laat me gratis rijden wat is dit ik had geen facking geld en hun hebben omin veel geld htm kapitalsime facking klote htmquote:Op maandag 4 maart 2013 21:20 schreef superdrufus het volgende:
Geen kaartje hebben bij htmAls je geen kaartje hebt, kan je het nog kopen bij de trambestuurder en krijg je geen boete. Elke andere vervoersmaatschappij zou je meteen een boete geven.
Hij had je gewoon kunnen matsen waarom deed hij dat niet?quote:Op maandag 4 maart 2013 21:22 schreef Gulmez het volgende:
[..]
laat me gratis rijden wat is dit ik had geen facking geld en hun hebben omin veel geld htm kapitalsime klote htw
hij is koerd dat is de rede denkquote:Op maandag 4 maart 2013 21:23 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Hij had je gewoon kunnen matsen waarom deed hij dat niet?
Wat is een koerd? Je moet hem gewoon klappen.quote:
dat is nog wel het meest schokkende ja.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:27 schreef Gezicht het volgende:
Een Gulmez-topic met hard bewijs van zijn thuglife stories, wat is deze.
quote:Op maandag 4 maart 2013 21:27 schreef Gezicht het volgende:
Een Gulmez-topic met hard bewijs van zijn thuglife stories, wat is deze.
Wellicht hebben de klontjes een net iets andere kleur.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:41 schreef Cucumissativus het volgende:
Moet je als "getinte" Nederlander ook al je anus bleken dan?
Die kleur zou toch moeten matchen met de rest?
#freefatihquote:Op maandag 4 maart 2013 21:36 schreef MadJackthePirate het volgende:
Aah Fatih laat toch gaan, die klasgenoot van je heeft ook maar een klote baantje, anders had hij ook weer een saaie dag gehad, maar wel kut dat ie je niet kan matsen
TS is dus geen troll, lijkt me vrij duidelijkquote:Op maandag 4 maart 2013 21:42 schreef BlueMage het volgende:
Zowaar eens 'n leuk topic van deze doorgaans zo matige troll.
hahahah ja man dat zijn echte sjappies. hij was vroeger echt een mietje mss dat ie daarom in voorburg leidschendam rij en niet langs delftselaan enzo hahahaquote:Op maandag 4 maart 2013 21:58 schreef britneycheers het volgende:
HTm...
Als er iets is waar ik een hekel aan heb in den haag
en ze waren ook nog is undercover , je moet ze nu onderhand wel herkennen tsHet is altijd die licht getinte medelander met die rooie en dat meisje
of 2 in een mondriaan pakje
Tevens terechte klacht
jij bent zo'n achterlijke kneus met je 23 ofzo met je facking costum en je kinderachtige gezicht met je domme spelling alsof je 13 ben jij ben echt 100% gestoord man ahahahquote:Op maandag 4 maart 2013 22:05 schreef Nikonlover het volgende:
Gulmez begint steeds beter te worden in photoshoppen
htm is wel chiller als ret personeelquote:Op maandag 4 maart 2013 21:32 schreef HilaryBanks het volgende:
HAHAHA HTM-CONTROLEURSZE BLIJVEN MIJ KEER OP KEER VERBAZEN.
ahahaha een keertje toen ik in jillia zat of fok ban had iedereen free fatih bij zn ondertitelquote:
Deze reactie is te zielig om niet te quotenquote:Op maandag 4 maart 2013 22:06 schreef Gulmez het volgende:
[..]
jij bent zo'n achterlijke kneus met je 23 ofzo met je facking costum en je kinderachtige gezicht met je domme spelling alsof je 13 ben jij ben echt 100% gestoord man ahahah
Want?quote:
De waarheid is hard.quote:Op maandag 4 maart 2013 22:13 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Deze reactie is te zielig om niet te quoten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |