Hippe shizzle met je gas maskquote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:21 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
hip doen op sneakerevents.
Ga je de AJ3 '88 halen?
GS was toch al bevestigd door Nike Store US. Hoe het in EU zit, dat weet ik niet. Grapes komen ook in GS.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:25 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Hippe shizzle met je gas mask
Nee denk t nie, tenzij ze in kindermaten komen
Anders wacht ik op de grapes want ben wel een beetje klaar met AJ en hun kutte re-re-re-releases de hele tijd
Ja? Ik heb 't nie zo bijgehouden hoor, die launch wordt steeds uitgestelt.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:31 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
GS was toch al bevestigd door Nike Store US. Hoe het in EU zit, dat weet ik niet. Grapes komen ook in GS.
Dit vind ik zo'n k**vraagquote:
Nah dingen bevallen me nooit zo. Het schoonmaken is zn verschrikkelijk kut werk dat het je lul erinstoppen in een opwelling van een paar minuten niet waard is.quote:
Klopt, ik had laatst van die wegwerp dingen gezien, ook handig maar wat aan de harde kant!quote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:41 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Nah dingen bevallen me nooit zo. Het schoonmaken is zn verschrikkelijk kut werk dat het je lul erinstoppen in een opwelling van een paar minuten niet waard is.
geef de link van Britain dan, daar was jij toch zo blij mee?quote:
Ja de go-brittain sale was mooi idd.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:44 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
geef de link van Britain dan, daar was jij toch zo blij mee?
@Studeur, skatestore heeft een sale
Eerlijk gezegd niet... we horen dat meestal ook pas paar dagen van tevoren.quote:Op woensdag 6 maart 2013 01:35 schreef Bajskorv het volgende:
BABS, nog bedankt voor heads-up op die Flyknit Chukka's. Helaas hebben Acbs2 en ik die dingen al uit de VS, had mezelf de moeite kunnen besparen. Heb jij enig idee of die zwarte chukka's ook uiteindelijk hier uit gaan komen?
quote:Op woensdag 6 maart 2013 11:09 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd niet... we horen dat meestal ook pas paar dagen van tevoren.
Mensen bij Nike EHQ weten geen reet eigk
Wietsokken?? Made of wiet of met afbeeldngen van wiet?quote:Op woensdag 6 maart 2013 14:38 schreef vault_tec het volgende:
Lief dat je aan mij denkt babs maar niet mijn model. Wiet sokken zijn binnen alleen ze matchen toch niet helemaal bij de schoenen waar van ik dacht dat ze zouden matchen. qq
http://www.pickyourshoes.com/items.asp?pid=2356&productcode=143quote:Op woensdag 6 maart 2013 14:42 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Wietsokken?? Made of wiet of met afbeeldngen van wiet?
Ik ga waarschijnlijk naar hurricane festival. Een keer wat anders.quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:08 schreef vault_tec het volgende:
Nu nog wachten op lowlands...
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |