quote:Op maandag 4 maart 2013 19:41 schreef Anne het volgende:
[..]
Dat mag je hier doen.
Sorry dat er geen Scania ergens op de achtergrond staat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
quote:Op maandag 4 maart 2013 19:45 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Ik moest lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
Wat weet jij daar nu van?quote:
De verf zit nog op d'r voorhoofdquote:
Druk iets lager afstellen in het vervolg.quote:
Op de achtergrond staat gewoon "Fam. Aerts". Aertslelijk jaquote:Op maandag 4 maart 2013 19:45 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
hier. wat flugel reclame, da's ook leuk.
[ afbeelding ]
Zo praat je niet over mijn vriendin!!!!quote:Op maandag 4 maart 2013 19:50 schreef Anne het volgende:
[..]
Op de achtergrond staat gewoon "Fam. Aerts". Aertslelijk ja.
ik zie mezelf graag als aanstichter maar dat zou in dit geval teveel credit zijn.quote:Op maandag 4 maart 2013 20:02 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
nu we hier toch gezellig aan het slowchatten zijn... hoe hebben jullie elkaar eigenlijk ontmoet sd & anne?
Ehm. Ik stuurde SD ooit een berichtje, omdat ik 'm wel interessant vond posten. Toen ging het van chatterdechatchat. En uiteindelijk hebben we een keertje afgesproken bij mij thuis.quote:Op maandag 4 maart 2013 20:02 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
nu we hier toch gezellig aan het slowchatten zijn... hoe hebben jullie elkaar eigenlijk ontmoet sd & anne?
quote:Op maandag 4 maart 2013 20:04 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
ik zie mezelf graag als aanstichter maar dat zou in dit geval teveel credit zijn.
En ik kreeg geen berichtje?quote:Op maandag 4 maart 2013 20:08 schreef Anne het volgende:
[..]
Ehm. Ik stuurde SD ooit een berichtje, omdat ik 'm wel interessant vond posten. Toen ging het van chatterdechatchat. En uiteindelijk hebben we een keertje afgesproken bij mij thuis.
[..].
Jij hebt je kans op een afspraakje bij Anne's huis gemist toen je niet op kwam dagen in Adenau!quote:
Natuurlijk, de koffie staat bij mij altijd klaar. Maar als je profiel niet liegt moet je geen gevolgen verwachtenquote:Op maandag 4 maart 2013 20:12 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
als ik je een berichtje stuur nodig je mij dan thuis uit?
Dat is wel blijven hangen zegquote:Op maandag 4 maart 2013 20:12 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Jij hebt je kans op een afspraakje bij Anne's huis gemist toen je niet op kwam dagen in Adenau!
vanuit een bepaald perspectief gezien klopt mijn profiel wel redelijkquote:Op maandag 4 maart 2013 20:13 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Natuurlijk, de koffie staat bij mij altijd klaar. Maar als je profiel niet liegt moet je geen gevolgen verwachten
Dat! Er zijn maar weinig PTA'ers die een afspraakje in m'n huis hadden. Unieke ervaring.quote:Op maandag 4 maart 2013 20:12 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Jij hebt je kans op een afspraakje bij Anne's huis gemist toen je niet op kwam dagen in Adenau!
Je kunt vrij veel veranderen aan dat profiel en alsnog niet aan mijn wensen voldoenquote:Op maandag 4 maart 2013 20:13 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
vanuit een bepaald perspectief gezien klopt mijn profiel wel redelijk
mijn tarief staat er nog niet eens bijquote:Op maandag 4 maart 2013 20:14 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Je kunt vrij veel veranderen aan dat profiel en alsnog niet aan mijn wensen voldoen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |