servers om 0:00 open of ergens midden in de nacht?
Ben er vanavond/vannacht ook bij.quote:Op woensdag 6 maart 2013 00:53 schreef TigerXtrm het volgende:
Wie is er morgen allemaal van de partij om middernacht dan? Zou leuk zijn als we de eerste paar regio's al meteen kunnen starten. Ik sta te trappelen om mijn industrie stad te beginnen
Ik gok (lees: hoop) dat er nog mensen van regio 5 naar 6 willen (omdat 16 man leuker spelen is voor hun).. Hopelijk haal ik dan met Regio 5 de 7 manquote:Op woensdag 6 maart 2013 08:05 schreef mschol het volgende:
ik heb net weer een aanmelding gehad voor een regio, we zitten nu op 6 regio's, omdat R5 met 11 man wil spelen
tuurlijkquote:Op woensdag 6 maart 2013 08:56 schreef Isabeau het volgende:
Kan je ook in een regio met 8 man spelen en dan allemaal 2 steden bouwen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |