PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
DOUBLE CHANCE Happy Hour! 6-7pm UK (10am-11am PT). DOUBLE the chance of finding TIF Bale, Robben, & the TOTW in-forms in all regular packs!quote:
dus van 10 tot 11 voor ons ? snap nooit wat van die tijden.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:02 schreef Nystiq het volgende:
[..]
DOUBLE CHANCE Happy Hour! 6-7pm UK (10am-11am PT). DOUBLE the chance of finding TIF Bale, Robben, & the TOTW in-forms in all regular packs!
19.00 - 20.00 voor ons.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:03 schreef Djeetje het volgende:
[..]
dus van 10 tot 11 voor ons ? snap nooit wat van die tijden.
Good luck =Dquote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:03 schreef Thezeurminator het volgende:
Ik ga vanavond trouwens TIF Bale krijgen. Dan kan ik die verkopen en kan ik Ronaldo kopen
Premiums zijn beter.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:07 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Wat zal ik doen 10 premium packs of 15 normale packs?
Het is toch allemaal niet zo moeilijk? UK betekent United Kingdom dus Verenigd Koninkrijk. Daar is het altijd een uur vroeger dan hier. Dus 6-7 pm UK betekent 7-8 hieroquote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:03 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Het blijft lastig voor velen.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:08 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Het is toch allemaal niet zo moeilijk? UK betekent United Kingdom dus Verenigd Koninkrijk. Daar is het altijd een uur vroeger dan hier. Dus 6-7 pm UK betekent 7-8 hiero
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:03 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Vertel?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:09 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Het blijft lastig voor velen.
Oh, en iedere PS3'er die makkelijk geld wil verdienen; DM.
Je kan wel spreken van 2 ronaldo's. Eeentje in zijn periode bij United excl het laatste jaar. Vanaf het laatste jaar tot heden is hij gewoon een teamspeler geworden. Die niet extreem egoistisch is. In het begin leek hij een beetje op de huidige naniquote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:13 schreef Lindgren. het volgende:
http://www.dailymotion.co(...)d_sport#.UTYh5KUz2uJ
Deze zat ik net te kijken. Alle goals van Ronaldo bij United. Geweldige speler natuurlijk, maar wat een egoïst is het toch. Hij heeft na de eerste 50 goals die ik gezien heb, nog geen enkele keer gevierd met een medespeler. Elke intikker, elke panklare bal die hij krijgt, het boeit hem geen kut en hij viert 'm in z'n eentje alsof het een briljant afstandsschot is van 30 meter.
Een van de grootste spelers in FUT!quote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb nu al gewonnen want ik kreeg net Mertesacker in een 5k pack
Tja jammer hè dat FOK!ers nooit buitenkomen.quote:
#YOLO#SWAGG#BCBquote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:27 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Tja jammer hè dat FOK!ers nooit buitenkomen.
#HASHTAGquote:
Mayhem on the terracesquote:
quote:
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:33 schreef Thezeurminator het volgende:
hoeveel is een 433 kaartje op xbox
Lesje effectiviteit gekregen.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:38 schreef Grandesco het volgende:
29 schoten on target tegen 5 en ik verlies 2-3.
Ik ben de beste.
Getting Rid of Britta is superieur.quote:
Ik lees meestal mee, maar ik post sinds vandaag in deze thread! Dus hallootjes..quote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:47 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij hier actief trouwens ?
Yo rijst, is er een manier om dat album van DfD old boy jon, te downloaden zonder dat je elke track apart moet downloaden?quote:
Altijd fijn als lurkers overstappen naar postersquote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:48 schreef Nystiq het volgende:
[..]
Ik lees meestal mee, maar ik post sinds vandaag in deze thread! Dus hallootjes..
Nu is het duidelijk voor mij.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:48 schreef Nystiq het volgende:
[..]
Ik lees meestal mee, maar ik post sinds vandaag in deze thread! Dus hallootjes..
Ja.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:48 schreef quer het volgende:
[..]
Yo rijst, is er een manier om dat album van DfD old boy jon, te downloaden zonder dat je elke track apart moet downloaden?
Jij had beter Lurker kunnen blijven ...quote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:48 schreef quer het volgende:
[..]
Altijd fijn als lurkers overstappen naar posters
Bedankt enzoquote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:49 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jij had beter Lurker kunnen blijven ...
Hier moest ik wel om gniffelen, zo bekend ben ik ook weer niet.quote:
Kan je die informatie delen met mij?quote:
Kamikazie heeft altijd van die leuke opmerkingenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:49 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Das ook niet heel aardigquote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:49 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Een BF'er.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:49 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Hier moest ik wel om gniffelen, zo bekend ben ik ook weer niet.
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:48 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Nu is het duidelijk voor mij.
Wat is je team ?
Weet ik.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:50 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Kamikazie heeft altijd van die leuke opmerkingen
Het zou zomaar kunnen !!quote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:50 schreef Nystiq het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ga tijdens de HH een paar packs openen en hopen dat ik IF Robben of TIF Bale krijg.
Het hele album staat wel op de channel van DfDquote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:51 schreef Lindgren. het volgende:
Rijst DM mij ook even met een linkje. Ik heb die nieuwe shiet van DfD nog steeds niet geluisterd.
Edit: oh, kut.
Ja, daar zal hij van schrikken.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:52 schreef vandermar het volgende:
Echt trieste tegenstanders kom ik nu tegenssssssh en pace abuse is veelvoorkomend. Ach, dan de controller maar wegleggen.
Iemand legde de controller ooit tegen mij weg, en ik dacht ik scoor wel even 5 doelpuntjes en dan ga ik ook lekker weg.. blijkt hij komt terug en ik verlies de partij met 5-8...quote:
Arsenal is je clubquote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:53 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja. Alhoewel als ze nog een keer verliezen niet meer, successupporter he.
klagen over pace abuse terwijl je met remy-aubameyang speelt. wazmetjouquote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:52 schreef vandermar het volgende:
Echt trieste tegenstanders kom ik nu tegenssssssh en pace abuse is veelvoorkomend. Ach, dan de controller maar wegleggen.
Kijk maar uit dat TBakkert dit niet leestquote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:53 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja. Alhoewel als ze nog een keer verliezen niet meer, successupporter he.
quote:
if milito viel me tegen.., denk dat je hem als CF moet zetten alleen gebruik je zijn kopkracht dan niet echtquote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:55 schreef Thezeurminator het volgende:
IF milito net getest. 4-2 gewonnen tegen een redelijk sterk bragold team. 4x milito
double change jij gaat toch je IF pullen zoquote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
Is het wel HH? Want er zijn geen speciale packs uit..
Klopt, geen speciale packs dat zou te gek worden.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
Is het wel HH? Want er zijn geen speciale packs uit..
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:05 schreef Djeetje het volgende:
Nog geen een shiny gold speler in 4 packs
Inderdaad.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:06 schreef Dudeweiser het volgende:
Ik begin me toch een beetje af te vragen wat dat FUT united nou zal zijn dit weekend...EA kennende zal het wel weer een gigantische teleurstelling zijn
ja maar dat is minder erg als je 1miljoen + hebtquote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:07 schreef Djeetje het volgende:
50k verneukt en de beste was Eto'o daarna Kroos en toen Adriano![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Speciale superduper Giggs omdat hij zijn 100.000e wedstrijd voor United speelt deze weekquote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:06 schreef Dudeweiser het volgende:
Ik begin me toch een beetje af te vragen wat dat FUT united nou zal zijn dit weekend...EA kennende zal het wel weer een gigantische teleurstelling zijn
Dat wel.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:08 schreef quer het volgende:
[..]
ja maar dat is minder erg als je 1miljoen + hebt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beet!
Ja! Die kans is groooooooot.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Speciale superduper Giggs omdat hij zijn 100.000e wedstrijd voor United speelt deze week
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:10 schreef Ajacied7 het volgende:
Ik had laatst ook MaiconSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beet!
80k op PS3
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
zou best kunnen jaquote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Speciale superduper Giggs omdat hij zijn 100.000e wedstrijd voor United speelt deze week
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:10 schreef Ajacied7 het volgende:
NiceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beet!
Feyenoord Rotterdam
Dit is het denk ikquote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ga weg man Ron Wemel.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:14 schreef TBakkert het volgende:
Giggs is dan ook de waarste eindbaas die op dit moment nog voetbalt op profniveau.
Beter geven ze hem een speciaal kaartje
quote:
quote:
Vertelquote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:16 schreef Lindgren. het volgende:
TBakkert is prima te luchten. Ik kan zo 10 users opnoemen die ik eerder een trein wil zien koppen.
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:16 schreef Lindgren. het volgende:
TBakkert is prima te luchten. Ik kan zo 10 users opnoemen die ik eerder een trein wil zien koppen.
Bluf.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:16 schreef Lindgren. het volgende:
Gewoon met stats van giggs op zn hoogtepunt als winger. Met 93 pace enzoquote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:14 schreef TBakkert het volgende:
Giggs is dan ook de waarste eindbaas die op dit moment nog voetbalt op profniveau.
Ik sta sowieso op die lijstquote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:16 schreef Lindgren. het volgende:
Die pool is een baasquote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:19 schreef Ajacied7 het volgende:
15e pack alweer:
[ afbeelding ]
Dit is op die Maicon na de enige die noemenswaardig is.
Ooit gehoord van Totti ?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:14 schreef TBakkert het volgende:
Ik abuse nietquote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:53 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
klagen over pace abuse terwijl je met remy-aubameyang speelt. wazmetjou
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:21 schreef Lindgren. het volgende:
Baje
Baje
Baje
Baje
Baje
Baje
Baje
stoereboii
Baje
Baje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile like you mean it
www.wefut.com
nif giggsquote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:22 schreef Thezeurminator het volgende:
Ik ga als een malle giggs inkopen ik denk dat hij erg gaat stijgen als dat weekend komt
Giggs > Tottiquote:
hopen van wel ja ja.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:28 schreef UltimateTeam het volgende:
[..]
Alleen dan met een foto van hem 10 jaar geleden.
Ja kan niet anders.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:33 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Hij verkoopt gewoon de opbrengst van een weekje autobuyeren in een dag.
Ja, dit.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:33 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Hij verkoopt gewoon de opbrengst van een weekje autobuyeren in een dag.
Bastozen ja?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:46 schreef pascal08 het volgende:
Het grappigste vind ik nog dat mensen nu massaal op 4-1-2-1-2 Walcotts en Bastos' gaan bieden, omdat ze denken dat hij het ook op deze manier heeft gedaan.
Btw:
Meervoud van namen:
- Het meervoud van een persoonsnaam wordt gevormd door '-s' aan de naam toe te voegen:
- Indien de persoonsnaam reeds eindigt op een '-s', '-z' of '-x' wordt het meervoud gevormd door '-en' aan de familienaam toe te voegen:
Dus: Walcotts en Bastossen?
Discard, geen pace voor een wingerquote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:52 schreef quer het volgende:
Iniesta in een pack hoeveel is die fucker waard?
70-80kquote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:52 schreef quer het volgende:
Iniesta in een pack hoeveel is die fucker waard?
JIjquote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:51 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Met Ben Arfa nakte ik zijn Jordi Alba vies hard. Helaas scoorde meneer twee keer uit een counter en ging ik toen de hond uitlaten
Beter mensen die 5* skillers hebben, het proberen en er niks van bakken. Dan iemand die zijn team 5kill noemt met 5 5 star skillers en vervolgens in de 18de min een tramp goal scoort (bij zijn eerste aanval)quote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:51 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Met Ben Arfa nakte ik zijn Jordi Alba vies hard. Helaas scoorde meneer twee keer uit een counter en ging ik toen de hond uitlaten
Wat klaag je nou je hebt de beste keeper van Costa RIcaquote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:54 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom koop ik dit nou weer
Ribery kan wel hard rennen, dat zag ik toen ik die counters tegenkreeg welquote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:55 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Beter mensen die 5* skillers hebben, het proberen en er niks van bakken. Dan iemand die zijn team 5kill noemt met 5 5 star skillers en vervolgens in de 18de min een tramp goal scoort (bij zijn eerste aanval)
Mensen met skillz in hun naam en Trundle in hun team die geen skills doenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:55 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Beter mensen die 5* skillers hebben, het proberen en er niks van bakken. Dan iemand die zijn team 5kill noemt met 5 5 star skillers en vervolgens in de 18de min een tramp goal scoort (bij zijn eerste aanval)
Goejen kit welquote:
Waarom zijn er eigenlijk bijna nooit meer blessures meer in fut 13?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ben na vandaag wel weer klaar met gold packs. Ik heb geen goed moment uitgekozen om ze te openen want consumables zijn te goedkoop. Pas als healing kaarten weer wat waard zijn (dus nooit) en contracten wat duurder ga ik het weer proberen.
Draai je hoofd 90 graden en je ziet hetquote:
Dat deed ik netquote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:59 schreef vandermar het volgende:
[..]
Draai je hoofd 90 graden en je ziet het
David Mendes Da Silva, speelde in 08/09 nog bij AZ, KAMPIOENEN!!!!!!quote:
sorry hoorquote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:59 schreef vandermar het volgende:
[..]
Draai je hoofd 90 graden en je ziet het
Sinds dat jaar was mijn vader ook voor AZquote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:59 schreef TBakkert het volgende:
[..]
David Mendes Da Silva, speelde in 08/09 nog bij AZ, KAMPIOENEN!!!!!!
successupportersquote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:00 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Sinds dat jaar was mijn vader ook voor AZ
Ze schijnen er nog wel te zijn maar ze komen heeeeeeeeel weinig voor.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:59 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Waarom zijn er eigenlijk bijna nooit meer blessures meer in fut 13?
Voor wie was je daarvoor?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:01 schreef TBakkert het volgende:
[..]
successupporters
ik ben fan sinds 2005/06...
Bij lage fitness volgens mij.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ze schijnen er nog wel te zijn maar ze komen heeeeeeeeel weinig voor.
Ja dat heb ik hem dus ook wijs gemaakt hij blijft alleen stug volhouden dat het niet zo is.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:01 schreef TBakkert het volgende:
[..]
successupporters
ik ben fan sinds 2005/06...
neutraal, boeide me toen niet zo. Vooral voor United, maar dan ben je in NL minder betrokken, dus wilde ook een Nederlands cluppie erbijquote:
Ik ben altijd voor Barca geweest en daarna Ajax.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:03 schreef TBakkert het volgende:
[..]
neutraal, boeide me toen niet zo. Vooral voor United, maar dan ben je in NL minder betrokken, dus wilde ook een Nederlands cluppie erbij
NeE GEKkIE AHAhAHAHHAHAHAHAHAHAquote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:09 schreef UltimateTeam het volgende:
Kun je 2 dezelfde spelers in 1 pack krijgen?
neequote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:09 schreef UltimateTeam het volgende:
Kun je 2 dezelfde spelers in 1 pack krijgen?
oh dan maar Messi, Ronaldo en Bale in me season pack die ik ga krijgen na de volgende wedstrijd.quote:
150k verlies dus.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:12 schreef quer het volgende:
heb me faith toch weer gevonden in packs heb in me 350k uitgave toch, di natale en iniesta gepulled
Klopt, maar als het je laatste pack was en daarna 128 coins over hebt voelt een iniesta pull echt lekkerquote:
Dat ik een team verkoop zodra ik een potje verliesquote:
quote:
Nani, omdat ze blijkbaar wel gaan counteren en Rooney traag is.quote:
hopelijk nani ifquote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:19 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Nani, omdat ze blijkbaar wel gaan counteren en Rooney traag is.
Tevens hebben ze genoeg aanvallende impulsen op de bank, mocht het nog nodig zijn; Hernandez, Young, Kagawa, Valencia en Rooney
CL telt toch niet mee voor IFquote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:20 schreef quer het volgende:
[..]
hopelijk nani if
niet dat ik die kan betalen maar toch
daar hadden Lewan en Reus hun IF van tegen Ajax toch?quote:
Nee?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:23 schreef TBakkert het volgende:
[..]
daar hadden Lewan en Reus hun IF van tegen Ajax toch?
Owoke zou goed kunnen dacht zelf niet.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:23 schreef TBakkert het volgende:
[..]
noobquote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:23 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Nee?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:23 schreef Lindgren. het volgende:
Iemand een linkje naar de upload van Rijst.
Dit?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:23 schreef Lindgren. het volgende:
Iemand een linkje naar de upload van Rijst.
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:15 schreef Rijst het volgende:
http://www.2shared.com/file/dVkYoaod/DFD_-_Old_Boy_Jon.html
dat dacht ik ja jaquote:
komt fysiek wel te kort in zo'n wedstrijd bij manu. die moeten het daarvan hebbenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:22 schreef Fuszy het volgende:
Kagawa was blijkbaar een beest afgelopen wedstrijd en nu zit ie op de bank
Zijn tweede (derde) goal? Dat intikkertje. Die was echt briljant. Zoveel controle, composure.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:28 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
komt fysiek wel te kort in zo'n wedstrijd bij manu. die moeten het daarvan hebben
Composure ja, dat is het.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:28 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Zijn tweede (derde) goal? Dat intikkertje. Die was echt briljant. Zoveel controle, composure.
ja ik vond alle 3 geniaal afgemaaktquote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:28 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Zijn tweede (derde) goal? Dat intikkertje. Die was echt briljant. Zoveel controle, composure.
Die eerste raakte 'ie volledig verkeerd.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:29 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ja ik vond alle 3 geniaal afgemaakt
Dat zie je eigenlijk alleen nog maar van Il Fenomenoquote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:28 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
verpest het moment nou nietquote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:29 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Die eerste raakte 'ie volledig verkeerd.
Dan is het nog knap dat hij de bal gewoon raakte.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:29 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Die eerste raakte 'ie volledig verkeerd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:31 schreef Rijst het volgende:
Wat heeft iedereen nu met Trift Shop? Ik vind dat echt een ^^$% nummer.
Die clip =quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:31 schreef Rijst het volgende:
Wat heeft iedereen nu met Trift Shop? Ik vind dat echt een ^^$% nummer.
Nee toen kreeg hij een MOTM kaart dacht ik zo'n oranje.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:31 schreef Thezeurminator het volgende:
CL telt wel deels mee voor IF. Als Van Persie 2 keer scoort tegen Madrid en vervolgens 1 goal scoort en 1 assist in de competitie krijgt hij een IF. Als hij zuigt tegen Madrid en 1 goal scoort en assist in de competitie is die kans veel kleiner.
Dit was ook zo met IF Drogba na de CL finale vorig jaar.
Ja dat bedoel ik.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:33 schreef UltimateTeam het volgende:
[..]
Nee toen kreeg hij een MOTM kaart dacht ik zo'n oranje.
Goede positie + formatie ook.quote:
iksdeequote:
Rozen zijn rood, violen zijn groen, bomen zijn bruin en het gras is ook groen.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:38 schreef Lindgren. het volgende:
Oké, iemand die iets leuks weet om naar het kassameisje te sturen? Letterlijke teksten graag.
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:42 schreef Lindgren. het volgende:
Rozen zijn grijs, viooltjes zijn grijs, de lucht is grijs. Woef. Ik ben een hond.
Jij hebt een opening en daar komt moederkoek uit of plas of poep, het is maar net welke opening.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:38 schreef Lindgren. het volgende:
Oké, iemand die iets leuks weet om naar het kassameisje te sturen? Letterlijke teksten graag.
Goed idee. Lijkt me leuk om te krijgen ook als meijsje.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:45 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jij hebt een opening en daar komt moederkoek uit of plas of poep, het is maar net welke opening.
En daarna zeg je: Mooie meisjes poepen niet.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:45 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Goed idee. Lijkt me leuk om te krijgen ook als meijsje.
"En ik geloof dat jij wel redelijk kunt scannen?"quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:45 schreef Vijf_voor het volgende:
"Ik heb speciaal voor jou wat schaamhaar weggehaald, vooral de dode. Nu ziet het er daar beneden uit als een streepjescode"
Ben je wel bescant hier in de supermarkt?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:47 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
"En ik geloof dat jij wel redelijk kunt scannen?"
Rekende hij toevallig niet af bij jouw kassa meisje en kwam jij net langs ?quote:
Gelukkig is Ghazl Al Mehalla - Wadi Degla FC net af.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:49 schreef Dudeweiser het volgende:
hmm Man U-Real kijken of Mamelodi Sundowns?
ja dat had ik niet willen missen hoorquote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:50 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Gelukkig is Ghazl Al Mehalla - Wadi Degla FC net af.
Thiam in de laatste minuut.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:51 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja dat had ik niet willen missen hoor
shot clock cheesequote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:52 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Thiam in de laatste minuut.Baasje. Scoorde laatst ook al tegen El Dakhleya.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |