SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Ja maar krijgen de koeriers dan nog wel hun pakketje betaald? Ik heb regelmatig gehad dat ze nog een 2e keer langskomen, later op de dag.. Laatst had ik een zending gemist , met zo;n briefje dat ik een andere dag/adres kon kiezen.. Toen mn werkadres gekozen (omdat ze niets op zaterdag leveren) en nog geen kwartier later werd ik gebeld door de koerier of ik thuis was .. Binnen 20 minuten was ie erquote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:34 schreef Senzune het volgende:
[..]
Het is meer een balie in de buurtsupermarkt.
Oh ja die heb ik wel eens gehad die kaartjes idd , nooit gebeld maar nu je het zegt ...Misschien maar eens doen, want je weet dat ze de volgende dag weer langskomen om dezelfde tijd en dan ben je ook niet thuis ...quote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:57 schreef Senzune het volgende:
De bezorger bij mijn vorige adres schreef zelfs zijn tel.nr. op het kaartje. En als je hem belde dan kwam hij het meestal dezelfde avond nog even langsbrengen.
Volgens mij is de koffie in Griekenland goedkoper dan hier dus waarom zou je koffie-pads opsturen als ze niet eens een Senseo apparaat kunnen kopenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:03 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
30 kg is ook het maximum dat je kan verzenden op die manier
ik had laatst koffiepads gestuurd naar Griekenland voor neef, ik denk dan gooi
ik al die pads in een envelop en ik plak er 3 euro op, zal wel goed zijn, niet dus
kreeg ik een kaartje dat ik 10 euro boete moest betalen, ik weet niet wat
ze doen als je dat niet betaald of je het pakketje of envelop in dit geval
dan terug krijgt, maar ik heb maar gewoon betaald.
Lijers...![]()
was dure koffie
hij heeft een Senseo gekocht via een duitse website en toen kwam hij er pasquote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij is de koffie in Griekenland goedkoper dan hier dus waarom zou je koffie-pads opsturen als ze niet eens een Senseo apparaat kunnen kopen
En dat moet ik gelovenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
hij heeft een Senseo gekocht via een duitse website en toen kwam hij er pas
achter dat ze geen pads verkopen in Griekenland, had ie kunnen weten aangezien
ze ook geen Senseo apparaten verkopen![]()
Dus tis gewoon een dooie![]()
maar goed hij heeft de laatste keer dat hij er was een heleboel pakken meegenomen
dus die kan wel weer effe voort en misschien komt hij deze zomer weer een weekje
en dan neemt ie weer mee en anders stuur ik wel een keer een doos vol in 1x
dat is goedkoper dan steeds kleine pakketjes denk ik.
Papadopoulosquote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoe heette ie ook al weer ? Kykmynouis Sinseopadolopolis
Ah ok dan had ik die achternaam niet helemaal goed ...quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Papadopoulos
is ook écht waar trouwenszal je ook wel niet geloven
Ach ja probeer het grappig te houden, maar wel weer een triest verhaal over de Griekse economiequote:
Heeft ie nog meer van die onzinnige aankopen gedaan?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:29 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Dat volg ik niet eens meer, ik hoor het wel van neef.
Nee, niet dat ik weet tenminste, daar ga ik niet overquote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Heeft ie nog meer van die onzinnige aankopen gedaan?
Jammerquote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:34 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee, niet dat ik weet tenminste, daar ga ik niet over
Ik ben blij dat mijn vriend niet thuis is, hoef ik géén voetbal te kijkenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Jammer![]()
Sorry, maar nu ff voetbal kijken ..
Die dacht natuurlijk, ik ga wel ergens anders kijken anders krijg ik dat eeuwige gezeik weerquote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:51 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ben blij dat mijn vriend niet thuis is, hoef ik géén voetbal te kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |