Citizen Titanium Chronochraaf...
Misschien zelfs eerder een image link... Dure auto -> duur horloge..
horloge dan he
quote:"Patser" misschien?
Op vrijdag 06 september 2002 16:31 schreef Ultimora het volgende:
nouja, ik heb zelf altijd de indruk dat zegmaar, de racefreaks allemaal een dikke heuer monaco of een rolex cosmograph om de pols hebben liggen.. mischien moet ik autoliefhebber wel vervangen door...
wel een klokje in de auto en de tijd op de telefoon.
Ikke doe um altijd af en zowiezo geef ik geen fuck om horloges (heb een Casio van 25 piek)
300 knoppen, 15338 soorten tijd aanduidingen, 7 verschillende dag aangeefingen etc etc.
Link ontgaat mij ook een beetje hoor...
Bij aankoop van een VW Phaeton (prijsklasse 80.000+ euro) krijg je bijvoorbeeld een aantal luxe-spulletjes erbij inclusief een horloge (ik dacht Rolex), die dan wel weer voorzien is van een kenmerkend VW design.
Dus misschien komen al die lui in van die grote auto's op die manier aan hun horloges...zeg maar een uitstraling van het merk op meerdere fronten
Ik hou nou eenmaal van eenvoudige vormen
ExTaxi
http://karbonade.ath.cx/fok/toyo1.jpg
en heeft dit horloge:
Tissot PR100X Silver Arabic
Ben wel liefhebber maar ik denk niet dat het heel veel met elkaar van doen heeft. Ik ken ook genoeg mensen die wel van mooie horloges houden, maar niet om mooie auto's geven.
http://www.oris.ch/images/watches/tt1/chrono/674_7521_44_64_RS.jpg
en ik rij in een mini cooper uit 1991
*Xantia 1.8i sport, met zo' n lekkere aso spoiler*
ik zie de link niet.
rij trouwens in het dagelijkse woon-werk verkeer een toyota corolla wagon
Ik kan deze voor ¤200 kopen, zo goed als nieuw, is hij het geld waard denken jullie? Ik hoor nooit wat over Certina horloges eigenlijk.
Een simpele Armani horloge en een Seiko kenetic. Die ik gebruik voor dagelijks gebruik. Was overgens wel redelijk duur
Maar ik snap de link nog niet. Want ik ken iemand met een Ferrari en een lego horloge
quote:Hmm geld teveel, patser ik denk:
Op vrijdag 6 september 2002 15:18 schreef Threepio het volgende:
wat voor horloge zou herman heinsbroek hebben
Rolex of Breitling
wil je echt een mooie klok en iets exclusief, dan zijn daar wel andere merken voor, zoals:
Christaan van der Klaauw (nederlands, erg exclusief)
Patek Philippe
Audemars Piquet
Lange und Sohne
Jeager Le coultre
Blancpain
IWC
Wellicht ben ik nog een merk vergeten, maar het is maar om even aan te geven.
O ja, bij deze merken is de sky the limit, prijzen lopen soms tot een 2 miljoen dollar , en de prijzen voor de leuke klokkies van deze merken beginnen pas bij een euro of 20.000
quote:2 miljoen dollar?
Op maandag 9 februari 2004 21:26 schreef Fisherman het volgende:
Als je geld teveel hebt en je wil een leuk horloge (of liever gezegd klok) dan koop je echt geen Breitling of Rolex, die zijn namelijk te goedkoop daarvoor en hebben tevens niet het juiste imago.wil je echt een mooie klok en iets exclusief, dan zijn daar wel andere merken voor, zoals:
Christaan van der Klaauw (nederlands, erg exclusief)
Patek Philippe
Audemars Piquet
Lange und Sohne
Jeager Le coultre
Blancpain
IWCWellicht ben ik nog een merk vergeten, maar het is maar om even aan te geven.
O ja, bij deze merken is de sky the limit, prijzen lopen soms tot een 2 miljoen dollar, en de prijzen voor de leuke klokkies van deze merken beginnen pas bij een euro of 20.000
Wat voor horloge heb je dan wel niet?
