Zeker. Ik ben nogal direct wat sommige mensen bot vindenquote:Op maandag 4 maart 2013 23:35 schreef Speedo-drager het volgende:
Zouden jullie het gewoon rechtuit zeggen als je het niet eens bent met iemand?
Uhh hangt heel erg van de situatie af en of ik zin heb in een discussie?quote:Op maandag 4 maart 2013 23:35 schreef Speedo-drager het volgende:
Hoe krijg je dat voor elkaarquote:
Hangt ervan af, op mijn werk mag ik dat niet doen, maar off-duty doe ik het soms wel.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:35 schreef Speedo-drager het volgende:
Ja, of dan pakken ze een taartpunt, en dan bedenken ze dat ze toch liever iets anders nemen, hup flikker maar weer terugquote:Op maandag 4 maart 2013 23:36 schreef Marco001 het volgende:
Goede OP.
Erg herkenbaar ook..
Over zelfservice restaurants gesproken trouwens, beetje in dat rijtje maar o zo kansloos vind ik de mensen die bij een lopend buffet hun bord helemaal bomvol scheppen(vaak zelfs een hele bult erboven op, want stel je voor dat er straks niks meer is.
Ook zo kansloos inderdaad.. Heb wel eens zoiets gezien bij een ontbijt in een hotel. Pakken ze eerst worst en kaas(gewoon met de handen, niet eens met het vorkje wat er daarvoor bij ligt.) leggen ze het op hun al smerige bordje, om het even later weer gewoon terug te leggen op de schalen..quote:Op maandag 4 maart 2013 23:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, of dan pakken ze een taartpunt, en dan bedenken ze dat ze toch liever iets anders nemen, hup flikker maar weer terug
quote:Op maandag 4 maart 2013 23:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zeker. Ik ben nogal direct wat sommige mensen bot vinden
Het is in mijn therapiegroep ze doen sarcastisch en zeggen op sarcastische wijze veel plezier op je eiland. Terwijl ze met advies komen als ga er gewoon voor en knal gewoon eens tegen de muur of zo. Fuck dat dat is de tactiek van een idioot om je ergens in vast te bijten en dan al je tanden kwijt te raken.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Uhh hangt heel erg van de situatie af en of ik zin heb in een discussie?
No shit Sherlockquote:Op maandag 4 maart 2013 23:38 schreef Miniem het volgende:
Moet 7 zijn.
Tevens nog steeds geen reeks van gemaakt? Het topic blijft niet in myat staan
Zulke acties jaquote:Op maandag 4 maart 2013 23:38 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Ook zo kansloos inderdaad.. Heb wel eens zoiets gezien bij een ontbijt in een hotel. Pakken ze eerst worst en kaas(gewoon met de handen, niet eens met het vorkje wat er daarvoor bij ligt.) leggen ze het op hun al smerige bordje, om het even later weer gewoon terug te leggen op de schalen..
Ik ga binnenkort een reeks aanvragen. Deel 6 naar 7 word geregeld.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:38 schreef Miniem het volgende:
Moet 7 zijn.
Tevens nog steeds geen reeks van gemaakt? Het topic blijft niet in myat staan
quote:Op maandag 4 maart 2013 23:41 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort een reeks aanvragen. Deel 6 naar 7 word geregeld.
Begrijpelijk..quote:Op maandag 4 maart 2013 23:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zulke acties jaHoevaak wij wel niet taartpunten en broodjes en zo weg kunnen gooien omdat ze stuk zijn gegaan omdat mensen ze weer terug leggen.. soms eten we het ook wel eens zelf op
afhankelijk van de staat ervan en wat het is
![]()
Weet je wel zeker of dat goed gaat aflopen?quote:Op maandag 4 maart 2013 23:41 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort een reeks aanvragen. Deel 6 naar 7 word geregeld.
Ohnee, dan ben ik meestal wel eerlijk hoor, maar meer omdat fooigevers vaak sowieso al aardiger zijnquote:Op maandag 4 maart 2013 23:42 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Begrijpelijk..
Had zaterdagnacht ook zo'n "dom" persoon, zag een 20je aan voor een 5je, waardoor die me i.pv. 3,- fooi 18,- fooi gaf..Dan kan ik soms heel gemeen zijn en er niks van zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |