had het over het weer gedaanquote:
quote:
en je wil geen wiskunde D. Klaar.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:07 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Ku ik kan niet kiezen![]()
Ik wil geen halfuur langer school
Hoofdrekenenquote:
Jijquote:
Ga gewoonquote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:07 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Ku ik kan niet kiezen![]()
Ik wil geen halfuur langer school
Ja taexon jaquote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:09 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
pizza is een homo lalalalalala
Jaquote:
supersof geeft altijd goed advies m.b.t. schoolquote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:09 schreef supersof het volgende:
[..]
Ga gewoonMisschien vind je het wel heel leuk
of je vind het niks. Maar dan weet je het ten minste en anders heb je spijt. En wat is een half uur vergeleken met je leven.
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:12 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
supersof geeft altijd goed advies m.b.t. school
[..]
Kusje van Tax.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:12 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ooh
Ik ben geblven nu wiskunde D
[..]
Niet dat ze zelf een voorbeeldige leerling wasquote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:13 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Ze haalt mij ook over om naar school te gaan terwijl ik de eerste 2 uur over zou slaan dan
zeker wel wat praat jij tfoequote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Niet dat ze zelf een voorbeeldige leerling was![]()
[..]
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Niet dat ze zelf een voorbeeldige leerling was![]()
Je zei zelf dat je niet zo veel deedquote:
true truequote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je zei zelf dat je niet zo veel deed
5 jaar geen reet uitvoeren tot op het laatst en dan slagenquote:
less is more tochquote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je zei zelf dat je niet zo veel deed
Zelfs voor de examens niet goed geleerd. resultaat: 4,2quote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
5 jaar geen reet uitvoeren tot op het laatst en dan slagen
Dat zeggen mensen die wat te compenseren hebbenquote:
Engels, heel veel lessen niet geweest, examen in een half uurtje gemaakt, 8.8quote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:26 schreef supersof het volgende:
[..]
Zelfs voor de examens niet goed geleerd. resultaat: 4,2kut maw
wowquote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Engels, heel veel lessen niet geweest, examen in een half uurtje gemaakt, 8.8
misschien heb ik dat ook welquote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat zeggen mensen die wat te compenseren hebben
Als je maar slaagt toch?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:29 schreef supersof het volgende:
[..]
wow
ik schaamde me eerst wel hoor voor die 4,2. maar schijt.
gs had ik 5,2 en kunstalgemeen een 5. of andersom.
en de rest gewoon goed![]()
had je gs examen?
Nou de foto's liegen er niet omquote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:30 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
misschien heb ik dat ook wel
hahaha grapjasquote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nou de foto's liegen er niet om
geschiedenis sloeg nergens opquote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als je maar slaagt toch?
Nope, geen geschiedenis
Als het examenstof is wel?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:32 schreef supersof het volgende:
[..]
geschiedenis sloeg nergens op
welke vorst uit 1600 is met welke vrouw getrouwd. Denk je dat ik dat ga leren ofzo
nicequote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:31 schreef promisionxexposed het volgende:
Engels 7
Nederlands 7
Wiskunde 6
Biologie 7
Ik was blij
Ja maar als ik de hoofdlijnen nog niet eens weetquote:
Dus jij begon de avond voor je examen pas met leren?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:34 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja maar als ik de hoofdlijnen nog niet eens weetdie avond van te voren ga ik dat echt niet leren hoor
Daar zou ik ook echt geen vliegende neuk om gevenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:32 schreef supersof het volgende:
[..]
geschiedenis sloeg nergens op
welke vorst uit 1600 is met welke vrouw getrouwd. Denk je dat ik dat ga leren ofzo
Je gaat toch ook niet de avond van tevoren dat leren?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:34 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja maar als ik de hoofdlijnen nog niet eens weetdie avond van te voren ga ik dat echt niet leren hoor
met het tweede boekje wel jaquote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dus jij begon de avond voor je examen pas met leren?
ja iddquote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Daar zou ik ook echt geen vliegende neuk om geven
slimquote:
ja. dat deed ik altijd alquote:
ik leerde altijd al een dag van te voren. was al tevreden dat ik sommige vakken langer van te voren had gedaan.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:36 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Terechte onvoldoende ook wel dansorry hoor
Ja dan heb je het wel nodigquote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Heb wel extreem veel geleerd voor scheikunde, 7.5 op het examen
Scheelt wel als je een 4.3 staat
Nou sorry hoor, maar als je met die instelling HBO wil gaan doen kom je niet heel ver.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:37 schreef supersof het volgende:
[..]
ik leerde altijd al een dag van te voren. was al tevreden dat ik sommige vakken langer van te voren had gedaan.
Je had in 5 havo nog steeds niet door dat leerstof verdelen beter werkt nee?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:37 schreef supersof het volgende:
[..]
ik leerde altijd al een dag van te voren. was al tevreden dat ik sommige vakken langer van te voren had gedaan.
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou sorry hoor, maar als je met die instelling HBO wil gaan doen kom je niet heel ver.
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:38 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Je had in 5 havo nog steeds niet door dat leerstof verdelen beter werkt nee?
Ja?quote:
Ik zit op de uni en heb dat nog steeds niet doorquote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:38 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
voor gewone toetsen leerde ik 1 a 2 dagen van te voren. Werkte prima. En als ik een onvoldoende had dan was het een 5,3 ofzo.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:38 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
of je hebt het wel door maar je doet het niet?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:43 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Ik zit op de uni en heb dat nog steeds niet door
Ohja want je was sarcastisch. ja was erg duidelijkquote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:44 schreef supersof het volgende:
[..]
voor gewone toetsen leerde ik 1 a 2 dagen van te voren. Werkte prima. En als ik een onvoldoende had dan was het een 5,3 ofzo.
Examens heb ik echt wel langer van te voren voor geleerd hoor. Als je nu nog niet door hebt dat ik zelden serieus ben...
Je reageert altijd enorm serieus als iemand anders een grapje maakt maar zelf ben je nooit serieus?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:44 schreef supersof het volgende:
[..]
voor gewone toetsen leerde ik 1 a 2 dagen van te voren. Werkte prima. En als ik een onvoldoende had dan was het een 5,3 ofzo.
Examens heb ik echt wel langer van te voren voor geleerd hoor. Als je nu nog niet door hebt dat ik zelden serieus ben...
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ohja want je was sarcastisch. ja was erg duidelijk__
Jullie hebben echt sarcasmeles nodigquote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:45 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Je reageert altijd enorm serieus als iemand anders een grapje maakt maar zelf ben je nooit serieus?![]()
ja dat is het eigenlijkquote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:44 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
of je hebt het wel door maar je doet het niet?
Laat maar eens zien waar je aan kan zien dat zij sarcastisch was dan?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
Jullie hebben echt sarcasmeles nodig
quote:
Common sensequote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Laat maar eens zien waar je aan kan zien dat zij sarcastisch was dan?
quote:
Nee dat is A, D is extra moeilijk dacht ikquote:
Wie gaat er nou 1 dag vantevoren leren en slagenquote:
wiskunde D is voor de idioten die wiskunde B hebben en denken 'hey ik heb nog niet genoeg wiskundequote:
Nee A is niet de makkelijkste, D of C geloof ikquote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee dat is A, D is extra moeilijk dacht ik
Ik ken genoeg mensen die het hebben gedaan vroeger op mijn school.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wie gaat er nou 1 dag vantevoren leren en slagenDenk na man
Dan is C de makkelijkstequote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:51 schreef JRRY het volgende:
[..]
Nee A is niet de makkelijkste, D of C geloof ik
D sowieso niet.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:51 schreef JRRY het volgende:
[..]
Nee A is niet de makkelijkste, D of C geloof ik
Ik ga het denk ik doen om uit de rode cijfers te blijvenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:50 schreef EugeneKrabs het volgende:
Wiskunde C is het makkelijkst.
3 mensen deden dat in mijn jaar
Waarom zou je? Met wiskunde A kan je tegenwoordig enorm veelquote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:51 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik ga het denk ik doen om uit de rode cijfers te blijven
Mag toch vanaf 5VWO?
Ze had er een 4 of een 5 voor zei ze?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wie gaat er nou 1 dag vantevoren leren en slagenDenk na man
Ja je kent haar ook zo goedquote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:53 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ze had er een 4 of een 5 voor zei ze?
En ik bedoel. Het is Sof.
Mijn mensenkennis is over het algemeen prima ontwikkeld ja.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja je kent haar ook zo goed
okquote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:57 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Mijn mensenkennis is over het algemeen prima ontwikkeld ja.
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:57 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Mijn mensenkennis is over het algemeen prima ontwikkeld ja.
dat zegt ze toch niet?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:59 schreef supersof het volgende:
[..]denken dat je mensen kent als je ze soms spreekt via internet.
Come on. Internet
Kennen zeg ik toch ook niet?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:59 schreef supersof het volgende:
Come on. Internet
bedoelt ze wel, kent ze sof anders dan?quote:
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
bedoelt ze wel, kent ze sof anders dan?
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:00 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Kennen zeg ik toch ook niet?Maar ik kan best ongeveer inschatten wat voor persoon je bent.
Kennen moet je niet al te letterlijk nemen. Je kan iemand heel goed inschatten via internet.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
bedoelt ze wel, kent ze sof anders dan?
Nou kom maar op danquote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:00 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Kennen zeg ik toch ook niet?Maar ik kan best ongeveer inschatten wat voor persoon je bent.
quote:
Helemaal mee eensquote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:59 schreef supersof het volgende:
Come on. Internet
Als het niet waar is wel idd.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:01 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Needan krijg ik meteen VA en jou over me heen.
Niet op FOK!quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kennen moet je niet al te letterlijk nemen. Je kan iemand heel goed inschatten via internet.
Daar ben ik het niet mee eens. Ik ben op internet en dan met name dit forum HEEL anders dan IRLquote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kennen moet je niet al te letterlijk nemen. Je kan iemand heel goed inschatten via internet.
''Ik heb hoofdpijn'' is dus geen excuus meerquote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:02 schreef JRRY het volgende:
http://www.nu.nl/gezondhe(...)dan-pijnstiller.html
'' *naam vriendin* !!! HIER KOMEN, NU!''
Ik heb hoofdpijn, die zon ook![]()
Wat jou waarschijnlijk beter in te schatten maakt. Gezien je hier dingen zegt die je normaal niet zou zeggen.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet mee eens. Ik ben op internet en dan met name dit forum HEEL anders dan IRL
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
''Ik heb hoofdpijn'' is dus geen excuus meer
in een slowchat waar je elkaar dagelijks spreekt over het algemeen wel. Of wil je soms beweren dat Sof de hele dag sarcastisch is en niks serieus meent?quote:
Goed zoquote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:02 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja zo korten ze dat bij ons af
Presentatie + verslag inleveren over Azië e.o.
Wat zou ik normaal niet zeggen bijvoorbeeld en hoe schat jij me dan in?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:03 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Wat jou waarschijnlijk beter in te schatten maakt. Gezien je hier dingen zegt die je normaal niet zou zeggen.
Getroll daargelaten.
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat zou ik normaal niet zeggen bijvoorbeeld en hoe schat jij me dan in?
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:01 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Needan krijg ik meteen VA en jou over me heen.
een algehele impressie misschien, maar over schoolinzet kan je toch niet oordelen?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
in een slowchat waar je elkaar dagelijks spreekt over het algemeen wel. Of wil je soms beweren dat Sof de hele dag sarcastisch is en niks serieus meent?
Flauw though! Maar dat geeft niet hoorquote:
Nah das idd minder. Als het gaat over sociale dingetjes en ontwikkelingen en steden blabla is het wel interessant.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:05 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Sommige dingen wel. Maar die landschappen van Nederland en zo
dat vond ik ook wel tof jaquote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:05 schreef JRRY het volgende:
[..]
Nah das idd minder. Als het gaat over sociale dingetjes en ontwikkelingen en steden blabla is het wel interessant.
Want? is vaak genoeg ter sprake gekomen.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
een algehele impressie misschien, maar over schoolinzet kan je toch niet oordelen?
Ik kan ook wel goede verslagen makenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:05 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja
Ik ben zo slim enzo. En mijn verslagmaakvaardigheden en presentatievaardigheden
presenterenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:06 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik kan ook wel goede verslagen makenalleen presenteren
*serieuze post*
Krijg de indruk dat je te laat bent eigenlijkquote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:06 schreef EugeneKrabs het volgende:
Hey Stuart,
Zal ik vandaag investeren in bitcoins of wachten tot het ooit weer daalt?
Moet je die koers zien![]()
[ afbeelding ]
Gewoon iedereen in onderbroek voorstellen #nedssurvivalgidsquote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:06 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik kan ook wel goede verslagen makenalleen presenteren
*serieuze post*
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:08 schreef JRRY het volgende:
[..]
Gewoon iedereen in onderbroek voorstellen #nedssurvivalgids
Nah gewoon weten waar je over praat en je aan de presentatie etiquette houden en het komt wel goed.
is dat er niet meer?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:09 schreef supersof het volgende:
[..]nedsurvivalgids. Dat was zo leuk. Jammer dat het er niet meer op is
Ja maar ik vind het niet leuk om voor een groep mensen te praten.
*serieuze post*
Maar school is sws. niet leuk, dan kan dat er ook nog wel bij.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:09 schreef supersof het volgende:
*serieuze post*
Doe alsjeblieft niet zo zielig door achter alles *serieuze post* te zettenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:09 schreef supersof het volgende:
*serieuze post*
Ik weet niet. Ik kijk eigenlijk niet meer zo vaak tvquote:
Daar kan ik wel mee leven ja.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:10 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja soms nog wel maar geen nieuwe seizoenen meer.
Je bent een keer serieusquote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:09 schreef supersof het volgende:
*serieuze post*
Ik moet eerlijk zeggen dat ik bij sof bij haar manier van sarcasme vaak denk dat ze serieus is en dan denk dafuqquote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Doe alsjeblieft niet zo zielig door achter alles *serieuze post* te zettenwe zijn geen autisten hoor, alleen omdat we jouw manier van `humor'' niet snappen
Nee ik haat school.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:09 schreef JRRY het volgende:
[..]
Maar school is sws. niet leuk, dan kan dat er ook nog wel bij.
Ik alleen Ned3, RTL4, RTL5 en al die andere zenders waar ze wel eens leuke films hebben en MTV. Geen Nickelodeon meerquote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:10 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik weet niet. Ik kijk eigenlijk niet meer zo vaak tv
Gastquote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Doe alsjeblieft niet zo zielig door achter alles *serieuze post* te zettenwe zijn geen autisten hoor, alleen omdat we jouw manier van `humor'' niet snappen
sarcasm signs toch?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
We moet nu alles tussen [sarcasme] [/sarcasme] plaatsen
Ja ik ben niet de enigei nderdaad.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:11 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik bij sof bij haar manier van sarcasme vaak denk dat ze serieus is en dan denk dafuq
Daar moet je zelf een beetje voor zorgenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:11 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee ik haat school.geen motivatie en geen inzet dus
als ze het nou eens leuk maakten.
ditquote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:11 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik bij sof bij haar manier van sarcasme vaak denk dat ze serieus is en dan denk dafuq
quote:
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:11 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Soms is het wel leuk.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:11 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee ik haat school.geen motivatie en geen inzet dus
als ze het nou eens leuk maakten.
Ja ik dus ook. Best jammerquote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:11 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik alleen Ned3, RTL4, RTL5 en al die andere zenders waar ze wel eens leuke films hebben en MTV. Geen Nickelodeon meer
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:13 schreef JRRY het volgende:
[..]
Maar Nickelodeon is wel een beetje te kinderachtig voor ons
Want? iedereen is hier weleens sarcastisch, maar we laten dan wel blijken dat het sarcasme is. Zij post gewoon serieus, zonder smiley`s PI`s of weet ik veel wat. en op het een op het andere moment is het dan `opeens'sarcastisch.quote:
Victorious is leukquote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:14 schreef 2Happy4U het volgende:
bijna alle 'echte' programma's op Nickelodeon etc. zijn kut
maar Spongebobquote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:14 schreef 2Happy4U het volgende:
bijna alle 'echte' programma's op Nickelodeon etc. zijn kut
Spongebobquote:
sarcastisch moest tussen aanhalingstekens.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Want? iedereen is hier weleens sarcastisch, maar we laten dan wel blijken dat het sarcasme is. Zij post gewoon serieus, zonder smiley`s PI`s of weet ik veel wat. en op het een op het andere moment is het dan `opeens'sarcastisch.
Het kan lastig zijn maar ik zal haar niet vragen om te veranderen hoor. Ze is wie ze is en hoe ze is. Het stoort mij persoonlijk nietquote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Want? iedereen is hier weleens sarcastisch, maar we laten dan wel blijken dat het sarcasme is. Zij post gewoon serieus, zonder smiley`s PI`s of weet ik veel wat. en op het een op het andere moment is het dan `opeens'sarcastisch.
ik snap dat je er niks aan kan doen maar een keer was er ook zoiets en werd ik raar aangekeken omdat je sarcastisch wasquote:
quote:
quote:
met smileys en/of pi's is het wel duidelijker inderdaadquote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou het hoeft niet lastig te zijn hoorquote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het kan lastig zijn maar ik zal haar niet vragen om te veranderen hoor. Ze is wie ze is en hoe ze is. Het stoort mij persoonlijk niet
PI's worden hier sowieso niet veel gebruikt (helaas)quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:15 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
met smileys en/of pi's is het wel duidelijker inderdaad
alleen een sarcasme-autist ja?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:16 schreef Hypocriet het volgende:
Ik voel me echt een sarcasme-autist door Sofs 'sarcasme'
jouw haat op standaard pi'squote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:16 schreef 2Happy4U het volgende:
mensen met een standaard pi dat niet [ afbeelding ] is
Oefenenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou het hoeft niet lastig te zijn hoorwant ik kan zelf heel goed sarcasme onderscheiden van serieuse posts. maar bij Sof niet.
Mensen die geen PI's gebruikenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
PI's worden hier sowieso niet veel gebruikt (helaas)
Ja want het ligt natuurlijk nooit aan haar.quote:
Mensen met een user-id boven de 100000quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:16 schreef 2Happy4U het volgende:
mensen met een standaard pi dat niet [ afbeelding ] is
als ik diegene niet ken en ze gebruiken de hele tijdquote:
ik gebruik zequote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
PI's worden hier sowieso niet veel gebruikt (helaas)
Ik gebruik ze meer dan wie dan ook hierquote:
niet weten dat kloonquote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Mensen met een user-id boven de 100000
Ik ookquote:
Dat heb ik niet gezegdquote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja want het ligt natuurlijk nooit aan haar.
Dan speelt je autisme op jaquote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:17 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
als ik diegene niet ken en ze gebruiken de hele tijdweet ik nou niet of ze alles makkelijk vinden of een standaard pi gebruiken, het is gewoon vervelend
Ik gebruik ze eigenlijk altijd, alleen in sommige nachtbaggers gebruikte ik wel eens geen PI, omdat het te snel gingquote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik gebruik ze meer dan wie dan ook hier
JA NET ALS BIJ JOU OMDAT SARCASMEquote:
Heb je al tijd gehad om te lezen?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:18 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik gebruik ze eigenlijk altijd, alleen in sommige nachtbaggers gebruikte ik wel eens geen PI, omdat het te snel ging
Een kloon nodig hebben om te posten is ook zoietsquote:
Fair enoughquote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:18 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik gebruik ze eigenlijk altijd, alleen in sommige nachtbaggers gebruikte ik wel eens geen PI, omdat het te snel ging
LompeBehangerquote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:18 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nope, vanavond wellicht, maar ik moet ook nog aan een design voor een poster, dus het kan uitlopenquote:
NORMAAL HEB IK HET ALTIJD GEWOON DOOR, MAAR SOF KAN NIET MET SARCASME OMGAAN HET LIGT GVD ALLEMAAL NIET AAN MIJ.quote:
een account hebben om te postenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Een kloon nodig hebben om te posten is ook zoiets
JA EN DAT HEB IK MET PI'S DUS BAKKESquote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:19 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
NORMAAL HEB IK HET ALTIJD GEWOON DOOR, MAAR SOF KAN NIET MET SARCASME OMGAAN HET LIGT GVD ALLEMAAL NIET AAN MIJ.
Dan gebruik in een PI en dan kijken zowel jij als Fok-it daar niet naarquote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:19 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik heb het geprobeerd maar tevergeefs
Die poster kan best wachtenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:19 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nope, vanavond wellicht, maar ik moet ook nog aan een design voor een poster, dus het kan uitlopen
quote:
IK GA WEER EEN STANDAARD PI NEMEN.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:19 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
JA EN DAT HEB IK MET PI'S DUS BAKKES
Heb je ook nog iets zinnigs te melden eigenlijkquote:
IK GA JOU STANDAARD NEMENquote:
neequote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Heb je ook nog iets zinnigs te melden eigenlijk![]()
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
dat vraag ik me bij meer users af hier.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
soms heb ik ook gewoon zin in een discussiequote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan gebruik in een PI en dan kijken zowel jij als Fok-it daar niet naar
Die kun je toch inschatten zonder je dat af te vragen?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:21 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
dat vraag ik me bij meer users af hier.
Ik ook niet meer, meh ook geen zin in. Speel ik liever Torchlight 2 of Path of Exile, beide vele malen beterquote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:20 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, als alles mee zit vanavond weer. Echt een hele tijd niet gedaan.
ik ookquote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:21 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
TOT ZATERDAGquote:
Dat mag. Dat is overigens herkenbaarquote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:21 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
soms heb ik ook gewoon zin in een discussie
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:21 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik ook niet meer, meh ook geen zin in. Speel ik liever Torchlight 2 of Path of Exile, beide vele malen beter
Speel de laatste tijd zo nu en dan Skyrim weer, heb hem eindelijk maar eens voor de PC gehaald. Op zich ook wel leuk voor even tussendoor.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:21 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik ook niet meer, meh ook geen zin in. Speel ik liever Torchlight 2 of Path of Exile, beide vele malen beter
ik maak krabbenpaté van jequote:
ja sorryquote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:21 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Wel irritant als je paard doodgaatquote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:22 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Speel de laatste tijd zo nu en dan Skyrim weer, heb hem eindelijk maar eens voor de PC gehaald. Op zich ook wel leuk voor even tussendoor.
Leukquote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:22 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Speel de laatste tijd zo nu en dan Skyrim weer, heb hem eindelijk maar eens voor de PC gehaald. Op zich ook wel leuk voor even tussendoor.
Neehoor, dan jat ik gewoon een nieuwe.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:22 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Wel irritant als je paard doodgaat
Ik betwijfel het ook jaquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WTF wat is ze lelijk in het echt![]()
![]()
Nee. gewoon niet.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:24 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
WTF wat is ze lelijk in het echt![]()
Lelijkquote:
Oh, ja.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:24 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
WTF wat is ze lelijk in het echt![]()
Wauw wat liefquote:
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:26 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Oh, ja.
Op TV ziet ze er zo uit:Ik vind haar haarkleur wel sexySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
2 luie ogen hebbenquote:
Jij bent lelijkquote:
Jij nog lelijkerquote:
Maar jij bent een negatieve waarde qua lelijkheid dus is Fok-it twee keer dat getal en dus effectief mooier dan jijquote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:28 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
jij bent altijd twee keer lelijker dan ik
Hoax.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:28 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
jij bent altijd twee keer lelijker dan ik
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:29 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Maar jij bent een negatieve waarde qua lelijkheid dus is Fok-it twee keer dat getal en dus effectief mooier dan jij
mond houden jij.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:29 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Maar jij bent een negatieve waarde qua lelijkheid dus is Fok-it twee keer dat getal en dus effectief mooier dan jij
Pest Hypo niet zo, zij is liefquote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:29 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:31 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Pest Hypo niet zo, zij is lief
Maar niet zo lief als mij. Iets met negatieve waarden enzoquote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:31 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Pest Hypo niet zo, zij is lief
*als ikquote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar niet zo lief als mij. Iets met negatieve waarden enzo
hoeveel?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:33 schreef JRRY het volgende:
Pfoeh gelukkig, nog steeds net zoveel notes als gisteren.
Hoezo? Ook al heb je 500 notes maakt toch niet uit?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:33 schreef JRRY het volgende:
Ik heb er ook al in geen tijden meer een gehad eigenlijk. Kijk er niet vaak naar maar het staat al lange tijd op 26 in ieder gevalquote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:33 schreef JRRY het volgende:
Dat heb je vast een bijzonder postgedrag als je dat voor elkaar krijgtquote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoezo? Ook al heb je 500 notes maakt toch niet uit?
Voonamelijk in ONZ en KLB jaquote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat heb je vast een bijzonder postgedrag als je dat voor elkaar krijgt
lesboquote:
ik weet hetquote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:35 schreef EugeneKrabs het volgende:
Nooit tegen mods zeggen dat je nog 0 notes hebt, dan geven ze je meteen een note met 'HAHAHA NU HEB JE EEN NOTE WHEHEHE'
Valt reuze mee dusquote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Voonamelijk in ONZ en KLB jaik heb er 13 geloof ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |