hahahahaquote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:00 schreef TigerXtrm het volgende:
Man wat hou ik van de simulatie in dit spel.
Ik zet net wat leuke high wealth parkjes neer in een gebied vol low wealth flats. En de HALVE STAD begint ineens te verbouwen naar high wealth flats.
Resultaat: inwoners aantal werd letterlijk gehalveerd, inkomen viel DIEP in het rood en ik ging tot twee maal toe failiet![]()
![]()
![]()
Nu staan de flats en sta ik weer netjes in de groene cijfers. Heerlijk spel dit
Beetje bij beetje upgraden dus om de upgrade flow onder controle te houden waardoor je dus niet ineens in de min komt te staan!quote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:00 schreef TigerXtrm het volgende:
Ik zet net wat leuke high wealth parkjes neer in een gebied vol low wealth flats. En de HALVE STAD begint ineens te verbouwen naar high wealth flats.
Resultaat: inwoners aantal werd letterlijk gehalveerd, inkomen viel DIEP in het rood en ik ging tot twee maal toe failiet![]()
![]()
![]()
via VPN gedaan dusquote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:00 schreef TigerXtrm het volgende:
![]()
![]()
ga je dan nog 25 uur DD spelen?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:05 schreef Wells.p het volgende:
Wilt iemand Dungeon Defenders spelen tot het wachten op steam?
heb steam key
Je zei het op een manier van we moeten nog maar even wachten zodoende dat ik dat zeiquote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:07 schreef Wells.p het volgende:
[..]
Nee maar nieuwe indie bundel gekocht en een key over
En dan moet ik hem ook nog downloaden.quote:
quote:Vicepresident Maduro heeft zojuist het overlijden van de Venezolaanse president Hugo Chávez bekendgemaakt. Chávez is 58 jaar geworden.
Ja word donderdag middag pas spelen voor mijquote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:19 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
En dan moet ik hem ook nog downloaden.Damm origin.
Ik heb het meteen gedaan. Spel staat gewoon greyed-out in mn library. Kan er dus nog niks mee tot releasequote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:18 schreef egelhond het volgende:
Zo het spel gekocht bij greenmangaming, kreeg gelijk een code in beeld te zien. Kan ik die nu al invullen bij origin? Of ermee wachten tot donderdag?
Ja. Vervelend voor zijn familie, beter voor zijn land denk ikquote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:21 schreef Romanus het volgende:
Heeft niets met Simcity te maken maar:
[..]
Ja dat dus. Hele week vrij behalve vrijdag...quote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:21 schreef garriej het volgende:
[..]
Ja word donderdag middag pas spelen voor mij
Kopen ben ik mee opgehouden voor de meeste titels.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:34 schreef Metonae het volgende:
Heb zelf Tomb Raider gekocht gisteren om die 2 dagen te doden![]()
Tof spel though. Zeker een aanrader
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |