ik ga gewoon spelen in de les want die knakker blijft 2 uur lang door zagen over nietsquote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:00 schreef IceDustbin2 het volgende:
[..]
donderdag moet ik ook van 7-7 werken
maar vrijdag vrij!
heb je vpn gebruikt? dan zal dat wel je probleem zijn...quote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:02 schreef Cowamundo het volgende:
Origin laad nieteens mijn games meer...![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:08 schreef mschol het volgende:
[..]
heb je vpn gebruikt? dan zal dat wel je probleem zijn...haha nope, krijg een traag netwerk error.... de store werkt ook niet namelijk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Koetje Boe!
Pindakaas blijft mij veel te lang in me mond plakken...
Gister voor het eerst dat Origin installed, maar sinds gister alleen maar plain text gezien in Originquote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:09 schreef Cowamundo het volgende:
[..]
haha nope, krijg een traag netwerk error.... de store werkt ook niet namelijk!
41 met korting. Was ik bij amazon ook kwijt.quote:
Zelfde probleem?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:10 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Gister voor het eerst dat Origin installed, maar sinds gister alleen maar plain text gezien in Origin
Heb net wel mijn key binnen gekregen (ging aardig rap, bestellen en binnen) maar nog niks met key gedaanquote:
Inderdaad. Maar in de twee Mediamarkts die ik passeer op weg naar huis was die er nog niet. Donderdag pas.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan nog moeten de Originservers geVPN'ed worden
ik gok dat de keys die gmg uitgeeft een oorzaak van wat overload op de origin servers is..quote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:09 schreef Cowamundo het volgende:
[..]
haha nope, krijg een traag netwerk error.... de store werkt ook niet namelijk!
Ja zoiets verwachtte ik al, met BF3 waren er ook problemen dat Origin overloaded was...quote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:19 schreef mschol het volgende:
[..]
ik gok dat de keys die gmg uitgeeft een oorzaak van wat overload op de origin servers is..
ik krijg ook de melding dat m'n account op een andere pc al is ingelogd :p
geen metro. Wel 'streetcars'.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:20 schreef koffiegast het volgende:
Is het het beste om gewoon bij origin te kopen voor een digitale versie?
En wat mis ik zoal als ik geen deluxe or limited edition koop? Ik zie een beetje 'franse gebouwen, engelse gebouwen' en 'schurken HQ'... Het gaat mij er alleen om dat de gameplay compleet is, en ik heb geen behoefte aan bepaalde monumenten. Dus alle treinen, doorgaanse gebouwen enzo?
Ik vind de origin store page wat incompleet, vandaar ik de vraag hier stel.
Een andere vraag is of er ook metro's en trams zijn in het spel?
trams jaquote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:20 schreef koffiegast het volgende:
Is het het beste om gewoon bij origin te kopen voor een digitale versie?
En wat mis ik zoal als ik geen deluxe or limited edition koop? Ik zie een beetje 'franse gebouwen, engelse gebouwen' en 'schurken HQ'... Het gaat mij er alleen om dat de gameplay compleet is, en ik heb geen behoefte aan bepaalde monumenten. Dus alle treinen, doorgaanse gebouwen enzo?
Ik vind de origin store page wat incompleet, vandaar ik de vraag hier stel.
Een andere vraag is of er ook metro's en trams zijn in het spel?
Waar heb ik in principe niets aan? Lol, een hogesnelheidstrein heb ik toch wel graag.. hopelijk is die inbegrepen? (ik zag een post dat je ICE treinen kreeg met de duitse gebouwen uitbreiding..vandaar)quote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:23 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
geen metro. Wel 'streetcars'.
en koop gewoon de standaard versie zonder uitbreidingen. Heb je in principe niets aan.
tis een beetje jammer, maar dit zou incidenteel moeten zijn, hopen dat hij morgen gewoon goed werktquote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:20 schreef Cowamundo het volgende:
[..]
Ja zoiets verwachtte ik al, met BF3 waren er ook problemen dat Origin overloaded was...
ik weet niet of die uitbreidingen daadwerkelijk enig positief effect hebben. Ik weet wel dat het veel geld is voor gebouwen met een ander uiterlijk.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:24 schreef koffiegast het volgende:
[..]
Waar heb ik in principe niets aan? Lol, een hogesnelheidstrein heb ik toch wel graag.. hopelijk is die inbegrepen? (ik zag een post dat je ICE treinen kreeg met de duitse gebouwen uitbreiding..vandaar)
www.canirunit.comquote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:23 schreef egelhond het volgende:
Waar kon ik ook weer zien of mijn pc een beetje geschikt was voor deze game?
de gebouwen hebben allemaal een bepaald effect waardoor ze allemaal (op dr evil na) eenpositief effect hebbenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:27 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ik weet niet of die uitbreidingen daadwerkelijk enig positief effect hebben. Ik weet wel dat het veel geld is voor gebouwen met een ander uiterlijk.
ahhh okeee.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:37 schreef mschol het volgende:
[..]
de gebouwen hebben allemaal een bepaald effect waardoor ze allemaal (op dr evil na) eenpositief effect hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |