abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_123690411
quote:
Het mooiste van die avond was dat je die miljardair John de Mol zag lachen als een boer met kiespijn. Ongelofelijk wat baalde die man, niet alleen dat hij de ring niet won, maar ook dat hij hem verloor aan Voetbal International. De televisie-magnaat, die overal succes heeft gehad, behalve als het gaat om voetbal uitzenden, kreeg op ongekende wijze het lid op de neus. Heerlijk. ^O^
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_123690419
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2013 02:08 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Het mooiste van die avond was dat je die miljardair John de Mol zag lachen als een boer met kiespijn. Ongelofelijk wat baalde die man, niet alleen dat hij de ring niet won, maar ook dat hij hem verloor aan Voetbal International. De televisie-magnaat, die overal succes heeft gehad, behalve als het gaat om voetbal uitzenden, kreeg op ongekende wijze het lid op de neus. Heerlijk. ^O^
Ik zou ook niet lachen als ik een lid op m'n neus kreeg. :')
  Trouwste user 2022 woensdag 6 maart 2013 @ 12:35:26 #103
7889 tong80
Spleenheup
pi_123698123
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 14:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb inmiddels een vierde John Williams poster in mijn kamer opgehangen.
Ik heb Antonie Kamerling hangen.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_123698158
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 00:44 schreef RensAjacied het volgende:
[ afbeelding ]
Niet helemaal het juiste fora gekozen :@
forum
pi_123888502
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2013 02:08 schreef Shreyas het volgende:

[..]

onzin, John was daar de enige die VI juist wel nog kon waarderen. Die paar keer dat hij aan tafel zat bij ze was het ook erg gezellig.
Hij gaf ook als enige achteraf geen zure reactie, totaal niet zelfs.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')