Wat maakt mij dat?
quote:Die heeft denk ik dan zo'n stationsklok om z'n arm zitten
Op vrijdag 6 september 2002 15:18 schreef Threepio het volgende:
wat voor horloge zou herman heinsbroek hebben
Ik draag trouwens geen horloge, de tijd lees ik of van m'n gsm af of van de klok in m'n auto. Die extra 4 seconden die het mij kost om m'n gsm uit m'n zak te halen vind ik het niet waard om daarvoor een horloge te kopen.
Ik heb nu trouwens een Citizen Eco-Drive. De wijzerplaat is een zonnecel!!
[Dit bericht is gewijzigd door Eric82 op 09-02-2004 23:45]
quote:me 2
Op zondag 8 september 2002 14:23 schreef Alfisti het volgende:
* Alfisti heeft een origineel Alfa Romeo horloge
NB Een VW Phaeton met bijpassende Rolex oid, zoals één van de vorige posters schreef is wel een nieuw patser dieptepunt, dan ben je nog ongelukkiger/zieliger dan 1 van die 26000 asielzoekers die moeten opzouten van die Verdonk.
quote:Zelfde horloge, erg tevreden mee , al 6 jaar in bezit.
Op maandag 9 februari 2004 23:49 schreef VjenneKloetn het volgende:
En heb dit horloge:
[afbeelding]
That's all folks
Liefde voor techniek.
Titanium
Kinetic
etc.
Ik rijd trouwens deze auto.
[Dit bericht is gewijzigd door mhr-zip op 12-02-2004 14:35]
Ik draag meer de automaat dan de chronograph omdat ik die netter vind.
quote:Glasshute, Zenith dat zijn ook erg mooie merken. Maarre, als je echt heel veel wilt uitgeven dan ga je naar een van die merken toe en zeg je "Hey, ik weet niet maar jij gaat voor mij een heel mooi uurwerk maken, en de wijzers, wijzerplaat en de band moet bedekt zijn met diamanten!" Dat helpt wel...
Op maandag 9 februari 2004 21:26 schreef Fisherman het volgende:
Wellicht ben ik nog een merk vergeten, maar het is maar om even aan te geven.
Overigens is M. Schumacher ook een verzamelaar van horloges. (eigenlijk bijna iedereen met geld heeft iets met horloges)
Ook hebben ze een speciale versie ter ere van senna.
Deze laatste versies, zijn haast niet meer nieuw te krijgen en zijn allemaal gelimiteerd.
Hier nog een leuk horloge voor bij een Dodge Viper, het originele Dodge viper horloge van het merk Rodolphe:
prijskaartje is ongeveer 2800 euro
quote:maar dan heb je wel een onwijs mooi horloge
Op zondag 15 februari 2004 00:16 schreef Fisherman het volgende:
Hier nog een leuk horloge voor bij een Dodge Viper, het originele Dodge viper horloge van het merk Rodolphe:prijskaartje is ongeveer 2800 euro
Merkkleding zegt me al evenmin iets... ik geef het liever uit aan m'n auto
Dit is mijn horloge, een Tissot PRS200
quote:niets, ben maar een arme student zonder eigen auto
Op zondag 15 februari 2004 17:20 schreef Argento het volgende:
En wat rij je met zon Tissot? Nissan Almera 1.6 LX?
Prijs weet ik zo niet, zal wel rond de 2000 ofzo kosten. Oris heeft vooral een goede kwaliteit prijs verhouding. Het merk is bekend en zal langer zijn waarde behouden dan andere merken welke goedkoper zijn.
Het is overigens wel vaak zo dat Oris goedkopere uurwerken gebruikt, waardoor de klokken een stuk dikker zijn dan meer gerenomeerde merken. Maar de uurwerken zijn van goede kwaliteit en nette afwerking. Ze hebben veelal GEEN COSC certificaat, behalve de calibers 637 (gebaseerd op ETA 2824-2, 4Hz, 5.5mm dik), 646 (ETA 2836-2) en de 695 (ook ETA 2836-2), wat ze doorgaans een stuk goedkoper maakt.
NB: Het niet hebben van een COSC wil niet zeggen dat het uurwerk een grotere afwijking zal hebben dan en uurwerk met certificaat!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |