Ja voglens mij door de zelfde amateur psychiaters gelabled als jij. Heeft die kerel een officiele diagnose?quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wat is nou belangrijk het gene wat je in de kooi laat zien of wat pressers? Ik zou het wel weten.
[..]
Algemeen bekend hoor.
Ja dat is officieel hoe denk je dat hij aan die medicinale weed komt.quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja voglens mij door de zelfde amateur psychiaters gelabled als jij. Heeft die kerel een officiele diagnose?
En dan nog, als je er niet tegen kan is het niet de juiste sport of baan voor je. Kut voor je, that's life.
Door een beetje te liegen bij de dokter dat je veel hoofdpijn hebt of rugpijnquote:Op woensdag 13 maart 2013 20:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja dat is officieel hoe denk je dat hij aan die medicinale weed komt.
Dan moet je als UFC zijnde er niet mee in zee gaan als je weet dat je iemand aanneemt die kan bezwijken onder de druk.
veel gasten smoken, worden ze elke keer voor gepoptquote:Op woensdag 13 maart 2013 20:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja dat is officieel hoe denk je dat hij aan die medicinale weed komt.
Dan moet je als UFC zijnde er niet mee in zee gaan als je weet dat je iemand aanneemt die kan bezwijken onder de druk.
kwal???quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ach who cares van mijn part doet Nick helemaal geen promotie als hij die arrogante kwal van een GSP maar stuk slaat zaterdag.
Dat snap ik maar zo werkt het niet. En daar moet hij mee leven en zich aan houden of stoppen, zelfde voor de UFC.quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ach who cares van mijn part doet Nick helemaal geen promotie als hij die arrogante kwal van een GSP maar stuk slaat zaterdag.
Neuh, 'greasing' was hier het gameplan van GSP, niet gezicht raken.quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:48 schreef THEFXR het volgende:
[..]
kijk even bj vs gsp, geen mark on him, pillowhands, baby
Hij heeft toch gewoon gelijk?quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:46 schreef Geo4kant het volgende:
Wat doet Diaz toch zielig in de countdown
Oh ja? Denk je dat hij weinig verdient? En dat ook nog als hij zijn huis deelt met zijn broer, denk je dat die 2 onder een modaal inkomen zitten?quote:
je vergeet die boete van 80.000 dollar voor zijn wietquote:Op woensdag 13 maart 2013 20:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Oh ja? Denk je dat hij weinig verdient? En dat ook nog als hij zijn huis deelt met zijn broer, denk je dat die 2 onder een modaal inkomen zitten?
Denk jij niet dat als hij een andere attitude had dat hij wel meer sponsors had?
Hij heeft nooit zijn team willen verlaten dus als Ceasars niet van die extra mensen binnen haalt tja..
Sowieso, hij kan een fucking miljoen dollar krijgen voor dat vorige gevecht met GSP en verneukt het zelf
Eigen schuld, geen medelijden mee.quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:57 schreef THEFXR het volgende:
[..]
je vergeet die boete van 80.000 dollar voor zijn wiet
En die houdt echt geen miljoen over nadat hij alles betaald heeft. Ik geloof echt niet dat het allemaal show is van Diaz natuurlijk zal hij het een beetje aandikken maar daar blijft het ook bij.quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:57 schreef THEFXR het volgende:
[..]
je vergeet die boete van 80.000 dollar voor zijn wiet
mcall was champ, kreeg hij 12.000 dollarquote:Op woensdag 13 maart 2013 20:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En die houdt echt geen miljoen over nadat hij alles betaald heeft. Ik geloof echt niet dat het allemaal show is van Diaz natuurlijk zal hij het een beetje aandikken maar daar blijft het ook bij.
Als je daar nog heel je camp van moet betalen hou je amper wat overquote:Op woensdag 13 maart 2013 21:00 schreef THEFXR het volgende:
[..]
mcall was champ, kreeg hij 12.000 dollar
quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als je daar nog heel je camp van moet betalen hou je amper wat over
Die heeft in een interview gezegd dat ie netto per gevecht $100k+ over houdt.quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:00 schreef THEFXR het volgende:
[..]
mcall was champ, kreeg hij 12.000 dollar
Oh, wat heeft die jongen het toch zwaar..quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:06 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Die heeft in een interview gezegd dat ie netto per gevecht $100k+ over houdt.
das veel minder dan gsp met zijn 5 miljoen en 15 m aan sponsors.quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:06 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Die heeft in een interview gezegd dat ie netto per gevecht $100k+ over houdt.
GSP heeft dan ook wel iets meer bereiktquote:Op woensdag 13 maart 2013 21:09 schreef THEFXR het volgende:
[..]
das veel minder dan gsp met zijn 5 miljoen en 15 m aan sponsors.
factor 50 is gewoon teveel verschilquote:Op woensdag 13 maart 2013 21:12 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
GSP heeft dan ook wel iets meer bereikt![]()
Tering zeg..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |