Dat wil ik nog weleens zien.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
standaard. Net als diablo 3 etc. Over een week prima speelbaar
blablablablablablablablablablablablaquote:
Speel je al?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:20 schreef TigerXtrm het volgende:
De Euro West server is heerlijk rustig. Echt totaal geen last van problemen.
Mensen kunnen in een privé regio uitgenodigd worden wanneer je maar wil. Dus alle regio's kunnen gestart worden zodra je het spel hebt
Whehehe awesomequote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:06 schreef PBateman1978 het volgende:
Launchday rage.
http://www.metacritic.com/game/pc/simcity/user-reviews
Ja want dat is slim om te doen met zo'n groot spel.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:25 schreef stbabylon het volgende:
Ook mooi: in 3~5 years, EA shuts down server, sp-game bricked. Tuurlijk knul, daar bedenken ze dan niet iets voor.
En zelfs al zouden ze de servers uitzetten, dan komt er wel een patch waardoor je zonder server kunt spelen.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:26 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja want dat is slim om te doen met zo'n groot spel.ze kunnen dit jaaaaren rekken met dlc en mods en weet ik veel.
Nouja, die DRM-commentaren zijn wel te begrijpen eigenlijk. Het nodigt crackers uit om de beveiliging te omzeilen.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:06 schreef PBateman1978 het volgende:
Launchday rage.
http://www.metacritic.com/game/pc/simcity/user-reviews
yup idd, zeker bij een merk als simcity zullen ze niet snel je volledig in de kou laten...quote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En zelfs al zouden ze de servers uitzetten, dan komt er wel een patch waardoor je zonder server kunt spelen.
Zou je mijn broer in regio 5 kunnen plaatsen? origin naam is nalyu. fok naam weet ik even niet.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:30 schreef mschol het volgende:
[..]
yup idd, zeker bij een merk als simcity zullen ze niet snel je volledig in de kou laten...
ach, zolang het maar geen taferelen van Lego universe worden (een jaar na release werden de servers gesloten)
Als je totalbiscuit mag geloven zal dat niet snel gebeuren. want je game heeft de server nodig voor berekeningen.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:33 schreef Scorpie het volgende:
Hoog tijd voor een crack waardoor je SP offline kunt spelen.
Er komt vanzelf iemand die zo slim is om te kijken wat voor bestanden je nodig hebt, en deze toevoegt of de bestanden ontleed om er een kopie offline te draaien. Serverbestanden lekken vanzelf uitquote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:34 schreef dekkered het volgende:
[..]
Als je totalbiscuit mag geloven zal dat niet snel gebeuren. want je game heeft de server nodig voor berekeningen.
Er zal in ieder geval wel iets bedacht moeten worden voor de global market. Leaderboards zullen me jeuken in ieder geval en de berekeningen zullen niet zo drastisch zijn als je bedenkt dat een 128kb verbinding genoeg is.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:34 schreef dekkered het volgende:
[..]
Als je totalbiscuit mag geloven zal dat niet snel gebeuren. want je game heeft de server nodig voor berekeningen.
ja maar is minder snel dan als bij een sp game waar of geen drm op zit en niet een server nodig heeft voor berekeingen.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:40 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Er komt vanzelf iemand die zo slim is om te kijken wat voor bestanden je nodig hebt, en deze toevoegt of de bestanden ontleed om er een kopie offline te draaien. Serverbestanden lekken vanzelf uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |