Hoezeer ik Rush al mag, mag Diaz deze 'W' gewoon hebben van mij.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:36 schreef n00cL30n het volgende:
Hoezeer ik Diaz begin te mogen, mag Rush deze 'W' gewoon hebben van mij.
Diaz moet weer even op zijn plek gezet worden. Helemaal als het door zijn 'homie' kan en mag gaan gebeuren.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:42 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Hoezeer ik Rush al mag, mag Diaz deze 'W' gewoon hebben van mij.
Wat denken jullie overigens van Condit VS Hendricks.
Dat dus... maar ik wacht nog wel op de methodsquote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:07 schreef Fyodor het volgende:
Ik durf er echter geen geld op in te zetten...
Een systematische break down van GSP's verdediging en hem mentaal breken en dan via KO/TKO winnen vind ik ook wel mooiquote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik hoop dat Diaz GSP submit maar ik zie het somber in
Je onderschat de groundgame van Diaz nu wel een beetje heb ik het idee.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:50 schreef tarantism het volgende:
Ik zie Diaz op geen enkele manier winnen van GSP. GSP is te atletisch, te professioneel, en simpelweg een te goede worstelaar om in de trucs van Diaz te trappen. Ik zie GSP die Diaz wel neerleggen, GnP uit halfguard, opstaan en opnieuw neerleggen.
Maar ik moet eerlijk bekennen dat ik een gruwelijke hekel heb aan die Diaz en hoop dat ie zijn onprofessionele 'stoere' houding eens laat varen.
Casualquote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:50 schreef tarantism het volgende:
Maar ik moet eerlijk bekennen dat ik een gruwelijke hekel heb aan die Diaz en hoop dat ie zijn onprofessionele 'stoere' houding eens laat varen.
Je weet dat Diaz verschrikkelijk goed is vanaf zijn rug?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:50 schreef tarantism het volgende:
Ik zie Diaz op geen enkele manier winnen van GSP. GSP is te atletisch, te professioneel, en simpelweg een te goede worstelaar om in de trucs van Diaz te trappen. Ik zie GSP die Diaz wel neerleggen, GnP uit halfguard, opstaan en opnieuw neerleggen.
Ik wel, en daarna meteen wakker blijven voor de Formule1 die om 7 uur begintquote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:26 schreef THEFXR het volgende:
timetable ufc 158:
00.35 facebooks
02.00 prelims
04.00 main card
wie gaat er live kijken?
graag tips om dat vol te houden, om sta je om 4 uur snachts op?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:27 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik wel, en daarna meteen wakker blijven voor de Formule1 die om 7 uur begint
8 uur 's avonds gaan slapen tot 1 uur ofzoquote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:30 schreef THEFXR het volgende:
[..]
graag tips om dat vol te houden, om sta je om 4 uur snachts op?
Ja daar zat ik al aan te denken. Maar als GSP in de halfguard blijft, en zich richt op GnP zonder submission attempts zou het moeten kunnen. In de full guard van Diaz terechtkomen is natuurlijk foute boel, maar dan kan 'ie gewoon opstaan tijdens de transition. Ik denk dat het GSP wel moet lukken hoor.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:53 schreef Hoogstaande het volgende:
Je onderschat de groundgame van Diaz nu wel een beetje heb ik het idee.
Presentquote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:26 schreef THEFXR het volgende:
timetable ufc 158:
00.35 facebooks
02.00 prelims
04.00 main card
wie gaat er live kijken?
Ik moet zeggen dat dat Caged Muay Thai concept er niet eens zo slecht uit ziet:quote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:47 schreef Geo4kant het volgende:
JRE #335 - Bas Rutten
http://www.ustream.tv/recorded/29913321
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je weet dat Diaz verschrikkelijk goed is vanaf zijn rug?
In ieder geval een beter idee dan:quote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:03 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat dat Caged Muay Thai concept er niet eens zo slecht uit ziet:
Wtf is dat nu weerquote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:16 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
In ieder geval een beter idee dan:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |