Rijdend afstellen FTWquote:Op woensdag 6 maart 2013 18:04 schreef Barcaconia het volgende:
Ik ben nogal ongeduldig dus na een uur heb ik het wel weer gehad met schroefjes draaien en met mijn oren op dat blok hangen.
Als hij kut loopt denk ik he.quote:Op woensdag 6 maart 2013 18:06 schreef loveli het volgende:
Hoe stel je een motor af/waaraan merk je dat je een motor moet afstellen?
Gewoon precies op het hele uur alles op nul zetten, en dan startenquote:Op woensdag 6 maart 2013 18:38 schreef loveli het volgende:
Eerst dat boekje maar bestellen, geen idee hoe je dingen op tijd moet zetten.
quote:Op woensdag 6 maart 2013 18:39 schreef Barcaconia het volgende:
Vooral de krukaskeerring niet vergeten. Ik heb dat ook via Fok geleerd maar dat is erg belangrijk.
quote:
wel op zomertijd zettenquote:Op woensdag 6 maart 2013 18:40 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Gewoon precies op het hele uur alles op nul zetten, en dan starten
Geloof er niets van! Zal morgen Liekendiek wel eens bellen wat zij er van vinden.quote:Op woensdag 6 maart 2013 18:43 schreef Barcaconia het volgende:
Wel even opletten wanneer je gaat afstellen. Deze tijd van het jaar zou ik hem vast op zomertijd zetten.
die stuurt je door naar JetCarsquote:Op woensdag 6 maart 2013 18:52 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Geloof er niets van! Zal morgen Liekendiek wel eens bellen wat zij er van vinden.
Tot morgen dan maar weerquote:Op woensdag 6 maart 2013 19:27 schreef .Neovo. het volgende:
280 pagina's afdrukken met een inktjet is geen pretje
mha is wel leuk. scoop er op en gaan, op een 100ste nauwkeurig de onsteking afstellenquote:Op woensdag 6 maart 2013 09:39 schreef Barcaconia het volgende:
Wie vindt het afstellen van benzinemotoren nu eigenlijk leuk werk? Niet dat ik iemand zijn gunst vraag, maar puur uit nieuwsgierigheid omdat ik er zelf een grafhekel aan heb
Ik heb wel een motor staan waar jij je scope op mag uitleven. Als je het daarmee gefixt krijgt krijg je een grote taart van mequote:Op woensdag 6 maart 2013 19:43 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
mha is wel leuk. scoop er op en gaan, op een 100ste nauwkeurig de onsteking afstellen
wat voor motorblok danquote:Op woensdag 6 maart 2013 19:45 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik heb wel een motor staan waar jij je scope op mag uitleven. Als je het daarmee gefixt krijgt krijg je een grote taart van me
1-cyl 4-takt zonder nokkenas/distributie maar met een excentrische arm aan een hulptandwiel van de krukas voor de opening van de inlaatklep/uitlaatklep.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |