Dat denken meer mensen ja, is ook geen vreemde gedachte. Hier in JNG komen heel veel jongeren en dus staat het topic hier op de beste plek. Bedankt voor je begrip en welkom op FOK!quote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:01 schreef Shitwista het volgende:
Hey conflict...
Oke sorry dat wist ik niet inderdaad..ik dacht bij hoe meer topics ik het doe, hoe meer kans ik heb..maar oke is goed, niet deze sluiten aub! :$
Zij stelt die eisen niet zelf, dat zijn gewoon eisen die zijn vastgesteld door anbosquote:Op woensdag 6 maart 2013 20:55 schreef Atemno het volgende:
De eisen die jij eraan stelt zijn misschien wat te zwaar..
Ik heb het zelf, en ken veel mensen in m'n omgeving met acne.
Hun gezicht is vooral heel rood, maar dat van het zwart/wit herken ik echter niet.
Succes iig!
Dat is goed te doen toch?quote:
Ik kan me niet voorstellen dat hij dat geen goed idee vindt!quote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:57 schreef nilssanders het volgende:
Ik zal het effe met men vader er over hebben
Succes !quote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:24 schreef Shitwista3 het volgende:
Hey conflict aardig van je Thnxx !!
Inderdaad weet ik wat je moet doen om je gezicht goed te verzorgen en dat is zeker belangrijk bij zo een huid die veel aandacht nodig heeft. Maar dat is een stuk advies de uiteindelijke verantwoording ligt bij jezelf, het ligt allemaal aan kennis en discipline
Nils ik heb je persoonlijk bericht gestuurd, ik had vandaag namelijk mijn examen gedaan, op de gok nam ik viavia iemand mee en die was goedgekeurd (A) ik krijg waarschijnlijk komende dinsdag te horen of ik geslaagd ben en anders moet ik de 15de weer op..dus stel het is nodig dan zou het fijn zijn als je zou kunnen (A) ;D en anders wil ik je zeker advies geven in het verzorgen van je huid
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |