Ik zit nu op de 92 platen en ben ff ruim een jaar bezig
@ Dagla: Wat draai je dan, man??!!
[Dit bericht is gewijzigd door SandaP op 06-09-2002 15:14]
quote:Jezus man je ben voor een godvermogen aan platen kwijt.
Op vrijdag 06 september 2002 15:01 schreef MSXUser het volgende:
Geen DJ, maar koop wel trance/techno/hardhouse op vinyl. Heb intussen ongeveer 500 platen.
quote:Och, elke week haal ik weer wat nieuws. Meestal ben ik rond de 50 euro per week kwijt aan platen. Af en toe eens een uitschieter (waarbij de grootste tot nu toe ruim 250 euro was).
Op vrijdag 06 september 2002 15:13 schreef trance40 het volgende:[..]
Jezus man je ben voor een godvermogen aan platen kwijt.
(praktisch allemaal jungle)
quote:Hoe herkenbaar. Maar even terug on-topic, ik DJ niet, koop vanaf pakweg 1986-1987 "serieus" platen en ik heb er zo'n 1200 (alleen 12" es).
Op vrijdag 06 september 2002 15:30 schreef MSXUser het volgende:[..]
Zo lang ik het kan betalen en de ruimte heb om m'n platen op te bergen (met dank aan Curver
), blijf ik het doen.
Ik moet wel toegeven dat met het toegenomen budget het de laatste jaren wel wat harder gaat. Ik beperk me tot 1x in de 2 weken, alleen ga ik dan minstens 2 winkels af, wat me al gauw op 10-15 platen komt te staan.
quote:In de hiphop tijd heb ik eigenlijk alleen maar CD's gekocht. Halverwege jaren 90 had ik dat wel gezien en ben me maar eens op trance gaan storten. Later kwam de techno erbij. Eerst alles op CD, maar de laatste 2 jaar toch voornamelijk op vinyl.
Op zaterdag 07 september 2002 21:33 schreef drexciya het volgende:[..]
Hoe herkenbaar. Maar even terug on-topic, ik DJ niet, koop vanaf pakweg 1986-1987 "serieus" platen en ik heb er zo'n 1200 (alleen 12" es).
Verder huur ik mensen in die platen maken die aan mijn muziekstijl voldoen en daarom heb ik ook een eigen platenmaatschappij opgericht
Je kan je voorstellen dat ik behoorlijk druk ben hiermee dus ik heb nog geen tijd gevonden naar de platen te luisteren
quote:Hey das niet eerlijk
Op zaterdag 07 september 2002 23:32 schreef Graveworm het volgende:
ik heb zo'n 1.280.000 platen in een afgehuurde loods die worden geordend door een zelfdenkend computersysteem
Natuurlijk heb ik nonstop 40 mensen die deze loods bewakenVerder huur ik mensen in die platen maken die aan mijn muziekstijl voldoen en daarom heb ik ook een eigen platenmaatschappij opgericht
Je kan je voorstellen dat ik behoorlijk druk ben hiermee dus ik heb nog geen tijd gevonden naar de platen te luisteren
quote:Het probleem is dat de verkoper bij de platenzaak meestal al een erg goede voorselectie doet. Dat betekent dat ik maar de helft tot 2/3 van de stapel niet neem.
Op zaterdag 07 september 2002 22:36 schreef MSXUser het volgende:[..]
Het gaat inderdaad erg hard met platen, en daarom stel ik mezelf limieten. Ik pak een stapel platen, luister deze vluchtig en zoek de besten eruit. Vervolgens luister ik dat stapeltje nog een keer en beslis dan echt welke ik meeneem en welke ik alsnog terug in de bakken zet. Op die manier houd ik het nog binnen de perken
En er komen ook zoveel goede platen uit natuurlijk.
Van 1,5 jaar tijd (afgezien van de 15 hardcore platen die ik nog heb van een jaar of 4/5 terug), maar ik moet er bij zeggen dat er een hoop goedkoop van platenbeurzen komen, en dat ik ook een deel gratis heb gehad (of soms met korting), dus ik heb gelukkig niet overal de volle prijs voor betaald.
Wel idioot veel in 1,5 jaar tijd eigenlijk, ik weet het, maar ik heb er een aanleg voor ofzo... ook tegen de 400 CD's en 9000 mp3's Freak!
Edit : 3200. 4000 omdat ik samen met mijn goeie vriend / collega draai/ optreed / spaar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |