Ik heb 2 weken precies dezelfde set verkocht. Alleen dan met 1GB intern geheugen voor ¤350,-quote:Op dinsdag 5 maart 2013 07:55 schreef Its_Muppet het volgende:
Specificaties NAS:
Hardeschijf bus (intern) SATA-300
Raid-modi 0, 1, 5, JBOD, X-Raid
Aantal harde schijven 4
Verbinding (Ethernet) Ethernet 1Gbps
Hardeschijf bus (extern) 3x USB 2.0
Kleuren Zilver
Behuizing bay intern 3.5"
DLNA Ja
RAM 512Mb
CPU 1,6Ghz
Inclusief doos + boekjes
De NAS heeft vrijwel continu gedraait, alleen tijdens vakanties is hij uit gegaan, wat de levensduur van de harde schijven ten goede komt.
Eventueel tegen meerprijs:
4 stuks Samsung HD103UJ 1Tb SATA 300 disks. Geen SMART-errors, zie plaatjes.
¤50/stuk
Verzendkosten koper, Indien inclusief harde schijven gezien het gewicht heeft afhalen of bezorgen (in overleg) de voorkeur.
Complete set is ook te ruilen tegen een upgradeset met minimaal:
Core I5 - quad core >3Ghz
Mobo - SATA600 / USB3
RAM - >4Gb
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb hem ook compleet voor ¤350,- aangeboden, maar daar kreeg ik reacties van nog geen ¤200,-. De nieuwprijs van de NAS is momenteel ¤240,-quote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:18 schreef GodZZila het volgende:
[..]
Ik heb 2 weken precies dezelfde set verkocht. Alleen dan met 1GB intern geheugen voor ¤350,-
Ik denk dat alleen de NAS voor rond de ¤150,- weg kan. Maar dat moet TS zelf beslissen
Die reacties heb ik ook gehad. Echter hoefde hij voor mij niet weg. Hij is trouwens verkocht via MP met eigen foto's erop. Dat werkt beter dan standaard foto's heb ik gemerkt.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:31 schreef Its_Muppet het volgende:
[..]
Ik heb hem ook compleet voor ¤350,- aangeboden, maar daar kreeg ik reacties van nog geen ¤200,-. De nieuwprijs van de NAS is momenteel ¤240,-
Ik zou hem uiteraard graag voor 350,- wegdoen, maar dat lijkt neit haalbeer.
goed puntquote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:16 schreef Geckoo het volgende:
tnx keep it in mind![]()
misschien ook even in de OP zetten(daar staat het namelijk niet)
Ik heb heel je post over het hoofd gezien. Mocht je nog steeds interesse hebben: minimale prijs voor de hele set is ¤300,-quote:Op dinsdag 5 maart 2013 11:24 schreef MaikelS het volgende:
Wat zou je prijs zijn voor de gehele set? Heb interesse mits de prijs het toelaat.
Thanx HK!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:38 schreef Housekeeper het volgende:
Nieuwe OP geplaatst en kickje van de zaak
Sorry, maar gaat alleen weg als compleet pakketje. Anders blijf ik met die schijven zitten.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:23 schreef kwiebuske het volgende:
interesse in nas los
even over hebben, morgen weet ik meer
Ik heb evt intersesse voor 1 á 2 schijven maar dan moet er nog iemand zijn voor de anderequote:Op zaterdag 16 maart 2013 10:10 schreef Its_Muppet het volgende:
[..]
Thanx HK!
[..]
Sorry, maar gaat alleen weg als compleet pakketje. Anders blijf ik met die schijven zitten.
als Its_Muppet een mooi prijssie maakt voor de nas met 2 schijven......quote:Op maandag 18 maart 2013 13:15 schreef RoaRRR het volgende:
[..]
Ik heb evt intersesse voor 1 á 2 schijven maar dan moet er nog iemand zijn voor de andere
quote:Op maandag 18 maart 2013 13:15 schreef RoaRRR het volgende:
[..]
Ik heb evt intersesse voor 1 á 2 schijven maar dan moet er nog iemand zijn voor de andere
Mijn berekening is als volgt:quote:Op maandag 18 maart 2013 15:03 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
als Its_Muppet een mooi prijssie maakt voor de nas met 2 schijven......
Kwiebus ziet er vanaf. Voor jou dezelfde deal.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:16 schreef Geckoo het volgende:
Mocht je er niet uit komen met kwiebuske....
Sinds mijn overstap naar een Synology NAS weet ik wat dat isquote:Op donderdag 21 maart 2013 18:01 schreef gaatie het volgende:
Hoe draaien Sickbeard en Couchpotato hierop?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |