Die met dat everzwijn was wel mooi ja.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat met die anekdote over het leger was wel treurig. Maar ze weten van gekkigheid niet meer wat ze moeten vertellen. Legendarische anekdotes als over Piet de Visser.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA!
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:59 schreef RensAjacied het volgende:
Allemaal even nagenieten mensen: Toetertjes Toetertjes.![]()
Boskamp die een hartaanval lach krijgt![]()
![]()
![]()
![]()
PRACHTIGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:59 schreef RensAjacied het volgende:
Allemaal even nagenieten mensen: Toetertjes Toetertjes.![]()
Boskamp die een hartaanval lach krijgt![]()
![]()
![]()
![]()
Lekker manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh.
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 01:05 schreef kapiteintje het volgende:
Oh heerlij, nog ff die filmpjes teruggekeken. Moest weer enorm lachen. MEER MEER!
Eng wijf, die acteert ook wanneer ze thee drinkt.quote:
Je bent gewoon een verzuurd menneke.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 01:17 schreef andre_k het volgende:
'jan kooiemans' is niet grappig en nooit geweest ook. En ik bedoel niet die persoon (die is ook niet grappig), maar het gemaakte niet-weten van zijn naam.
Maar wat jij vindt, vind ik niet zo rullevant.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 01:17 schreef andre_k het volgende:
'jan kooiemans' is niet grappig en nooit geweest ook. En ik bedoel niet die persoon (die is ook niet grappig), maar het gemaakte niet-weten van zijn naam.
Normaal is dat ook niet zo, maar in het geval Kooijemans vond ik het wel grappig.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 01:17 schreef andre_k het volgende:
HAHAHAHA ik geef je een hoek!quote:Op dinsdag 5 maart 2013 01:20 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Maar wat jij vindt, vind ik niet zo rullevant.
Ja en zal ik eens zeggen wat mijn vrouw van je vindt??? hè? die vindt jou een enorme paardenlul! Dat het even gezegd is!quote:Op dinsdag 5 maart 2013 01:21 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Andre Andre waarom altijd die over-acting.
Legendarischquote:Op dinsdag 5 maart 2013 01:10 schreef RensAjacied het volgende:
Seizoen 2009-2010 incl VI Oranje 2010 wordt nooit meer geëvenaard. 2010- 2011 was ook GEWELDIG! Al die oude fragmenten uit die 2 seizoenen![]()
Maar nogsteeds zit ik er elke maandag en vrijdag op te wachten![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |