Dit had ik een keer toen ik nog de ochtendkrant bracht, was ik mooi mee aan het zingen met 'Rape Me' (had koptelefoon op), kreeg toch een rare blik van een man die z'n hond uitlietquote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:33 schreef EugeneKrabs het volgende:
Ik zat was vanmorgen iets aan het fluiten, realiseerde ik me dat het van het nummer 'Rape me' was
oehh vette line-up zeg, Tame Impalaquote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:34 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Lowlands sowieso
Je gaat toch wel naar Slayer he?
Open'er is trouwens ook leuk bezig tot nu toe;
http://opener.pl/en/Artists
Vind Kings of Leon wel een beetje uitgekauwd
Ja en dan gewoon geen onderbroek aan naar de club enzo!quote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:33 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja toch, veel make up is sexy xD
Oké nee, ben weg, doei mensen.
op mn 13e zag ik Pink Floyd, Dire Straits etc ook alquote:
Ja nu je het zegtquote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:34 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
je zong niet mee dus dan is het niet erg en zo toch.
Was Rape me niet SLTS maar dan andersom?
Hahahahaquote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:35 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Dit had ik een keer toen ik nog de ochtendkrant bracht, was ik mooi mee aan het zingen met 'Rape Me' (had koptelefoon op), kreeg toch een rare blik van een man die z'n hond uitliettoen besefte ik het pas
Ik heb afgelopen jaar mijn vaders LP collectie ontdekt. Dark Side of the Moonquote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:36 schreef leeell het volgende:
[..]
op mn 13e zag ik Pink Floyd, Dire Straits etc ook al
Ik vind demi's liedjes later pas leuk vaakquote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:36 schreef JRRY het volgende:
[..]nietes.
Deze dan? Staat in de iTunes top 10
gewoon ik kon altijd wel om hem lachenquote:
Pas nadat ze een ''hit'' waren?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:38 schreef supersof het volgende:
[..]
gewoon ik kon altijd wel om hem lachen
Weet niet. dm'de laatst met hem. hij zei dat hij ergens anders was ofzoquote:
Ik weet niet echtquote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:38 schreef JRRY het volgende:
[..]
Pas nadat ze een ''hit'' waren?
Hoewel deze wel echt een hit gaat worden lijkt t
Tame Impala is retegeil, maar ze komen ook wss op BKS, althans dat denk ikquote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:35 schreef leeell het volgende:
[..]
oehh vette line-up zeg, Tame Impala
maar Kings of Leon :' ) __!!x9999
Overbodige info altijdquote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:36 schreef JRRY het volgende:
[..]nietes.
Deze dan? Staat in de iTunes top 10
Muziek vindt je leuk of niet leuk. Hoeveel andere mensen het leuk vinden kan me echt een worst wezenquote:
Ja klopt maar dat het in de iTunes top 10 stond kwam ik erop om m te gaan luisterenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Muziek vindt je leuk of niet leuk. Hoeveel andere mensen het leuk vinden kan me echt een worst wezen
Ok ok, op die manierquote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:42 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja klopt maar dat het in de iTunes top 10 stond kwam ik erop om m te gaan luisteren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |