quote:Op maandag 4 maart 2013 20:14 schreef Fieder het volgende:
Hallo allemaal!![]()
Wij zijn gisteravond thuisgekomen. Het gaat goed. De temp van zowel mij als de kleine blijven goed. Bv gaat moeizaam maar ik heb n hele fijne kraamhulp die me goed helpt.
Wat een werk is zo’n kleintje! Heb amper tijd om even wat voor mezelf te doen. Maar het is zoooo geweldig Hij is zo mooi!![]()
![]()
![]()
Allemaal een geweldige zwangerschap gewenst, geniet ervan!![]()
Ik kom nog wel officieel afscheid nemen met een foto, maar heb echt even tijd nodig om in een ritme te komen.
Bedankt voor alle berichtjes en felicitaties. En Gulara meid, nog even geduld!
Nog aanpassingen in de OP nodig?! Roept u maar!quote:Op maandag 4 maart 2013 20:46 schreef bellelena het volgende:
Een jommetje voor Hilzillah!!!
Fijn dat alles goed is Nelisb! Hebben ze nog iets kunnen vinden waardoor je vrouw de baby wat minder voelt? Of is dat gewoon een kwestie van minder ruimte voor jullie kleintje?
31 weken voor Mandy! Wat ga je snel!
Fieder, dat klinkt fijn
Lekker genieten en de foto zien we hier vanzelf wel verschijnen!
Asfalt, fijn dat jullie zijn verhuisd! Nu in alle rust afwachten!
quote:Op maandag 4 maart 2013 21:02 schreef asfalthooligan het volgende:
Hilzilla mooi nieuws
Nelisb fijn dat alles goed is
Lekker genieten fieder
@danic verf is geurloos gelukkig en op waterbasis en is in overleg met een schilder gebeurd raam staat er sowieso open elke dag.
Verders bij vk geweest alles gaat prima ze komt hier woensdag te kijken + inwendig onderzoek en gaan ze zien of ze het kan opwekken.
Eerste kat is ook al weg nog 2 te gaan hoop dat dat gebeurt binnen 3 weken.
Zo hebben we straks nog 1 kat en hondje
Verders is het fijn dat we nu een bad hebben waar ze op het moment elke dag een 30 tot 60 minuten in vertoefd
quote:Op maandag 4 maart 2013 19:43 schreef mignonne het volgende:
[..]
Oh! ik had deze gemist, hulde voor de sniffer-tool want nu kan ik mn foto erin gooien![]()
Onder een spoiler, hoewel er weinig schokkends te zien is![]()
klikken is vrijwillig en doorscrollen ook
before x2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.after x2Ja, en aan deze foto's heb ik liggen denken toen ik gehecht werd. N snapte er niks van toen ik het over de kipfiletjes had.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En daarna natuurlijk de wok in!*poef* nu is het weg
quote:Op maandag 4 maart 2013 21:25 schreef kaatjejannie het volgende:
[..]
Ja, en aan deze foto's heb ik liggen denken toen ik gehecht werd. N snapte er niks van toen ik het over de kipfiletjes had.
Doe mij een lol en hou het bij deze twee beesten tot je 100% zeker bent dat een nieuw beest in je leven past. Mijn hart breekt als ik het lees, die arme beestjesquote:Op maandag 4 maart 2013 21:02 schreef asfalthooligan het volgende:
Hilzilla mooi nieuws
Nelisb fijn dat alles goed is
Lekker genieten fieder
@danic verf is geurloos gelukkig en op waterbasis en is in overleg met een schilder gebeurd raam staat er sowieso open elke dag.
Verders bij vk geweest alles gaat prima ze komt hier woensdag te kijken + inwendig onderzoek en gaan ze zien of ze het kan opwekken.
Eerste kat is ook al weg nog 2 te gaan hoop dat dat gebeurt binnen 3 weken.
Zo hebben we straks nog 1 kat en hondje
Verders is het fijn dat we nu een bad hebben waar ze op het moment elke dag een 30 tot 60 minuten in vertoefd
Jij kotst ook wel eens toch?quote:
Last van ochtendmisselijkheid of iets verkeerds gegeten?!quote:
Ik moest echt zo lachen om je actiequote:Op maandag 4 maart 2013 21:44 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Ja maar dan tenminste op Lex.. of in de wcniet zomaar op onbekenden!
Oognip is zwanger!quote:Op maandag 4 maart 2013 21:45 schreef Elmo76 het volgende:
[..]
Last van ochtendmisselijkheid of iets verkeerds gegeten?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |