PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
DOUBLE CHANCE Happy Hour! 6-7pm UK (10am-11am PT). DOUBLE the chance of finding TIF Bale, Robben, & the TOTW in-forms in all regular packs!quote:
dus van 10 tot 11 voor ons ? snap nooit wat van die tijden.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:02 schreef Nystiq het volgende:
[..]
DOUBLE CHANCE Happy Hour! 6-7pm UK (10am-11am PT). DOUBLE the chance of finding TIF Bale, Robben, & the TOTW in-forms in all regular packs!
19.00 - 20.00 voor ons.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:03 schreef Djeetje het volgende:
[..]
dus van 10 tot 11 voor ons ? snap nooit wat van die tijden.
Good luck =Dquote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:03 schreef Thezeurminator het volgende:
Ik ga vanavond trouwens TIF Bale krijgen. Dan kan ik die verkopen en kan ik Ronaldo kopen
Premiums zijn beter.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:07 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Wat zal ik doen 10 premium packs of 15 normale packs?
Het is toch allemaal niet zo moeilijk? UK betekent United Kingdom dus Verenigd Koninkrijk. Daar is het altijd een uur vroeger dan hier. Dus 6-7 pm UK betekent 7-8 hieroquote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:03 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Het blijft lastig voor velen.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:08 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Het is toch allemaal niet zo moeilijk? UK betekent United Kingdom dus Verenigd Koninkrijk. Daar is het altijd een uur vroeger dan hier. Dus 6-7 pm UK betekent 7-8 hiero
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:03 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Vertel?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:09 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Het blijft lastig voor velen.
Oh, en iedere PS3'er die makkelijk geld wil verdienen; DM.
Je kan wel spreken van 2 ronaldo's. Eeentje in zijn periode bij United excl het laatste jaar. Vanaf het laatste jaar tot heden is hij gewoon een teamspeler geworden. Die niet extreem egoistisch is. In het begin leek hij een beetje op de huidige naniquote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:13 schreef Lindgren. het volgende:
http://www.dailymotion.co(...)d_sport#.UTYh5KUz2uJ
Deze zat ik net te kijken. Alle goals van Ronaldo bij United. Geweldige speler natuurlijk, maar wat een egoïst is het toch. Hij heeft na de eerste 50 goals die ik gezien heb, nog geen enkele keer gevierd met een medespeler. Elke intikker, elke panklare bal die hij krijgt, het boeit hem geen kut en hij viert 'm in z'n eentje alsof het een briljant afstandsschot is van 30 meter.
Een van de grootste spelers in FUT!quote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb nu al gewonnen want ik kreeg net Mertesacker in een 5k pack
Tja jammer hè dat FOK!ers nooit buitenkomen.quote:
#YOLO#SWAGG#BCBquote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:27 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Tja jammer hè dat FOK!ers nooit buitenkomen.
#HASHTAGquote:
Mayhem on the terracesquote:
quote:
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:33 schreef Thezeurminator het volgende:
hoeveel is een 433 kaartje op xbox
Lesje effectiviteit gekregen.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:38 schreef Grandesco het volgende:
29 schoten on target tegen 5 en ik verlies 2-3.
Ik ben de beste.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |