350quote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:21 schreef Impect het volgende:
[..]
Niet? Wat kost zo'n apparaat nog dan?
1 en 2 heb ik gehaald toen ik 18 was
Voor een horlogequote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:19 schreef Murdera het volgende:
Rond de 8K wel.
Maar dat vind ik iets te gek worden.
Op den duur zal je toch een rijbewijs moeten hebben, handig dusquote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:22 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb wel een rijbewijs, geen auto. Hoefde ook niet zo nodig een rijbewijs te hebben
Hoezo moet? Ken genoeg mensen zonder rijbewijs die zich prima reddenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:22 schreef Impect het volgende:
[..]
Op den duur zal je toch een rijbewijs moeten hebben, handig dus
Moet niks natuurlijk, maar voor werk lijkt het me wel handig?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hoezo moet? Ken genoeg mensen zonder rijbewijs die zich prima redden
Valt me niet eens tegen, abbo voor sportschool kost ook gemiddeld 20/25 per maand.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
Neuh.Dat zou ik ook ietwat prijzig vinden.
Normaal 450 trouwens, nu korting dus 350
Jep, alleen nu nog uitzoeken waar ik hem neer kan zetten.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:27 schreef Impect het volgende:
[..]
Valt me niet eens tegen, abbo voor sportschool kost ook gemiddeld 20/25 per maand.
Luxe probleemquote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
Jep, alleen nu nog uitzoeken waar ik hem neer kan zetten.
Maar luxe probleem als in dat je een chill duur iets hebt gekocht haha en het niet kwijt kan, wrs teveel spullen I guess? dan is het alsnog een luxe probleem haha!quote:
Nee, mijn appartementje is gewoon nogal klein.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar luxe probleem als in dat je een chill duur iets hebt gekocht haha en het niet kwijt kan, wrs teveel spullen I guess? dan is het alsnog een luxe probleem haha!
Aah.. Hmm ja dan is het wel een beetje lastig ja haha. Heb je niet iets van een logeerkamer ofzo?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nee, mijn appartementje is gewoon nogal klein.
Trap/overloop/badkamer/slaapkamer gaat hem niet worden, dakterras lijkt me niet goed voor het apparaat, en mijn woonkamer/keuken is gewoon erg klein, en al redelijk vol met een bank, bureau, keuken en tafel
Logeerkamer?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Aah.. Hmm ja dan is het wel een beetje lastig ja haha. Heb je niet iets van een logeerkamer ofzo?
Geld boeit toch niet zoveel?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
Logeerkamer?
Dan had ik wel een stuk meer neer mogen tellen per maand.
Ja weet ik veel haha. Ik begin me nu wel af te vragen waar je dat ding in godsnaam neer gaat zetten danquote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
Logeerkamer?
Dan had ik wel een stuk meer neer mogen tellen per maand.
quote:
Ik zou het niet weten, nog nooit op geweest.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:55 schreef Amarantha het volgende:
Dakterras is wel nice trouwens, hebben wij hier ook (soort van)
Maar je zegt net dat je een dakterras hebt?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, nog nooit op geweest.![]()
Ik woon er sinds december.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar je zegt net dat je een dakterras hebt?
Oh hihi dat verklaardquote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik woon er sinds december.Nooit weer geweest om er op te gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |