SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gouden Televizier-Ring
Op vrijdag 21 oktober 2011 won Voetbal International de Gouden Televizier-Ring. De andere kanshebbers waren 'Wie is de Mol?' en 'The Voice of Holland'. Voetbal International won echter overtuigend met 37 procent van de stemmen.
VI HOOLIGANS NEVER SURRENDER!![]()
Openingspost:
Deze openingspost is gemaakt door: Palmboom313 (tekst), ASroma (bijnamen), Knurft-Zork3 (animated gifs) en Veerboot (tekst, bijnamen en animated gifs). VI Hooligans-logo: Pascalus. Ook bijdrages geleverd door: RensAjacied en Scarface88.
Jij snapt.quote:
Ik vind 't wel meevallen man. Kan mezelf wel voorstellen dat als je er werkelijk 5cm vanaf bent dat het dan echt een extreme frustratie kan zijn.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:13 schreef GGMM het volgende:
Ik vond het nogal treurig, om als volwassen man daarom te huilen.
Oh nu is het weer een wijfquote:Op maandag 4 maart 2013 21:14 schreef Shreyas het volgende:
Wat een wijf die Van Bommel, jeetje echt een karakter van slagroom.
Ik laat iedereen in hun waarde en als iemand moet huilen om iets waar een normaal iemand niet om zou huilen dan respecteer ik dat. Jij moet dat weten met je voorbeeldfunctie als moderator. Want straks gaan allemaal jonge usertjes je na doen.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:13 schreef GGMM het volgende:
Ik vond het nogal treurig, om als volwassen man daarom te huilen.
Ik ben nooit positief geweest over Van Bommelquote:
quote:Op maandag 4 maart 2013 21:15 schreef Evertjan het volgende:
in Eindhoven hebben ze een woord voor dit soort gedrag
huilen?quote:Op maandag 4 maart 2013 21:15 schreef Evertjan het volgende:
in Eindhoven hebben ze een woord voor dit soort gedrag
Als Van Geel langs is gekomen is het ook ineens een heldquote:Op maandag 4 maart 2013 21:15 schreef Caland het volgende:
Gaat Derksen Beenhakker ook doen ja? Vrienden onder elkaar.
no shitquote:Op maandag 4 maart 2013 21:15 schreef kapiteintje het volgende:
Genee heeft ook een obsessie met huilende mannen. Heeft hij 't best vaak over. Volgens mij is hij onzeker over z'n emoties.
Ach, in alle afleveringen tot nu toe heeft Johan nog geen enkele kritische vraag gesteld.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:15 schreef Caland het volgende:
Gaat Derksen Beenhakker ook doen ja? Vrienden onder elkaar.
Hij eet gewoon een zak van die schuimbanaantjes en bierworstjes op als hij het moeilijk heeft.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:15 schreef kapiteintje het volgende:
Genee heeft ook een obsessie met huilende mannen. Heeft hij 't best vaak over. Volgens mij is hij onzeker over z'n emoties.
Misschien moet ie Cruijff eens ondervragenquote:Op maandag 4 maart 2013 21:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ach, in alle afleveringen tot nu toe heeft Johan nog geen enkele kritische vraag gesteld.
Wat zei hij?quote:Op maandag 4 maart 2013 21:17 schreef WhatsTheSecret het volgende:
Echt hoe kan Gijp het over zelfmoord hebben en daar een grapje van maken, apart zeg.
Ja he meid, het is watquote:Op maandag 4 maart 2013 21:17 schreef WhatsTheSecret het volgende:
Echt hoe kan Gijp het over zelfmoord hebben en daar een grapje van maken, apart zeg.
Ik heb jou nog nooit in dit topic gezien en als je alleen maar kan zeiken blijf dan weg, je kijkt niet voor je plezier blijkbaar, zap dan gewoon weg.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:17 schreef WhatsTheSecret het volgende:
tis wat allemaalquote:Op maandag 4 maart 2013 21:17 schreef WhatsTheSecret het volgende:
quote:
Nee hoor, dat is typerend voor van der Gijp.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:17 schreef WhatsTheSecret het volgende:
Jij snapt hetquote:Op maandag 4 maart 2013 21:17 schreef Evertjan het volgende:
als van Bommel van voetbal houd dan stopte hij vandaag nog met voetballen
Alsjeblieft zegquote:Op maandag 4 maart 2013 21:17 schreef WhatsTheSecret het volgende:
Nou ja, ook wel wat hypocriet natuurlijk. Onder dat dunne laagje 'laat lekker gaan joh' zit een behoorlijk labiele persoon.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:17 schreef Grifte het volgende:
Gewoon keihard lachen om zelfmoordgrap, Only in VI
quote:Op maandag 4 maart 2013 21:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
Daarom kan Joop de wijken niet in, Peter zit op 'm.
die zijn er nietquote:Op maandag 4 maart 2013 21:19 schreef julian6 het volgende:
iemand link naar die doordekken-uitzending?
Dit. Laten ze eindelijk emoties zien is het weer niet goedquote:Op maandag 4 maart 2013 21:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind 't wel meevallen man. Kan mezelf wel voorstellen dat als je er werkelijk 5cm vanaf bent dat het dan echt een extreme frustratie kan zijn.
Gewoon alle gouden koppel filmpjes kijken @ youtube, dan komt het vanzelf voorbijquote:Op maandag 4 maart 2013 21:21 schreef ikweethetookniet het volgende:
Iemand een linkje naar beelden uit de plee van doordekken![]()
Als dat gebeurt dan ben ik bang dat Feyenoord volgend jaar weer een grotere club is dan Twente.quote:
Stoplicht op rood, stoplicht op groen, met McClaren was er altijd wat te doen.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:22 schreef Jivis het volgende:
Peter is wel wat te serieus voor iemand die praat als Herman Finkers.
quote:Op maandag 4 maart 2013 21:22 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
6e is gewoon middenmotor hoor.
Toen zat Roelof Luinge er telkens doorheen te fluitenquote:Op maandag 4 maart 2013 21:22 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Doordekken was zo leuk omdat ze altijd op locatie stonden. Op het laatst zaten ze gewoon in een studio.
Twente zijn topsportsklimaat en Enschedees voetbal-filosofie.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:22 schreef Jivis het volgende:
Peter is wel wat te serieus voor iemand die praat als Herman Finkers.
Al helemaal niet in die Feyenoord-fan van een Krabbendamquote:Op maandag 4 maart 2013 21:22 schreef kapiteintje het volgende:
GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAPPPP
Niemand is geinteresseerd in dat gelul over Twente en PSV door die clubexperts.
Vitesse zien spelen dit seizoen?quote:Op maandag 4 maart 2013 21:23 schreef Geo4kant het volgende:
Minder behouden voetbal spelen..
1 min later
Ja Fred Rutten is de ideale kandidaat
Ik vond je voor een vrouw hier best relaxed, maar nu ga je toch echt onzin uitkramenquote:Op maandag 4 maart 2013 21:22 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
6e is gewoon middenmotor hoor.
De cijfers wijzen anders uit.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:23 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Al helemaal niet in die Feyenoord-fan van een Krabbendam
Je staat dan onder Utrecht, is dat dan subtop?quote:Op maandag 4 maart 2013 21:23 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik vond je voor een vrouw hier best relaxed, maar nu ga je toch echt onzin uitkramen
Iets te hoog nog.quote:
Bundesliga?quote:
quote:Op maandag 4 maart 2013 21:24 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Kluivert is een massaverkrachter.
Je staat op mijn negeer lijstje, dat je het weet.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:23 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
Vitesse zien spelen dit seizoen?
De belachelijk hoge cijfers die hij iedere week aan Feyenoord-spelers uitdeelt? Ja dat slaat nergens op idd.quote:
Hebben we het in dat topic in KLB gevuld met VI quotes één keer over voetbal gehad?quote:Op maandag 4 maart 2013 21:24 schreef Doublepain het volgende:
Kan iemand me DMen wanneer het weer over voetbal gaat?
Dit was het eerste onderwerp.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:25 schreef RensAjacied het volgende:
[ afbeelding ]
Gaat Gijp hier nog wat over zeggen?
Kijk eens VIquote:Op maandag 4 maart 2013 21:25 schreef RensAjacied het volgende:
[ afbeelding ]
Jaquote:Op maandag 4 maart 2013 21:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hebben we het in dat topic in KLB gevuld met VI quotes één keer over voetbal gehad?
quote:
quote:Op maandag 4 maart 2013 21:25 schreef RensAjacied het volgende:
[ afbeelding ]
Dat hebben we al gehad, toen sliep je.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:25 schreef RensAjacied het volgende:
[ afbeelding ]
Dan zijn ze volgend seizoen gelijk kampioen.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
Aad zou ik wel als trainer willen zien bij Twenty
Je slaat louter onzin uit.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:26 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
Wat is jouw obsessie met mijn posts hier?
Je bent niet meer serieus te nemen.quote:
Ik zie dit als een doorzichtige poging om Stinho te versieren.quote:
misschien houdt ze ook wel van gemengd douchen.quote:
Die weet niet of er lucht of zand in een bal zit.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:29 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Je profileert je als een notoire domoor.
of de majorettequote:Op maandag 4 maart 2013 21:29 schreef Evertjan het volgende:
als je kinderen op korbal gaan dan moet je ze onterven
Dus? Je kan niet doen, omdat er 4 andere mannen bij zijn.quote:
Waar hebben ze die vandaan gehaald Johannes?quote:Op maandag 4 maart 2013 21:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die weet niet of er lucht of zand in een bal zit.
Gewoon een domme kut. Klinkt beter.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:29 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Je profileert je als een notoire domoor.
Allemaal papegaaien hier.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:29 schreef Evertjan het volgende:
als je kinderen op korbal gaan dan moet je ze onterven
Haha, goeie. Tief nou maar weer op.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:31 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
Ik las dit met een zachte g, dan ben je niet meer serieus te nemen.
Trek je er niets van aan lieverd.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:31 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
Ik las dit met een zachte g, dan ben je niet meer serieus te nemen.
En Sissy natuurlijkquote:
totdat Cruijff een keer kritiek op Frans levert, dat is voor Johan het signaal om ook kritisch te worden.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Cruijff is een voorstander van Frans, dus Johan zal hem tot z'n laatste dag verdedigen.
Alleen nog maar negatieve posts, dat is een beetje jammer.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:32 schreef Symer het volgende:
[..]
Zit nou niet met d'r kloten te spelen. Het vrouwelijk schoon is hier al zo dun gezaaid.
Herácles Heraclesquote:
Wijven horen in de keuken. Niet mee te praten over voetbal.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:32 schreef Symer het volgende:
[..]
Zit nou niet met d'r kloten te spelen. Het vrouwelijk schoon is hier al zo dun gezaaid.
quote:Op maandag 4 maart 2013 21:33 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Wijven horen in de keuken. Niet mee te praten over voetbal.
In Eindhoven misschien.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:33 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Wijven horen in de keuken. Niet mee te praten over voetbal.
Duidelijk weer. Opportuun.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En maar klagen over PSV.
Waar staan Bommel Toivonen, Mertens en Strootman?
Ze geeft slechts d'r mening. Wat men er mee doet zal haar worst zijn.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Alleen nog maar negatieve posts, dat is een beetje jammer.
quote:
Voor de rest zal het me worst wezen.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:33 schreef RensAjacied het volgende:
Ik geef slechts mijn mening!
Daar was hij weer!
Die staat in de keukenquote:
Heeft ze een worst? niet interessant dan.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:33 schreef Symer het volgende:
[..]
Ze geeft slechts d'r mening. Wat men er mee doet zal haar worst zijn.
quote:Op maandag 4 maart 2013 21:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heeft ze een worst? niet interessant dan.
Het neusje staat andersquote:Op maandag 4 maart 2013 21:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
Straks komt dit 100 procent op Telegraaf.nl
Ik ook!quote:Op maandag 4 maart 2013 21:34 schreef Evertjan het volgende:
ik voel een bericht aan komen op de prive pagina van de Telegraaf
Alleen geďnteresseerd in vrouwen met een worst?quote:Op maandag 4 maart 2013 21:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heeft ze een worst? niet interessant dan.
Normaliter wel, maar ik heb geen cash bij me nuquote:
Die is al heel oud hequote:Op maandag 4 maart 2013 21:35 schreef kapiteintje het volgende:
Dat gifje van Johan in de Tour de France MOET echt op TV komen. Post 'm hier nog eens.
Lex Immers ookquote:Op maandag 4 maart 2013 21:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
Altidore is een man van intikkertjes
Succes ermee kneusje.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:35 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Normaliter wel, maar ik heb geen cash bij me nu
juist nietquote:Op maandag 4 maart 2013 21:35 schreef Symer het volgende:
[..]
Alleen geďnteresseerd in vrouwen met een worst?
Schiet er anders meer in dan welke Ajax of PSV spits ookquote:Op maandag 4 maart 2013 21:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
Altidore is een man van intikkertjes
Wijvenquote:
Ik quote Johanquote:Op maandag 4 maart 2013 21:36 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Schiet er anders meer in dan welke Ajax of PSV spits ook
Zonet was het nog lachen over die Israëlier die zich voor een trein zou gooienquote:Op maandag 4 maart 2013 21:36 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Ik wil weer lachen met Gijp. Hij is zo serieus de laatste tijd.
Bedankt Hans dat je dit even toevoegt.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:37 schreef Littlerabbit het volgende:
Eindelijk reclame, wat moet ik nodig schijten.
Tot zover mijn ongewenste informatie.
100 %quote:Op maandag 4 maart 2013 21:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Altijd beter dan Studio Voetbal
In eerste instantie vrij normaal, maar op een gegeven moment ging je echt zoveel onzin uitkramen, dat ik besloot er toch maar wat van te zeggen ja.quote:
Nee hoor.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:38 schreef Shreyas het volgende:
[..]
In eerste instantie vrij normaal, maar op een gegeven moment ging je echt zoveel onzin uitkramen, dat ik besloot er toch maar wat van te zeggen ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |